Сабақтың
тақырыбы: Мен ұнататын жан-жануарлар Д. Қасенов.
Өкініш
|
Пәні : Әдебиеттік оқу
Мұғалімнің аты-жөні :
Г.Адилова
Күні:
25.09.2018
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар саны: 17
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін
жағдаяттарға байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке
қатысу
2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,
рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;
2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша
шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып
шумақтар мен санамақтар құрастыру
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай
алады:
Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Музыка, қазақ тілі.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
5 минут
|
Сәлемдесу.
Сынып реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын
байқау.
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2
рет
Белсенділік танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
|
|
Жаңа білім
|
Білу және түсіну
Д. Қасенов. Өкініш
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
|
Оқулық,
мәтіндер
|
Ортасы
|
Қандай жануарды ұнатасың? Неліктен? Күшікке
қатысты үш сұраққа жауап беріп көр.
Қайда?- күшік сөзін қайда жәдмағынада
кездестіресің?
Қалай?- күшік сөзі көз алдыңа
нені елестетеді?
Қандай?- Суреттегі күшікті сипатта және алда
оқитын мәтіннің не туралы екінін болжа.
Топтық жұмыс.
-
Мәтіннің қалай аталғанына мән
бер. Неліктен осылай аталған деп ойлайсың?
-
Сен мәтінді қалай атар едің? Дәлелдеп
көр.
-
Аңсардың қылығына өз көзқарасыңды
білдір.
-
Басқа топқа қарапайым, нақтылау сұрақ
дайындау.
Топтық
жұмыс.
Өзіңне ұнайтын жан-жануар туралы 5 жол өлең
құрастыр.
-
Зат есім
-
Сын есім
-
Етістік
-
4 сөзден тұратын сөйлем
-
Синоним
Үлгі
Ит
Ақылды, жүйрік
Қорғайды, күзетеді, үреді.
Ит-адамның сенімді досы
Жануар
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
|
Сергіту сәті
|
Ал,
балалар, тұрайық.
Алақанды ұрайық
Оңға қарай иiлiп
Солға қарай иiлiп
Бiр
отырып, бiр тұрып,
Бойымызды созайық
Белiмiздiжазайық.
|
|
Бағалау
Кері байланыс
|
Білім ағашы
|
Кері байланыс
парағы. Білім
ағашы.
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен
жұмыс.
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен өз
жоспарыма
қандай түзетулер енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|