2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Дрондар ғылыми зерттеу жұмысы

Дрондар ғылыми зерттеу жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дрондар ғылыми зерттеу жұмысы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасының Ғылым Білім министрлігі.

«Ахмет Байтұрсынұлы атындағы №47 орта мектебі»





Тақырыбы: «Тік ұшақ түріндегі дрондар»



Бағыты: «Математика»

Секциясы – Информатика





Picture 1




Талғатова Д.Т.

Информатика пәні мұғалімдері







Семей қаласы -2023ж

«Ахмет Байтұрсынұлы атындағы №47 орта мектебі»

9 сынып оқушылары Амантайқызы Диляра

Зияшова Айзада Данияровна

тақырыбы: «Тік ұшақ түріндегі дрондар»

атты ғылыми зерттеу жұмысына

Пікір

Диляра мен Айзада зерттеу жұмысының тақырыбы өте өзекті болып табылады. Оқушы өзінің көргенін түйіндеп қорытынды жасаған.

Зерттеу әдістемесінің сапасына келетін болсақ, деректі, дәлелді, мысалдар келтірілген.

Ғылыми ізденістер арқылы тақырыпты ашуға тырысқан.ауызша түсіндіруі жақсы. Жұмыс жақсы деңгейде орындалған. Оқырмандарды қызықтыратын фактілер кездеседі.

Диляра мен Айзада өз жұмысын одан әрі әлі де зерттеп, толықтырады деп ойлаймын.

Диляра мен Айзада осы жұмысты жазарда көптеген материалдар жинақтаған.

Диляра мен Айзада өте ізденімпаз, талантты, жауапкершілікті сезінетін шәкірт. Сондықтан мен ұстазы ретінде шәкіртімнен үлкен жетістіктер күтемін.

Оның жазған ғылыми жұмысы физикаға ғылымын зерттеуге өз үлесін қосады, өзгелерге үлгі болады деген сенімдемін.







Пікір беруші:







Аннотация

«Тік ұшақ түріндегі дрондар» тақырыбына жазылған зерттеу жұмысы – теориялық білімді, практикалық ұштастырудың дәлелі.

Осы ғылыми шығармашылық жобасында нақты ізденіп зерттеу барысында жеке идея негізінде жасақталған. Сол арқылы физика ғылымына қызығушылығын көрсеткен.



Информатика пәнінің

мұғалімдері, ғылыми жетекшілері: /Талғатова Дария Талғатқызы/



Аннотация

Исследовательская работа на тему " Беспилотники типа вертолета " - доказательство сочетания теоретических знаний, практических.

В данном научно-творческом проекте четко прослеживается и разрабатывается на основе индивидуальной идеи в ходе исследования. Тем самым проявил интерес к физике.



учитель, научный руководитель: /Талғатова Дария Талғатқызы/





Annotation

The research work on the topic " Drones in the form of a helicopter " is a proof of a combination of theoretical and practical knowledge.

In this scientific and creative project, it is clearly traced and developed on the basis of an individual idea in the course of research. Thus, he showed an interest in physics.



teacher, supervisor: /Talgatova Dariya Talgatkyzy/



Мазмұны

КІРІСПЕ ...................................................................................................................3

1 тарау.ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІМ............................................................................... 5

1.1 5 тікұшақ типіндегі ұшқышсыз ұшу аппараттарының құрылу тарихы........

1.2 тікұшақ дрондарының түрлері........................................................................ 6

1.3 басқару объектісіне шолу. Мультикоптерлер ...............................................7

1.4 дрондардың жұмыс принципі .........................................................................7

1.5 ұшу контроллерінің функциялары.................................................................. 8

1.6 квадрокоптердің сипаттамалары DJI Tello Feel The Fun ..............................8

2 тарау. ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІМ 11

2.1 DJI Tello Feel the Fun дронды басқару тәсілдері .........................................11

2.2 App Store дүкенінен Tello мобильді қосымшасы арқылы басқару ............11

2.3 Teeeello мобильді қосымшасы...................................................................... 12

2.4 droneblocks 13 мобильді қосымшасы арқылы басқару...............................13

2.5 Python-да Tello бағдарламалау .....................................................................14

2.6 бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау.................................................... 16

2.7 Эксперимент................................................................................................... 17

2.8Юрий Гагарин "зымыран моделін құрастыру және ұшыру».......................18



Қорытынды .................................................................................................................................19

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ....................................................21

22 қосымшалар.........................................................................................................







Кіріспе

Тақырыптың өзектілігі:. Мен 8-9 сынып оқушылары арасында сауалнама жүргіздім және нәтижелер мәселенің шынымен бар екенін көрсетті. Сауалнамаға 52 адам қатысты. Сауалнаманың сұрақтарына жауап бергендердің 60% - ы дрон мен коптердің айырмашылығы неде екенін білмейді, 23% - ы мектепте мұндай жабдық бар екенін білмейді, балалардың 47% - ы жеке коптер алғысы келеді және оны мобильді қосымшаның көмегімен басқаруды жөн көреді. Әрбір отбасы квадрокоптерді сатып ала алмайды, өйткені оның ең қарапайым бағасы қымбат. Сонымен, неге онымен жұмыс істегісі келетіндерді мобильді қосымшаның көмегімен үйретпеске?

Мен қарапайымнан бастауға шешім қабылдадым: DJI Tello Feel fun микродронын оқып, дрондар мен коптерлердің арасында айырмашылық бар-жоғын, осы УиА-ны басқару оңай ма, және қызығушылық танытқан сыныптастарына дронды басқарудың негіздерін үйрету.

Гипотеза: дронды басқару қызықты және кез – келген адам үшін мүмкін.

Зерттеу пәні: тікұшақ типіндегі дрондар.

Зерттеу нысаны: Робототехника.

Зерттеу мақсаты:

DJI Tello Feel the Fun квадрокоптерін оқып, меңгеру, оны конкурстық іс-шараларға қатысқанға дейін тәжірибеде қолдану.

Ол үшін тапсырмаларды шешу керек:

1. Тікұшақ түріндегі дрондар туралы ақпаратты жинау, зерттеу, жүйелеу.

2. Тікұшақ дрондарының түрлерін және олардың жұмыс принциптерін зерттеу.

3. DJI Tello Feel the Fun ұшағының өзара әрекеттесуі мен басқару тәсілдерін салыстыру.

4. Квадрокоптерлерді пайдалану кезінде қауіпсіздік ережелерін білу.

5. Жолдастардың ұшағын басқаруға үйрету.

6. Бейнефильмдер жасауға арналған бағдарламалық жасақтамамен танысу.

Жұмысты жазу кезінде ғылыми зерттеудің келесі әдістері қолданылды:

1. Теориялық талдау.

2. Ақпараттық дереккөздерді рефераттау.

3. Зерттеудің эмпирикалық әдісі (эксперимент).













































1 тарау.ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІМ

1.1. Тікұшақ типіндегі ұшқышсыз ұшу аппараттарының құрылу тарихы

Дрон (ағылшын тілінен аударғанда Drone — дрон, бездельник; ызылдау, ызылдау, ызылдау) — ұшқышсыз ұшу аппараты (ҰҰА) бастапқыда әскери, негізінен барлау мақсатындағы, әскери роботтың бір түрі. Дрон-барлық пилотсыз аппараттарды, яғни бортта экипажсыз аппаратты біріктіретін ұғым.

Алғашқы қашықтан басқарылатын роботтар бұрыннан пайда болды. Никола Тесла ойлап тапқаннан бастаңыз: 1889 жыл, адамзат тарихындағы алғашқы миниатюралық радио басқарылатын кеме. Отыз жылдан кейін ғалымның жетістігін әйгілі Райт ағаларының жұмысына негіз болған американдық Чарльз Кеттеринг қайталады

Ұшқышсыз ұшу аппараты (ҰҰА, дрон, Дрон) – ұшқышсыз ұшу аппараты. Олар әр түрлі дербестік деңгейіне ие: қашықтан басқарылатындардан толық автоматикаға дейін. Бастапқыда әскери дрондар дрондар деп аталды, бірақ қазіргі күнделікті өмірде оларға қарапайым коптерлер де кіреді.

Алғашқы квадрокоптерді шынымен жерден жұлып алып, ауада ұстай алатын Георгий Ботезат жасаған және 1922 жылы сыналған.

Бұл құрылғылардың кемшілігі бір мотордың айналуын бірнеше бұрандаларға беретін күрделі беріліс болды. Өнертабыс артқы бұранданың және қисаю автоматының положило соңында осы талпыныстары. Жаңа әзірлемелер 1950 жылдары басталды, бірақ іс прототиптерден тыс алға жылжыған жоқ.

Квадрокоптерлер ХХІ ғасырда ұшқышсыз аппараттар ретінде жаңа дүниеге келді. Дизайндың қарапайымдылығына байланысты квадрокоптерлер әуесқой модельдеуде жиі қолданылады. Олар кез-келген ауа-райында ұшуға қабілетті, ауада бір сағатқа дейін тұра алады, бақылау бірнеше шақырымға дейін жүзеге асырылады.

1.2 тікұшақ дрондарының түрлері

Квадрокоптер-бұл төрт бұрандамен басқарылатын бірдей ұшақ.

Үш бұрандасы бар трикоптерлер, квадрокоптерлер (4 мотор), алты бұрандасы бар гексакоптерлер және октокоптерлер (8 бұрандалар) бар .Мұндай құрылғылардың жалпы атауы — мультикоптер. Моторлар неғұрлым көп болса, дрон ауада соғұрлым тұрақты болады және желге оңай қарсы тұрады. Ең көп тарағандары-квадрокоптерлер

Ұшқышсыз ұшу аппараттарының тағы бір жіктелуі бар (мөлшері мен салмағы бойынша). Шартты түрде барлық дрондарды 4 топқа бөлуге болады:

1. Микродрондар. Мұндай UAV салмағы 10 кг – нан аз, ауада болудың ең ұзақ уақыты-60 минут. Ұшу биіктігі-1 шақырым.

2. Минидрондар. Бұл құрылғылардың салмағы 50 кг-ға жетеді, ауада болу уақыты 5 сағатқа жетеді. Ұшу биіктігі 3-тен 5 шақырымға дейін өзгереді.

3. Мидидрондар. Салмағы 1 тоннаға дейінгі ұшқышсыз ұшу аппараттары 15 сағаттық ұшуға арналған. Мұндай ҰҰА 10 километр биіктікке көтеріледі.

4. Ауыр дрондар. Олардың салмағы тоннадан асады, ұзақтығы бір тәуліктен асатын ұзақ ұшуға арналған аппараттар әзірленді. Олар 20 шақырым биіктікте жүре алады.

Ұшқышсыз құрылғының дизайнында спутниктік навигатор және бағдарламаланатын модуль бар. Егер пилотсыз ұшу аппараты ақпаратты алу, сақтау және оператордың пультіне беру үшін пайдаланылса, онда қосымша жад картасы мен таратқыш орнатылады.

Құрылғының мақсатына байланысты дизайн мен функционалдылық өзгереді. Адамның бұйрықтарын қабылдай алатын және оларға жауап бере алатын дрон модельдері бар. Мұндай құрылғыларда арнайы модульдер-командалық қабылдағыштар орнатылған.

1.3 басқару объектісіне шолу. Мультикоптерлер

Мультикоптер-бұл қарама-қарсы бағытта диагональ бойынша айналатын тірек бұрандаларының еркін саны бар ұшақ

Мультикоптерлер арзан аэрофототүсірілім мен киноға түсіру үшін ыңғайлы-көлемді камера бұранда әрекет ету аймағынан шығарылған. Әрбір бұранда өз қозғалтқышымен басқарылады. Бұрандалардың жартысы сағат тілімен бұрылады, жартысы қарсы, сондықтан мультикоптерге құйрықты бұранда қажет емес. Мультикоптерлер бұрандалардың айналу жылдамдығын өзгерту арқылы маневр жасайды.

1.4 дрондардың жұмыс принципі

Квадрокоптер-төрт қозғалтқышы бар платформа. Квадрокоптердің орталық бөлігі контроллерді, батареяны және жүктемені (мысалы, бейнекамераларды) орналастыруға қызмет етеді. Орталықтан радиалды түрде арқалықтарға аппараттың крест тәрізді құрылымын құра отырып, тірек бұрандалары бар микроэлектродвигательдер орнатылады. Ол ұшып кетуі үшін қарама-қарсы екі қозғалтқыш бір бағытта, ал қалған екеуі екінші бағытта айналуы керек, сондықтан мультикоптерге құйрық бұрандасы қажет емес.

(pitch, roll, yaw) — квадрокоптердің кеңістіктегі бағытын анықтайтын және белгілейтін бұрыштар

Пропеллердің үш нұсқасы бар:

барлық бұрандаларды тездетіңіз-көтеру;

бұрандаларды бір жағынан жылдамдатуға және екінші жағынан баяулатуға — бүйірге қарай қозғалыс;

мен бұрандаларды сағат тіліне қарсы бағытта жылдамдатуға және сағат тіліне қарсы бұрылуды баяулатуға болады.

1.5 ұшу контроллерінің функциялары

Ұшу контроллері-бұл коптердің ұшуын қамтамасыз ететін, газды, кренді, тангажды және айналдыруды басқаратын құрылғы

Жалпы жағдайда ұшу контроллері келесі функцияларды орындайды:

1. датчиктерден ақпарат жинайды (оған орнатылған немесе сыртқы: компас, гироскоптар, GPS және т. б);

2. датчиктерге сәйкес кеңістіктегі орнын анықтайды, есептейді;

3. сыртқы бақылау әсерлері туралы ақпарат жинайды;

4. басқару/түзету сигналдарын атқарушы механизмдерге (айналым реттегіштеріне) жібереді)

1.6 квадрокоптердің сипаттамалары DJI Tello Feel the Fun

Біздің мектепке "өсу нүктесі" орталығы аясында үш Tello квадрокоптері келіп түсті. Бұл жоғары интеллектуалды ықшам дрон-Ryze Technology, DJI Innovations және Intel компанияларының бірлескен дамуы. Quadrocopter нарыққа ресми түрде 9 жылдың 2018 қаңтарында CES 2018 тұтынушылық электрониканың халықаралық көрмесі аясында кірді және сатылымның басталуы 2018 жылдың сәуірінен басталады.

Tello квадрокоптері кішкентай, салмағы небары 80 грамм. Оның корпусы біз байланыс үшін қолданатын заманауи смартфоннан сәл үлкенірек.

Коптер ұшудың екі режимін қолдайды: жылдам (максималды жылдамдық-28,8 км/сағ) және баяу (14,4 км/сағ дейін). Әдепкі бойынша, баяу режим орнатылған, сіз бағдарламада жылдам режимге ауыса аласыз. Сондай-ақ, Tello-да 8D Flips сияқты бірнеше қызықты ұшу бағдарламалары бар. Іске қосылған кезде, дрон іс жүзінде 8 түрлі бағытта айналатын аэробатика фигураларын көрсетеді. Сондай-ақ, модель қолмен ұшу сияқты танымал функцияны қолдайды.

Сипаттамалары

Салмақсыз дизайнда бұрандалары бар қозғалтқыштарды қоспағанда, қозғалмалы бөліктер жоқ. Берік пластиктен жасалған төрт сәулелі рамка электронды толтыруды, соның ішінде камераны жасыратын дронның корпусымен біртұтас. Бұл электрониканың оған қалай сәйкес келетіні таңқаларлық. Өйткені, батареяның өлшемдері бар, ол өзі салынған корпуспен салыстырылады!

Корпустың алдыңғы жағына салынған Камера сәл төмен қарай қисайған. Осылайша, түсірілім әрдайым аздап бұрышта жүреді. Жанында камера орналасқан көптүсті светодиод, сигнализирующий ағымдағы жай-күйі туралы дрона: зарядтау батареялар жұмыс режимінде.

Корпустың артқы жағы-жабық батарея ұясы. Батарея бұл ұяшыққа жай ғана жабысады, ал ішкі құлыптан басқа ештеңе ұсталмайды.

Ұшқыштың сол жағында батареяны қайта зарядтау үшін қажет Micro-USB қосқышы бар. Корпустың қарама-қарсы жағында қысқа басудан іске қосылатын құрылғыны қосу/өшіру батырмасы бар.

Ұшқыштың қозғалтқыштары мен электроникасына 1100 mAh алынбалы батарея беріледі . Толық зарядталған батарея 13 минуттық ұшуды қамтамасыз етеді.

Әуе жарыстарына бей-жай қарамайтындар үшін өндірушілер бірінші адамның ұшуын көруге мүмкіндік берді. Ол үшін VR көзілдірігін қосыңыз.

Tello қазірдің өзінде жоғары даму әлеуеті бар қызықты және перспективалы модель ретінде танылды.

Квадрокоптердің оқыту мен көңіл көтеруге арналған кейбір техникалық ерекшеліктері:

* Intel Movidius Myriad 2 Микропроцессоры;

* DJI ұсынған VPS компоненттері мен сенсорлары;

* Автоматты қону және ұшу;

* Ұшудың бес режимі;

* Бейне жазу (соның ішінде дөңгелек панорамалау);

* Флиптерді сегіз бағытта жүзеге асыру;

* Байланысты жоғалтудан сақтандыру;

* Он үш минуттық үздіксіз ұшу;

* Сенімді байланыс радиусы 100 метрге дейін;

* HD бейне түсіру (фото 5 Мп);

* Android Және iOS негізіндегі құрылғылар арқылы басқару;

* Контроллермен және VR гарнитурамен синхрондау (міндетті емес);

* Салмағы 80 грамм;

* Дронның өлшемдері (миллиметрмен) 98 × 93 × 41.

Арнайы "көру" жүйесінің арқасында Телло таңқаларлық дәлдікпен көтеріліп, созылған қолға түсе алады. Кішкентай мөлшеріне байланысты ол өте қауіпсіз: икемді пропеллерлермен, пропеллерді қорғаумен және соқтығысуды болдырмау жүйесімен бірге келеді (3-қосымша).

Бұл функциялар сонымен қатар автоматты ұшу, автоматты қону, батареяның заряды таусылуынан қорғау балаларға оны оңай және ыңғайлы пайдалануға мүмкіндік береді.

Бұл ақпарат ынталы және сабақтан тыс жұмыстарға қатысқандар үшін пайдалы болады.

2 тарау. ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІМ

2.1 DJI Tello Feel Fun дронды басқару әдістері

Ұшақты смартфон, планшет немесе қашықтан басқару құралы арқылы басқаруға болады. Енді дрон қайда ұшатынын көруге мүмкіндік бар. арнайы дулыға немесе бейне экраны бар көзілдірік арқылы. Бұл FPV технологиясы деп аталады . FPV аббревиатурасы Бірінші адамның көрінісін білдіреді-бірінші адамның суреті.

Біздің дронды әртүрлі бағдарламалық орталардың көмегімен басқаруға болады. Бұл мобильді қосымшалар: TelloApp, Teeeello (AppStore-дағы TelloFPV нұсқасы), сонымен қатар Tellokeyboardcommands кітапханасы арқылы Python тілінде DroneBlocks бағдарламалық жасақтамасы. Мен басқарудың осы әдістерін біліп, дронның ұшуын қалай дұрыс модельдеу керектігін сипаттадым.

2.2 App Store дүкенінен Tello мобильді қосымшасы арқылы басқару

Tello қосымшасы Ryze Tello миниатюралық дронды және оның камерасын басқаруға арналған. Бағдарлама әуе кемесін қауіпсіз басқаруға ғана емес, сонымен қатар оның ақылды функцияларын, сондай-ақ камераның кең мүмкіндіктерін: қысқа роликтер мен жоғары ажыратымдылықтағы фотоларды түсіруге мүмкіндік береді.

1. Tello App қосымшасын жүктеп алыңыз.

2. Құрылғыны қосу үшін бүйірлік қуат түймесін басыңыз.

3. Бағдарламаға өтіп, батырманы басыңыз

4. Wi-fi параметрлерінде Tello желісін таңдаңыз-XXXXXX

Tello App қосымшасының функциялары:

* Ұшу.

* Қону.

* Сағат тіліне қарсы бұрылу.

* Сағат тілімен бұраңыз.

* Жоғары көтеріңіз.

* Төмен түсіріңіз.

* Солға ұшу.

* Оңға ұшыңыз.

* Алға ұшу.

* Артқа ұшу.

Пайдаланушының билігінде ұшудың 6 режимі бар:

Throw &Go (ұшақ) - осы режиммен квадкоптерді лақтыруға болады және ол автоматты түрде ұшады

Flips (8D – трюк, құлату) - квадрокоптер әртүрлі бағытта бұрылады.

Up &Away (әуе)– бұл режимде квадрокоптер жоғары және артқа ұшу кезінде бейне жазады.

3600-квадрокоптер панораманы түсіреді

Bounce Mode (доп) – квадрокоптер құрылғы астындағы бетінен 0,5 және 1,2 метр қашықтықта автоматты түрде жоғары және төмен секіреді

Circle (шеңбер) – квадрокоптер автоматты түрде ұшу орнында айналады, бейне жазады.

2.3 Teeeello мобильді қосымшасы

Бағдарлама арқылы басқару екі режимде болуы мүмкін: Gesture mode (қимыл режимі) немесе қалыпты режим (қалыпты режим). Gesture mode-де дрон гаджеттің көлбеуі және екі виртуалды джойстик көмегімен басқарылады: алға және артқа жылжу. Қалыпты режим режимінде дрон тек джойстиктердің көмегімен басқарылады.

Қосымшаның функционалдығы:

Қосымшада смартфонның көмегімен DJI Tello ұшуын бақылауға болады. Кәдімгі джойстикті басқару режимінен айырмашылығы (сіздің қозғалысыңыз сол, оң, жоғары, төмен ұшумен шектелген кезде), бұл бағдарлама сізге сезім береді нақты "Кемені"басқару.

Бұл қосымша суретке түсіруге мүмкіндік береді, бірақ бейне емес. FPV режиміне де қолдау көрсетілмейді.

Қосымшада панораманың автоматты түсіру режимі орнатылған. Ол үшін "Auto" түймесін басып, "Automatic Panorama Photo" таңдаңыз — Дрон суретке түсіру арқылы өз осінің айналасында айнала бастайды. Түсірілім аяқталғаннан кейін бағдарлама панораманы автоматты түрде жасайды немесе (егер фотосуретті панорама жасамай сақтау режимі таңдалса) панораманы үшінші тарап қосымшаларын пайдаланып өзіңіз тігуге болады.

2.4 droneblocks мобильді қосымшасы арқылы басқару

Өз бетінше, тіпті бағдарламалау негіздерін білмей, ұшудың жеке алгоритмін құрудың керемет мүмкіндігі бар. Бұл DroneBlocks мобильді қосымшасында жасалады, онда қозғалыс бағдарламасы блоктық командаларды сүйреп апару арқылы орнатылады. DroneBlocks-бұл балалар мен жасөспірімдерге арналған бағдарламалау ортасы. DroneBlocks-бұл бағдарламалау негіздерін түсінуге және балалардың осы салаға деген қызығушылығын оятуға мүмкіндік беретін бағдарлама. Бұл ортада жұмыс принципі LEGO блоктарына ұқсас-кірпіштер сіздің идеяңызды қайта құру үшін жиналады.

Сол қосымшадан сіз жасаған әрекеттер тізбегін орындау үшін пәрмен беріледі

Бағдарламада жұмыс істеу үшін:

1. Гаджетке DroneBlocks қосымшасын жүктеңіз.

2. Drone блоктарын іске қосыңыз және "Tello-ға қосылу"тармағын таңдаңыз.

3. Tello бағдарламасын бағдарламаға қосқаннан кейін сіз дронды басқаруға дайын бағдарламаның мысалын көресіз.

4. Енді сіз өз бағдарламаңызды жасай аласыз.

2.5 Python-да Tello бағдарламалау

Tello SDK ұшқышқа Wi-Fi UDP портын қолдана отырып қосылады, бұл пайдаланушыларға дронды мәтіндік пәрмендер арқылы басқаруға мүмкіндік береді.

Команда түрлері

Телло командаларында үш негізгі құрылым бар, олардың кейбіреулері командалардың барлық түрлеріне қолданылмайды.

* Әрекет (бақылау) командалары (xxx) - егер команда сәтті болса, командалық аудармашы "ОК" қайтарады, әйтпесе сіз қате кодын аласыз.

* Оқу командалары (xxx?)- Ішкі параметрлердің ағымдағы мәнін оқиды.

* Орнату командалары (xxx a) — ішкі параметрлердің жаңа мәндерін орнатуға тырысады. Егер команда сәтті болса, командалық аудармашы "ОК" қайтарады, әйтпесе сіз қате кодын аласыз.

Коптерді бағдарламалау тілін қолдану арқылы басқару үшін сізге қажет:

1. Python 3.8.1 Орнатыңыз.

2. TelloKeyboardCommands кітапханасын жүктеңіз.

3. "Go.bat».

4. Tello ұшқышына Wi-fi арқылы қосылыңыз.

5. Пәрмен жолында "python атауы" деп жазыңыз библиотеки.ру»

6. Кітапханадан командалар тізімі пайда болады.

7. Командалар тізімінен төмен, бағдарламаны бастау үшін "команда"командасын жазыңыз.

8. Төменде "takeoff" командасын жазыңыз

Дронды басқаруға арналған командалардың тізбесі және оларды пайдалану нәтижесі:

Әрекет командалары

* sommand-командалық режимге кіру.

* takeoff-дронның ұшуы.

* жер-дронның қонуы.

* forward xx-хх ХХ (20-500 см) мәніне Алға ұшу.

* back xx-хх ХХ (20-500 см) мәніне артқа ұшу.

* left xx-xx xx мәніне солға ұшу (20-500 см).

* right xx-xx xx мәніне оңға ұшу (20-500 см).

* up xx-ХХ ХХ (20-500 см) мәніне жоғары көтерілу.

* төмен xx-хх ХХ (20-500 см) мәніне төмен түсу.

* cw xx-сағат тілімен айналу (градуспен).

* ccw xx-сағат тіліне қарсы айналу (градуспен).

* flip f/b/l/r – бағытта флип жасаңыз (f-Алға,b-артқа,l-солға,r-оңға).

Орнату командалары

* speed xx - ағымдағы жылдамдықты орнатыңыз (100 см/с артық емес).

Оқу командалары

speed? - жеткізілген жылдамдықты білу (алу) (см/с).

time? - "пәрмен" пәрменін енгізгеннен кейін уақытты біліңіз (алыңыз) (секундпен).

battery? - батарея статистикасын біліңіз (алыңыз) (батарея пайызымен).

* Quit-бағдарламаны аяқтау.

2.6 бағдарламалық жасақтаманы талдау

Қызығушылық танытқан адамдар үшін мен дронға арналған бағдарламалық жасақтаманың артықшылықтарын ұсынғым келеді. Бағдарламалық жасақтаманы зерттегеннен кейін мен DroneBlocks-пен жұмыс істеу қызықты болады деген қорытындыға келдім. Бағдарламаның интерфейсі интуитивті, сіз маршрутты алдын-ала жасай аласыз, оны бұлтқа сақтай аласыз, бейне түсіру командалары бар, өнімге қолдау бар, биыл қосымшаның жаңа нұсқасы шығады.

2.7 Эксперимент

Бағдарламаларды оқығаннан кейін мен эксперимент жүргіздім. Мені екі сұрақ мазалады:

1. енді мен өзімнің білімімді жолдастарыма дронды басқаруға үйрету үшін бере аламын ба;

2. DJI Tello квадрокоптерімен бейне түсіру ыңғайлы ма?

Эксперимент барысында мен бесінші сыныпта оқитын кіші қарындасыма, сондай-ақ оның бірнеше сыныптастарына, Спорт секциясында бірге жұмыс істейтін сегізінші сынып оқушыларына, оныншы сынып оқушыларына, квадрокоптерді басқаруды үйреттім. Бұл қиын болған жоқ. Дронды басқаруды үйренгісі келетіндер TelloApp бағдарламасын таңдады, оны қолдану бағдарламалау туралы білімді қажет етпейді.

Жоба мен эксперимент барысында мен коптердің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтадым.

DJI Tello Feel Fun артықшылықтары:

* қауіпсіздік;

* жоғары ұшу көрсеткіштері;

* аппараттың жеңілдігі мен ықшамдылығы;

* оңай басқару;

* сенсорлық сенсорлардың болуы;

* төмен баға және жақсы сапа;

* VR көзілдірігімен біріктіру мүмкіндігі.

Квадрокоптердің кемшіліктері:

* шамалы жел болса да, үй-жайдан тыс жерде пайдалану кезіндегі тұрақсыздық;

* ұшудың қысқа ұзақтығы;

* шағын ұшу радиусы;

* камераның әлсіз бейне мүмкіндіктері, смартфонға бейне ағынының тұрақсыз берілуі;

* төмен сапалы бейнекамера;

* дрондағы жад картасының болмауы (жазу смартфонда орындалады).





























Қорытынды

Жұмыс Мен үшін қызықты әрі танымды болды.

Мен өз жұмысымда DJI Tello Feel the Fun квадрокоптерін оқып, оны іс жүзінде қолдануды мақсат еттім.

Басында қойылған мақсат пен міндеттерге қол жеткізілді.

Менің жұмысымның басында дронды басқару қызықты іс болып табылады және оны кез – келген адам біле алады деген болжам дәлелденді. Ұшатын машинаны басқару оңай. Бұл бесінші сынып оқушысы мен ересек адам үшін бірдей жақсы болды. Бірақ сіз әлі де үйренуіңіз керек, өйткені квадрокоптер радио бақылауындағы қарапайым "ойыншықтардан" біршама ерекшеленеді.

Бұл зерттеудің мәні-технология кез-келген қолданушы үшін қол жетімді.

Жоба бойынша жұмыс барысында мен зерттедім:

көптеген роторлы типтегі ҰҰА-ның даму және жетілдіру тарихы;

- ПҰА пайдалану кезіндегі қауіпсіздік техникасының негіздері мен ережелері;;

тікұшақ дрондарының түрлері және олардың жұмыс принциптері;

Tello дронының құрылғысы және оның негізгі компоненттері;

квадрокоптердің ұшу контроллерлерін конфигурациялауға арналған компьютерлік бағдарламалар;

Tello дронын баптау және ұшуға дайындау тәсілдері.

Мен үйрендім:

алған білімдерін іс жүзінде қолдануға;;

жеке параметрлерді өзгерту арқылы эксперимент жүргізу және нәтижелерді бақылау және өлшеу;

қарапайым іс-қимылдарды орындау міндеті: коптерде ұшу, ұшу, берілген траектория бойынша ұшу, бұрылу, биіктікті өзгерту, кедергілерді еңсеру, қону;

әр түрлі модельдегі ұшу контроллерлерін баптау және калибрлеу;

және "квадрокоптермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы" жадынамасын жазды.»;

QR кодтарын жасау;

орындауға фото және бейне түсірілім;

бейнефильмдер жасау.

Жұмыс барысында алынған құзіреттіліктерді болашақта Мен өзімнің дронымды құру кезінде және басқа жобалармен жұмыс жасау кезінде және оқу іс-әрекетінде қолданамын.

Менің зерттеуімнің деректері DJI Tello квадрокоптеріне қатысты бірқатар тұжырымдар жасауға мүмкіндік береді:

1. ұшақты басқару оңай;

2. ұшқышсыз ұшу аппараты жаңа бастаған аудитория үшін арнайы әзірленген;

3. дронды droneblocks мобильді қосымшасы арқылы басқару ыңғайлы;

4. дронды калибрлеу үшін TelloApp қосымшасын қолданған дұрыс.

Юрий Гагарин "зымыран моделін құрастыру және ұшыру»



Бұл қарапайым модель. Оның Корпусы мен тұрақтандырғыштарын өндіруге арналған материал — бұл түрлі-түсті қағаз, ал оны тегіс түсіруді қамтамасыз ететін парашют үшін-түрлі-түсті мата қағазы.

170x250 ММ парақты алып, одан конусты ораңыз

Қағаздың бүктелуін жеңілдету үшін оны үстел мен сызғыштың шеті арасында созыңыз. Шетін желіммен және желіммен жайыңыз. Тігісті "ұстағанша"ұстаңыз. Шаблонды дайын конусқа тоқтағанша қойыңыз және конусқа қарындашпен сызық сызыңыз. Корпустың артқы жағындағы артық қағазды кесіңіз.

Тұрақтандырғыштарды жасау үшін сізге 8x17 мм өлшемді корпус сияқты қалың түсті қағаздың үш парағы қажет.әр парақты ұзына бойына бүгіңіз, оларға екі шаблон салыңыз — № 1 және № 2 және оларды қарындашпен дөңгелектеңіз

Зымыран тұрақтандырғыштарын қарындаш сызығының контуры бойымен кесіңіз. Содан кейін шеттерін сызық бойымен бүгіңіз, ішкі жағын желіммен жайып, жалғаңыз. Шаблон не үшін қажет, суреттен анық: зымыран корпусы оған кесілген. Ол қатал болуы керек, сондықтан ол картоннан немесе бірнеше қабатқа желімделген қағаздан жасалған. Бұл жағдайда шаблон шаршы түрінде болады. Онымен жұмыс істеу ыңғайлы.

Зымыранда үш жұп тұрақтандырғыш бар-құйрық "қанатының"бекітілген бөліктері. Үш үлкен және үш кішкентай тұрақтандырғыш. Олар зымыранға ұшу кезінде тұрақтылық береді. Сондықтан барлық жұптардың қатаң түрде бірдей жасалуы өте маңызды.

Шеңберді 3 тең бөлікке қалай бөлуге болатынын білесіз бе? Ондағы кез-келген нүктеден осы шеңбердің радиусына тең компас ерітіндісімен дәйекті түрде 6 сериф жасау керек. Тең жақты үшбұрыштың шыңдары-қалаған нүктелер.

Зымыранда үш үлкен және үш кішкентай тұрақтандырғыш болуы керек. Оларды модельге орнатпас бұрын, оларды бекіту орындарын белгілеңіз. Ол үшін зымыранның артқы жағында шаблон бойынша үш нүктені белгілеңіз. Сызғыш бойымен қарындашпен оларды зымыранның мұрнына нүктелі сызықпен қосыңыз (сурет. 3). Осы сызықтар бойымен тұрақтандырғыштарды жабыстырыңыз. Олардың арасындағы қашықтықты өз қалауыңыз бойынша таңдаңыз.

Парашют күмбезін жасау үшін өлшемі 280x280 ММ мата қағазын алыңыз, оны бірнеше рет бүгіңіз және кесіңіз-күмбез дайын.

Енді ілмектерді дайындаңыз-катушкалар. Олардың сегізі болуы керек. Барлығы бірдей мөлшерде. Бұл өлшемді анықтау үшін парашют күмбезінің диаметрінің 1,5 ұзындығын алып, зымыран корпусының ұзындығын осы өлшемге қосыңыз. Парашют күмбезіне ілмектерді қағаз патчтармен жабыстырыңыз және күмбезді бір-біріне, біріне-біріне жинап алыңыз



Күмбездің диаметрінің ұзындығы 1,5 — ке тең күмбезден қашықтықта ілмектерді түйінге байлаңыз және екінші түйін жасаңыз-ілмектердің соңында. Содан кейін парашют сөрелерін зымыран корпусының ішіне сым ілмекпен созыңыз. Екінші түйінді зымыранның мұрнына жіппен инемен бекітіңіз. Бүктелген парашютті зымыранның артқы бөлігіне салыңыз және сіз ұшыру жасай аласыз.

Зымыранды қолыңызбен көкжиекке 60-70° бұрышпен ұшырыңыз. Ол ұшып, парашют ашылғаннан кейін жерге тегіс түседі.

Қорытынды

Зымыран - адамды шынымен ғарышпен байланыстырады.

Зымыран өнертабысының тарихы туралы әдебиеттерді зерттей отырып, мен Сергей Павлович Королевтің басшылығымен кеңес ғалымдары жарты ғасырдан кейін Циолковскийдің зымырандарды ғарыштық ұшуларға пайдалану идеясын дамытып, жүзеге асырды деген қорытындыға келдім.

1957 жылдан бастап ғарышты игеру хроникасын қадағалап, ғарышкерлік тарихында 4 жыл ішінде үлкен жетістік болғанын байқадым.

Зымыранның құрылғысы мен ұшырылуын қарап, зымыранның жылдамдығы қадамдарға байланысты екенін білдім.

Зерттелген материалдың негізінде мен Юрий Гагарин зымыранының моделін жасап, ұшырдым.

Менің жұмысымның теориялық және практикалық маңызы бар. Бұл жұмысты сынып сағаттарында, әлем және технология сабақтарында, сондай-ақ "техникалық модельдеу" және өзін-өзі тәрбиелеу үйірмесінде қолдануға болады.























ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ



1. Tello дрондары туралы барлық жаңалықтар [14.01.2020)

2. Википедия-еркін энциклопедия [Электрондық ресурс] URL:

3. ДроноМания. Дрондар туралы Онлайн журнал [Электрондық ресурс] URL: 20.01.2020)

4. Хабр. IT мамандарының қауымдастығы [Электрондық ресурс] URL: /(өтініш берген күні: 18.01.2020)

5. Tello Пайдаланушы нұсқаулығы v1.2



































Қосымшалар

1 қосымша

8-9 сынып білім алушыларына сауалнама жүргізу нәтижелері

Вопрос

Ответы

ИЯ

ЖОҚ

Жауап беруге қиналамын

  1. Дронның не екенін білесің бе?

40./77%

12./23%

0/0%

  1. Дронның коптерден айырмашылығын білесің бе?

19./36%

31/60%

2./4%

  1. Дронды мобильді қосымшалар арқылы басқарғың келе ме?

33/61%

20./37%

1./2%

білемін























30 Қаңтар 2025
96
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі