Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    5.1В Адам. Жер. Ғалам

    Педагогтың аты-жөні

    Несипбекова Г.Б.

    А.Байтұрсынов атындағы №139 мектеп-гимназиясы

    Күні

    12.10.2021

    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Дүние бөліктері мен материктерді игеру және зерттеу тарихы. Мұхиттарды зерттеу тарихы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.2.6.1 материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттеу тарихын сипаттау

    5.2.6.2 мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау



    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар:

    • Материктердің зерттелу тарихы мен зерттеушілерді біледі;

    • Барлық материктер мен мұхиттарды жатқа біледі

    Оқушылардың кейбір бөлігі:

    • Картадан зерттеушілердің жолын көрсете алады

    Кейбір оқушылар:

    • Материктерді және мұхиттардың тарихын зерттеген саяхатшыларды жіктейді және оларға салыстырмалы талдау жасайды;


    Бағалау критерииі

    1. Материктер мен дүние бөліктерінің игерілуі зерттеу тарихы жайлы түсінік қалыптасады.

    2. Материктер мен мұхит зерттеушілері саяхатының маңызын түсінеді,зерттеу аймақтарын талдайды.

    3. Барлық зерттеушілер туралы өз ойын нақтылайды.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

    Үй тапсырмасын тексеру:

    Топтастыру.

    Топтарға «Карта», «Глобус» және «Атлас» атауларын беру

    Әр топтың басшысын тағайындау

    Әр топ өздері аталған атаулар: карта, глобус, атластың не екенін және оның қашан пайда болуы туралы қысқаша айтады.

    Өткен тақырыпты меңгере отырып жаңа тақырыптқа қадам басу үшін «Досыңмен ақылдас» техникасын қолданып, оқушылар жұптаса жұмыс жасайды.

    - Әр топтан екі оқушы шақырып, оларға тапсырма береді

    • Алдымызда тұрған картадан карта масштабын көрсетіңіз және масштаб деген не екенін түсіндіріңіз

    • Алдымызда тұрған картаның тақырыбы қандай және карта тағы қандай тақырыптарда жасалынуы мүмкін?

    • Алдымызда тұрған картаның қамту аумағы қандай және қамту аумағы бойынша карталар қандай түрлерге бөлінеді?

    Дескриптор слайдта көрсетіледі


    Тапсырма 1.«Суреттер көрсетілім » әдісі. Зерттеушілер, д.ж мұхит бөліктері сурет көрсетілімі

    • Суретте не көрсетілген?
      Бүгінгі сабағымыздың тақырыбымыз не туралы деп болжайсыздар?

    Жаңа тақырыптың мазмұны ашылады.

    Топқа бөліну және топпен бірлесіп жауап беру


    топ жетекшілері топтың атауы нені білдіретінін түсіндіреді





    Топтан екі оқушы шығып берілген сұраққа жауап береді



    Суреттерге қарай отырып, жаңа тақырыпты анықтайды

    Қол шапалақ


    Бағалаушы стикерлер




    Тақта

    Карта

    Слайд






    Таратпа материал







    Слайд

    суреттер

    Ортасы

    Мұғалім слайд бойынша жаңа сабақты түсіндіреді

    Жер шары бетінің жалпы ауданы 510,2 млн.км-ге тең. Ол материктер мен мұхиттарға бөлінген. Құрлықты құрайтын материктер мен аралдар үлесіне шамамен 149,1 млн км немесе бүкіл Жер бетінің 29,2%-ы келеді.
    Жер шарында барлығы алты материк бар. Материктер қалыптасуы мен қазіргі табиғат ерекшеліктеріне сәйкес, солтүстік және оңтүстік жарты шар материктеріне топтастырылып, мынадай тәртіппен қарастырылады: Еуразия (54 млн км астам), Солтүстік Америка (24,2 млн км), Оңтүстік Америка (18,3 млн км), Африка (30,3 млн км), Аустралия мен Мұхит аралдары (9,0 млн км-ге жуық), Антарктика (14 млн км).

    Құрлық материктерге бөлінумен қатар, дүние бөліктеріне де жіктеледі. Дүние бөліктері дегеніміз құрлықтың ашылуы мен қоныстану ерекшеліктеріне сәйкес шартты түрде ажыратылатын тарихи-географиялық ірі аймақтар. Дүние бөліктері де алтау: Еуропа, Азия, Африка, («Ескі дүние»), Америка, Аустралия, Антарктика («Жаңа Дүние»).
    Жер шарының аса ірі материгі Еуразияны ежелгі грек географтары екі дүние бөлігіне ажыратқан. Бұл дүние бөліктері Месопотамияны мекендеген ежелгі халықтар – финикиялықтардың «эреб»-батыс, «асу»-шығыс деген сөздерінің негізінде Еуропа және Азия деп аталған. Кейінірек ашылған Солтүстік және Оңтүстік Америка материктері табиғат жағдайларының айырмашылықтарына қарамастан, біртұтас Америка дүние бөлігіне біріктірілген. Дүние бөліктерінің құрамына көршілес жатқан аралдар да енеді.
    Дүниежүзілік мұхит. Дүниежүзілік мұхиттың жалпы ауданы 361 млн км, бұл Жер беті ауданының 71%-ын құрайды. Ол материктер арқылы төрт мұхит айдынына бөлінеді: Тынық, Атлант, Үнді және Солтүстік Мұзды мұхиттары.
    Дүниежүзілік мұхиттың ең терең жері – Тынық мұхиттағы Мариана шұңғымасы (11 022м). Мұхиттар құрлықтың бөліктерімен тығыз байланыста бола отырып, ондағы табиғат жағдайларының қалыптасуына зор ықпал жасайды.


    2-тапсырма

    Топтық тапсырма

    Әр топқа қағаздан қиылған екі материктен және бір мұхиттан беріледі. Олар өзара ақылдаса отырып, тақтадағы бос қағазға материктер мен мұхиттарды орналастырады. Картада қай мұхиттың жоқ екенін табады және бірінші тапқан топ сол мұхитты картаға орналастырады.


    Бағалау критериі

    дескриптор

    Оқушы материктердің орналасу орнын біледі

    Берілген материктер мен мұхиттарды өз орнына орналастырады

    Оқушы мұхиттардың картадағы орнын біледі

    Материктер мен мұхиттардың жер көлемін атай алады

    Топтар өзара бағалау жүргізеді



    3-тапсырма Топтық тапсырма

    «Ең ерекше» ойыны

    Оқушылар тақтада берілген кестеге материктер мен мұхиттардың атын стикермен көрсетеді

    ЕРЕКШЕЛІГІ

    АТАУЫ

    Ең үлкен материк


    Ең үлкен мұхит


    Ең ыстық материк


    Ең суық мұхит


    Ең ылғалды материк


    Ең терең мұхит


    Ең құрғақ материк




    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)


    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Материктер мен мұхиттарға қатысты қызықты мәліметтерді біледі


    Ең үлкен материк – Еуразия

    Ең үлкен мұхит – Тынық

    Ең ыстық материк – Африка

    Ең суық мұхит – Солтүстік Мұзды мұхиты

    Ең ылғалды материк – Оңтүстік Америка

    Ең терең мұхит – Тынық мұхиты

    Ең құрғақ материк - Австралия


    Ал жер бетін зерттеу ерте кезден-ақ қызық болған.

    Ерте замандағы зерттеушілерге шамалы тоқталып, содан кейін Васко да Гама, Марко Поло, Х.Колумб. А.Веспучи, Ф.Магеллан, Джеймс Кук зерттеулеріне слайдтан зерттеу жолдарын көрсете отырып тоқталып кетеді.

    Американы 1492 жылы Х.Колумб ашты

    Австралияны 1606 жылы Билли Янг ашты

    Антарктиданы 1820 жылы Беллинсгаузен мен Лазарев ашты.



    4-тапсырма. Қорытындылау тапсырмасы

    «Кім? Қашан? Қайда?» топтық ойын

    Берілген кесте бойынша әр топ 3 зерттеушінің жұмысын жазу және ауызша айту

    Кім зерттеді

    Қашан зерттеді

    Қай жерді зерттеді










    Топтар өзара бағалау жүргізеді

    Бағалау кретерийлері

    Дескриптор

    • Материктер мен дүние бөліктерінің игерілуі зерттеу тарихы жайлы түсінік қалыптасады.





    • Зерттеушілерді танып біледі.


    • Зерттеушілердің зерттеу объектілерін анықтайды.

    • Материктер мен мұхит зерттеушілері саяхатының маңызын түсінеді,зерттеу аймақтарын талдайды

    • Саяхатшылардың еңбегін біледі


    • Саяхатшылардың жүріп өткен жолдарына талдау жасайды.



    Мұғалім айтқан тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі








    Слайд бойынша берілген

    сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады







    Топ мүшелері кезекпен шығып, материктер мен мұхиттарды өз орындарын тауып, орналастырады

    Топ мүшелері бір-бірін бағалайды













    Берілген кестеге дұрыс жауап жазылған стикерді жапсырады



    Топ мүшелері бір-бірін бағалайды





























    5-сыныпқа арналған оқулық.







    Карталар,

    суреттер.

    Слайд



















    Таратпа материалдар

    слайд




















    Слайд











































    Слайд таратпа материалдар

    Сабақтың соңы


    Рефлексия «3-2-1»

    • Маған қызықты болған 3 ақпарат

    • Мені таң қалдырған 2 ақпарат

    • Мен түсінбей қалған 1 мәселе

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Несипбекова Гауһар Бекмуханбетқызы
    02 Қаңтар 2022
    784
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дүние бөліктері мен материктерді игеру және зерттеу тарихы. Мұхиттарды зерттеу тарихы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дүние бөліктері мен материктерді игеру және зерттеу тарихы. Мұхиттарды зерттеу тарихы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дүние бөліктері мен материктерді игеру және зерттеу тарихы. Мұхиттарды зерттеу тарихы тақырыбындағы ашық сабақ.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    5.1В Адам. Жер. Ғалам

    Педагогтың аты-жөні

    Несипбекова Г.Б.

    А.Байтұрсынов атындағы №139 мектеп-гимназиясы

    Күні

    12.10.2021

    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Дүние бөліктері мен материктерді игеру және зерттеу тарихы. Мұхиттарды зерттеу тарихы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.2.6.1 материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттеу тарихын сипаттау

    5.2.6.2 мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау



    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар:

    • Материктердің зерттелу тарихы мен зерттеушілерді біледі;

    • Барлық материктер мен мұхиттарды жатқа біледі

    Оқушылардың кейбір бөлігі:

    • Картадан зерттеушілердің жолын көрсете алады

    Кейбір оқушылар:

    • Материктерді және мұхиттардың тарихын зерттеген саяхатшыларды жіктейді және оларға салыстырмалы талдау жасайды;


    Бағалау критерииі

    1. Материктер мен дүние бөліктерінің игерілуі зерттеу тарихы жайлы түсінік қалыптасады.

    2. Материктер мен мұхит зерттеушілері саяхатының маңызын түсінеді,зерттеу аймақтарын талдайды.

    3. Барлық зерттеушілер туралы өз ойын нақтылайды.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

    Үй тапсырмасын тексеру:

    Топтастыру.

    Топтарға «Карта», «Глобус» және «Атлас» атауларын беру

    Әр топтың басшысын тағайындау

    Әр топ өздері аталған атаулар: карта, глобус, атластың не екенін және оның қашан пайда болуы туралы қысқаша айтады.

    Өткен тақырыпты меңгере отырып жаңа тақырыптқа қадам басу үшін «Досыңмен ақылдас» техникасын қолданып, оқушылар жұптаса жұмыс жасайды.

    - Әр топтан екі оқушы шақырып, оларға тапсырма береді

    • Алдымызда тұрған картадан карта масштабын көрсетіңіз және масштаб деген не екенін түсіндіріңіз

    • Алдымызда тұрған картаның тақырыбы қандай және карта тағы қандай тақырыптарда жасалынуы мүмкін?

    • Алдымызда тұрған картаның қамту аумағы қандай және қамту аумағы бойынша карталар қандай түрлерге бөлінеді?

    Дескриптор слайдта көрсетіледі


    Тапсырма 1.«Суреттер көрсетілім » әдісі. Зерттеушілер, д.ж мұхит бөліктері сурет көрсетілімі

    • Суретте не көрсетілген?
      Бүгінгі сабағымыздың тақырыбымыз не туралы деп болжайсыздар?

    Жаңа тақырыптың мазмұны ашылады.

    Топқа бөліну және топпен бірлесіп жауап беру


    топ жетекшілері топтың атауы нені білдіретінін түсіндіреді





    Топтан екі оқушы шығып берілген сұраққа жауап береді



    Суреттерге қарай отырып, жаңа тақырыпты анықтайды

    Қол шапалақ


    Бағалаушы стикерлер




    Тақта

    Карта

    Слайд






    Таратпа материал







    Слайд

    суреттер

    Ортасы

    Мұғалім слайд бойынша жаңа сабақты түсіндіреді

    Жер шары бетінің жалпы ауданы 510,2 млн.км-ге тең. Ол материктер мен мұхиттарға бөлінген. Құрлықты құрайтын материктер мен аралдар үлесіне шамамен 149,1 млн км немесе бүкіл Жер бетінің 29,2%-ы келеді.
    Жер шарында барлығы алты материк бар. Материктер қалыптасуы мен қазіргі табиғат ерекшеліктеріне сәйкес, солтүстік және оңтүстік жарты шар материктеріне топтастырылып, мынадай тәртіппен қарастырылады: Еуразия (54 млн км астам), Солтүстік Америка (24,2 млн км), Оңтүстік Америка (18,3 млн км), Африка (30,3 млн км), Аустралия мен Мұхит аралдары (9,0 млн км-ге жуық), Антарктика (14 млн км).

    Құрлық материктерге бөлінумен қатар, дүние бөліктеріне де жіктеледі. Дүние бөліктері дегеніміз құрлықтың ашылуы мен қоныстану ерекшеліктеріне сәйкес шартты түрде ажыратылатын тарихи-географиялық ірі аймақтар. Дүние бөліктері де алтау: Еуропа, Азия, Африка, («Ескі дүние»), Америка, Аустралия, Антарктика («Жаңа Дүние»).
    Жер шарының аса ірі материгі Еуразияны ежелгі грек географтары екі дүние бөлігіне ажыратқан. Бұл дүние бөліктері Месопотамияны мекендеген ежелгі халықтар – финикиялықтардың «эреб»-батыс, «асу»-шығыс деген сөздерінің негізінде Еуропа және Азия деп аталған. Кейінірек ашылған Солтүстік және Оңтүстік Америка материктері табиғат жағдайларының айырмашылықтарына қарамастан, біртұтас Америка дүние бөлігіне біріктірілген. Дүние бөліктерінің құрамына көршілес жатқан аралдар да енеді.
    Дүниежүзілік мұхит. Дүниежүзілік мұхиттың жалпы ауданы 361 млн км, бұл Жер беті ауданының 71%-ын құрайды. Ол материктер арқылы төрт мұхит айдынына бөлінеді: Тынық, Атлант, Үнді және Солтүстік Мұзды мұхиттары.
    Дүниежүзілік мұхиттың ең терең жері – Тынық мұхиттағы Мариана шұңғымасы (11 022м). Мұхиттар құрлықтың бөліктерімен тығыз байланыста бола отырып, ондағы табиғат жағдайларының қалыптасуына зор ықпал жасайды.


    2-тапсырма

    Топтық тапсырма

    Әр топқа қағаздан қиылған екі материктен және бір мұхиттан беріледі. Олар өзара ақылдаса отырып, тақтадағы бос қағазға материктер мен мұхиттарды орналастырады. Картада қай мұхиттың жоқ екенін табады және бірінші тапқан топ сол мұхитты картаға орналастырады.


    Бағалау критериі

    дескриптор

    Оқушы материктердің орналасу орнын біледі

    Берілген материктер мен мұхиттарды өз орнына орналастырады

    Оқушы мұхиттардың картадағы орнын біледі

    Материктер мен мұхиттардың жер көлемін атай алады

    Топтар өзара бағалау жүргізеді



    3-тапсырма Топтық тапсырма

    «Ең ерекше» ойыны

    Оқушылар тақтада берілген кестеге материктер мен мұхиттардың атын стикермен көрсетеді

    ЕРЕКШЕЛІГІ

    АТАУЫ

    Ең үлкен материк


    Ең үлкен мұхит


    Ең ыстық материк


    Ең суық мұхит


    Ең ылғалды материк


    Ең терең мұхит


    Ең құрғақ материк




    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)


    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Материктер мен мұхиттарға қатысты қызықты мәліметтерді біледі


    Ең үлкен материк – Еуразия

    Ең үлкен мұхит – Тынық

    Ең ыстық материк – Африка

    Ең суық мұхит – Солтүстік Мұзды мұхиты

    Ең ылғалды материк – Оңтүстік Америка

    Ең терең мұхит – Тынық мұхиты

    Ең құрғақ материк - Австралия


    Ал жер бетін зерттеу ерте кезден-ақ қызық болған.

    Ерте замандағы зерттеушілерге шамалы тоқталып, содан кейін Васко да Гама, Марко Поло, Х.Колумб. А.Веспучи, Ф.Магеллан, Джеймс Кук зерттеулеріне слайдтан зерттеу жолдарын көрсете отырып тоқталып кетеді.

    Американы 1492 жылы Х.Колумб ашты

    Австралияны 1606 жылы Билли Янг ашты

    Антарктиданы 1820 жылы Беллинсгаузен мен Лазарев ашты.



    4-тапсырма. Қорытындылау тапсырмасы

    «Кім? Қашан? Қайда?» топтық ойын

    Берілген кесте бойынша әр топ 3 зерттеушінің жұмысын жазу және ауызша айту

    Кім зерттеді

    Қашан зерттеді

    Қай жерді зерттеді










    Топтар өзара бағалау жүргізеді

    Бағалау кретерийлері

    Дескриптор

    • Материктер мен дүние бөліктерінің игерілуі зерттеу тарихы жайлы түсінік қалыптасады.





    • Зерттеушілерді танып біледі.


    • Зерттеушілердің зерттеу объектілерін анықтайды.

    • Материктер мен мұхит зерттеушілері саяхатының маңызын түсінеді,зерттеу аймақтарын талдайды

    • Саяхатшылардың еңбегін біледі


    • Саяхатшылардың жүріп өткен жолдарына талдау жасайды.



    Мұғалім айтқан тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі








    Слайд бойынша берілген

    сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады







    Топ мүшелері кезекпен шығып, материктер мен мұхиттарды өз орындарын тауып, орналастырады

    Топ мүшелері бір-бірін бағалайды













    Берілген кестеге дұрыс жауап жазылған стикерді жапсырады



    Топ мүшелері бір-бірін бағалайды





























    5-сыныпқа арналған оқулық.







    Карталар,

    суреттер.

    Слайд



















    Таратпа материалдар

    слайд




















    Слайд











































    Слайд таратпа материалдар

    Сабақтың соңы


    Рефлексия «3-2-1»

    • Маған қызықты болған 3 ақпарат

    • Мені таң қалдырған 2 ақпарат

    • Мен түсінбей қалған 1 мәселе

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 5 сынып
    02.01.2022
    784
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Несипбекова Гауһар Бекмуханбетқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации