Материалдар / Дүние жүзі тарихы пəнінен 5 сыныпқа арналған жиынтық бағалау жұмысы

Дүние жүзі тарихы пəнінен 5 сыныпқа арналған жиынтық бағалау жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
жиынтық бағалау жұмысы 5 сынып
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

5 сынып. Дүние жүзі тарихы.



«Қос дөңгелекті арбалар мен империялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


І Нұсқа


1. Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз. Империя дегеніміз не?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2. Дұрыс жауаптарын белгілеңіз.


а) Тест.


1. Мемлекетті басқару жүйесіне өзгеріс енгізіп, елді 20 аймаққа бөліп басқарған парсы патшасы:

А) Кир

Б) Дарий

В) Камбиз

2. Соғыс жүргізу тәсілдерін жетілдіріп, таранды ойлап тапқан:

А) Ассириялықтар

Б) Вавилондықтар

В) парсылар

3. ІІ Вавион империясын жаулап алды:

А) Ассирия

Б) Парсы империясы

В) Парфия

б) Сәйкестендіріңіз.


1

Парфия

А

Мың қала елі деп аталған империя

2

Парфия

B

Диздерге бөлініп басқарылған империя

3

Бактрия

C

Кіші Азия түбегінде құрылған империя

4

Хетт

D

Рим әскерлерін бірнеше рет талқандап, римдіктердің шығыстағы басқыншылық әрекетіне тосқауыл болған империя


3. Өз біліміңізді және берілген суреттерді пайдалана отырып, Орта Азия империясының қуаттылығын дәлелдейтін мысалдар (4-тен кем емес) келтіріңіз.


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


4. Ежелгі империялардың шаруашылық жүйесін кестеде сипаттаңыз.


р/с

Ежелгі империялар

Шаруашылық жүйесі

1

Ассирия


2

Парфия


3

Кушан




Дүние жүзі тарихы 5 сынып


«Қос дөңгелекті арбалар мен империялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


ІІ нұсқа


  1. Үлкен империялардың қалыптасуына қандай жағдайлар әсер етті?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



2. Дұрыс жауаптарын белгілеңіз.


а) Тест


1. Бактрия мемлекеті құрылды:

А) б.з.б. 256 ж.

Б) б.з.б. 130 ж.

В) б.з.б. 55 ж.

2. Кушан империясының ең әйгілі билеушісі:

А) ІІ Қатпыз

Б) Қанышке

В) Диодот

3. Вавилонның оңтүстік-шығысында, қазіргі Иран жерінде құрылған ежелгі империя:

А) Ассирия

Б) Бактрия

В) Парсы


б) Сәйкестендіріңіз:


1

Ашшурбанипал

А

«дарик» алтын теңгесін шығарды

2

Навуходоносор

B

Елде бірыңғай тәртіп пен басқару жүйесін орнату үшін заңдар жинағын жасатқан

3

І Дарий

C

Кітапхана жинады

4

Хаммурапи


D

Семирамида аспалы бағын салдырған


  1. Кестеге басқыншылық соғыстардың салдарының әрбір салаға әсерін мысалдармен дәлелдеңіз.


Басқыншылық соғыстардың салдары


Шаруашылыққа

Мәдениет саласына

Ортаазиялық мемлекеттердің құрылуына











  1. Ежелгі империялардың шаруашылық жүйесін кестеде сипаттаңыз.


р/с

Ежелгі империялар

Шаруашылық жүйесі

1

Вавилон


2

Парсы


3

Хетт


4

Бактрия












1 нұсқа


Бағалау критерийі


Тапсырма №

Дескриптор


Балл

Білім алушы

Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымының мағынасын анықтайды


1

«империя» ұғымының мағынасын ашады;

1

Дұрыс жауаптарын белгілейді


2

Тест.

  1. Б

  2. А

  3. Б

Сәйкестендіру

  1. B

  2. D

  3. A

  4. C


7

1

Орта Азия империяларының қуаттылығын көрсетеді



3

Орта Азия империяларының қуаттылығын көрсететін 1-мысал келтіреді;

1

Орта Азия империяларының қуаттылығын көрсететін 2-мысал келтіреді;

1

Орта Азия империяларының қуаттылығын көрстететін 3-мысал келтіреді;

1

Орта Азия империяларының қуаттылығын көрсететін 4-мысал келтіреді;

1

Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін анықтайды



4

Ассирияның шаруашылық жүйесін сипаттайды;


1

Парфия мемлекетінің шаруашылық жүйесін сипаттайды

1

Кушан мемлекетінің шаруашылық жүйесін сипаттайды;

1


Барлығы



15 балл



















2 нұсқа


Бағалау критерийі


Тапсырма №

Дескриптор


Балл

Білім алушы

Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымының мағынасын анықтайды



1

«империя» ұғымының мағынасын ашады;


1

Дұрыс жауаптарын белгілейді



2

Тест.

  1. А

  2. Б

  3. В

Сәйкестендіру.

  1. С

  2. D

  3. A

  4. B


7

Басқыншылық соғыстардың шаруашылыққа, мәдениетке, мемлекеттердің шекараларының өзгеруіне тигізген ықпалын дәлелдейді



3

шаруашылықтың дамуына басқыншылық соғыстардың кері әсері болғандығын дәлелдейді;

1

мәдениеттің дамуына басқыншылық соғыстардың кері әсері болғандығын дәлелдейді;


1

Ортаазиялық мемлекеттердің құрылуына соғыстың әсері болғандығын дәлелдейді.

1

Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін анықтайды


4

Вавилонның шаруашылық жүйесін сипаттайды;

1

Парсы мемлекетінің шаруашылық жүйесін сипаттайды;

1

Хетт мемлекетінің шаруашылық жүйесін сипаттайды;

1

Бактрияның шаруашылық жүйесін сипаттайды.

1

Барлығы



15 балл


ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Хадет Жайнагуль
06 Маусым 2018
49506
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі