Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сабақтың мақсаты:Мысалды түсініп оқып,мағынасын ашаотырыпнегізгіойды анықтауға үйрету.Оқушылардың ой – өрісін кеңейту.Адамдыққа,адамгершілікке баулу.Оқушылардың ақыл – ойын,белсенділігін, шығармашылықпен жұмыс істейбілу қабілетін дамыту,өз – ойын жүйелі, нақты жеткізебілуге машықтандыру.
Сабақтың түрі:Жаңа білімді меңгерту.Әдісі:Әңгімелеу,сұрақ – жауап, ой қозғау,проблемалықКөрнекілігі:Авторпортреті,мазмұнды суреттер,сұрақ – жауап үлестірме парақтар, тірек – сызбалар.Пән аралық байланыс:Қазақ тілі,бейнелеу өнері,дүниетануТехникалық құрал:Мультимедиалық құрылғы
І.ҰйымдастыруОқушыларды шеңберге шығарып қолымызды ұстаймыз Бір –бірімізгежылы сөздер айтайық Міне, жүрегіміздегі осындайжылумен сабағымызды бастаймыз. ІІ.Үй тапсырмасын сұрауОй қозғау«Ыстық орындық »әдісі Тақырып бойынша сұрақ қойылады 1..Түркістан қаласы еліміздің қай аймағында орналасқан?
2.Түркістан өлеңінде ақын қай сөзді жиі қолданады Тұран
3.Тұранда ертедекімдер тұрған ?Ер түрік, Арыстан баб, қазақ хандығы, Қасым хан, Алашелі тұрған.
4. Түркі елінекімержатады? Түрік қазақ қырғыз
5.Тұранда хандық құрған ханның есіміҚасым хан.
6. Түркістанда жерленген хан
III .Жаңа сабақЫбырайАлтынсаринӨмірі жайлы мағлұмат
Ыбырай Алтынсарин – жазушы, ақын, ағартушы ұстаз. (1841 – 1889) Қостанай облысында туған. Қазақ балаларына арнап Торғай қаласында мектеп ашқан.«Қазақ хрестоматиясы» оқу құралын жазған. Оқушылардан сұралады 2. Оқулықпен жұмыс. Мәтінді түсініп, көзбен оқу. Топқа бөліп оқу
Топ Қарғаның сөзі
Топ Кептердің сөзі
Жыланның сөзі
Топ бұғының сөзі
Ақсақалдың сөзімен қорыту
Сергіту сәтіБалаларға арналған әнмен сергітуСөздікпен жұмысОқушыларға мағынасын түсіну қиындық келтіретін сөздердің баламасынжазу
Ақжүрек – адал ,ақ ниетті.Байлаулы – біреуге,бір нәрсеге тәуелді,меншіктіТән- адамның жан дүниесі, болмысы.СахналауМәтіннің мазмұнына қарай шағын көрініс.Бала өз көз қарасымен баяндайды
Жұппен жұмыс1.Екі жақты күнделік әдісі арқылы оқушыладың бойындағы жақсы жаман қасиетті ажырату2. Тірек –сызбамен жұмыс
IvКерібайланысТазалық әдісі арқылы сабақты қорыту
V.Сабақты бекіту
.VІ.Қорытынды кезеңҮІ ACTIVoteтестілеу жүйесі арқылы тестшешу:1. Жақсылық пен жамандық неденболады?а/ шөптенб/тәнненв/ауада2. Ақжүрек сөзінің мағынасы қандай?а/батырб/өтірікшів/адал, ақ ниетті3. Тал қасында нелеркездесті?а/жылан, сиырб/бұғы, жылан, кептер, қарғав/қаз, бұғы4. Жан-жануар қайда кездесті?а/ ормандаб/өзен қасындав/тауда5. Екеуібірігіп өмір сүретін құсты ата:а/ көк кептербторғайв/ қарға
Әрбір адам – Туысым,досым,жұрағатӘрбір сабақ – үйрену, ұғу,ұлағатӘрбір ісің – тірлік,тірек,адалдық,Әрбір сөзің – шындық ,бірлік,адамдық.
Оқушыларды бағалауБаспалдақ әдісіVІІ.Үйге тапсырмаДүниеде жамандық неден? ӘңгімелеуЖақсы жаман қасиеттерін жазу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз