Материалдар / Дүниежүзі елдерін салыстыру 10 сынып ҚМЖ

Дүниежүзі елдерін салыстыру 10 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі елдерін салыстыру 10 сынып 472 бұйрықпен құрастырылған қысқа мерзімді жоспар 10.6.2.1 дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтау 10.6.2.2. ЖШӨ, ЖҰӨ, оның ішінде жан басына шаққанда, СҚП – сатып алу қабілетінің паритеті, гендерлік тепе-теңдікті түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2024
534
6 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерін салыстыру

Бөлім

6. Елтану 6.2 Дүниежүзі елдері

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дүниежүзі елдерін салыстыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.6.2.1 дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтау

10.6.2.2. ЖШӨ, ЖҰӨ, оның ішінде жан басына шаққанда, СҚП – сатып алу қабілетінің паритеті, гендерлік тепе-теңдікті түсіндіру

Сабақтың мақсаты

дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын көрсеткіштердің бірін есептеу әдісін түсіндіру (таңдау бойынша: ЖШӨ, ЖҰӨ, оның ішінде жан басына шаққанда, СҚП – сатып алу қабілетінің паритеті, гендерлік тепе-теңдік және т.с.с.)

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалаумен бағланады

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Жаңа тақырыпқа шығу үшін бейнебаян көрсетіледі.

  • Елдердің даму көрсеткіштеріне не жатады?

  • Не себепті елдердің дамуы әртүрлі?

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалаумен бағланады

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Сабақтың ортасы


1 тапсырма

ЖІӨ-нің құрамындағы өндірістің салалық ерекшеліктері бойынша талдаңыз.


1-ші ел

2-ші ел

Жоғарыдағы мәліметті пайдалана отырып, елдерді даму деңгейін анықтайды


Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

Дамыған елдің даму деңгейін анықтады

Дамымаған елдің деңгейін анықтады

Себебін анықтады

Дәлел келтірді

10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


2 тапсырма

Мәтін арқылы жекелеген елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін талдай отырып, болжам жасаңыз.


Оқушылар елдердің экономикалық көрсеткіштерін талдай отырып, Постер қорғайды.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Елдердің экономикалық көрсеткіштерін талдайды

Елдің экономикалық даму деңгейін анықтайды

Экономикасына болжам айтады

10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


3 тапсырма

Артығын тап. « Неге?»деген сұраққа жауап бере отырып пазл құрастырады (әр дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады).

«Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен өлшенеді» деген сөз құралады.

  1. Ұлыбритания, АҚШ, Жапония, Чили, Франция (Үлкен Жетілік елдері)

  2. Қытай, Сауд Арабиясы, Венесуэла, Ливия, Нигерия (ОПЕК)

  3. Бразилия, Бангладеш, Чад, Руанда, Эфиопия (кедей мемлекет)

  4. Оңтүстік Корея, Сингапур, Тайвань, Гонконг, Аустралия (жаңа индустриялы ел)

  5. Қытай, Үндістан, Канада (жетекші дамушы ел)

  6. Израиль, Жаңа Зеландия, А2-ші ел устралия, ОАР, Украина (қоныс аударған капитализм елдері)

  7. Куба, ШриЛанка, Гондурас, Гаити, Алжир (плантациялық шаруашылық елдері)

  8. Мальта, Кипр, Панама, Багам аралдары, Сауд Арабия (жалға пәтер беруші елдер)

  9. Нидерланд, Дания, Бельгия, Швейцария, АҚШ (Батыс Еуропаның шағын капиталистік елдері)

Қалыптастырушы бағалау Жалпы - 3 балл.


10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасы: §52-53.



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалаймын. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ