Бөлім
|
6. Елтану 6.2 Дүниежүзі
елдері
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
10
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Дүниежүзі елдерін
салыстыру
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
10.6.2.1 дүниежүзі елдерін
салыстыруда қолданылатын белгілерді
анықтау
10.6.2.2. ЖШӨ, ЖҰӨ,
оның ішінде жан басына шаққанда, СҚП – сатып алу қабілетінің
паритеті, гендерлік тепе-теңдікті
түсіндіру
|
Сабақтың
мақсаты
|
дүниежүзі елдерін салыстыруда
қолданылатын көрсеткіштердің бірін есептеу әдісін түсіндіру (таңдау
бойынша: ЖШӨ, ЖҰӨ, оның ішінде жан басына шаққанда, СҚП – сатып алу
қабілетінің паритеті, гендерлік тепе-теңдік және
т.с.с.)
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
8
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалаумен
бағланады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Жаңа тақырыпқа шығу
үшін бейнебаян көрсетіледі.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалаумен
бағланады
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Сабақтың
ортасы
|
1
тапсырма
ЖІӨ-нің
құрамындағы өндірістің салалық ерекшеліктері бойынша
талдаңыз.
|
1-ші
ел
2-ші
ел
Жоғарыдағы мәліметті пайдалана
отырып, елдерді даму деңгейін
анықтайды
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
Дамыған елдің даму
деңгейін анықтады
Дамымаған елдің
деңгейін анықтады
Себебін
анықтады
Дәлел
келтірді
|
10-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
2
тапсырма
Мәтін арқылы
жекелеген елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін талдай отырып,
болжам жасаңыз.
|
Оқушылар елдердің экономикалық
көрсеткіштерін талдай отырып, Постер
қорғайды.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
- Елдердің экономикалық
көрсеткіштерін талдайды
Елдің экономикалық
даму деңгейін анықтайды
Экономикасына болжам
айтады
|
10-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
3
тапсырма
Артығын тап. « Неге?»деген
сұраққа жауап бере отырып пазл құрастырады (әр дұрыс жауап 1
ұпаймен бағаланады).
|
«Заманауи әлемде
елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен
өлшенеді» деген сөз
құралады.
-
Ұлыбритания, АҚШ,
Жапония, Чили, Франция (Үлкен Жетілік
елдері)
-
Қытай, Сауд Арабиясы, Венесуэла,
Ливия, Нигерия (ОПЕК)
-
Бразилия, Бангладеш, Чад, Руанда, Эфиопия
(кедей мемлекет)
-
Оңтүстік Корея,
Сингапур, Тайвань, Гонконг, Аустралия (жаңа индустриялы
ел)
-
Қытай,
Үндістан, Канада (жетекші дамушы
ел)
-
Израиль, Жаңа
Зеландия, А2-ші
ел устралия,
ОАР, Украина (қоныс аударған капитализм
елдері)
-
Куба,
ШриЛанка, Гондурас,
Гаити, Алжир (плантациялық шаруашылық
елдері)
-
Мальта, Кипр, Панама,
Багам аралдары, Сауд
Арабия (жалға пәтер беруші
елдер)
-
Нидерланд, Дания, Бельгия,
Швейцария,
АҚШ (Батыс Еуропаның шағын
капиталистік елдері)
|
Қалыптастырушы
бағалау Жалпы - 3
балл.
|
10-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Кері
байланыс
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй тапсырмасы:
§52-53.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Оқушыларды
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалаймын.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|