Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
2 мин.
|
Оқушылармен
амандасамын, түгендеймін.
Ынтымақтастыру
атмосферасын құрып, көңіл – күйлерін
қалыптастырамын.
Оқушыларға бағалау парақшаларын таратып
беремін.
|
Оқушылар
оқулық,дәптер-лерін алып сабаққа дайын отырады.
|
|
Оқулық,
Дәптер,
Слайд 2
|
Өткен білімді еске
түсіру
9 мин
|
Алдыңғы тақырыпты еске
түсіру мақсатында тест тапсырмаларын беремін.
|
Жеке жұмыс.Оқушы-лар
дәптерге тест тапсырмала-рын орындайды.
Дұрыс жауаптар арқылы
қасындағы оқушының жұмысын тексереді.
1.В)4-5
мың
2.
А) тілі, мәдениеті, өмір сүру
аумағы, діні, тарихы ортақ адамдардың
жиынтығы
3.С) қолданыстан шығып қалған
тілдер
3.Д)Жапония
4.
С)18
5.
Д)қытай
6.А)алтай
7.В) 1998 ж.22
қыркүйек
8.В)үнді-еуропалық
|
Оқушылардың «Көршіңді тексер» әдісі
арқылы өзара бірін-бірі
бағалауы
Дескриптор:
-Дүниежүзі халқының
тілдік әлеуеті мен топтарын анықтайды.
Жалпы:3
балл
1-3 дұрыс жауап 1
балл
4-6 дұрыс жауап 2
балл
7-8 дұрыс жауап 3 балл
|
Слайд
4-5
дәптер
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
2 мин.
|
«Суреттер сөйлейді»
әдісі арқылы бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын ашып
аламын.
-Оқушылар
суретте не көріп тұрсыңдар?
-Сабақтың
тақырыбы қандай деп ойлайсызар?
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушылар
суреттер бойынша сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Слайд 9-11
|
Жаңа
сабақ
23 мин.
|
Бейнекөрсетілім
көрсетемін. Бейнекөрсетілім бойынша сұрақтар
қоямын.
1.Дін дегеніміз не?
2.Дүниежүзілік қандай діндер бар?
Жаңа сабақты
түсіндіремін.
|
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді, ұжымдық
талқылайды.
|
«Қол шапалақ»әдісі
|
Слайд13-24
https://yandex.kz/video/preview/16211624272045501535
|
Тапсырмалар
айдарындағы
1 тапсырманы
орындатамын.Жеке жұмыс.
Мәтінмен жұмыс.Кестені
толтырыңдар.
2 тапсырманы
орындатамын.Жұптық жұмыс. Картамен жұмыс. «Діндер картасы» мен
Саяси картаны пайдалана отырып, төмендегі елдерде тараған діндерді
анықтап жазып, сол елдерді картадан көрсетіңдер.
|
Оқушылар жеке жұмыс
орындайды. Кестені толтырады.
Дұрыс жауаптар арқылы
өзін-өзі тексереді.
Жұбымен бірге картадан
берілген елдерде тараған діндерді анықтайды.
Дұрыс
жауаптар арқылы жұптар бір-бірінің жұмысын тексереді. Сол елдерді
картадан көрсетеді.
Ресей
Федерациясы
|
христиан
|
|
Қытай
|
қытайлық
діндер
|
АҚШ (Америка Құрама
Штаттары)
|
христиан
|
Қазақстан
|
ислам
|
Бразилия
|
христиан
|
Үндістан
|
индуизм
|
Египет
|
ислам
|
|
Мұғалім
бағалауы
«Медальдар»
әдісі
Дескриптор:
- дүниежүзілік діндерді
анықтайды, 1 балл
-шығу
тарихы
сипаттайды;1
балл
-таралу
аймағын сипаттайды.1 балл
Жалпы: 3
балл
Өзара бірін-бірі
бағалауы «Мен сені,сен мені» әдісі арқылы
Дескриптор:
-
дүниежүзі елдерінде
таралған діндерді анықтайды.
1-3 дұрыс жауап 1
балл
4-7 дұрыс
жауап
2
балл
-дүниежүзінің саяси
картасынан әлемдік тараған діндерді көрсете алады. 1
балл
Жалпы: 3
балл
|
Оқулық,
Дәптер,
Слайд
25-27
|
Сабақтың
соңы
Бекіту
3
мин.
|
«Ия,жоқ» кестесі арқылы
сабақты ауызша қорытындылаймын.
Тұжырымдар
|
Ия,жоқ
|
Ислам дін ретінде б.з.д.1 ғасырда пайда
болған
|
Жоқ
|
Ислам діндарлар саны бойынша әлемде
2
орында.
|
Ия
|
Дін – адамдардың жоғары күштер мен
тіршілік иелерінің болуы туралы
ойлауы.
|
Ия
|
Діндер пайда болу уақытына, географиялық
оқшаулануына және дамудың тарихи ерекшеліктеріне байланысты 5-ке
бөлінеді.
|
жоқ
|
Діннің рулық-тайпалық түрлері адамдардың
өмірін алдын ала білетін табиғаттан тыс құбылыстарға сенуімен
сипатталды.
|
ия
|
Ұлттық діндерге буддизм
жатады
|
жоқ
|
Әлемдік діндерге христиан
жатады
|
ия
|
|
Кестедегі тұжырымдарға
«ия,жоқ» деп жауап береді.
|
Мұғалім
бағалауы
«Медальдар»
әдісі
Дескриптор:
-
Дүниежүзі
халқының діни құрамын,түрлерін ажыратады.
Жалпы. Әр дұрыс жауапқа
1 балл.
|
Слайд
30
|
Рефлексия
3
мин.
|
Сабақ мақсатарына қайта
оралып, сабақ мақсаттарына жету деңгейін
талқылаймын.
Рефлексия «Сөздер
бұлты»
|
Бүгін мен
білдім......
Маған ..........қиын
болды
Мен .............
екенін түсіндім.
Мен ............жасай
алдым
Мені ..............таң
қалдырды
|
.
|
|
Үйге
тапсырма
Бағалау
3
мин.
|
Дүниежүзі халқының діни
құрамы тақырыбын оқып,147 беттегі сұрақтарға жауап
беріңдер
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай бағалау парақшаларында-ғы
баллдарына қарап 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті
баллын қойып бағалайды
|
|