Материалдар / Дүниежүзі халқының діни құрамы 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дүниежүзі халқының діни құрамы 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7.4.1.2 -дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2023
231
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Білім беру ұйымының атауы

«№ 6 орта мектеп интернаты» КММ

Пәні:

География

Бөлім:

Әлеуметтік география

Педагогтің аты-жөні:

Исмагулова М.

Күні:

04.03.2021ж.

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дүниежүзі халқының діни құрамы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.4.1.2 -дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: Дін ұғымын білу. Діндердің негізгі түрлерін ажырату.

Көпшілік оқушылар үшін: Дүниежүзілік діндерді сипаттау, таралу аймақтарын анықтау.

Кейбір оқушылар үшін:Дүниежүзілік діндер таралған елдерді картадан көрсету.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

2 мин.

Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

Ынтымақтастыру атмосферасын құрып, көңіл – күйлерін қалыптастырамын.

Оқушыларға бағалау парақшаларын таратып беремін.

Оқушылар оқулық,дәптер-лерін алып сабаққа дайын отырады.




Оқулық,

Дәптер,

Слайд 2

Өткен білімді еске түсіру

9 мин


Алдыңғы тақырыпты еске түсіру мақсатында тест тапсырмаларын беремін.


Жеке жұмыс.Оқушы-лар дәптерге тест тапсырмала-рын орындайды.

Дұрыс жауаптар арқылы қасындағы оқушының жұмысын тексереді.


1.В)4-5 мың

2. А) тілі, мәдениеті, өмір сүру аумағы, діні, тарихы ортақ адамдардың жиынтығы

3.С) қолданыстан шығып қалған тілдер

3.Д)Жапония

4. С)18

5. Д)қытай

6.А)алтай

7.В) 1998 ж.22 қыркүйек

8.В)үнді-еуропалық


Оқушылардың «Көршіңді тексер» әдісі арқылы өзара бірін-бірі бағалауы

Дескриптор:

-Дүниежүзі халқының тілдік әлеуеті мен топтарын анықтайды.

Жалпы:3 балл

1-3 дұрыс жауап 1 балл

4-6 дұрыс жауап 2 балл

7-8 дұрыс жауап 3 балл

Слайд 4-5

дәптер

Жаңа сабаққа кіріспе

2 мин.

«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын ашып аламын.

-Оқушылар суретте не көріп тұрсыңдар?

-Сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсызар?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырамын.


Оқушылар суреттер бойынша сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Слайд 9-11

Жаңа сабақ

23 мин.

Бейнекөрсетілім көрсетемін. Бейнекөрсетілім бойынша сұрақтар қоямын.

1.Дін дегеніміз не?
2.Дүниежүзілік қандай діндер бар?


Жаңа сабақты түсіндіремін.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, ұжымдық талқылайды.

«Қол шапалақ»әдісі

Слайд13-24

https://yandex.kz/video/preview/16211624272045501535


Тапсырмалар айдарындағы

1 тапсырманы орындатамын.Жеке жұмыс.

Мәтінмен жұмыс.Кестені толтырыңдар.






2 тапсырманы орындатамын.Жұптық жұмыс. Картамен жұмыс. «Діндер картасы» мен Саяси картаны пайдалана отырып, төмендегі елдерде тараған діндерді анықтап жазып, сол елдерді картадан көрсетіңдер.

Оқушылар жеке жұмыс орындайды. Кестені толтырады.

Дұрыс жауаптар арқылы өзін-өзі тексереді.



Жұбымен бірге картадан берілген елдерде тараған діндерді анықтайды. Дұрыс жауаптар арқылы жұптар бір-бірінің жұмысын тексереді. Сол елдерді картадан көрсетеді.

Ресей Федерациясы

 христиан

Қытай

 қытайлық діндер

АҚШ (Америка Құрама Штаттары)

 христиан

Қазақстан

 ислам

Бразилия

 христиан

Үндістан

 индуизм

Египет

 ислам


Мұғалім бағалауы

«Медальдар» әдісі

Дескриптор:

- дүниежүзілік діндерді анықтайды, 1 балл

-шығу тарихы

сипаттайды;1 балл

-таралу аймағын сипаттайды.1 балл

Жалпы: 3 балл







Өзара бірін-бірі бағалауы «Мен сені,сен мені» әдісі арқылы

Дескриптор:

- дүниежүзі елдерінде таралған діндерді анықтайды.

1-3 дұрыс жауап 1 балл

4-7 дұрыс жауап

2 балл

-дүниежүзінің саяси картасынан әлемдік тараған діндерді көрсете алады. 1 балл

Жалпы: 3 балл

Оқулық,

Дәптер,

Слайд 25-27

Сабақтың соңы

Бекіту

3 мин.

«Ия,жоқ» кестесі арқылы сабақты ауызша қорытындылаймын.

Тұжырымдар

Ия,жоқ

Ислам дін ретінде б.з.д.1 ғасырда пайда болған

Жоқ

Ислам діндарлар саны бойынша әлемде 2

орында.

Ия

Дін – адамдардың жоғары күштер мен тіршілік иелерінің болуы туралы ойлауы.

Ия

Діндер пайда болу уақытына, географиялық оқшаулануына және дамудың тарихи ерекшеліктеріне байланысты 5-ке бөлінеді.

жоқ

Діннің рулық-тайпалық түрлері адамдардың өмірін алдын ала білетін табиғаттан тыс құбылыстарға сенуімен сипатталды.

ия

Ұлттық діндерге буддизм жатады

жоқ

Әлемдік діндерге христиан жатады

ия


Кестедегі тұжырымдарға «ия,жоқ» деп жауап береді.

Мұғалім бағалауы

«Медальдар» әдісі

Дескриптор:

- Дүниежүзі халқының діни құрамын,түрлерін ажыратады.

Жалпы. Әр дұрыс жауапқа 1 балл.







Слайд 30

Рефлексия

3 мин.

Сабақ мақсатарына қайта оралып, сабақ мақсаттарына жету деңгейін талқылаймын.

Рефлексия «Сөздер бұлты»


Бүгін мен білдім......

Маған ..........қиын болды

Мен ............. екенін түсіндім.

Мен ............жасай алдым

Мені ..............таң қалдырды

.




Үйге тапсырма

Бағалау

3 мин.

Дүниежүзі халқының діни құрамы тақырыбын оқып,147 беттегі сұрақтарға жауап беріңдер

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай бағалау парақшаларында-ғы баллдарына қарап 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!