-
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Саяси-құқықтық процестер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Құқықтық мемлекет түсінігі Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар Әлем құрылысының постбиполярлық жүйесі |
|
Оқу мақсаты |
11.2.1.2 Құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттеу 11.2.1.9 Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалау 11.2.2.3 Қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолдану |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
халықаралық қатынастарға сипаттама береді |
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Құқықтық мемлекет жайлы әр түрлі кезеңдерде, әр түрлі ойшылдардың ойларын сәйкестендіріңіз.
А. К. Маркс
B. Ш. Монтескье
C. Платон
А. Заң-билеушілерге иелік ету, ал олар- оның құлдары
B. Мемлекет үшін адам емес, мемлекет адам үшін.
C. Мемлекет дін негізінде емес, ақыл мен еркіндік негізінде құру керек...
|
Антикалық дәуір |
Орта ғасыр |
Жаңа заман |
|
Автор |
||
|
|
|
|
|
Пікірі |
||
|
|
|
|
-
Өз біліміңізді пайдалана отырып, өзіңіз білетін бір үкіметтік емес ұйымды таңдап, оның мақсаттары мен міндеттеріне шолу жасап, қызметіне баға беріңіз.

-
Қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттайтын ұғымдармен олардың анықтамаларын сәйкестендіріңіз.
|
1 |
«постбиполярлық жүйе» |
А |
Экономикалық және саяси ықпал етудің бір басты орталығы бар әлемнің геосаяси құрылымы |
|
2 |
«көпвекторлы саясат» |
В |
Биполярлы жүйеден өтпелі кезең-халықаралық байланыста биполярлы жүйесін демонтаждау және заманауи жүйенің қалыптасуымен байланысты үдерістер қатары. Қазіргі уақытта осы үдерістің хронологиялық шеңбері туралы пікірталастар жалғасуда, алайда зерттеушілердің көпшілігі өтпелі кезең 1980 жылдардың ортасында басталды және әлі күнге дейін жалғасуда деп тұжырымдайды. |
|
3 |
«бір полярлы әлем» |
С |
мемлекеттің сыртқы саясатының тепе-теңділігін, сарабдалдығын, сындарлылығын және аса икемділігін, әр түрлі мемлекет мүдделерінің алуан реңкті кең ауқымы ескерілуін қамтитын ұғым. |
Жауаптары
|
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
«Саяси-құқықтық процестер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттейді |
Құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттеуде қиналады
|
Құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттеуде қателіктер жібереді
|
Құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттейді
|
|
Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметіне |
Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалауда қиналады
|
Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалауда қателіктер жібереді
|
Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалайды
|
|
«Постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолданып, қазіргі халықаралық қатынастарға сипаттама береді |
Қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолдануда қиналады
|
Қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолдануда қателіктер жібереді
|
Қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолданады
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниежүзі тарихы 2-тоқсан, 11 сынып БЖБ
Дүниежүзі тарихы 2-тоқсан, 11 сынып БЖБ
-
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Саяси-құқықтық процестер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Құқықтық мемлекет түсінігі Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар Әлем құрылысының постбиполярлық жүйесі |
|
Оқу мақсаты |
11.2.1.2 Құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттеу 11.2.1.9 Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалау 11.2.2.3 Қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолдану |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
халықаралық қатынастарға сипаттама береді |
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Құқықтық мемлекет жайлы әр түрлі кезеңдерде, әр түрлі ойшылдардың ойларын сәйкестендіріңіз.
А. К. Маркс
B. Ш. Монтескье
C. Платон
А. Заң-билеушілерге иелік ету, ал олар- оның құлдары
B. Мемлекет үшін адам емес, мемлекет адам үшін.
C. Мемлекет дін негізінде емес, ақыл мен еркіндік негізінде құру керек...
|
Антикалық дәуір |
Орта ғасыр |
Жаңа заман |
|
Автор |
||
|
|
|
|
|
Пікірі |
||
|
|
|
|
-
Өз біліміңізді пайдалана отырып, өзіңіз білетін бір үкіметтік емес ұйымды таңдап, оның мақсаттары мен міндеттеріне шолу жасап, қызметіне баға беріңіз.

-
Қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттайтын ұғымдармен олардың анықтамаларын сәйкестендіріңіз.
|
1 |
«постбиполярлық жүйе» |
А |
Экономикалық және саяси ықпал етудің бір басты орталығы бар әлемнің геосаяси құрылымы |
|
2 |
«көпвекторлы саясат» |
В |
Биполярлы жүйеден өтпелі кезең-халықаралық байланыста биполярлы жүйесін демонтаждау және заманауи жүйенің қалыптасуымен байланысты үдерістер қатары. Қазіргі уақытта осы үдерістің хронологиялық шеңбері туралы пікірталастар жалғасуда, алайда зерттеушілердің көпшілігі өтпелі кезең 1980 жылдардың ортасында басталды және әлі күнге дейін жалғасуда деп тұжырымдайды. |
|
3 |
«бір полярлы әлем» |
С |
мемлекеттің сыртқы саясатының тепе-теңділігін, сарабдалдығын, сындарлылығын және аса икемділігін, әр түрлі мемлекет мүдделерінің алуан реңкті кең ауқымы ескерілуін қамтитын ұғым. |
Жауаптары
|
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
«Саяси-құқықтық процестер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттейді |
Құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттеуде қиналады
|
Құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттеуде қателіктер жібереді
|
Құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттейді
|
|
Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметіне |
Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалауда қиналады
|
Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалауда қателіктер жібереді
|
Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалайды
|
|
«Постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолданып, қазіргі халықаралық қатынастарға сипаттама береді |
Қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолдануда қиналады
|
Қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолдануда қателіктер жібереді
|
Қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолданады
|
шағым қалдыра аласыз













