Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың ойлау әрекеттерін дамыта отырып,дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері туралы терең білімді меңгерулеріне жағдай жасау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Қаңтар 2018
624
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Зерттеу сабағының қысқа мерзімді жоспарыПәні: География Сыныбы: 6 а класс Мерзімі: 21.12.17 ж
Зерттеу сабағының қысқа мерзімді жоспарыПәні: География Сыныбы: 6 а класс Мерзімі: 21.12.17 ж
Саб.тақ: | Дүниежүзілікмұхит және оның бөліктері | А | ||
Мақсаты: | Оқушылардың ойлау әрекеттерін дамыта отырып,дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері туралы терең білімді меңгерулеріне жағдай жасау.Сабақтың міндеттері:Оқушылардың креативтік (шығармашылық)ойлау дағдыларын, топтық, дәлелдеу, ұсыныс жасау дағдыларын дамыту. Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар жұптарының арасында диалогті ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану. | Аманбай Махаббат | ||
Сабақ нәтижесі: | «Блум» таксономиясы бойынша жаңа тақырыпты өз бетінше , топпен тапсырмаларды орындайды, оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды жан - жақты зерттеп, талдайды. Өз бетінше жұмыс жасап, оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалармен қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды, сұраққа жауап береді жинақтап қорытынды шығарып бағалайды. | Бақыланушы А оқушыдан күтілетін нәтиже Lesson Study зерттеу 1 сабағының соңында А оқушы:-Топтық оқыту барысында көшбасшылық ,ұйымдастырушылық қабілетін көрсете алады,-Сабақтың әр этапында үздік білім көрсете алады.-Өзге топ мүшелеріне көмекке келе алады,-Шығармашылық, интеллектуалдық білім көрсете алады,өз ойын еркін жеткізе алады, -Тапсырмаларды талдап , дәлелдей алады. | ||
Түй. идея: | «Су тіршілік көзі.» мақал | |||
Әдіс-тәс: | «Блум» таксономиясы,психологиялық тренинг, оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||
Сабақтың барысы | ||||
Уақыты | Мұғалімнің әрекеті | Оқушы әрекеті | Ресурс | |
3 мин | Саламатсыздар ма ?Сабағымызды бастайық.Психологиялық ахуал ( Шаттық шеңбер )Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз . Топ ережесін жариялау 1. Оқушыларды отырғызу.2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару Бағалау парақшасымен таныстыру. | Шаттық шеңберден алған әсерлерімен бөліседі | -Оқушының көңіл-күйін көтере алды ма? -алған әсерімен бөлісті? | Енгізілген әдістің көмегі немесе кедергісі: |
Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар | ||||
«Білу» 6 мин | -Үй тапсырмасына тоқталайық - КВЭСТ әдісі :1. Табиғатта су қабығы қандай күйде кездеседі?2.Судың қандай қасиеттері бар? 3. Адам денесінің қанша пайызын су құрайды?4. Жер ғаламшарлардан басқа қандай ғаламшарларда су бар?5.Су жер қабатының қандай қабығы ?6. Жер бетінің қанша бөлігін су алып жатыр?7. Дүнежүзілік мұхиттарда жыл сайын буланатын су мөлшері? 8. Гидросфераның құрамдас бөліктері? 9.Гидросфера жердің қандай қабаты және қай тілден алынған?10. Судың ерекшелігі қандай?11. Дүниежүзілік мұхит суларының булануына әсер ететін факторлар?12. Судың маңыздылығы?. | Топтағы оқушылар топ басшыларының сынып ішін аралап, тауып алған тапсырмасындағы сұрақтарға жауап береді. | -Үй тапсырма -сын орындаған кезде, өзге оқушылармен бөлісе алды?-Тілек пен ұсы -ныс айта алды?-өзін –өзі бағалады? | Енгізілген әдістің көмегі немесе кедергісі: |
Теориясы: «Түсіну» 12 мин | Жаңа сабақтың тақырыбын ашу:"Адасқан әріптер" арқылы оқушыларды топқа бөлу: Болжау әдісі."ңізет","ғанақыш","ғазбұ" әріптерді дұрыс орналастырып болған топ қолдарын көтеріп атауларына болады. 1 Топ: Теңіз; ІІ топ: Шығанақ; ІІІ топ: Бұғаз.- Міне балалар сіздер адасқан әріптердің орындарын дұрыс табу арқылы, өз топтарыңыздың аттарында тапдыңдар. Оқушылардың арасынан 1 оқушыны ортаға шақырып су құйылған екі стақанның біреуіне тұз араласырып, екі стақандағы суларды ішіп көру арқылы салыстыруын сұраймыз. Оқушы екі стақаннанда судың дәмін көріп, бірінің тұщы,екіншісінің тұзды екенін айтып салыстрады. Тұзды судың құрамы керемек дәм беріп мұхит және теңіз суларына ұқсайтынын айтады. - Сонымен балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай екенін болжадыңдарма?......-Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері- Балалар біз сабғымызды меңгеру үшін бейнафильм тамашалайық.«Топтық жұмыс»Бейнефильм көрсету арқылы бүгінгі сабақты меңгерту.- Енді балалар біз осы сабақта мақсатымызға жету үшін жалпы гидросфера жайлы бұрынғы оқыған сыныптарымыздағы және тамашалаған бейнебаянымыздағы мәліметтерімізге сүйене отырып бірнеше тапсырмаларды орындап, білімдерімізді одан арықарай тереңдете түсеміз• Сәкестендіру шеңбері: Жұптық жұмыс (әр топтан 1 оқушы шығып орындайды.)- Бөлім бойынша өздеріңізді бағалап отырыңыздар. | Оқулық. жұмыс.Берілген тапсыр- маларды салысты ра отырып, орындайды және табады. | «Іздеп табу», «Ойыңмен бөліс» «Өзін бағалады» | Енгізілген әдістің көмегі немесе кедергісі: |
«Қолдану» 6 мин «Талдау» 8 минут | Топтық жұмыс 3топқа тапсырма беріледі. (Кеспе қағаздар таратылады).-Балалар , әр бір топ өз атауларын яғни дүниежүзілік мұхит бөліктері: Теңіз, Шығанақ, Бұғаз нысандарын берілген мәліметтерді пайдалана отырып постер қорғайсыздар осы географиялық нысандардың ерекшеліктерін көрсетеісңдер ? -Осы бөлім бойынша өздеріңізді бағалап отырыңыздар. • «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі : Жұптық жұмысІ . Теңіз тобына : «Сурет бойынша әнгіме құрастыру» .1.Суретте не бейнеленген?2. Қай жерде?3. Қандай ерекшелігі бар?4.Осы суретке қарап бүгінгі тақырыппен байланыстылығын өрбітеді.ІІ Шығанақ тобына: «Карта мен жұмыс»: (географиялық обьектілер жазылған кеспе қағаздар таратып картаға орындарын тауып орналастыру)Атласты пайдалана отырып гидросфераның құрамдас бөліктерін табу.ІІІ Бұғаз тобына: «Хат жалғастыру» (топқа бір ақ парақ беріледі, тақтадағы ілініп тұрған кез-келген бір сөзді алып, бүгінгі сабақ жайлы бір сөйлем жазады. 2 оқушыға ұсынып ол оқушы бірінші жазған оқушының жазған сөйлемін жалғастырып, бір сөйлем жазады. Солай қалған оқушыларда ат салысады, ақ парақ ең кейінгі оқушыға келгенде мәтінді оқып топ және сынып болып талдайды ) -Осы бөлім бойынша өздеріңізді бағалап отырыңыздар. | Кеспе қағазда жазылған мағлұматтарды мұхият оқып, алған әсерлерін бір –бірлерімен бөліседі, бірлесе отырып берілген тапсырманы орындайды. Топ бір-бірінің тапсырмаларымен танысады.Топ бір-бірінің эсселерімен таны- сады,ең жақсысын еркін микрафонға ұсынады. | - тапсырмаға қатысымы, -Өзін-өзі бағалауы , Тапсырмалардыөзге оқушылармен бөлісе алды?-Тілек пен ұсы -ныс айта алды?-өзін –өзі бағалады? | Енгізілген әдістің көмегі немесе кедергісі: |
Жинақтау 3 мин | «Мені тап» ойыныБалалар мені тап ойынының мақсаты : ойында әр топтан бір,бір оқушыдан үш оқушы шығады. Қалған топтағы оқушыларға сұрақтар беріледі.Ол сұрақтардың жауаптары тақтаға шыққан үш оқушының қолындарында тұрады.Үш оқушының бір ғана оқушысында дұрыс жауап болады. Қалған екі оқушыда қате жауаптары болады. Топ оқушылары берілген сұрақтың жауабының қайсысын дұрыс деп шешім қабылдап, ақ параққа жазып сол оқушының жанына барып тұрады. - Бағалау парағына бағаларыңызды қойып отыруды ұмытпаңыздар ұмытпаңыздар. | Оқулықпен жұмыс.Берілген тапсырмаларды оқулықтан іздеп табады. | «іздеп тап?» | Енгізілген әдістің көмегі немесе кедергісі: |
2 мин | Баға беру -Топ басшылары бағалау парақтарыңдағы әр бөлімге қойған бағаларыңды қорытындылап айтып жіберіңдер. | Өз ойларын ортаға салады | өзін-өзі бағалауы | Енгізілген әдістің көмегі немесе кедергісі: |
Кері байланыс1 минут Үйге тапсырмаберу | .Бүгінгі сабағымызда қойған мақсаттарыңа жеттіңдерме ? Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерін оқу. Атлас картаны пайдалана отырып кескін картаға түсіру. | Өз ойларын ортаға салады. |
Зерттеу сабағының қысқа мерзімді жоспарыПәні: География Сыныбы: 6 а класс Мерзімі: 21.12.17 ж
Саб.тақ: | Дүниежүзілікмұхит және оның бөліктері | С | ||
Мақсаты: | Оқушылардың ойлау әрекеттерін дамыта отырып,дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері туралы терең білімді меңгерулеріне жағдай жасау.Сабақтың міндеттері:Оқушылардың креативтік (шығармашылық)ойлау дағдыларын, топтық, дәлелдеу, ұсыныс жасау дағдыларын дамыту. Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар жұптарының арасында диалогті ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдалану. | Бегежанов Темірлан | ||
Сабақ нәтижесі: | «Блум» таксономиясы бойынша жаңа тақырыпты өз бетінше , топпен тапсырмаларды орындайды, оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды жан - жақты зерттеп, талдайды. Өз бетінше жұмыс жасап, оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалармен қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды, сұраққа жауап береді жинақтап қорытынды шығарып бағалайды. | Бақыланушы С оқушыдан күтілетін нәтижеLesson Study зерттеу 1 сабағының соңында С оқушы:-топтық оқыту барысында көшбасшылардың берген тапсырмаларын орындайды ,талпынады -Сабақтың әр этапында мүмкіндік деңгейде білім көрсете алады, қаты сады,тыңдайды ,-Тобында басқа топ мүшелерінен көмек сұрайды.-тапсырмаларды топ мүшелерімен талдап ,мүмкіндігінше жауап беруге тырысады.. | ||
Түй. идея: | «Су тіршілік көзі.» мақал | |||
Әдіс-тәс: | «Блум» таксономиясы,психологиялық тренинг, оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||
Сабақтың барысы | ||||
Уақыты | Мұғалімнің әрекеті | Оқушы әрекеті | Ресурс | |
3 мин | Саламатсыздар ма ?Сабағымызды бастайық.Психологиялық ахуал ( Шаттық шеңбер )Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз . Топ ережесін жариялау 1. Оқушыларды отырғызу.2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару Бағалау парақшасымен таныстыру. | Шаттық шеңберден алған әсерлерімен бөліседі | -Оқушының көңіл-күйін көтере алды ма? -алған әсерімен бөлісті? | Енгізілген әдістің көмегі немесе кедергісі: |
Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар | ||||
«Білу» 6 мин | -Үй тапсырмасына тоқталайық - КВЭСТ әдісі :1. Табиғатта су қабығы қандай күйде кездеседі?2.Судың қандай қасиеттері бар? 3. Адам денесінің қанша пайызын су құрайды?4. Жер ғаламшарлардан басқа қандай ғаламшарларда су бар?5.Су жер қабатының қандай қабығы ?6. Жер бетінің қанша бөлігін су алып жатыр?7. Дүнежүзілік мұхиттарда жыл сайын буланатын су мөлшері? 8. Гидросфераның құрамдас бөліктері? 9.Гидросфера жердің қандай қабаты және қай тілден алынған?10. Судың ерекшелігі қандай?11. Дүниежүзілік мұхит суларының булануына әсер ететін факторлар?12. Судың маңыздылығы?. | Топтағы оқушылар топ басшыларының сынып ішін аралап, тауып алған тапсырмасындағы сұрақтарға жауап береді. | -Үй тапсырма -сын орындаған кезде, өзге оқушылармен бөлісе алды?-Тілек пен ұсы -ныс айта алды?-өзін –өзі бағалады? | Енгізілген әдістің көмегі немесе кедергісі: |
Теориясы: «Түсіну» 12 мин | Жаңа сабақтың тақырыбын ашу:"Адасқан әріптер" арқылы оқушыларды топқа бөлу: Болжау әдісі."ңізет","ғанақыш","ғазбұ" әріптерді дұрыс орналастырып болған топ қолдарын көтеріп атауларына болады. 1 Топ: Теңіз; ІІ топ: Шығанақ; ІІІ топ: Бұғаз.- Міне балалар сіздер адасқан әріптердің орындарын дұрыс табу арқылы, өз топтарыңыздың аттарында тапдыңдар. Оқушылардың арасынан 1 оқушыны ортаға шақырып су құйылған екі стақанның біреуіне тұз араласырып, екі стақандағы суларды ішіп көру арқылы салыстыруын сұраймыз. Оқушы екі стақаннанда судың дәмін көріп, бірінің тұщы,екіншісінің тұзды екенін айтып салыстрады. Тұзды судың құрамы керемек дәм беріп мұхит және теңіз суларына ұқсайтынын айтады. - Сонымен балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай екенін болжадыңдарма?......-Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері- Балалар біз сабғымызды меңгеру үшін бейнафильм тамашалайық.«Топтық жұмыс»Бейнефильм көрсету арқылы бүгінгі сабақты меңгерту.- Енді балалар біз осы сабақта мақсатымызға жету үшін жалпы гидросфера жайлы бұрынғы оқыған сыныптарымыздағы және тамашалаған бейнебаянымыздағы мәліметтерімізге сүйене отырып бірнеше тапсырмаларды орындап, білімдерімізді одан арықарай тереңдете түсеміз• Сәкестендіру шеңбері: Жұптық жұмыс (әр топтан 1 оқушы шығып орындайды.)- Бөлім бойынша өздеріңізді бағалап отырыңыздар. | Оқулық. жұмыс.Берілген тапсыр- маларды салысты ра отырып, орындайды және табады. | «Іздеп табу», «Ойыңмен бөліс» «Өзін бағалады» | Енгізілген әдістің көмегі немесе кедергісі: |
«Қолдану» 6 мин «Талдау» 8 минут | Топтық жұмыс 3топқа тапсырма беріледі. (Кеспе қағаздар таратылады).-Балалар , әр бір топ өз атауларын яғни дүниежүзілік мұхит бөліктері: Теңіз, Шығанақ, Бұғаз нысандарын берілген мәліметтерді пайдалана отырып постер қорғайсыздар осы географиялық нысандардың ерекшеліктерін көрсетеісңдер ? -Осы бөлім бойынша өздеріңізді бағалап отырыңыздар. • «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі : Жұптық жұмысІ . Теңіз тобына : «Сурет бойынша әнгіме құрастыру» .1.Суретте не бейнеленген?2. Қай жерде?3. Қанда
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |