Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Гидросфера | Мектеп: Сұңқар орта мектебі |
Күні: 13.12.2017ж | Мұғалім: Абишаева С.М. |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны |
Сабақ тақырыбы | Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.3.5 - Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды |
Сабақ мақсаттары | Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасайдыМұхит суының температурасына сипаттама жасайды. Оқушылар атлас картаны қолдана отырып мұхит суының қасиеттерінің таралуы бойынша талдайды. |
Бағалау критерийлері | БілуТүсіну
Қолдану | Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасайды.Оқушылар не себепті мұхит суларының түсі өзгеруін түсіндіреді.Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды. |
Тілдік мақсаттар
| Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттерін оқи отырып негізгі ойды зерделейді.Бір-бірінің пікірін тыңдайды.Карта, атластарды қолдана отырып, дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттерін айтып береді.терминология: судың тұздылығы промиллетығыздықДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Менің ойымшы .......................... өзгередіМенің ойынша ................................. әсер етеді |
Құндылыққа баулу | Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту.Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
Пәнаралық байланыстар | Физика пәнімен судың үш түрлі жағдайында байланысыды,математика пәнімен есеп шығару барысында байланыс жасайды. |
АКТ қолдану дағдылары | АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады. |
Алдыңғы сабақтан алған білім | 5-6 сыныптың жаратылыстану пәнінен алған білімдері |
Сабақ барысы |
кезеңдер |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі 3 мин | Топтарға бөлу. Маркерлер арқылы топқа бөлемінТынық мұхитАтлант мұхитыПсихологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
«Аялы алақан»Тренинг |
Ой шоғырландыру5 мин | Мұхит суының қасиеттері жайлы бейнеролик.
|
|
Қызығушылық-ты ояту2 мин
10 мин
2 мин
Сабақтың ортасы
10 мин
2 мин
3 мин
| «Миға шабуыл» әдісі арқылы. Жеке жұмыс. Сәйкестендіріңіз: мұхиттар мен нысандарды сәйкестендіреді Тақтада көрсетілген кілттер арқылы өз-өздерін тексереді.Мұхит суының температурасыТақырыпшасы бойынша презентация арқылы түсіндіру
1 тапсырма. «Жариялау» әдісі арқылы. Топтық жұмыс.Тынық, ҮндіАтлант, Солтүстік мұзды мұхитТапсырма бойынша оқушылар атлас картаны қолдана отырып топпен аттас мұхиттың температурасы бойынша талдау жасайды. Температурасы жоғары 2 ауданды белгілеңізТемпературасы төмен 2 ауданды белгілеңізТемператураның ендік бойынша өзгерісін анықтап, температураның ендік бойынша өзгерісіне әсер ететін екі факторды атаңызБағалау: Жұмысын қорғаған топты, отырған оқушылардың кез келгені дескриптор арқылы бағалайды.
Мұхит суының тұздылығыТақырыпшасы бойынша презентация арқылы түсіндіру
2 тапсырма. Топтық жұмыс. Жұмысты орындауға 3 минут, ал қорғауға 1 минут уақыт беріледі.
Тапсырма бойынша оқушылар атлас картаны қолдана отырып топпен аттас мұхиттың тұздылығы бойынша талдау жасайды. Және температурамен байланысын сипаттайды.Тұздылығы жоғары 2 ауданды белгілеңізТұздылығы төмен 2 ауданды белгілеңізТұздылықтың ендік бойынша өзгерісін анықтап,тұздылықтың ендік бойынша өзгерісіне әсер ететін екі факторды атаңыз.
Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған оқушылардың кез келгені дескриптор арқылы бағалайды.
СинтезҚосымша тапсырма. Жеке жұмыс.Мұхит суының тұздылығы бойынша есеп шығаруЕгер 7 тонна суда 280 кг тұз болса. 1 кг суда қанша грамм тұз болады?Егер 8 тонна суда 720 кг тұз болса, 3 кг суда қанша грамм тұз бар? | презентация
Флипчарт, Атлас карта, Кескін карта
Өзін-өзі бағалау
Флипчарт, Атлас карта, Кескін карта
Өзін-өзі бағалау
|
Сабақтың соңы3 мин | Сабақты бекіту: INSERT стратегиясы бойынша жүреді
Бағалау. Әр тапсырманың жауаптары бойыншаҮй жұмысы: Ғаламтор мәліметтерінен және бейнебаяннан теңіз суын тұщы суға айналдыру әдісін жасап көріп, талдау жасап келу. |
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |