Материалдар / "Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері "

Материал туралы қысқаша түсінік
"Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері " 7 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1664
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Гидросфера

Мектеп: Сұңқар орта мектебі

Күні: 13.12.2017ж

Мұғалім: Абишаева С.М.

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы

Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.3.5 - Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

Сабақ мақсаттары

  • Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасайды

  • Мұхит суының температурасына сипаттама жасайды.

  • Оқушылар атлас картаны қолдана отырып мұхит суының қасиеттерінің таралуы бойынша талдайды.

Бағалау критерийлері

Білу

Түсіну


Қолдану

Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасайды.

Оқушылар не себепті мұхит суларының түсі өзгеруін түсіндіреді.

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды

анықтайды.

Тілдік мақсаттар


Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттерін оқи отырып негізгі ойды зерделейді.

Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

Карта, атластарды қолдана отырып, дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттерін айтып береді.

терминология:

  • судың тұздылығы

  • промилле

  • тығыздық

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Менің ойымшы .......................... өзгереді

Менің ойынша ................................. әсер етеді

Құндылыққа баулу

Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту.

Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Физика пәнімен судың үш түрлі жағдайында байланысыды,

математика пәнімен есеп шығару барысында байланыс жасайды.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады.

Алдыңғы сабақтан алған білім

5-6 сыныптың жаратылыстану пәнінен алған білімдері

Сабақ барысы

кезеңдер


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

Топтарға бөлу.

Маркерлер арқылы топқа бөлемін

  1. Тынық мұхит

  2. Атлант мұхиты

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)







«Аялы алақан»

Тренинг


Ой шоғырландыру

5 мин

Мұхит суының қасиеттері жайлы бейнеролик.





Қызығушылық-ты ояту

2 мин




10 мин



















2 мин












Сабақтың ортасы










10 мин













2 мин













3 мин




«Миға шабуыл» әдісі арқылы. Жеке жұмыс. Сәйкестендіріңіз: мұхиттар мен нысандарды сәйкестендіреді

Тақтада көрсетілген кілттер арқылы өз-өздерін тексереді.

  • Мұхит суының температурасы

Тақырыпшасы бойынша презентация арқылы түсіндіру


1 тапсырма. «Жариялау» әдісі арқылы. Топтық жұмыс.

  1. Тынық, Үнді

  2. Атлант, Солтүстік мұзды мұхит

Тапсырма бойынша оқушылар атлас картаны қолдана отырып топпен аттас мұхиттың температурасы бойынша талдау жасайды.

  • Температурасы жоғары 2 ауданды белгілеңіз

  • Температурасы төмен 2 ауданды белгілеңіз

  • Температураның ендік бойынша өзгерісін анықтап, температураның ендік бойынша өзгерісіне әсер ететін екі факторды атаңыз

Бағалау критерийі

р/с

Дескрипторлар

+/ –

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

1

Температурасы жоғары 2 ауданды белгілейді


2

Температурасы төмен 2 ауданды белгілейді


3

Температураның ендік бойынша өзгерісін анықтайды


4

Температураның ендік бойынша өзгерісіне әсер ететін екі факторды талдайды


Бағалау: Жұмысын қорғаған топты, отырған оқушылардың кез келгені дескриптор арқылы бағалайды.





  • Мұхит суының тұздылығы

Тақырыпшасы бойынша презентация арқылы түсіндіру






2 тапсырма. Топтық жұмыс. Жұмысты орындауға 3 минут, ал қорғауға 1 минут уақыт беріледі.



Тапсырма бойынша оқушылар атлас картаны қолдана отырып топпен аттас мұхиттың тұздылығы бойынша талдау жасайды. Және температурамен байланысын сипаттайды.

  • Тұздылығы жоғары 2 ауданды белгілеңіз

  • Тұздылығы төмен 2 ауданды белгілеңіз

  • Тұздылықтың ендік бойынша өзгерісін анықтап,тұздылықтың ендік бойынша өзгерісіне әсер ететін екі факторды атаңыз.

Бағалау критерийі

р/с

Дескрипторлар

+/ –

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

1

Тұздылығы жоғары 2 ауданды белгілейді


2

Тұздылығы төмен 2 ауданды белгілейді


3

Тұздылықтың ендік бойынша өзгерісін анықтайды


4

Тұздылықтың ендік бойынша өзгерісіне әсер ететін екі факторды талдайды



Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған оқушылардың кез келгені дескриптор арқылы бағалайды.


Синтез

Қосымша тапсырма. Жеке жұмыс.

Мұхит суының тұздылығы бойынша есеп шығару

Егер 7 тонна суда 280 кг тұз болса. 1 кг суда қанша грамм тұз болады?

Егер 8 тонна суда 720 кг тұз болса, 3 кг суда қанша грамм тұз бар?

презентация






Флипчарт,

Атлас карта,

Кескін карта
















Өзін-өзі бағалау

















Флипчарт,

Атлас карта,

Кескін карта


Өзін-өзі бағалау



Сабақтың соңы

3 мин

Сабақты бекіту: INSERT стратегиясы бойынша жүреді


V

Бұрыннан білемін


+

Мен үшін жаңалық


-

Келіспеймін


?

Сұрақ пайда болды?






Бағалау. Әр тапсырманың жауаптары бойынша

Үй жұмысы:

  1. Ғаламтор мәліметтерінен және бейнебаяннан теңіз суын тұщы суға айналдыру әдісін жасап көріп, талдау жасап келу.





Қосымша ақпарат



Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!