×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Дүниежүзілік мұхит.Құрлық сулары.

Автор:Алжанова Гульмира Батыровна
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 10 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Сабақ жоспары

Пән:ГеографияСынып:10а,әКүні:19.10.2016
Сабақтың тақырыбы:Дүниежүзілік мұхит.Құрлық сулары.
Жалпы мақсатыДүниежүзілік мұхит және оның бөліктері,мұхит суының қасиеттері,қозғалыстары,құрлық сулары туралы таныстыру.Оқушылардың сабаққа қызықтырып,өз бетінше жұмыс істеуге баулу,ой өрісін дамыту,сөздік қорын молайту.
Критерийлер1.Дүниежүзілік мұхит бөліктерінің құрамдас бөліктерінің ерекшеліктерін білу.2.Құрлық суларымен танысады.3.Мұздықтардың маңызы оларды пайдаланудың жолдарын біледі.
Күтілетін нәтижелерҚалай ойшыл оқушы болатынын білу.Сабаққа белсенді болу керек.
Сабақ түріАралас
Тапсырмалар5 мин.Өткен сабақ тақырыбына шолу.үй тапсырмасы тексеріледі,ой қозғау,топтастыру,кестемен жұмыс,
Керекті жабдықтарКарта.Кескін карта.Оқулық.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
КіріспеҰйымдастыру.2 мин.Оқушыларды түгелдеп,сабаққа қатысуын қадағалау.Сабаққа дайындалады.
Үй тапсырмасын тексеру.10 минСұрақ-жауап арқылы1.Гидросфера қандай құрамдас бөліктерден тұрады?2.Гидросфера көлемі мен салмағы қандай?3.Судың басты қасиеттерін атаңдар,олардың әрқайсысының табиғаттағы маңызы қандай?4.Табиғаттағы су айналымы қалай жүзеге асады?Оның маңызы немен түсіндіріледі?5.Су айналымына адамның шаруашылық әрекеті қалай әсер етеді?6.Өздерің тұратын аудандағы су көздерінде адам әрекетінен қандай өзгерістер болуда?7.Гидросфераның құрамдас бөліктерінің жаңару кезеңдері?8.Жердің ішкі қойнауынан келетін су?

Сұрақтарға жауап береді.Карта бойынша айтады.
Жаңа сабақ2 мин.



































10 мин.
«Ой қозғау»Дүниежүзілік мұхит қандай бөліктерден тұрады?Мұхит суының қандай қасиеттерін білесіңдер?Кестемен жұмыс.Кесте арқылы д.ж. мұхит ерекшеліктерімен қасиеттерін түсіндіру.









Топтастыру.Топтастыру арқылы құрлық суларының түрлерін түсіндіру.





Тірек-сызбамен жұмыс.Тірек-сызба арқылы мұздықтарды түсіндіру.





Оқушылар өткенді есіне түсіру арқылы ауызша жауап береді.











Дәптерге кестені түсіреді.

















Теңіз,шығанақ,бұғаз













Өзендер, көлдер,жер асты сулары,батпақтар,мұздықтар.











Құрлық мұздықтары.Тау мұздықтары.

Термин сөздермен жұмысФирнге,глетчерге,грунт,трог,нунатакОқушылар термин сөздердің мағынасымен танысады.
БекітуГеографиялық номенклатурамен жұмысҚара,Қызыл,Азов,Балтық,Мәрмәр,Сулавеси,Банда,Фиджи,Филиппин,Баренц,Шығыс Сібір,Кар,Лаптевтер,ЧукотГудзон,Мексика,Бенгаль,Парсы,Беринг,Дрейк,Магеллан,Мозамбик т.б.Оқушылар ауызша жауап береді.









Картамен жұмысКескін картаға мұхит бөліктерін,мұхит ағыстарын белгілеп түсіру.Өзендер мен көлдерді кескін картаға белгілеуКартадан оқушылар табады.
Қорытындылау1.Көлдер қазаншұңқырының шығу тегі мен қалыптасуына байланысты?2.Жерасты сулары жату тереңдігіне қарай емес,қалай айырмашылық жасайды?

Оқушылар жаңа сабақты қорытындылайды.
Бір маркермен саяхатКартамен жұмыс ауызша жауап береді.
БағалауЖауаптарына қарай бағалауКүнделіктеріне бағаларын қою
Үйге тапсырма.Дүниежүзілік мұхит.Құрлық сулары.Қазіргі кезде климаттың апатты құбылыстары жайлы қосымша мәлімет жинап келу.


50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.