Қысқамерзімді жоспар
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
Сыныбы: |
9 «Б» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«4 – ақпан Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға интернетті дұрыс пайдалану жолдары, зияны және пайдасы туралы түсінік беру, интернет желісіндегі әртүрлі блоктармен таныстыру. |
|
Апта дәйексөзі |
Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сергіту сәті «Сергіту сәті» арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді. |
Оқушылар «Өрмекшінің торы» арқылы бір – біріне тілектерін айтады. Барлық оқушы қатысады.
|
|
|
|
|
Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу. 30 - минут |
Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні (Safer Internet Day) жыл сайын ақпанның екінші аптасының сейсенбісінде аталып өтеді. Бұл күннің мақсаты – интернетті қауіпсіз, ашық және жағымды ортаға айналдыруды насихаттау. Әсіресе балалар мен жасөспірімдердің интернеттегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселесіне ерекше назар аударылады. Талқылау сұрақтары: 1. Интернетті қалай қауіпсіз пайдалануға болады? 2. Интернетте жеке ақпаратты қалай қорғау керек? 3. Кибербуллинг дегеніміз не және оған қалай қарсы тұруға болады? Оқушылар «Ұяшықты таңдап» сұрақтарға жауап береді. Оқушыларды 3 топқа бөлу: • 1-топ: Қауіпсіз интернет ережелерін постер түрінде әзірлеу • 2-топ: “Кибербуллингтен қалай сақтануға болады?” тақырыбында ұсыныс жазу • 3-топ: Жеке мәліметтерді қорғау бойынша ережелер тізімін жасау Қауіпсіздік сабағы «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» 4. Қауіпсіз интернет ережелері: 1.Жеке ақпаратты қорғаңыз: Жеке мәліметтерді (телефон нөмірі, мекенжай, банк деректері) жарияламаңыз. 2.Құпиясөзді дұрыс таңдаңыз: Құпиясөз күрделі әрі ұзақ болсын. 3.Күмәнді сайттардан сақтаныңыз: Белгісіз сілтемелерге өтпеңіз. 4.Бөгде адамдармен байланыспаңыз: Белгісіз адамдардың хабарламаларын елемеңіз. 5.Қорғаушы бағдарламаларды қолданыңыз:Антивирустық бағдарламаларды жаңартып отырыңыз. |
Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы тақырып туралы ақпараттармен танысады.
Әр топ өз жұмысын таныстырады Қалған оқушылар сұрақтар қояды
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
|
https://youtu.be/9-2FDWjemLY?si=lSiOxvgwGaC-fT2Y https://wordwall.net/resource/67988284 |
|
|
Сабақтың соңы
|
Үй тапсырмасы Білу және түсіну, талдау синтез қолданылуы. |
Оқушылар QR – кодты сканерлеу арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні
Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні
Қысқамерзімді жоспар
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
Сыныбы: |
9 «Б» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«4 – ақпан Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға интернетті дұрыс пайдалану жолдары, зияны және пайдасы туралы түсінік беру, интернет желісіндегі әртүрлі блоктармен таныстыру. |
|
Апта дәйексөзі |
Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сергіту сәті «Сергіту сәті» арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді. |
Оқушылар «Өрмекшінің торы» арқылы бір – біріне тілектерін айтады. Барлық оқушы қатысады.
|
|
|
|
|
Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу. 30 - минут |
Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні (Safer Internet Day) жыл сайын ақпанның екінші аптасының сейсенбісінде аталып өтеді. Бұл күннің мақсаты – интернетті қауіпсіз, ашық және жағымды ортаға айналдыруды насихаттау. Әсіресе балалар мен жасөспірімдердің интернеттегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселесіне ерекше назар аударылады. Талқылау сұрақтары: 1. Интернетті қалай қауіпсіз пайдалануға болады? 2. Интернетте жеке ақпаратты қалай қорғау керек? 3. Кибербуллинг дегеніміз не және оған қалай қарсы тұруға болады? Оқушылар «Ұяшықты таңдап» сұрақтарға жауап береді. Оқушыларды 3 топқа бөлу: • 1-топ: Қауіпсіз интернет ережелерін постер түрінде әзірлеу • 2-топ: “Кибербуллингтен қалай сақтануға болады?” тақырыбында ұсыныс жазу • 3-топ: Жеке мәліметтерді қорғау бойынша ережелер тізімін жасау Қауіпсіздік сабағы «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» 4. Қауіпсіз интернет ережелері: 1.Жеке ақпаратты қорғаңыз: Жеке мәліметтерді (телефон нөмірі, мекенжай, банк деректері) жарияламаңыз. 2.Құпиясөзді дұрыс таңдаңыз: Құпиясөз күрделі әрі ұзақ болсын. 3.Күмәнді сайттардан сақтаныңыз: Белгісіз сілтемелерге өтпеңіз. 4.Бөгде адамдармен байланыспаңыз: Белгісіз адамдардың хабарламаларын елемеңіз. 5.Қорғаушы бағдарламаларды қолданыңыз:Антивирустық бағдарламаларды жаңартып отырыңыз. |
Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы тақырып туралы ақпараттармен танысады.
Әр топ өз жұмысын таныстырады Қалған оқушылар сұрақтар қояды
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
|
https://youtu.be/9-2FDWjemLY?si=lSiOxvgwGaC-fT2Y https://wordwall.net/resource/67988284 |
|
|
Сабақтың соңы
|
Үй тапсырмасы Білу және түсіну, талдау синтез қолданылуы. |
Оқушылар QR – кодты сканерлеу арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||
шағым қалдыра аласыз




















