Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты қмж Дүниежүзілік интернет қауіпсіздігі қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқамерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

03.02.2025

Сыныбы:

9 «Б» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«4 – ақпан Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға интернетті дұрыс пайдалану жолдары, зияны және пайдасы туралы түсінік беру, интернет желісіндегі әртүрлі блоктармен таныстыру.

Апта дәйексөзі

Жасампаздық – бәрімізге өнеге

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


Сергіту сәті «Сергіту сәті» арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.





Оқушылар «Өрмекшінің торы» арқылы бір – біріне тілектерін айтады.

Барлық оқушы қатысады.






Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу.

30 - минут

Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні (Safer Internet Day) жыл сайын ақпанның екінші аптасының сейсенбісінде аталып өтеді. Бұл күннің мақсаты – интернетті қауіпсіз, ашық және жағымды ортаға айналдыруды насихаттау. Әсіресе балалар мен жасөспірімдердің интернеттегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселесіне ерекше назар аударылады.


Талқылау сұрақтары:

1. Интернетті қалай қауіпсіз пайдалануға болады?

2. Интернетте жеке ақпаратты қалай қорғау керек?

3. Кибербуллинг дегеніміз не және оған қалай қарсы тұруға болады?

Оқушылар «Ұяшықты таңдап» сұрақтарға жауап береді.




Оқушыларды 3 топқа бөлу:

1-топ: Қауіпсіз интернет ережелерін постер түрінде әзірлеу

2-топ: “Кибербуллингтен қалай сақтануға болады?” тақырыбында ұсыныс жазу

3-топ: Жеке мәліметтерді қорғау бойынша ережелер тізімін жасау


Қауіпсіздік сабағы

«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам»

4. Қауіпсіз интернет ережелері:

1.Жеке ақпаратты қорғаңыз: Жеке мәліметтерді (телефон нөмірі, мекенжай, банк деректері) жарияламаңыз.

2.Құпиясөзді дұрыс таңдаңыз: Құпиясөз күрделі әрі ұзақ болсын.

3.Күмәнді сайттардан сақтаныңыз: Белгісіз сілтемелерге өтпеңіз.

4.Бөгде адамдармен байланыспаңыз: Белгісіз адамдардың хабарламаларын елемеңіз.

5.Қорғаушы бағдарламаларды қолданыңыз:Антивирустық бағдарламаларды жаңартып отырыңыз.

Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы тақырып туралы ақпараттармен танысады.
















Әр топ өз жұмысын таныстырады

Қалған оқушылар сұрақтар қояды












Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.












Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.






https://www.canva.com/design/DAGd-0UX1ws/XLqR6vCv8RJqkg3NET30NQ/edit?utm_content=DAGd-0UX1ws&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton


https://youtu.be/9-2FDWjemLY?si=lSiOxvgwGaC-fT2Y







https://wordwall.net/resource/67988284





















https://www.canva.com/design/DAGd-0UX1ws/XLqR6vCv8RJqkg3NET30NQ/edit?utm_content=DAGd-0UX1ws&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы

Білу және түсіну, талдау синтез қолданылуы.

Оқушылар QR – кодты сканерлеу арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.







https://padlet.com/ /message-board-af7g7vqqtskgqy0d

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
169
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі