Дүниежүзілік шаруашылықтың аумақтық құрылымы және модельдері

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Дүниежүзілік шаруашылықтың аумақтық құрылымы және модельдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзілік шаруашылықтың аумақтық құрылымы және модельдері сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Каспий» жоғары педагогика және салалық технологиялар колледжі ЖШС

(білім беру ұйымының атауы)


Shape1

БЕКІТЕМІН__________ Суюбаева Р.Д.







Оқу сабағының жоспары

Тақырып 4.4.1. Дүниежүзілік шаруашылықтың аумақтық құрылымы және модельдері.

Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін салыстыру.

Дүниежүзі елдерін экономикалық даму деңгейі бойынша жіктеу

(сабақтың тақырыбы)


Модуль/пән атауы

ЖБП 11 «География»

Педагогтің аты-жөні:

Амантұрлы Жазира Орахбайқызы

Күні:

10.02.2025ж.

Курс/Топ:

1МДТ – 24 б/б – 10.02.2025ж.

1БББ - 24 б/б «А» - 14.02.2025ж.

1БББ – 24 б/б «Б» - 12.02.2025ж.

1ШТ – 24 б/б – 17.02.2025ж.

1ИББ – 24 б/б – 17.02.2025ж.

1СЖО – 24 б/б - 10.02.2025ж.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың түрі:

Практикалық сабақ

Сабақтың мақсаты, міндеттері:

  • Дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымын бағалау.

  • Дүниежүзі елдерін шаруашылық құрылымы бойынша жіктеу.

  • Дүниежүзі шаруашылығының аумақтық модельдерін талдау.

Күтілетін нәтижелер:

Барлық студенттер: шаруашылықтың аумақтық құрылымы мен модельдерін талдай алады.

Көпшілік студенттер: шаруашылықтың аумақтық ұйымдасуындағы сапалық көрсеткіштерді сипаттай алады.

Кейбір студенттер: ірі елдердегі экономикалық зоналарды анықтай алады.

Қажетті ресурстар:

Атлас карталары, электронды ресурстар, презентация, электронды кітап 11-сынып ҚГБ


Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы (20 мин.)


  1. Ұйымдастыру кезеңі (3 мин.)

Топпен амандасу, топты түгендеу. Өткен тақырыпты еске түсіру және жаңа тақырыппен байланыстыру мақсатында үйге берілген тапсырмаларды сұрау.

2. Үй тапсырмасы (10–15 мин.)

Тест тапсырмалары

https://www.classtime.com/kk.html

1. Шаруашылықты орналастыруда-ғы дәстүрлі факторды көрсет:

А. Көлік+ В. Ғылым

С. Экологиялық Д. Заманауи

Е. Халық саны

2. Шаруашылықты орналастыруда-ғы заманауи факторды көрсет:

А. Көлік В. Ғылым+

С. Халық саны Д. Тұтыну

Е. Еңбек ресурстары

3. Н.Н.Баранский ЭГЖ-нің неше түрін анықтаған?

А. 2 В. 3 С. 4+ Д. 5 Е. 6

4. Шаруашылық салаларын орна-ластыруға неше фактор әсер етеді:

А. 2+ В. 4 С. 3 Д. 1 Е. 7

5. Қоғамның географиялық ортасы-ның аса маңызды элементтерінің бірі қалай аталады?

А. Аймақ В. Қала С. Аумақ+

6. Аумақтағы көлік жүйесі дамуы-ның шаруашылық саласын орналас-тыруға ықпалы қандай фактор?

А. Тұтыну факторы В. Еңбек факторы С. Көлік факторы+

7. Жер тапшылығын сезінудегі елдердің бірін көрсет:

А. Жапония В. Сингапур С. Қытай Д. Ресей Е. Қырғызстан

8. Орталық Дамудың жоғары деңгейі:

Шын+ Жалған

9. Теңіз маңы Өндірістік байланыстардың дамуы:

Шын Жалған+

10. Шеткі Экономикалық дамудың тежелуі:

Шын+ Жалған


3. Жаңа сабаққа кіріспе (2 мин.)

Үй тапсырмасы бойынша қоры-тынды шығарып, қатемен жұмыс жасап, жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Жаңа сабақ бойынша тірек сөздермен танысады:

  • аймақ

  • өнеркәсіп торабы

  • экономикалық аудан

  • экономикалық зона


Студенттер мұғаліммен амандасады. Үйге берілген тақырыпқа дайындалады. Ұялы телефон арқылы тест тапсырмаларына жауап береді.











































Дәптерлерін ашып, күннің жадын, тақырыпты жазады. Тақырып бойынша жаңа тірек сөздермен танысады.








Платформа бойынша жоғары ұпай алған 3 студентті бағалау.







https://www.classtime.com/code/Y99WY8









































Слайд №1

ІІ. Сабақтың ортасы

(50 мин.)


  1. Жаңа сабақты түсіндіру (10 мин.)

https://youtu.be/C12OlG5Rfeg бейнесабақпен таныстыру.


2. Жаңа сабақты бекіту тапсырмалары (20–25 мин.)

1-тапсырма: Картамен жұмыс

1. Дамыған елдер, Дамушы елдер?

2.Ойланыңыздар: Не себептен дамыған және дамушы елдер деп бөлеміз?

https://youtu.be/GjsWgdFH6pY?si=3wFJ7qY-vaVjbKIH

Дескрипторлар:

- Дамыған 3 елді анықтайды;

- Дамушы 3 елді анықтайды;

- Елдер айырмашылығының 2 себебін анықтайды.

Бағалау критерийлері:

- Дамыған елдерді атай алады.

- Дамушы елдерді атай алады.

- Айырмашылықтарын ажырата алады.


3. Өз бетінше жұмыс (10-15 мин.)

2-тапсырма. Елдерді аумақтық модельдері бойынша талдау.

Екі бөлікті модель (анықтама, мемлекеттер)

Үш бөлікті модель

(анықтама, мемлекеттер)

Көп бөлікті модель (анықтама, мемлекеттер)

1.

2.

3.

1.

2.

3.

1.

2.

3.

Дескриптор:

- Мәтінмен танысады;

- Екі бөлікті модельді анықтап, кестеге түсіреді;

- Үш бөлікті модельді сипаттайды;

- Көп бөлікті модельді сипаттайды;

- Жаңа үш бөлікті модельді сипаттайды.

Бағалау критерийлері:

Елдерді аумақтық модельдері бойынша талдай алады.



Студенттер бейнесабақпен танысады. Жаңа сабақ бойынша түсінбеген сұрақтарын қояды.
































Студенттер берілген тапсырмаларды

орындайды.

Өз бетінше жұмыста елдерді модельдері бойынша талдайды. Дескриптор бойынша бағаланады.

https://youtu.be/C12OlG5Rfeg

Электронды кітап 11-сынып ҚГБ

Слайд №2








Слайд №3






Слайд №3














https://youtu.be/GjsWgdFH6pY?si=3wFJ7qY-vaVjbKIH

Слайд №5







Слайд №6











ІІІ. Сабақтың аяғы (20 мин.)


  1. Жаңа сабақты қорыту (3 мин.)

  2. 3-тапсырма: Кестемен жұмыс

Терминдер

Анықтамасы

Мысал жазу

Аймақ



Аймақша



Ел



Экономикалық аудан



Өнеркәсіп орталығы



Дескриптор:

1. Терминдердің анықтамасын жазады;

  1. 2. Терминдер бойынша мысалдар келтіреді.

2. Кері байланыс (10–15 мин.)

«Телеграмма» стратегиясы:

- Сабақ саған нені үйретті?

- Сабақ саған қандай әсер қалдырды?

- Тақырыптағы негізгі ұғымдар туралы бұрын мен не білетін едім?

- Бүгін сабақта мен нені үйрендім?

- Тағы да немен жұмыс жасау керек?


Кері байланыс кезеңінде «оқуға құштар колледж» аясында кітаптар оқуға кеңес беріледі.


3. Үйге тапсырма (2 мин.)

«Қазақстанның өнеркәсіп орталықтары» атты тақыырыпта қысқаша хабарлама дайындап келу.

Жаңа сабақтың қорытынды кезеңінде кестемен жұмыс орындайды.

Слайд №7



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2025
200
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі