Білу,
түсіну
10
минут
Қолдану
10
минут
Сабақтың
ортасы
Талдау
5 минут
|
«Жарнамалау»
әдісі ТЖ
арқылы әр топ тақырыпшаларымен
танысып,постерге түсіріп,талқылап жасаған ақпараттарын
жарнамалайды
№1тапсырма Оқулық
мәтінімен жұмыс
1- топ:
Шаруашылық(орысша, ағылшынша
көрсетеді)
2- топ: Шаруашылық
құрылымы
3-топ: Ауыл
шарушылығы
4-топ:
Өнеркәсіп(орысша, ағылшынша
көрсетеді)
Критерий: тақырыпты өздігінінен оқып,
мазмұнын түсінеді, постерге
түсіреді
Дескриптор: шаруашылық ұғымын
ашады, шаруашылық құрылымын сызбаға
түсіреді, ауыл шаруашылығы туралы біледі, өнеркәсіптің құрамы мен
құрылымымен танысады
Жұмыс
алгоритмі:
-Тақырыпшаларды
түсініп оқу;
-Термин сөздерге
анықтама беру;
-Негізгі мазмұнын
ашу;
«Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі (Кері
байланыс)
№2
тапсырма «Ойтолғаныс»
ЖұпЖ
1жұп Артығын алып
таста тапсырмасы
-
Көмір, мұнай, темір,
газ, мыс, құбыр, кен орын;
-
Боксит, алюминий,
трактор, титан, күкірт,алтын,
күміс;
-
Топырақ, плантация,
зауыт, егістік, кокс, жайылым,
климат;
-
Электротехника,
аккумулятор, трансформатор, темір, автомобиль,
мыс;
-
Күріш, картоп,
күнбағыс, арпа, бидай,
жүгері;
2жұп
Байланыстыр
-
Қара металлургия
кокс
-
Көмір
су
-
Мұнай
тамақ
-
СЭС
Жапония
-
Тойота
темір
-
Ауыл шаруашылығы
Парсы шығанағы
3жұп Географиялық
диктант
-
Білім беру,
денсаулық сақтау мен мәдениет шаруашылықтың ......... саласына
жатады;
-
Тамақ өнеркәсібі
шикізатын ....... шарушылығынан
алады;
-
Өнеркәсіп ..... және
....... топтарына бөлінеді;
-
Аллюминийдің
шикізаты ...... болып
табылады;
-
........ химия
өнеркәсібінің шикізаты.
Жұптық
жұмыс:
Берілген
тапсырмаларды оқулықты қолданып
толықтырады;
Критерий: алған мағлұматтар негізінде
тапсырмаларды орындайды.
Дескриптор:- жұптар бірлесе
отырып:
- тізбектелген
сөздерден артығын алып тастайды, алу себебін
түсіндіреді;
- сөздерді өзара
байланыстырып, себебін
түсіндіреді;
- географиялық
диктантта тасталынып кеткен сөздерді
толықтырады;
«Басбармақ»
арқылы кері байланыс
Сараланған
тапсырмалар (Интернетпен
жұмыс)
«А» деңгейі Картаға
сипаттама бер(зияткерлігі жоғары оқушылар
үшін)
Критерий:Дүниежүзінің отын-энергетикасы
картасына сипаттама береді
Дескриптор: картадан отын ресурсына бай
жекелеген елдерді анықтап
табады
«В» деңгейі
Номенклатурамен жұмыс 1
2
Критерий: Атласпен жұмыс
жасайды
Дескриптор: өсімдік шаруашылығы картасы
арқылы дәнді дақылдардың Отаны мен егетін елдерін тауып
жазады
«С» деңгейі Сызбаны
аяқта
Критерий:Сызбаны
аяқтайды
Дескриптор: ауыл шаруашылығының салаларын
жіктейді
Смайликтер,
мадақтау кері байланыс
№3 «Үш қадамды
сұқбат» АВС әдісі
А-сұрақ
қояды
В-жауап
береді
С-зерттейді
Критерий: Дүниежүзілік шаруашылықтың
салалық және аумақтық құрылымы тақырыбы төңірегінде сұрақтар
құрады, жауап береді,
бағалайды
Дескриптор: зерттеуші толығымен
зерделейді
«Бағдаршам» кері
байланыс
|
Оқулық
Оқулық,
атлас
Оқулық.
Ғаламтордан
ақпарат алады
Атлас
|
Сабақтың
соңы
Жинақтау
10 минут
Кері
байланыс
5
минут
Үй
Тапсырмасы
|
№4
«Синквейн» әдісі ТЖ
(1,3 топ)
-
Тақырыпты
сипаттайтын 1 зат есім
-
2 сын
есім
-
3
етістік
-
4 сөзден тұратын
сөйлем
-
1
синоним
«Фишбаун» әдісі
ТЖ (2,4 топ)
Проблема:
«Дүниежүзі шаруашылықтың
экологияға тигізетін әсері»
Критерий: Алған білімдерін
жинақтайды
Дескриптор:
- тақырыпты
сипаттайды;
-проблеманы шешу
жолдарын атайды, қорытынды
шығарады
«Қос жазба күнделігі»
әдісі
Дүниежүзілік
шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымы
оқу
Әр өнеркәсіп бойынша
жетекші елдерді кескін картаға түсіру (Атласпен
жұмыс)
|
|