Дүниетану 18 сабақ Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдерболуы мүмкін.4 сынып

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Дүниетану 18 сабақ Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдерболуы мүмкін.4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану.Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Дүниетану

Бөлім:

Мәдени мұра

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 4 « »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

18 Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.2.3.1 өз өңіріндегі және Қазақстан аймақтарындағы адамдардың табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланысты шаруашылық іс-әрекетін талдау

4.2.3.2 зерттеу негізінде өз өңірінде табиғи апаттар туындауы ықтималдылығын болжау

Сабақтың мақсаты:

- өз өңіріндегі және Қазақстан аймақтарындағы адамдардың табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланысты шаруашылық іс-әрекетін талдап айтады;

-зерттеу негізінде өз өңірінде табиғи апаттар туындауы ықтималдылығын болжай алады.

Құндылықтар

Ынтымақтастық, құрмет

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 мин

І. Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

«Нейро жаттығу»

Тақтада көрсетілген суреттер бойынша нейро жаттығу жасайды.

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау





ІІІ. Ой қозғау

Сабақ тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

Оқушыларға жағымды орта ұйымдастыру «Нейро жаттығу»

Жаттығу жасау арқылы жүзеге асады.



Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.



Ортасы

  1. ин

Жаңа сабақ

1. «Катаклизм» дегеніміз не?

Суреттерге қара. Қандай катаклизмдер туралы естігеніңді айтып бер.

ЕБҚ тапсырмасы

Сурет бойынша әңгімелейді.

2. Қазақстанның физикалық картасы бойынша саяхат жаса.

3. Аталған жер-су атауларын (тау, өзен, көлдерді) картадан тауып көрсет.

ЕБҚ тапсырмасы

Тау, өзен, көлдерді мұғалімнің көмегімен тауып көрсетеді.

4.Қазақстанда болуы ықтимал табиғат апаттарының картасына қара. Қауіптердің шартты белгілерімен мұқият таныс. Картадан өзің тұратын облысты тап. Өз жеріңде болуы мүмкін табиғат апаттарын ата.Ол туралы білгеніңді айтып бер.



5.

6.Жұптық жұмыс. Жағдаятты талқыла

-Бұл табиғаттағы қандай құбылыс?

-Мұндай жағдайда сендердің әрекеттерің қандай?

-Мұндай табиғат құбылысынан қорғану үшін қандай орынды таңдайсың? Ол үшін нені ескерген дұрыс?

ЕБҚ тапсырмасы

Жұбының көмегімен орындайды.

7. Топтық жұмыс

Біздің жерімізде болатын катаклизмдердің тізімін жасап, мына сұрақтарға жауап беріңдер:

-Катализмдердің алдын алу үшін не істеуге болады?

-Катаклизм кезінде Төтенше жағдай қызметі қандай рөль атқарады?

-Табиғат апаты орын алса, ТЖ қызметі мен халықтың іс-әрекеті қандай болуы керек?

-Өздерің тұратын аймақта болатын табиғат апатының тізімін жасаңдар.




Сурет бойынша әңгімелейді. Катаклизм туралы айтады.




Картамен жұмыс жасайды.


Тапсырмаларды орындайды.






Картадан өзің тұратын облысты табады.












Жұппен тапсырманы орындайды.

Сұрақтарға жауап береді.



Топпен тапсырманы орындайды.



Дескриптор:

-Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді;1б

- Катаклизмдер туралы естігенін айтып береді.-1б


Дескриптор:

Қазақстанның физикалық картасы бойынша саяхат жасайды-1б



Дескриптор:

- Аталған жер-су атауларын (тау, өзен, көлдерді) картадан тауып көрсетеді-1б



Дескриптор:

-Картадан қауіптердің шартты белгілерімен танысады-1б

- Картадан өзің тұратын облысты табады-1б





Дескриптор:

-жағдаяттарды талқылайды-1б

-сұрақтарға жауап береді-1б





Дескриптор:

- Біздің жерімізде болатын катаклизмдердің тізімін жасайды-1б

- сұрақтарға жауап береді-1б







Суреттер














Карта











Суреттер









Қима қағаздар

Соңы

10 мин

Сабақты бекіту.

Рефлексия:

Үйге тапсырма.

Бағалау.




Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды.




Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады.
































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі