(М.К,
Ұ.Ж)
-
Сабақтың тақырыбы
бойынша жұмыс.
Мұғалім-оқушы
диалогі
– Ақша дегеніміз не?
Ақшаның қандай түрлері болады? Ақша не үшін керек? Отбасына ақша
қайдан келеді? Отбасы қандай қажеттіліктерге ақша
жұмсайды?
Өз өмірлеріңнен
мысалдар келтіріңдер.
(М.К,
Ж.Ж)
-
Оқулықтағы мәтінмен
жұмыс. Оқудың, тыңдаудың, жазудың, сөйлеудің коммуникативтік
дағдыларын дамыту.
Мәтінді оқып шығады .
Иллюстрациялармен жұмыс. Тұрақты отбасылық шығыстар жайлы айтып
беріңдер. Мына сұрақтарға жауап беріңдер:
– Негізгі отбасылық
шығыстар қандай?
– Күнделікті жұмсалатын
ақша деген не?
Олар не үшін
керек?
– « «Шығыстарды
жоспарлау» деген не?
– Шығыстарды не үшін
жоспарлау керек?
– Әр жауапқа өмірден
мысалдар келтіріңдер.
Дескрипторлар
|
Оқулықтағы материалды
оқып шығады.
Барлық сұрақтарға жауап
береді.
Өмірден мысалдар
келтіреді
|
(М.К,
Ө.Ж)
-
Оқудың, жазудың
коммуникативтік дағдыларын дамыту. Тапсырмаларды орындау Өздік
жұмыс
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
«Кіріс» және «шығыс»
деген терминдерге анықтама береді.
|
1. Дәптерге «кіріс»
терминінің дұрыс анықтамасын жазады.
2. Дәптерге «шығыс»
терминінің дұрыс анықтамасын жазады.
|
«Кірістер және
шығыстар» деген кестені толтырады.
|
1. Отбасының кірісіне
қатысты кем дегенде үш мысал келтіреді.
2. Отбасының шығысына
қатысты кем дегенді үш мысал келтіреді.
|
(М.К,
Ж.Ж)
-
Сұрақтарға жауап
бер.
Шығыстар деген
не?
Шығыстарды жоспарлау не
үшін қажет?
Шығыстарды оңтайландыру
деген нені білдіреді?
Сенің отбасыңда
шығыстарды қалай жоспарлайды?
(М.К,
Ж.Ж)
-
Жеке
жұмыс.
Әр адамның өзіндік
қаржылық табыстары мен шығындары болады. Сенің де кірістерің мен
шығындарың бар. Сен ақшаны қайдан аласың? Оны қайда жұмсайсың?
Жаз
(М.К,
Ж.Ж)
-
Сенің жинаған _______
теңгең бар делік. Сен оны қайда жұмсағың келеді?
Жоспар құрастыр.
Неліктен екенін түсіндір.
Дескрипторлар
|
Білім алушы - өзінің
кірістері мен шығындарын көрсетеді; - өз шығындарын жоспарлайды
және түсіндіреді.
|
|