Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дүниетану "Шалғын өсімдіктері мен жануарлары"
Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып мұғалімдеріне өте қажет. Оқу мақсатын жету үшін тиімді әдіс тәсілдер бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Ақпан 2019
591
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: ................Сыныбы:4 «Б» Пәні:дүниетану Мұғалімнің аты-жөні: Орынбекова Қарлығаш ИльясовнаСабақ тақырыбы: Шалғын өсімдіктері мен жануарларыСабақ мақсаты: /барлық оқушылар/ Шалғын және ондағы өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы түсінік қалыптасады. /оқушылардың басым бөлігі/ Шалғын өсімдіктердің түрлері мен жануарларымен танысады. /кейбір оқушылар/ Шалғын өсімдіктері мен жануарларын, олардың ерекшеліктері мен тіршілігі туралы мағлұматтар алады.Оқу нәтижелері: Шалғын өсімдіктері мен жануарлары жайлы білімдерін толықтырады, жеке және топтық жұмыс тапсырмалар орындау арқылы, шығармашылық деңгейлері артады.Алдыңғы оқу: 56-57 бет оқу, әңгімелеу.
Рефлексия: /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?/......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы | Сыныпты қима қағаздар бойынша үш топқа бөлу.1топ. Өсімдіктер.2топ. Құстар.3топ. Жануарлар. (рөлге бөлу) «5 сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. (резервке сұрақтар)1.Не себепті жануарлардың дене пішімдері әр түрлі болады?(қоректенуіне байланысты, кейбір мүшелерінің атқаратын қызметінің өзгеруінен, тіршілік мекенжайларына)2. Неге барлық жердің өсімдіктері, жануарлары бірдей емес? (табиғат жағдайына байланысты, топырағы, ауа райы бірдей емес)4. «Өлке», «Өңір» деген не? (көлемі ауқымды жерді айтамыз)5.Табиғи бірлестік дегеніміз не?( қалай, қай жерде пайда болсада өзара өлі табиғатпен бірлесіп тіршілік етеді) Ертегі:Ерте, ерте, ертеде ме, бәлкім осы күндері ме. Кең даланың төрінде, дүниетану жерінде, шалғын деген бір қария өмір сүріпті. Қарияның – қоңыраугүл, гүлкекірек, қалампыр, сарғалдақ, әсем деген қыздары мен қоянбек, тықшанбек, бөденеғали, шегірткеғали және көртышқанбек деген ұлдары болыпты. Олар кең далада емін еркін тату-тәтті өмір сүріпті. Қарияның қыздар көктем шыққанда құлпырып, ұлдар қорек жинау шаруашылығына кіріседі екен.Сұрақ қою: Бұл ертегі не туралы деп ойлайсыңдар? Оны қайдан білдіңдер? (Шалғынның суретіне назар аударту 58 бет) | Топқа бөлуге арналған қима қағаздар |
Ортасы | Мәтінді тізбектей оқи отырып талдау. 1топтың сұрағы: Бөденелер шалғында неге көп болады деп ойлайсыздар?Себебі, ол жерде азық көп.Ол өз жауларынан тығылады.Бөдене өсімдік тұқымымен және жәндіктермен қоректенеді. 2 топтың сұрағы: Шалғында не себепті қоңыздар, көбелектер, түкті аралар қаптап жүреді? (аралар, көбелектер өсімдіктерді тозаңдандырады. Қоңыздар топырақты қопсытады) 3 топтың сұрағы: Шалғанның өсімдіктері неліктен жасыл болып тұра береді деп ойлайсыздар?Себебі, ол жерде ылғал көп болады.Топырағы құнарлы болғандықтан . №3. Тапсырма. Проблемалық сұрақ:Қазіргі кезде шалғын жерлер азайып кетті және шалғынның көптеген өсімдіктері мен жануарлары жойылып барады . Сіздер оны қалай қалыпқа келтірер едіңдер?Бірінші: Малға шөп шабуды және мал жаюды уақытша тоқтату.Екінші: Насекомдар өсімдіктердің көбеюін көп үлес қосады, ол жерде жәндік тер (аралар, қоңыздарды) көбейту керек деп ойлаймыз. Жарнама І,ІІ топ өз табиғат аймағына келген туристерге жарнамалайды.(Жергілікті компонент материалдары пайдаланылды). Ал ІІІ топ Шалғындық шөптер адамдарға өздерін қорғау туралы хат жазады. Уақыт қалып жатқан жағдайда қосымша ақпарат көзі.Емдік шөптер:1.Бақбақ өсімдігі көптеген ауруларды емдеуге пайдаланады. Ол дененің ыстығын басып, ісікті қайтарады. Өтті айдауға көмектеседі.2. Қалампыр - тіс ауруына, безгекке қарсы қолданады, гүлінен эфир майы алынады. 3. Сарғалдақ – улы және емдік болып бөлінеді.4. Бөдене медицина саласында - демікпе, созылмалы өкпе ауруын, туберкулезді, созылмалы гастрит, асқазан ауруын, өт іріктелетін қалта ауруы мен өт жолдарын, жүрек-қан тамырларының жетіспеушілігін, бронхит, қан аздық, сәуле ауруларын емдеуде қолданылады. Қаржылық сауаттылық : Емдік өсімдіктерді өз мезгілінде жинап алып пайдалануға бола ма? | Оқулық , хат жазуға арналған парақ |
Аяқталуы | Сабақты бекітуге мына кестені толтыру қажет. Бағалау топ басшысы бағалайды. | Кесте, бағалау парақшасы. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)