|
Бекітемін: |
Сабақ №2 |
Пәні : дүниетану |
||||||||||||||||||||||
|
Күні : .09. 2017 ж |
Мұғалім есімі : Сыдыкова Ж. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып 3 «Ж» |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тері – ағзаның қорғаныс мүшесі. Жарақат алғандағы алғашқы көмек. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.
Оқушыларды тері – ағзаның қорғаныс
мүшесі, жарақат алғандағы алғашқы көмек.
және олардың қызметімен
таныстыру; |
|||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар (саны) Тері – ағзаның қорғаныш мүшес екені мен олардың маңызын біледі; салауатты өмір салтын сақтаудың керектігін түсінеді; |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі салауатты өмір салтын сақтауынан, өз-өзіне қызмет етуінен, тазалық ережелерін сақтауынан көрініс табуы тиістігін; қосымша ақпаратты жинақтау және олардың қажеттісін іріктеп алу білігін қолдана алуға бағыттау. |
||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар оқып үйренгенін жинақтап, бағалап, сол жайлы ой толғау жасай алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру тапсырмалары |
« 6 неліктен ?» стратегиясы. |
|||||||||||||||||||||||
|
Қолданылатын әдіс - тәсілдер |
« миға шабуыл», «келісемін, келіспеймін», «жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиялары |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс – әрекеттер |
Ресурстар, көрнекіліктер |
||||||||||||||||||||||
|
Ой шақыру |
Ынтымақтастық атмосферасы
Арайлап таң
атты, Адам денесіннің сыртында не бар? Не үшін керек? Осы сұрақтарға бүгін бірігіп жауап беруге тырысамыз. |
суреттер |
||||||||||||||||||||||
|
Мағынаны тану |
Дәптермене жұмыс: Тері жарақаттан үсуден күюден соққыдан Тері сыртқы жағы тері сыңаулары Оқулық бойынша жұмыс: 13-14 бет оқу, талдау. Дәптерге ережелерді жазу. Үнемі теріні, денені (бас, қол-аяқ, тіс) таза ұстауға дағдылан. Жарақат алу, күю, үсіп қалу өте ауыр болған жағдайда жедел жәрдем 103 шақыртуды ұмытпа! «Кім жылдам?» ойын ішкі мүшелерді атау, оқушылар суреттен көрсетеді. Қарама – қарсы сұрақтар: |
Оқулық кесте |
||||||||||||||||||||||
|
Ой толғау |
Сен бүгінгі сабақтан не түйдің ? Менің ойыным
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
ғаламтор және адам ағзасы жайлы материалдар. |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Рефлексиялық - бағалау
кезеңі |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||||||||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. 2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1. 2.
|
||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниетану Тері - ағзаның қорғаныс мүшесі
Дүниетану Тері - ағзаның қорғаныс мүшесі
|
Бекітемін: |
Сабақ №2 |
Пәні : дүниетану |
||||||||||||||||||||||
|
Күні : .09. 2017 ж |
Мұғалім есімі : Сыдыкова Ж. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып 3 «Ж» |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тері – ағзаның қорғаныс мүшесі. Жарақат алғандағы алғашқы көмек. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.
Оқушыларды тері – ағзаның қорғаныс
мүшесі, жарақат алғандағы алғашқы көмек.
және олардың қызметімен
таныстыру; |
|||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар (саны) Тері – ағзаның қорғаныш мүшес екені мен олардың маңызын біледі; салауатты өмір салтын сақтаудың керектігін түсінеді; |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі салауатты өмір салтын сақтауынан, өз-өзіне қызмет етуінен, тазалық ережелерін сақтауынан көрініс табуы тиістігін; қосымша ақпаратты жинақтау және олардың қажеттісін іріктеп алу білігін қолдана алуға бағыттау. |
||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар оқып үйренгенін жинақтап, бағалап, сол жайлы ой толғау жасай алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру тапсырмалары |
« 6 неліктен ?» стратегиясы. |
|||||||||||||||||||||||
|
Қолданылатын әдіс - тәсілдер |
« миға шабуыл», «келісемін, келіспеймін», «жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиялары |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс – әрекеттер |
Ресурстар, көрнекіліктер |
||||||||||||||||||||||
|
Ой шақыру |
Ынтымақтастық атмосферасы
Арайлап таң
атты, Адам денесіннің сыртында не бар? Не үшін керек? Осы сұрақтарға бүгін бірігіп жауап беруге тырысамыз. |
суреттер |
||||||||||||||||||||||
|
Мағынаны тану |
Дәптермене жұмыс: Тері жарақаттан үсуден күюден соққыдан Тері сыртқы жағы тері сыңаулары Оқулық бойынша жұмыс: 13-14 бет оқу, талдау. Дәптерге ережелерді жазу. Үнемі теріні, денені (бас, қол-аяқ, тіс) таза ұстауға дағдылан. Жарақат алу, күю, үсіп қалу өте ауыр болған жағдайда жедел жәрдем 103 шақыртуды ұмытпа! «Кім жылдам?» ойын ішкі мүшелерді атау, оқушылар суреттен көрсетеді. Қарама – қарсы сұрақтар: |
Оқулық кесте |
||||||||||||||||||||||
|
Ой толғау |
Сен бүгінгі сабақтан не түйдің ? Менің ойыным
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
ғаламтор және адам ағзасы жайлы материалдар. |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Рефлексиялық - бағалау
кезеңі |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||||||||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. 2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1. 2.
|
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













