Дүниетану Тері - ағзаның қорғаныс мүшесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниетану Тері - ағзаның қорғаныс мүшесі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Сабақ №2

Пәні : дүниетану

Күні : .09. 2017 ж

Мұғалім есімі : Сыдыкова Ж.

Сынып 3 «Ж»

Қатысқандар саны

қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Тері – ағзаның қорғаныс мүшесі. Жарақат алғандағы алғашқы көмек.

Сабақ негізделген оқу мақсаты


1. Оқушыларды тері – ағзаның қорғаныс мүшесі, жарақат алғандағы алғашқы көмек. және олардың қызметімен таныстыру;
2. Бақылағыштықты, білімге деген белсенділігін дамыту, мәтінмен жұмыс істеуді үйрету.
3. Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (гигиена, дене шынықтыру, спортпен шұғылдану, дұрыс тамақтану),

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар (саны)

Тері – ағзаның қорғаныш мүшес екені мен олардың маңызын біледі; салауатты өмір салтын сақтаудың керектігін түсінеді;

Оқушылардың басым бөлігі

салауатты өмір салтын сақтауынан, өз-өзіне қызмет етуінен, тазалық ережелерін сақтауынан көрініс табуы тиістігін; қосымша ақпаратты жинақтау және олардың қажеттісін іріктеп алу білігін қолдана алуға бағыттау.

Кейбір оқушылар оқып үйренгенін жинақтап, бағалап, сол жайлы ой толғау жасай алады.

Үй тапсырмасын тексеру тапсырмалары

« 6 неліктен ?» стратегиясы.

Қолданылатын әдіс - тәсілдер

« миға шабуыл», «келісемін, келіспеймін», «жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиялары

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс – әрекеттер

Ресурстар,

көрнекіліктер






Ой шақыру

Ынтымақтастық атмосферасы

Арайлап таң атты,
Күн шуағын таратты.
Жарқырайды күніміз,
Жарқырайды даламыз.

Адам денесіннің сыртында не бар?  Не үшін керек?

Осы сұрақтарға бүгін бірігіп жауап беруге тырысамыз.

суреттер

Мағынаны тану



Дәптермене жұмыс:

Тері

              жарақаттан               үсуден     күюден          соққыдан

Тері

  сыртқы жағы          тері            сыңаулары

Оқулық бойынша жұмыс: 13-14 бет оқу, талдау. Дәптерге ережелерді жазу.

Үнемі теріні, денені (бас, қол-аяқ, тіс) таза ұстауға дағдылан.

Жарақат алу, күю, үсіп қалу өте ауыр болған жағдайда жедел жәрдем 103 шақыртуды ұмытпа!

«Кім жылдам?»  ойын ішкі мүшелерді атау, оқушылар суреттен көрсетеді.

Қарама – қарсы сұрақтар:
1. Адамның дене мүшесі неше бөліктен тұрады?
2. Адамның ішкі мүшелеріне нелер жатады?
3. Адамның дене мүшесінің ішіндегі негізгісі не?
5. Ағза қалай жұмыс істейді?
6. Ағзаның қандай пайдасы бар?
7. Сымбатты, әдемі болып өсу үшін не қажет?
8. Денің сау болу үшін не істеу керек?

Оқулық
















кесте

Ой толғау


Сен бүгінгі сабақтан не түйдің ?

Менің ойыным

Спорт

Қысқы ойын түрлерін ата

Қазақтың ұлттық ойындарын ата

Қазақстанның бокс чемпиондарын ата

Денсаулық

Денсаулық дегенді қалай түсінесің?

Денсаулықтың, аяғыңның, тісіңнің қадірін қашан білесің?

Тіс дәрігерін кім деп атайды?

Тамақтану

«Ас атасы-нан» мақалының мазмұнын ата

Шипалы тағамдарды ата

Үш арсызды ата

Тазалық

Жеке бас гигиенасын ата

«Тазалық-денсаулық кепілі» дегенді қалай түсінесің?


Қоршаған орта тазалығын сақтауға қандай үлес қосар едіңіз?



Қосымша ақпарат

ғаламтор және адам ағзасы жайлы материалдар.

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?

Рефлексиялық - бағалау кезеңі
(Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өздерін өзі немесе бір-бірін бағалайды.)

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы


Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)


1.



2.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)


1.

2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


1.

2.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2018
434
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі