|
Сабақ № 32 |
Дүниетану |
||||
|
Күні: 21.05.2018 |
Мұғалімі : Муслимова А.Ж |
||||
|
Сынып: 1 « ә » |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Үйдегі қауіпсіздік ережелері |
||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
1.1.4.3 үйдегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру 1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтау |
||||
|
Ойлау деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар : Үйдегі қауіпті жерлерді біледі; |
||||
|
Көбі : үйде ата- аналары тыйым салған жерлерді атайды; |
|||||
|
Кейбірі : өмірде пайдалана алады; |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Үйдегі қауіпсіздік ережелері |
||||
|
Бастапқы білім |
Тазалық – денсаулық кепілі |
||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша жұппен жұмыс |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
|
Басталуы Ортасы Аяқталуы |
2 минут 10 мин 10 минут 15 минут 5 мин |
Ұйымдастыру Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! |
Оқулықпен жұмыс |
||
|
(МК) Оқулықпен жұмыс. (84-85 бет). Абайла, қауіпті! Суретке қара. Үйде қай жер және қандай тұрмыстық заттар қауіпті деп ойлайсың? Жазатайым жағдай үйде де болуы мүмкін. Абай бол! Үйде қауіпті ережелерді сақта. Дескриптор : - Үйдегі қауіпті жерлерді мысалдар келтіре отырып айтады;. - суреттегі қауіпті жерлерді таба алады; Т . Суретке қара. Сұрақтар ойлап тап. Досыңа сұрақ қой. Үйде тәртәп сақта. Үйдегі тәртіп жайлылық үшін ғана емес, қауіпсіздік үшін де қажет. Қауіп – қатерді сезсең, үлкендерді дереу көмекке шақыр! Дескриптор : - Бір – біріне сұрақтар қоя алады; - Өздері қойған сұрақтарға жауап береді; - Өз ойларын тұжырымдайды; Орындап көр. Топпен жұмыс: Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыр. Мына сөздерді қолдан: сіріңке, газ, дәрі, үтік, терезе. Дескриптор : - Үйдегі қауіпсіздік ережесін топта құрастыра алады; - берілген сөздерді жүзеде асырады - Өз тұжырымын айта алады; Ж. Сен білесің бе? Есіңе сақта! Өрт болғанда бірден 101 нөмерін теру керек. Ауырған кезде келетін жедел жәрдем қызметі -103. Дескриптор : - Ауырған кезде 103 нөмерін теру керек екендігін біледі; - Өрт болған кезде бірден 101 нөмерін теру керектігін біледі; - өз ойларын тұжырымдайды; Бағалау критерийі :
|
|||||
|
|
2 минут |
Кері байланыс Бүгінгі сабақта болған көңіл –күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. |
|||
|
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау тапсырмалары І. Тағам түрлерін ата? ІІ Пайдалы тағам туралы әңгімеле ? ІІІ Зиянды тағамдар туралы әңгімелету? |
|||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|||||
|
Қорытынды бағамдау |
|
||||
|
Қандай екі кәрсе табысты болды ? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз ) 1. 2. |
|
||||
|
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ? 1. 2. |
|
||||
|
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім ? 1. 2 |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниетану. "Үйдегі қауіпсіздік ережелері"
Дүниетану. "Үйдегі қауіпсіздік ережелері"
|
Сабақ № 32 |
Дүниетану |
||||
|
Күні: 21.05.2018 |
Мұғалімі : Муслимова А.Ж |
||||
|
Сынып: 1 « ә » |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Үйдегі қауіпсіздік ережелері |
||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
1.1.4.3 үйдегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру 1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтау |
||||
|
Ойлау деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар : Үйдегі қауіпті жерлерді біледі; |
||||
|
Көбі : үйде ата- аналары тыйым салған жерлерді атайды; |
|||||
|
Кейбірі : өмірде пайдалана алады; |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Үйдегі қауіпсіздік ережелері |
||||
|
Бастапқы білім |
Тазалық – денсаулық кепілі |
||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша жұппен жұмыс |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
|
Басталуы Ортасы Аяқталуы |
2 минут 10 мин 10 минут 15 минут 5 мин |
Ұйымдастыру Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! |
Оқулықпен жұмыс |
||
|
(МК) Оқулықпен жұмыс. (84-85 бет). Абайла, қауіпті! Суретке қара. Үйде қай жер және қандай тұрмыстық заттар қауіпті деп ойлайсың? Жазатайым жағдай үйде де болуы мүмкін. Абай бол! Үйде қауіпті ережелерді сақта. Дескриптор : - Үйдегі қауіпті жерлерді мысалдар келтіре отырып айтады;. - суреттегі қауіпті жерлерді таба алады; Т . Суретке қара. Сұрақтар ойлап тап. Досыңа сұрақ қой. Үйде тәртәп сақта. Үйдегі тәртіп жайлылық үшін ғана емес, қауіпсіздік үшін де қажет. Қауіп – қатерді сезсең, үлкендерді дереу көмекке шақыр! Дескриптор : - Бір – біріне сұрақтар қоя алады; - Өздері қойған сұрақтарға жауап береді; - Өз ойларын тұжырымдайды; Орындап көр. Топпен жұмыс: Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыр. Мына сөздерді қолдан: сіріңке, газ, дәрі, үтік, терезе. Дескриптор : - Үйдегі қауіпсіздік ережесін топта құрастыра алады; - берілген сөздерді жүзеде асырады - Өз тұжырымын айта алады; Ж. Сен білесің бе? Есіңе сақта! Өрт болғанда бірден 101 нөмерін теру керек. Ауырған кезде келетін жедел жәрдем қызметі -103. Дескриптор : - Ауырған кезде 103 нөмерін теру керек екендігін біледі; - Өрт болған кезде бірден 101 нөмерін теру керектігін біледі; - өз ойларын тұжырымдайды; Бағалау критерийі :
|
|||||
|
|
2 минут |
Кері байланыс Бүгінгі сабақта болған көңіл –күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. |
|||
|
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау тапсырмалары І. Тағам түрлерін ата? ІІ Пайдалы тағам туралы әңгімеле ? ІІІ Зиянды тағамдар туралы әңгімелету? |
|||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|||||
|
Қорытынды бағамдау |
|
||||
|
Қандай екі кәрсе табысты болды ? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз ) 1. 2. |
|
||||
|
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ? 1. 2. |
|
||||
|
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім ? 1. 2 |
|
||||
шағым қалдыра аласыз













