Материалдар / Дүниетанудан сабақты ұйымдастыру формалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниетанудан сабақты ұйымдастыру формалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жас маманға әдістемелік көмек ретінде беріледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
1216
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Дүниетанудан оқу процесін ұйымдастыру формалары

Пән оқытушысы: Асанова Н.Е.

Жамбыл облысы. Тараз қаласы. Абай атындағы Жамбыл гуманитарлық колледжі

Миссиямыз: «Білім беру саласындағы жетістіктерді, әлем жаңалықтарын игере отырып, педагогика және замнауи технология саласының мекемелерімен тең құқықтық бәсекелестікте еңбек ете алатын, жауапты, қабілетті, бейімделгіш маман дайындау»

Қазақстан Республикасының президенті Н. Ә. Назарбаев

Сабақ беру үйреншікті жәй ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер.

Жүсіпбек Аймауытов



Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы





Сергіту сәті.

«Көңілді күн»

Топ құрамын анықтау Жақсы көңіл күймен саяхатқа аттанайық. Кім шет елге, кім өз еліміздің көрікті жерлеріне саяхаттағысы келеді?

Жолға дайындалып, өзіңізбен бірге жол серік ретінде кімдермен бірге барғанды қалайсыз. Кіммен күніңізді көңілді өткізесіз?

3 топқа бірігіп отырады.

Жұмыс ережесін келісу

1Белсенді болу

2 Көтерілген қол ережесі

3.Тыңдау

4.Ашықтық


Оқу мақсаттарымен таныстыру


Күтілетін нәтижені анықтау


Алдыңызға қандай мақсат қоясыз?. Қандай дағдыларды меңгергіңіз келеді.?

Қандай нәтижеге жеткіңіз келеді




Бейне жазба, суреттер, маркер, Жеміс ағашы, флипчарт




















Табысқа жету

«Сіздің қарым-қатынасыңыз сіздің жай-күіңізді анықтайды», «Түсінгеніңіз және білгеніңіз барлығына қол жеткізуге болады»


Миға шабуыл.

Тақырып қандай?

Неліктен осы тақырыпты зерттеу қажет?

Біз бұл тақырып туралы не білеміз?

Осы тақырыпқа не қатысты?

«Сіздер менің құлағыма қатты айқайлайтыныңыз соншалық, мен сіздің не айтқаныңызды түсінбеймін» Адамның шешендігі мінез-құлқы. Эмерсон.


Ширату жаттығуы

Конструктивті және репродуктивті

Сабақ қызық, қиын


Біз өзіміздің күнделікті іс-қимылдарымызда көрініс табамыз. Кемелдену үшін іс-әрекет емес, әдеттену керек.

Аристотель

Сабақтың ортасы

Кеспе әдісі



«Жүзім шоқтары»

4 топқа тапсырма

Постер қорғайды.


слайд


Сергіту сәті

Ормандағы тыныштық


Мозайка-топтық білім беру




Дүниетану пәні зерттеуге негізделген пән.

Слайд. оқулық


Сергіту. 4 апат



Мен зерттеушімін.

1 топ. Жапырақ, 2 топ Ауа

3 топ Топырақ.




Сабақтың соңы

«Үздік сабақтың алты белгісі» эссе жазу

слайд


Бағалау



Рефлекция.

Жетістік баспалдағы


Орманға ойша серуен

Оқытушы: Арқаңызды тік ұстаңыз. Көзіңізді жұмып терең тыныс алыңыз.Әрбір тыныс алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің есікке қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауа жұтып шашыңызды самал жел желпуде. Ормандағы сан алуан құстар әдемі әуенмен сайрауда. Гүлдердің қош исі мұрын жарады. Көк шөптің аяғыңызға жамғымды әсерін сезіңіз. Биік ағаштардың арасынан күн шапағы көрінеді. Күнге көзіңізді көлегейлеп қарап арманыңызды айтыңыз. Енді көзіңізді ашуға болады.

Оқу үрдісін ұйымдастыру формалары

Ми шабуылы

Тақырып қандай?

Неліктен осы тақырыпты зерттеу қажет?

Біз бұл тақырып туралы не білеміз?

Осы тақырыпқа не қатысты?

Ми шабуылы- бұл әдіс, берілген сұраққа кез-келген оқушы жауап бере алатын әдіс. Маңыздысы айтылған көзқарасқа бірден баға қоймау керек, барлығын қабылдау керек. «Ми шабуылы» хабарландыруды анықтау керек болғанда және қатысушылардың белгілі сұраққа қатынасы кезінде қолданылады.

Ширату жаттығуы.

Берілген мәліметті оқып шығады. Содан соң репродуктивтік және конструктивтік білімнің айырмашылығы мен ерекшелігіне тоқталады.

Бүгінгі күні ғалымдар бір ауыздан дерлік білімнің негізгі екі түрін көрсетті.

Репродуктивтік

Конструктивтік

ОЙЛАУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ

Бағалау критерийелері

Дискриптор

Түсіну

Сабақ дегеніміз не?

Сабақтың негізгі компаненттері.

Сабақтың дидактикалық мақсаттары

Сабақ қа қойылатын дидактикалық талаптар


қолдану



1.тапсырма

Кластерлер ( «Жүзім шоқтары» деген мағынада қолданылады) –қандай да бір тақырыпты ұғынуда болатын ой үрдісін көрнекті ететін, материалды графикалық ұйымдастыру тәсілі.

Ойдың, тақырыптың жүрегі болып табылатын басты сөзді немесе сөйлемді таза беттің ортасына жазу керек. Берілген тақырыпқа келетін бейне, факті, ойды, сөздер мен сөйлемдерді жан-жағына орналастыру керек.

Жазылғанына қарай , пайда болған сөздері түзу сызықпен байланыстырамыз. Нәтижесінде біздің ойларымызды графикалық бейнелейтін, берлген тақырыптың ақпараттық өрісін анықтайтын құрылым пайда болады.

Мынандай ережелерді сақтау керек.

Ойға келеген нәрсенің барлығын жазудан қорықпау керек.

Қиял мен интуцияға ерік беру керек.

Уақыт біткенге дейін немесе ойлар сарқылғанға дейін жұмысты жалғастыру керек.

Көбірек байланыстар жасау. Кластерлер жүйесі Ақпараттың артық көлемін қамтуға мүмкіндік береді.

1.Сабақ , оның компаненттері

2.Сабақты нәтижелі ұйымдастыруға нақты талаптар

3. Дүниетану және жаратылыстану пәндерінің ерекшелігі қандай?

4. Дүниетанудың сабақ типтері қандай?

Бағалау критерийлері

Жауаптар

Балы

Сабақ дегеніміз не?





Сабақтың негізгі компаненттері.
























Сабақтың дидактикалық мақсаттары

Сабақ –жастары шамалас топқа ұйымдасқан оқушылардың сынып деп аталатын тұрақты құрамымен, мұғалімнің басшылығымен ортақ оқу бағдарлама арқылы қатаң сабақ кестесі бойынша жүргізіледі.

Ұйымдастырушылық- сабақ бойына сыныпты ұйымдастыру

Мақсаттылық-оқушылар алдына сабақ мақсаты мен оның жеке кезеңдерінің мақсатын қою

Ынталандырушылық-оқылатын тақырыптың маңыздылығын анықтау

Коммуникативтілік- мұғалімнің сыныппен қарым-қатынасы

Мазмұндық- бекітілетін, қайталанылатын, өзіндік жұмыстар

Технологиялық- сабақ типіне , берілген тақырыпқа арнап, сыныпқа арнап тиімді оқыту әдісі мен тәсілдерін таңдау

Бақылау-бағалаушылық- сабақтағы оқушы іс-әрекетін бағалауда оны белсенділікке ынталадыру, танымдық қызығушылығын дамыту үшін пайдалану, қолдану

Аналитикалық( талдау)- сабақты қортындылау, сабақтағы оқушылар іс –әрекетін талдау, сабақты ұйымдастыру бойынша өз әрекетінің нәтижесін талдау

Білімділік: оқушылардың білім, білік, дағды жүйесімен қаруландыру

Тәрбиелік: оқушылардың ғылыми дүниетанымын, тұлғаның адамгершілік қасиетін, көзқарастары мен сенімін қалыптастыру

Дамытушылық: оқушылардың танымдық қызығушылығын,и шығармашылық қабілеттерін, жігерін, көңіл күйін, тілі жадысы, ынтасы, қиялы мен қабылдау сияқты танымдық қабілеттерін дамыту,


1






8

























3



12




«Баланың ынтасын тарту үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болу керек.» слайд

Бағалау критерийелері

жауабы

балы

Сабақты нәтижелі ұйымдастыруға нақты талаптар


Жеке сабақтың тізбектелген сабақтар топтамасындағы маңызы мен орнын белгілеу,

Оқу мақсаттары мен оған жету қадамдарының нақты анықталуы,

Оқу бағдарламасының талаптары мен сабақтың мақсатына сәйкес мазмұнды сабақтың болуы,

Сабақтың жекеленген кезеңдерінде және сабақ бойына оқушылардың меңгерген білік дағдылары мен білім деңгейлерінің жоспарлануы,

Оқушылардың танымдық белсенділігін қалыптастырып, дамытуға негізделген оқу құралдары мен әдіс-тәсілдердің

тиімді түрлерін таңдау.

Оқушының жеке және бірлескен оқу үлгілерін тиімді қолданылуы,

Оқушының өз бетінше білімді игеруіне барлық мүмкіндіктерді қарастыру,

Сабақта дидактикалық қағидаттардың жүзеге асуы,

Сабақ оқушы үшін табысты оқу ортасының қалыптастырылуы,

Сабақта жедел кері байланыстың жүзеге асырылуы,

Сабақта жоғары қарқын және белсенді үдерістің болуы,

Көтеріңкі эмоциялық көңіл-күйдің болуы,

Сабақта қауіпсіз ортаның, жағымды психологиялық ахуалдың орнатылуы.




12



Бағалау критерийелері

Жауабы

балы

Дүниетану және жаратылыстану пәндерінің ерекшелігі қандай?


Зерттеуге негізделген оқу деген не?

Зерттеуге негізделген оқуды қандай пәндерге қолдануға болады?

Зерттеуге негізделген оқыту мен оқу дәстүрлі әдістен қалай ерекшеленеді?

Дүниетану сабағында оқушылардың зерттеу дағдыларын, өзара қарым-қатынас жасау, өзін-өзі бағалау дағдыларын қалай дамытуға болады?

Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік жұмысы деген не? Оны қалай ұйымдастыруға және басқаруға болады?





12



Бағалау критерийелері

Жауабы

балы

Дүниетанудың сабақ типтері қандай?


Жаңа материалды өту (түсіндіру)

Қайталау және қорыту (пысықтау)

Білімді іскерлікті, дағдыны тексеру (сынақ)

Аралас сабақ

Заттық сабақ

Сабақ құрылымы

Сабақтың түрлері және оның құрылымы

Түсіндіру сабақтары

  1. Жаңа сабақ

  2. Біріккен сабақ

  3. Зерттеу сабағы

  4. Понарамалық сабақ

Пысықтау сабақтары

  1. Бекіту сабақтары

  2. Саяхат сабағы

  3. Семинар сабағы

  4. Қайталау сабағы

  5. Жарыс сабақ

  6. Конференция сабағы

  7. Талқылау сабағы

Сынау сабақтары

  1. Сынақ сабақ

  2. Диспут сабақ

  3. Ойын, жұмбақ сабақ

  4. Сахналау сабағы


Заттық сабақ- бұл оқушыларға айналасындағы материалдық дүниені құрайтын кез-келген жеке зат не болмаса дене туралы сабақ.

Оған табиғаттағы алуан түрлі заттар—минералдар, өсімдіктер, жануарлар, табиғи материалдан жаспалған әр түрлі заттар жатады.

Оқылатын обьект туралы толық ұғым қалыптастыру керек. Ол үшін сол заттың суреті, схема, тәжірибемен қатар оьбектінің мазмұнына қатысты іскерлік немесе көркем сипаттағы оқытуды ендіреді.


2






2



















2







12

Сергіту сәті: 4 апат. Су дегенде қолды алға, От дегенде қолды айналдыру, Жер дегенде отырамыз, Аспан- қолды көтереміз

2 тапсырма. ДЭФ 21 ғасырда табысты адамның білімі мен іскерлігінің 16 түрін атап көрсетті. Бұл-командадағы жұмыс дағдылары, көшбасшылық қасиет, бастамашылық, ІТ –біліктілік, қаржылық, және азаматтық сауаттылық және басқалар. Қазақстан ДЭФ-тің «21 ғасыр дағдыларындағы ауытқуларды зерттеу» рейтингінде мектеп оқушыларының танымдық және эмоциялық зиятының деңгейі төмен елдер тобында тұр.

ОЙЛАУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ

Бағалау критерийелері


Қолдану

Жапырақ




Ойын: топырақ қалай пайда болады?




ОЙЛАУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ

Бағалау критерийелері


Қолдану

Ауа






ОЙЛАУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ

Бағалау критерийелері


Қолдану

Топырақ








Бірлескен оқу-мозайкалық оқыту әдісі

Мозайкалық оқыту әдісі-бұл оқытудың құрылымдаудың, сондай-ақ жзұмыс көлемін берудің пайдалы техникасы. Мозайка атауының мағынасында жатқандай, топтың әр мүшесінен жалпы тапсырманың нақты бір бөлігін оқып әрі орындау кезінде жауапты болуын талап етеді. Содан кейін топтың әр мүшесі жалпы тапсырманы аяқтау үшін бастапқы тобына орындалады. Берілген тапсырмада оқушылар төрт адамнан тұратын бастапқы топтарға бөлініп, жануарлар мен өсімдіктерге әсер ететін маусымдық өзгерістерге қатысты негізгі сегіз сұрақтан тұратын тапсырма бойынша ойласып, одан соң жеке топтар тапсырма алп шығады.

Бастапқы топ сұрақтары.

Ең суық маусым қандай?

Жылдың осы маусымындағы орташа температурасы қандай?

Өсімдіктер бұл мезгілінде қалай тіршілік етеді?

Жануарлар бұл маусымда қалай тіршілік етеді?

Өсімдіктер қайтадан қашан өсе бастайды?

Қысқы ұйқыға кететін жануарлар бұл кезде қайда кетеді?

Қызғылт қоқиқаз қыста қайда ұшып кетеді?

Өсімдіктер мен жануарлардың тіршілігіне әсер ететін тағы қосымша себептер бар ма?-*

ОЙ.ЛАУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ

Бағалау критерийелері


Қолдану

Маусымдық өзгерістер




  1. Қысқы ұйқы

  2. Түн мен күн

  3. Миграция

  4. Маусымдар



Кері байланыс: Бүгінгі сабақтан үйренгендерін талдың жемісі ретінде жазады

Бағалау парағы.

Білімгерлердің аты-жөні

Ми шабулы

Ширату тапсырмалары

Жүзім шоқтары

Топтық жұмыс

Маусымдық өзгерістер

Тәжірибе


1








2








3








4








5








6








7








8








9








10








11








12








13








14








15








16








17








18








19








20








21








22








23








24








25












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!