Дұрыс және бұрыс бөлшектер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дұрыс және бұрыс бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
дұрыс және бұрыс бөлшектер тақырыбында ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бекітемін:

Мұғалімнің аты-жөні:

А.Б.Құрманалина

Пән/Сынып:

5 сынып

Күні:

16.10.2024ж

Тарау немесе бөлім атауы:

5.1C Жай бөлшектер

Сабақтың тақырыбы:

Дұрыс бөлшектер және бұрыс бөлшектер

Оқу мақсаты:

5.1.1.10

дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату;

Бағалау критериі:

-Дұрыс және бұрыс бөлшектер ұғымымен танысу және оларды ажырата білу.

-Дұрыс бөлшектер және бұрыс бөлшектер ережелерін қолданып есептер шығару

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

10 минут


Сабақ

тың басы



Ұйымдастыру

Сәлеметсіздерме, оқушылар!

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Уәде беремін»


Топқа бөлу. (онлайн тақта арқылы)


Үй тапсырмасын тексеру

Алдыңғы білімді бекіту

1. Үлес дегеніміз не?

2. Бөлшек сызығы нені білдіреді?

3. Бөлшек сызығының үстіңгі бөлігіндегі сан?

4. Бөлшек сызығының астыңғы бөлігіндегі сан?

5. Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымда

6. Бөлшекті қысқарту дегеніміз.

«Термин сөздер арқылы болжау» әдісі қажетті сөздер бөлшектер, үлкен сан, дұрыс, кіші сан, бөлшектер, бұрыс,

Бүгін, дұрыс және бұрыс бөлшектер тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

Дұрыс және бұрыс бөлшектер ұғымымен танысу және оларды ажырата білу.

Жақсы көңіл күй орнатады





Үй тапсырмасын көрсетеді

Мадақтау арқылы бағалау





ҚБ: «Қарандаш»


Айна

.


Classrromscrenn онлайн тақтасы



Қарандаштар

30 мин

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ түсіндіру

Бөлшектің алымы бөлімінен үлкен немесе тең, немесе кіші болуы мүмкін бе?

Әрине, балалар болуы мүмкін.

Жай бөлшектің алымы бөлімінен кіші болуы мүмкін, оған тең болуы немесе бөлімінен үлкен болуы мүмкін.

Егер бөлшектің алымы бөлімінен кіші болса, онда бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.

Жауабы:

2, 4, 3 , 7 дұрыс бөлшектер, өйткені 2<3, 4<9, 3<10, 7<8

3 9 10 8

Егер бөлшектің алымы бөліміне тең немесе одан үлкен болса, онда бөлшек бұрыс бөлшек деп аталды.

Жауабы:

5, 11, 12, 10, 36 – бұрыс бөлшектер, өйткені 5=5, 11>6, 12>7,10=10,36>35

5 6 7 10 35


А)1, 5 , 9 , 3 , 25 , 71 , 80 , 99 бөлшектерінің қайсысы дұрыс бөлшек, қайсысы

3 4 9 10 26 71 9 36

Бұрыс бөлшек?

Жауабы:

Дұрыс бөлшек; 1 , 3 , 25 , бұрыс бөлшектер; 9 , 5 , 71 , 80 , 99

3 10 26 9 4 71 9 36

3 - дұрыс бөлшек неге?

4

Себебі: алымы бөлімінен кіші (3< 4)

, - бұрыс бөлшек неге?

Себебі: алымы бөлімінен үлкен (5>4) немесе алымы мен бөлімі тең


Сұрақтарға жауап береді


Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады













Бөлшектерді ажыратады












Оқушылар осы мысал-дарға қарап түсінеді.






ҚБ:«Қол сигналдары» әдісі











Слайд,

оқулық


Тапсырмалар.

Тапсырмалар. «Шыбын ұрғыш» әдісі

1

1 , 6 , 7 , 11, 3 , 23, 7 , 88 , 33, 81 бөлшектерінен дұрыс бөлшектерді және

4 5 7 9 11 15 15 88 95 100

бұрыс бөлшектерді жеке-жеке теріп жазыңдар.

Жауабы:

Дұрыс бөлшектер: 1 , 3 , 7 , 33, 81

4 11 15 95 100

Бұрыс бөлшектер: 6 , 7 , 11, 23, 88 ,

5 7 9 15 88

Топтық жұмыс: «Ізде, тап, жинақта» әдісі

2) бөліндіні тауып жаз:

24= ? 9=? 64=? 33=? 51=? 48 =? 54 =? 111 =?

3 3 8 3 17 3 27 3

Жауабы:

24=6 9=3 64=8 33=11 51=3 48 =16 54 =2 111 =37

3 3 8 3 17 3 27 3





Оқулықпен жұмыс.



Бөлшектерді ажыратады











Есептеп бөліндіні табады




Дескриптор:

Дұрыс, бұрыс бөлшекті ажыратады.


ҚБ: «+;-»







ҚБ«Қошемет»





Дескриптор:

1. Берілген сандардан дұрыс және бұрыс бөлшек құрастырады

2.Дұрыс, бұрыс бөлшектерді ажыратып жаза алады





Шыбын суретіне

жазылған бөлшектер

Ұрғыш таяқтар

5 минут

Сабақтың соңы

Learningapps платформасында тапсырма орындау

Тапсырманы орындайды

ҚБ: «мадақтау»

Платформа








Кері байланыс

Бағалау


Үйге тапсырма. №400


Тақырыпты меңгергенін анықтау



«Миға сигнал» әдісі







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
94
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі