Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Тығыздық

    Мектеп: М.Ломоносов атындағы орта мектеп

    Күні:20.11.2020

    Мұғалімнің аты-жөні: Табыс Тілеубек

    Сынып: 7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердіӊ көлемін өлшеу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.2.6- әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді (мензурка) қолдану.


    Сабақ мақсаттары

    Дұрыс және дұрыс емес пішіндегі қатты дененің көлемін анықтау әдісін сипаттай алады.

    Жетістік критерийлері

    Түсіну: Ығыстырылған су көлемінің дене көлеміне тең екендігін түсінеді;

    Қолдану: Мензуркаларды қолданып әр түрлі пішіндегі денелердің көлемін анқытайды;

    Анализ: Дұрыс пішіндегі денелердің көлемін өлшеудің әдісін талдай алады. Әр түрлі пішіндегі және дұрыс пішіндегі денелердің көлемдерін өлшеу тәсілдерін салыстырады және тәжірибе жасайды.

    Синтез: Дұрыс емес пішіндегі денелердің көлемін өлшеудің әдісін ойластырады және жоспарлай алады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология: масса, көлем, тығыздық, эталон, киллограм метр кубына, грамм сантиметр кубына, зат;

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Масса дегеніміз …

    Көлем….. көрсетеді.

    Тығыздық…. физикалық шама

    Арнайы пәндік лексика мен терминология: Егер дене дұрыс болса, дене көлемін анықтау үшін ............................................... болады.

    Егер дене дұрыс емес болса, дене көлемін анықтау үшін ............................................... болады.

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Масса

    масса

    Mass

    Көлем

    Объем

    Volume

    Таразы

    Весы

    Scale

    өлшеуіш ыдыс

    Мензурка

    Measuring cylinder


    Құндылықтарды дарыту



    • Мұғалім мен оқушының арасында және оқушылардың бір-бірімен сабақ бойы ынтымақтастықта болуы;

    • Мұғалім оқушыларды және оқушылар бірін-бірі әділ, әрі ашық бағалайды, бағалауларын негіздейді, кері байланыс береді;

    • Эксперименттік тапсырмаларды оқушылар өздігінен орындайды;

    • Оқушылар өз ойларын еркін айтады;

    • Оқушыларды ізденімпаздық қасиетке баулау;

    • Сабақ мақсаттарын айқындайды және түсінеді;

    • Оқушылар бірін-бірі тыңдайды, сөздерін бөлмейді.

    • Оқушылар бір-біріне өзара көмек және қолдау көрсетеді.

    Пәнаралық байланыстар

    Геометрия: көлемді анықтау;

    Химия: денелердің әр түрлі заттардан тұруы;

    АКТ қолдану дағдылары

    https://www.youtube.com/watch?v=UlAutNU4yNY сайтты қолдану

    Бастапқы білім



    Жаратылыстану пәнінен дене және зат ұғымдарын әрі қарай физикалық мағынасын аша алады, және білімдерін қолдана алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин

    Ұйымдастыру сәті: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.


    Сабақтың ортасы

    3-5 мин














    5-20 мин































    20-22 мин




















    22-37 мин














    37-42 мин


    Қызығушылықты ояту:

    Проблемалық сұрақ арқылы сабақ тақырыбына ену:

    Геометриялық фигураларға назар аударып, олардың айырмашылы неде?

    Көлем (volume) - зат немесе денемен кеңістіктегі алатын орнының сандық сипаттамасы.


    Мұғалім сабақ мақсаттарын, жетістік крийтерийлерін оқушылармен бірге жетелейтін сұрақтар қоя отырып айқындайды.

    -Оқушылар қалай ойлайсыздар бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?

    -Бұл мақсатқа жету үшін қандай жетіскік критерийлерін өз алдына қоярсыздар?

    Оқушылар өзінің жауаптарын айтады, кейін тақтада айқындап көрсетеді.


    Оқушыларға келесі сұрақтар қою арқылы мағынаны ашу:

    - Көлемді анықтаудың қандай жолдары бар деп ойлайсыздар?

    - Дене әртүрлі заттардан жасалған. Осы денелердің көлемі жайлы не айта аласындар?


    • ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТАПСЫРМА: Дұрыс пішінді денелердің көлемін анықтау. Оқушыларға темірден, ағаштан және аллюминийден жасалған тік төртбұрышты білеушелер таратылады, оқушылар оның көлемін өлшеуіш лента (сызғыш) арқылы өлшейді.



    Келесі проблемалық сұрақ арқылы дұрыс емес пішінді дененің көлемін анықтауға итермелеу: Архимедке мына тапсырманы шешуге көмектесіңдер. Ол үшін сіздерге өлшеуіш цилиндр керек болады. «Патшаның тәжін зергер таза алтыннан жасады ма, әлде алтын мен күмістің қоспасынан жасады ма?

    Дұрыс емес пішінді дененің көлемін Vдене = V2 – V1 формуласымен есептеу керектігін түсіндіріңіз.

    ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТАПСЫРМА: Дұрыс емес пішінді денелердің көлемін анықтау

    Оқушыларға қауіпсіздік ережесін айтып өту;

    Оқушылар зертханалық жұмыстың мақсаты мен құрал-жабдықтарымен танысады;

    Оқушылар зертханалық жұмыс бойынша өлшеулерді орындайды.

    Оқушылар есептеулерді орындап, кестені толтырады.

    Оқушылар зертханалық жұмыс бойынша сұрақтарға жауап беред. Оқушылар қорытынды жазады.


    Оқушылар қалыптастырушы бағалау жұмысын орындайды. Кейін алдын ала дайындаған мұғалімнің жауаптарымен салыстырып өзін-өзі бағалайды.

    Презентация















    темірден, ағаштан және аллюминийден жасалған тік төртбұрышты білеушелер



    Презентация


















    Презентация


















    Дұрыс емес пішінді денелер, мензурка.


    Үлестірмелі қағаз

    https://www.youtube.com/watch?v=UlAutNU4yNY


    Сабақтың соңы



    42-45 мин

    Оқушылар бір парақша қағазға бүгін сабақта

    1. Мен білдім

    2. Мен есіме түсірдім

    3. Мен білмедім

    4. Мен түсінбедім

    Пункттері бойынша өз ойларын жазады.

    Үй жұмысы: 9 жаттығу, оқулық.











    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Оқушылар жеке дифференциалданған жаттығуларды орындау, тәжірибе жасау кезінде көмек көрсетіледі.

    Жеке жұмыс жаттығулары

    Зертханалық жұмыс

    Физика сабақтарында қауіпсіздік техникасы

    Сабақ бойынша рефлексия

    Барлық оқушылар:

    Оқушы дененің өлшемдерін, көлемін анықтау үшін құрал-жабдықтарды қолдана алады

    Көпшілігі орындай алады: Оқушы эксперимент бойынша мәліметтер жинағын дұрыс іске асыра алады.

    Оқушы қорытынды кестені дұрыс толтырады

    Оқушы дұрыс пішінді дененің тығыздығын анықтау әдісін дұрыс сипаттайды.

    Оқушы дұрыс емес пішінді дененің тығыздығын анықтау әдісін дұрыс сипаттайды.

    Кейбір оқушылар: анализ және синтезді бойынша берілген тапсырманы өздігінен дұрыстап, бағалай алады. Күрделі есептеулерді еркін орындайды.

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сабақ мақсаттары шынайы, қол жетімді, өлшеулі. Балық оқушылар сабақ мақсатына жетті. Сабақтағы дифференциация дұрыс ойластырылған, уақыт кезендері ұсталынды. Сабақ жоспарынын ауытқулар болған жоқ. Алайда кейбір оқушылар берілген ақпаратты жылдам менгереді және қолдана алады, ал кейбір оқушыларға уақыт қажет.

    Жалпы баға

    Сабақтың

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Табыс Тілеубек
    18 Желтоқсан 2022
    683
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердіӊ көлемін өлшеу.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердіӊ көлемін өлшеу.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Түсіну: Ығыстырылған су көлемінің дене көлеміне тең екендігін түсінеді; Қолдану: Мензуркаларды қолданып әр түрлі пішіндегі денелердің көлемін анқытайды;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Тығыздық

    Мектеп: М.Ломоносов атындағы орта мектеп

    Күні:20.11.2020

    Мұғалімнің аты-жөні: Табыс Тілеубек

    Сынып: 7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердіӊ көлемін өлшеу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.2.6- әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді (мензурка) қолдану.


    Сабақ мақсаттары

    Дұрыс және дұрыс емес пішіндегі қатты дененің көлемін анықтау әдісін сипаттай алады.

    Жетістік критерийлері

    Түсіну: Ығыстырылған су көлемінің дене көлеміне тең екендігін түсінеді;

    Қолдану: Мензуркаларды қолданып әр түрлі пішіндегі денелердің көлемін анқытайды;

    Анализ: Дұрыс пішіндегі денелердің көлемін өлшеудің әдісін талдай алады. Әр түрлі пішіндегі және дұрыс пішіндегі денелердің көлемдерін өлшеу тәсілдерін салыстырады және тәжірибе жасайды.

    Синтез: Дұрыс емес пішіндегі денелердің көлемін өлшеудің әдісін ойластырады және жоспарлай алады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология: масса, көлем, тығыздық, эталон, киллограм метр кубына, грамм сантиметр кубына, зат;

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Масса дегеніміз …

    Көлем….. көрсетеді.

    Тығыздық…. физикалық шама

    Арнайы пәндік лексика мен терминология: Егер дене дұрыс болса, дене көлемін анықтау үшін ............................................... болады.

    Егер дене дұрыс емес болса, дене көлемін анықтау үшін ............................................... болады.

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Масса

    масса

    Mass

    Көлем

    Объем

    Volume

    Таразы

    Весы

    Scale

    өлшеуіш ыдыс

    Мензурка

    Measuring cylinder


    Құндылықтарды дарыту



    • Мұғалім мен оқушының арасында және оқушылардың бір-бірімен сабақ бойы ынтымақтастықта болуы;

    • Мұғалім оқушыларды және оқушылар бірін-бірі әділ, әрі ашық бағалайды, бағалауларын негіздейді, кері байланыс береді;

    • Эксперименттік тапсырмаларды оқушылар өздігінен орындайды;

    • Оқушылар өз ойларын еркін айтады;

    • Оқушыларды ізденімпаздық қасиетке баулау;

    • Сабақ мақсаттарын айқындайды және түсінеді;

    • Оқушылар бірін-бірі тыңдайды, сөздерін бөлмейді.

    • Оқушылар бір-біріне өзара көмек және қолдау көрсетеді.

    Пәнаралық байланыстар

    Геометрия: көлемді анықтау;

    Химия: денелердің әр түрлі заттардан тұруы;

    АКТ қолдану дағдылары

    https://www.youtube.com/watch?v=UlAutNU4yNY сайтты қолдану

    Бастапқы білім



    Жаратылыстану пәнінен дене және зат ұғымдарын әрі қарай физикалық мағынасын аша алады, және білімдерін қолдана алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин

    Ұйымдастыру сәті: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.


    Сабақтың ортасы

    3-5 мин














    5-20 мин































    20-22 мин




















    22-37 мин














    37-42 мин


    Қызығушылықты ояту:

    Проблемалық сұрақ арқылы сабақ тақырыбына ену:

    Геометриялық фигураларға назар аударып, олардың айырмашылы неде?

    Көлем (volume) - зат немесе денемен кеңістіктегі алатын орнының сандық сипаттамасы.


    Мұғалім сабақ мақсаттарын, жетістік крийтерийлерін оқушылармен бірге жетелейтін сұрақтар қоя отырып айқындайды.

    -Оқушылар қалай ойлайсыздар бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?

    -Бұл мақсатқа жету үшін қандай жетіскік критерийлерін өз алдына қоярсыздар?

    Оқушылар өзінің жауаптарын айтады, кейін тақтада айқындап көрсетеді.


    Оқушыларға келесі сұрақтар қою арқылы мағынаны ашу:

    - Көлемді анықтаудың қандай жолдары бар деп ойлайсыздар?

    - Дене әртүрлі заттардан жасалған. Осы денелердің көлемі жайлы не айта аласындар?


    • ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТАПСЫРМА: Дұрыс пішінді денелердің көлемін анықтау. Оқушыларға темірден, ағаштан және аллюминийден жасалған тік төртбұрышты білеушелер таратылады, оқушылар оның көлемін өлшеуіш лента (сызғыш) арқылы өлшейді.



    Келесі проблемалық сұрақ арқылы дұрыс емес пішінді дененің көлемін анықтауға итермелеу: Архимедке мына тапсырманы шешуге көмектесіңдер. Ол үшін сіздерге өлшеуіш цилиндр керек болады. «Патшаның тәжін зергер таза алтыннан жасады ма, әлде алтын мен күмістің қоспасынан жасады ма?

    Дұрыс емес пішінді дененің көлемін Vдене = V2 – V1 формуласымен есептеу керектігін түсіндіріңіз.

    ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТАПСЫРМА: Дұрыс емес пішінді денелердің көлемін анықтау

    Оқушыларға қауіпсіздік ережесін айтып өту;

    Оқушылар зертханалық жұмыстың мақсаты мен құрал-жабдықтарымен танысады;

    Оқушылар зертханалық жұмыс бойынша өлшеулерді орындайды.

    Оқушылар есептеулерді орындап, кестені толтырады.

    Оқушылар зертханалық жұмыс бойынша сұрақтарға жауап беред. Оқушылар қорытынды жазады.


    Оқушылар қалыптастырушы бағалау жұмысын орындайды. Кейін алдын ала дайындаған мұғалімнің жауаптарымен салыстырып өзін-өзі бағалайды.

    Презентация















    темірден, ағаштан және аллюминийден жасалған тік төртбұрышты білеушелер



    Презентация


















    Презентация


















    Дұрыс емес пішінді денелер, мензурка.


    Үлестірмелі қағаз

    https://www.youtube.com/watch?v=UlAutNU4yNY


    Сабақтың соңы



    42-45 мин

    Оқушылар бір парақша қағазға бүгін сабақта

    1. Мен білдім

    2. Мен есіме түсірдім

    3. Мен білмедім

    4. Мен түсінбедім

    Пункттері бойынша өз ойларын жазады.

    Үй жұмысы: 9 жаттығу, оқулық.











    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Оқушылар жеке дифференциалданған жаттығуларды орындау, тәжірибе жасау кезінде көмек көрсетіледі.

    Жеке жұмыс жаттығулары

    Зертханалық жұмыс

    Физика сабақтарында қауіпсіздік техникасы

    Сабақ бойынша рефлексия

    Барлық оқушылар:

    Оқушы дененің өлшемдерін, көлемін анықтау үшін құрал-жабдықтарды қолдана алады

    Көпшілігі орындай алады: Оқушы эксперимент бойынша мәліметтер жинағын дұрыс іске асыра алады.

    Оқушы қорытынды кестені дұрыс толтырады

    Оқушы дұрыс пішінді дененің тығыздығын анықтау әдісін дұрыс сипаттайды.

    Оқушы дұрыс емес пішінді дененің тығыздығын анықтау әдісін дұрыс сипаттайды.

    Кейбір оқушылар: анализ және синтезді бойынша берілген тапсырманы өздігінен дұрыстап, бағалай алады. Күрделі есептеулерді еркін орындайды.

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сабақ мақсаттары шынайы, қол жетімді, өлшеулі. Балық оқушылар сабақ мақсатына жетті. Сабақтағы дифференциация дұрыс ойластырылған, уақыт кезендері ұсталынды. Сабақ жоспарынын ауытқулар болған жоқ. Алайда кейбір оқушылар берілген ақпаратты жылдам менгереді және қолдана алады, ал кейбір оқушыларға уақыт қажет.

    Жалпы баға

    Сабақтың

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 7 сынып
    18.12.2022
    683
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Табыс Тілеубек
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации