Материалдар / "Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арнап құрылған. Мақсаты балаларды дұрыс әрі уақытылы тамақтануға дағдыландыру. Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдысын қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2020
530
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Мен және менің дене мүшелерім»

Мақсаты:


1.Түзете білімділік: Бала өзінің дене мүшелерін ажырата білу. Оң жақ, сол жақ аяқтары мен қолдарын ажырата білуге үйрету. Өзі туралы түсінік қалыптастыру.


2.Түзете дамытушылық: Дене мүшелерін тану арқылы баланың өз денесін бағдарлай білуге дамыту. Сезіну, моторикасын дамыту.


3.Түзете тәрбиелік: Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Тазалық ұстауға, өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдыландыру.


Сергіту сәті «Аю, аю тұршы»

Аю аю тұршы,

Бетіңді жушы,

Шашыңды арашы,

Айнаға қарашы!


Ойын:

Қараңыздаршы, Машаның тісі сарғайып, қолдары кірлеп кетіпті, себебі ол тісін, қолын көптен бері жумаған. Біз оған жууға көмектесемізбе? Тіс суреті, басына губка орнатылған щетка және губка беріледі.


«Біздің көмекшілеріміз»


  • Балалар, адамдар ұйықтағанда олардың барлық дене мүшелері демалады, оянғанда оларға, «Қайырлы таң!» деп тілек білдіру керек.

  • Қайырлы таң, көздерім, сендер ояндыңдар! (Көздерін қолдарымен басу)

  • Қайырлы таң, құлақтарым, сендер ояндыңдар!(Құлақтарын ұстау)

  • Қайырлы таң, қолдарым, сендер ояндыңдар! (Шапалақтау)

  • Қайырлы таң, аяқтарым, сендер ояндыңдар!(Топырлату)


Сәлемдесу. Педагог балаға дене мүшесі туралы түсінік береді. Баланың қаншалықты білетінін байқау үшін сұрақ қойылады.

Қане, басыңды көрсетші?

Бала басын көрсетеді.

Енді маған көзіңді көрсетші?

Көзін көрсетеді.

Құлағың ше?

Құлағын көрсетеді.

Баланың деңгейін анықтағаннан кейін дене мүшелерін нұсқау арқылы көрсетіледі.(бас,көз, мұрын, қол, аяқ).


І бағыт:

Балаға дене мүшелері бар заттық суреттер ұсынылады. Суреттен дене мүшелердің атын атауын немесе көрсетуін сұрайды (көру арқылы).



І бағыт:

Ойын. «Сөздердің дұрыс бұрыстығын тап, суреттерді сәйкестендір».

Баспен иіскейді

Құлақпен жейді

Көзбен ұстайды

Мұрынмен көреді

Ауызбен ойлайды

Тіспен естиді

Қолмен жүреді

Аяқпен шайнайды


ІІІ бағыт: Ойын:  «Былай істе»

Мақсаты: дене мүшелерін көрсетуге және қимылын жасауға үйрету.

  • Немен иіскеуге болатынын көрсет.

Гүлді(иіссуды...) иіске.

  • Немен тыңдауға болатынын көрсет.

Сағаттың тықылын (судың сылдырын, қағаздың сыбдырын...) тыңда.

  • Немен алуға болатынын көрсет.

Гүлді (орамалды, кітапты...) ал.

  • Допты немен ұруға болатынын көрсет.

Допты қолмен ұр.

Допты аяқпен теп.

  • Немен тістеуге болатынын көрсет.

Кәмпиттен (тоқаштан, алмадан...) бір тісте.

  • Немен көруге болатынын көрсет.

Үстелге (терезеге, қуыршаққа...) қара.


Қорытынды:

Ұсақ қол маторикасын дамыту: Балаға ермексазбен адамның бейнесін жасау үйретіледі.









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!