«Мен және менің дене мүшелерім»
Мақсаты:
1.Түзете білімділік: Бала өзінің дене мүшелерін ажырата білу. Оң жақ, сол жақ аяқтары мен қолдарын ажырата білуге үйрету. Өзі туралы түсінік қалыптастыру.
2.Түзете дамытушылық: Дене мүшелерін тану арқылы баланың өз денесін бағдарлай білуге дамыту. Сезіну, моторикасын дамыту.
3.Түзете тәрбиелік: Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Тазалық ұстауға, өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдыландыру.
Сергіту сәті «Аю, аю тұршы»
Аю аю тұршы,
Бетіңді жушы,
Шашыңды арашы,
Айнаға қарашы!
Ойын:
Қараңыздаршы, Машаның тісі сарғайып, қолдары кірлеп кетіпті, себебі ол тісін, қолын көптен бері жумаған. Біз оған жууға көмектесемізбе? Тіс суреті, басына губка орнатылған щетка және губка беріледі.
«Біздің көмекшілеріміз»
-
Балалар, адамдар ұйықтағанда олардың барлық дене мүшелері демалады, оянғанда оларға, «Қайырлы таң!» деп тілек білдіру керек.
-
Қайырлы таң, көздерім, сендер ояндыңдар! (Көздерін қолдарымен басу)
-
Қайырлы таң, құлақтарым, сендер ояндыңдар!(Құлақтарын ұстау)
-
Қайырлы таң, қолдарым, сендер ояндыңдар! (Шапалақтау)
-
Қайырлы таң, аяқтарым, сендер ояндыңдар!(Топырлату)
Сәлемдесу. Педагог балаға дене мүшесі туралы түсінік береді. Баланың қаншалықты білетінін байқау үшін сұрақ қойылады.
Қане, басыңды көрсетші?
Бала басын көрсетеді.
Енді маған көзіңді көрсетші?
Көзін көрсетеді.
Құлағың ше?
Құлағын көрсетеді.
Баланың деңгейін анықтағаннан кейін дене мүшелерін нұсқау арқылы көрсетіледі.(бас,көз, мұрын, қол, аяқ).
І бағыт:
Балаға дене мүшелері бар заттық суреттер ұсынылады. Суреттен дене мүшелердің атын атауын немесе көрсетуін сұрайды (көру арқылы).

І бағыт:
Ойын. «Сөздердің дұрыс бұрыстығын тап, суреттерді сәйкестендір».
Баспен иіскейді
Құлақпен жейді
Көзбен ұстайды
Мұрынмен көреді
Ауызбен ойлайды
Тіспен естиді
Қолмен жүреді
Аяқпен шайнайды
ІІІ бағыт: Ойын: «Былай істе»
Мақсаты: дене мүшелерін көрсетуге және қимылын жасауға үйрету.
-
Немен иіскеуге болатынын көрсет.
Гүлді(иіссуды...) иіске.
-
Немен тыңдауға болатынын көрсет.
Сағаттың тықылын (судың сылдырын, қағаздың сыбдырын...) тыңда.
-
Немен алуға болатынын көрсет.
Гүлді (орамалды, кітапты...) ал.
-
Допты немен ұруға болатынын көрсет.
Допты қолмен ұр.
Допты аяқпен теп.
-
Немен тістеуге болатынын көрсет.
Кәмпиттен (тоқаштан, алмадан...) бір тісте.
-
Немен көруге болатынын көрсет.
Үстелге (терезеге, қуыршаққа...) қара.
Қорытынды:
Ұсақ қол маторикасын дамыту: Балаға ермексазбен адамның бейнесін жасау үйретіледі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі"
"Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі"
«Мен және менің дене мүшелерім»
Мақсаты:
1.Түзете білімділік: Бала өзінің дене мүшелерін ажырата білу. Оң жақ, сол жақ аяқтары мен қолдарын ажырата білуге үйрету. Өзі туралы түсінік қалыптастыру.
2.Түзете дамытушылық: Дене мүшелерін тану арқылы баланың өз денесін бағдарлай білуге дамыту. Сезіну, моторикасын дамыту.
3.Түзете тәрбиелік: Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Тазалық ұстауға, өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдыландыру.
Сергіту сәті «Аю, аю тұршы»
Аю аю тұршы,
Бетіңді жушы,
Шашыңды арашы,
Айнаға қарашы!
Ойын:
Қараңыздаршы, Машаның тісі сарғайып, қолдары кірлеп кетіпті, себебі ол тісін, қолын көптен бері жумаған. Біз оған жууға көмектесемізбе? Тіс суреті, басына губка орнатылған щетка және губка беріледі.
«Біздің көмекшілеріміз»
-
Балалар, адамдар ұйықтағанда олардың барлық дене мүшелері демалады, оянғанда оларға, «Қайырлы таң!» деп тілек білдіру керек.
-
Қайырлы таң, көздерім, сендер ояндыңдар! (Көздерін қолдарымен басу)
-
Қайырлы таң, құлақтарым, сендер ояндыңдар!(Құлақтарын ұстау)
-
Қайырлы таң, қолдарым, сендер ояндыңдар! (Шапалақтау)
-
Қайырлы таң, аяқтарым, сендер ояндыңдар!(Топырлату)
Сәлемдесу. Педагог балаға дене мүшесі туралы түсінік береді. Баланың қаншалықты білетінін байқау үшін сұрақ қойылады.
Қане, басыңды көрсетші?
Бала басын көрсетеді.
Енді маған көзіңді көрсетші?
Көзін көрсетеді.
Құлағың ше?
Құлағын көрсетеді.
Баланың деңгейін анықтағаннан кейін дене мүшелерін нұсқау арқылы көрсетіледі.(бас,көз, мұрын, қол, аяқ).
І бағыт:
Балаға дене мүшелері бар заттық суреттер ұсынылады. Суреттен дене мүшелердің атын атауын немесе көрсетуін сұрайды (көру арқылы).

І бағыт:
Ойын. «Сөздердің дұрыс бұрыстығын тап, суреттерді сәйкестендір».
Баспен иіскейді
Құлақпен жейді
Көзбен ұстайды
Мұрынмен көреді
Ауызбен ойлайды
Тіспен естиді
Қолмен жүреді
Аяқпен шайнайды
ІІІ бағыт: Ойын: «Былай істе»
Мақсаты: дене мүшелерін көрсетуге және қимылын жасауға үйрету.
-
Немен иіскеуге болатынын көрсет.
Гүлді(иіссуды...) иіске.
-
Немен тыңдауға болатынын көрсет.
Сағаттың тықылын (судың сылдырын, қағаздың сыбдырын...) тыңда.
-
Немен алуға болатынын көрсет.
Гүлді (орамалды, кітапты...) ал.
-
Допты немен ұруға болатынын көрсет.
Допты қолмен ұр.
Допты аяқпен теп.
-
Немен тістеуге болатынын көрсет.
Кәмпиттен (тоқаштан, алмадан...) бір тісте.
-
Немен көруге болатынын көрсет.
Үстелге (терезеге, қуыршаққа...) қара.
Қорытынды:
Ұсақ қол маторикасын дамыту: Балаға ермексазбен адамның бейнесін жасау үйретіледі.
шағым қалдыра аласыз













