Материалдар / "Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі"

"Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арнап құрылған. Мақсаты балаларды дұрыс әрі уақытылы тамақтануға дағдыландыру. Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдысын қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2020
657
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Мен және менің дене мүшелерім»

Мақсаты:


1.Түзете білімділік: Бала өзінің дене мүшелерін ажырата білу. Оң жақ, сол жақ аяқтары мен қолдарын ажырата білуге үйрету. Өзі туралы түсінік қалыптастыру.


2.Түзете дамытушылық: Дене мүшелерін тану арқылы баланың өз денесін бағдарлай білуге дамыту. Сезіну, моторикасын дамыту.


3.Түзете тәрбиелік: Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Тазалық ұстауға, өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдыландыру.


Сергіту сәті «Аю, аю тұршы»

Аю аю тұршы,

Бетіңді жушы,

Шашыңды арашы,

Айнаға қарашы!


Ойын:

Қараңыздаршы, Машаның тісі сарғайып, қолдары кірлеп кетіпті, себебі ол тісін, қолын көптен бері жумаған. Біз оған жууға көмектесемізбе? Тіс суреті, басына губка орнатылған щетка және губка беріледі.


«Біздің көмекшілеріміз»


  • Балалар, адамдар ұйықтағанда олардың барлық дене мүшелері демалады, оянғанда оларға, «Қайырлы таң!» деп тілек білдіру керек.

  • Қайырлы таң, көздерім, сендер ояндыңдар! (Көздерін қолдарымен басу)

  • Қайырлы таң, құлақтарым, сендер ояндыңдар!(Құлақтарын ұстау)

  • Қайырлы таң, қолдарым, сендер ояндыңдар! (Шапалақтау)

  • Қайырлы таң, аяқтарым, сендер ояндыңдар!(Топырлату)


Сәлемдесу. Педагог балаға дене мүшесі туралы түсінік береді. Баланың қаншалықты білетінін байқау үшін сұрақ қойылады.

Қане, басыңды көрсетші?

Бала басын көрсетеді.

Енді маған көзіңді көрсетші?

Көзін көрсетеді.

Құлағың ше?

Құлағын көрсетеді.

Баланың деңгейін анықтағаннан кейін дене мүшелерін нұсқау арқылы көрсетіледі.(бас,көз, мұрын, қол, аяқ).


І бағыт:

Балаға дене мүшелері бар заттық суреттер ұсынылады. Суреттен дене мүшелердің атын атауын немесе көрсетуін сұрайды (көру арқылы).



І бағыт:

Ойын. «Сөздердің дұрыс бұрыстығын тап, суреттерді сәйкестендір».

Баспен иіскейді

Құлақпен жейді

Көзбен ұстайды

Мұрынмен көреді

Ауызбен ойлайды

Тіспен естиді

Қолмен жүреді

Аяқпен шайнайды


ІІІ бағыт: Ойын:  «Былай істе»

Мақсаты: дене мүшелерін көрсетуге және қимылын жасауға үйрету.

  • Немен иіскеуге болатынын көрсет.

Гүлді(иіссуды...) иіске.

  • Немен тыңдауға болатынын көрсет.

Сағаттың тықылын (судың сылдырын, қағаздың сыбдырын...) тыңда.

  • Немен алуға болатынын көрсет.

Гүлді (орамалды, кітапты...) ал.

  • Допты немен ұруға болатынын көрсет.

Допты қолмен ұр.

Допты аяқпен теп.

  • Немен тістеуге болатынын көрсет.

Кәмпиттен (тоқаштан, алмадан...) бір тісте.

  • Немен көруге болатынын көрсет.

Үстелге (терезеге, қуыршаққа...) қара.


Қорытынды:

Ұсақ қол маторикасын дамыту: Балаға ермексазбен адамның бейнесін жасау үйретіледі.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ