Материалдар / Дыбыс және әріп

Дыбыс және әріп

Материал туралы қысқаша түсінік
Дыбыс және әріп 3-сынып
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:

Тіл және сөйлеу. 1-5 жаттығу

Мектеп: Тоқсансай жалпы орта мектебі

Күні: 04.09.17.

Мұғалім: Торғаутова Майра

Сынып: 3

Қатысқан:

Қатыпағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Оқушыларды сөйлеудің қажеттілігі, сөйлеу түрлерімен таныстыру..


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Мәтінге байланысты сөз тіркестерін жазу;

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Жаңа сөздерді жазуға талаптанып, көркем жазу.

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Тақырыпқа байланысты сөйлем жазу.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Тіл мен сөйлеуге байланысты тапсырмаларды орындайды

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сөйлеу мақсаты, қазына, амалы таусылу т. б.

Сыныптағы диало/жазылым үшін пайдалы тілдік

бірліктер:

- Адамдарға сөйлеу не үшін қажет

- Жазбаша сөйлеуді кішкентай бала жүзеге асыра алады ма?

- Біздің тіліміз қандай?

Алдыңғы тақырып

3- сыныпты еске түсіру

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басталуы

0-3 минут




4-6 минут

Күнделікті емле жаттығулары

Адамдарға сөйлеу не үшін қажет қалай ойлайсындар? Балалар ерте заманда адамдар өз ойларын бір-біріне жеткізу, түсіндіру үшін әр түрлі іс-қимылдармен қолданған, немесе тастарға сурет салған ( кітаптан тастарға салынған суреттерді көрсету) , әр түрлі жалаушалар, белгілер пайдаланған. Уақыт өте еңбек арқылы ойлары дамып, тілдері де дами бастады. Біздің тіліміз қандай? Дүние жүзінде халық та көп, тіл де көп. қазақ ұлтының тілі, қазақ тілі.

Қазақ тілі- көркем, сұлу да бай тіл. Жазбаша сөйлеуді кішкентай бала жүзеге асыра алады ма? Неліктен? Ауызекі сөйлеуді сәби кімнен үйренеді?

Түрлі әріптер

бірлігінен тұратын

сөздер жазылған

карточкалар.




Ортасы

7 – 10 минут







10- 20 минут



Бірлесіп жазу

1-жаттығу

Мәтінді түсініп оқу. Сұрақтарға жауап беру.

- Тілді не үшін мұра етіп қалдырғысы келгенін білгім келеді

Сұрақты оқушыларға қою

2-жаттығу

Мақалды түсініп оқу, жатқа жазу

1. Өнер алды - қызыл тіл

3-жаттығу

Өлеңді көшіріп жаз.

4-жаттығу

СShape2

Сөйлеу мақсаты

ызбамен жұмыс.




Shape3 Shape4

Хабарлау,

түсіндіру.

Сезімді,ойды бөлісу





Shape5

Көндіру,сендіру.







Оқулықтағы тапсырмалар.

Сергіту жаттығуы

«Еуропадағы қалашық»

Ежелгі Еуропада бір көне қалашық бар екен. Сол қалашықтың өзге тән талабы бар, сол талапты күнде тал түсте осы қаланың тұрғындары алаңға шығып сол талапты орындайды.

Қолдарын қысып амандасады

Көздермен бір-біріне қарайды

Құлақтарынан тартады

Арқаларымен үйкелеседі

Бір-бірімен құшақтасады.

Көрсетілім.

20-35 минут

Мұғалімнің қолдауы бойынша жазылым:


Аяқталуы

35-40 минут

Өздігінен жазу:

Адамдарға сөйлеу не үшін қажет? Өз ойларын білдіру үшін , қарым қатынас жасау үшін, көптеген қызықты нәрселерді білу үшін. Сюжетті суреттерге қарау.

«Кім жылдам?» ойының өткізу. Ойынның шарты: тірек сөздерді пайдаланып жазбаша және ауызекі сөйлеу жасау. Тірек сөздер: ойын, дала, қызық.(ауызекі) Тірек сөздер: ауа-райы, бізде, ата. (жазбаша)

Үй тапсырмасы: 5-жаттығу, 5-бетте

Бағалау парақшасы арқылы бағалау

Өз бетімен жазу

үлгісі сынып

оқушыларының

барлығы бірдей көре

алатындай болса ғана

көрсетіледі.


Қосымша ақпарат: Өзіндік бақылау жұмысы дәптерімен жұмыс



Тексерілді: Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Назаркулов И

Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?




Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?


Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?



Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары

сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім?


Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?

Нені білгім келеді?

 

 

 

 


Қорытынды баға

  1. Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?

  2. Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?

  3. Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?



























Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:

Тіл және сөйлеу. 6-10 жаттығу.

Сөздік диктант

Мектеп: Тоқсансай жалпы орта мектебі

Күні: 05.09.17.

Мұғалім: Торғаутова Майра

Сынып: 4

Қатысқан:

Қатыпағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Сөз байлығы,сөйлеу дағдылары жетіледі.

Көркем жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Тіл мен сөйлеуге байланысты тапсырмаларды орындайды

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сөйлеу мақсаты, қазына, амалы таусылу т. б.

Сыныптағы диало/жазылым үшін пайдалы тілдік

бірліктер:

- Адамдарға сөйлеу не үшін қажет

- Жазбаша сөйлеуді кішкентай бала жүзеге асыра алады ма?

- Біздің тіліміз қандай?

Бұрыннан бар білімдері

Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.

ЖИ арқылы жасау
02 Қараша 2020
656
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі