|
Сабақтың тақырыбы: |
Дыбыс және әріп |
||||
|
Күні:10.09.2018 |
Мұғалім: А.Турысова |
||||
|
Сынып:4в |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: диалог әдісі арқылы оқушылар тіл дыбыстарын ажырата алады |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Сөйлеу түрлерінің түрлерін ажырата біледі. |
|||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Өз ойларын сыни тұрғыдан айта алады. |
|||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Сөз,буын, сөйлем |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||
|
0-3 минут 4-6 минут |
Психологиялық ахуал
Қазақ тілім - өз – тілім – ана
тілім, -Сөйлеу адамға не үшін қажет Ой қозғау. Дыбыс дегеніміз не? Әріп дегеніміз не? 1. Әріп деген не? 2. Қазақ алфавитінде қанша әріпбар? 3.Дыбыс деген не? 4. Дыбыс пен әріптің қандай айырмашылығы бар? 5. «Мектеп, оқушы , ұстаз» сөздерінде қанша дыбыс, қанша әріп бар ? 6. Сөз неден құралады? 7. Сөйлем дегеніміз не? Ол неден құралады? 8. Екі, үш, төрт, бес сөзден тұратын сөйлем құра, сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
||||
|
7 – 10 минут 10- 20 минут |
Оқулықтағы тапсырманы талдау 1-жаттығу Неше әріп неше буын 2- жаттығу Сызбамен жұмыс 4-жаттығу Кестені ауызша дәлелдеу қосымша тапсырма. а)Тиісті әріпті әйнекшеге жазып, әріп пенсөзді сызықпен қос: Қа...ар ша...ар айда...ар Ас...ана х қ жи...аз жи...ан һ ем...ана ...абар тасба...а ә) Топтық тапсырма: 1-топ 2-топ «Х» «Қ» Дыбысы бар сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жаз, сол сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
|
|||
|
20-35 минут |
(Сөздік диктант).Тау, тас,қырт, орман, көл, өзен, бұлақ, өсімдік, бұлақ, өсімдік, гүл, жер. |
|
|||
|
Соңы 35-40 минут |
Ауызша талдау жасау: Әр сөзде неше дыбыс, неше әріп бар? |
|
|||
|
Үйге тапсырма: . 8-жаттығу |
|||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дыбыс және әріп
Дыбыс және әріп
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дыбыс және әріп |
||||
|
Күні:10.09.2018 |
Мұғалім: А.Турысова |
||||
|
Сынып:4в |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: диалог әдісі арқылы оқушылар тіл дыбыстарын ажырата алады |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Сөйлеу түрлерінің түрлерін ажырата біледі. |
|||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Өз ойларын сыни тұрғыдан айта алады. |
|||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Сөз,буын, сөйлем |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||
|
0-3 минут 4-6 минут |
Психологиялық ахуал
Қазақ тілім - өз – тілім – ана
тілім, -Сөйлеу адамға не үшін қажет Ой қозғау. Дыбыс дегеніміз не? Әріп дегеніміз не? 1. Әріп деген не? 2. Қазақ алфавитінде қанша әріпбар? 3.Дыбыс деген не? 4. Дыбыс пен әріптің қандай айырмашылығы бар? 5. «Мектеп, оқушы , ұстаз» сөздерінде қанша дыбыс, қанша әріп бар ? 6. Сөз неден құралады? 7. Сөйлем дегеніміз не? Ол неден құралады? 8. Екі, үш, төрт, бес сөзден тұратын сөйлем құра, сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
||||
|
7 – 10 минут 10- 20 минут |
Оқулықтағы тапсырманы талдау 1-жаттығу Неше әріп неше буын 2- жаттығу Сызбамен жұмыс 4-жаттығу Кестені ауызша дәлелдеу қосымша тапсырма. а)Тиісті әріпті әйнекшеге жазып, әріп пенсөзді сызықпен қос: Қа...ар ша...ар айда...ар Ас...ана х қ жи...аз жи...ан һ ем...ана ...абар тасба...а ә) Топтық тапсырма: 1-топ 2-топ «Х» «Қ» Дыбысы бар сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жаз, сол сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
|
|||
|
20-35 минут |
(Сөздік диктант).Тау, тас,қырт, орман, көл, өзен, бұлақ, өсімдік, бұлақ, өсімдік, гүл, жер. |
|
|||
|
Соңы 35-40 минут |
Ауызша талдау жасау: Әр сөзде неше дыбыс, неше әріп бар? |
|
|||
|
Үйге тапсырма: . 8-жаттығу |
|||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
||||
шағым қалдыра аласыз













