Материалдар / "Дыбыс және әріп" ұйымдастырылған оқу қызметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Дыбыс және әріп" ұйымдастырылған оқу қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Коммуникация» білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі: Сауат ашу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2021
273
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепалды даярлық «Айналайын» тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Тәрбиеші:Байдрахман А.Ж

«Коммуникация» білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі:

Сауат ашу

Өтпелі тақырып: «Менің отбасым»

Тақырыбы: Дыбыс және әріп

Мақсаттары:

Тәрбиелік:Балаларды бауырмалдылыққа тәрбиелеу.

Дамытушық: Кеңістікті анықтай білу және қағаз бетінің жазықтығын бағдарлай білуге машықтандыру. Түзу қысқа, ұзын сызықтарды салуды дамыту. Тілдік естілу артикуляциясын сақтап айта білуге үйрету.

Оқытушылық: Дыбыс туралы түсінік беру.Тілдегі дауысты және дауыссыз дыбыстардың негізгі ерекшеліктерімен таныстыру.

Көптілділік: дыбыс-звук, Буын- слог, дыбыс- звук, әріп-буква

Педагогикалық технологиялар: АҚТ, коврогроф, ойын технологиясы, денсаулық технологиясы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы

Тәрбиеші әңгіменің бағытын жан-жануар,табиғат туралы бастау.

2.Негізгі бөлім:

Балалар жел соққанда қандай дыбыс шығады.

-Желдің әсерінен ағаштың жапырағы шулағанда қандай

дыбыс естіледі?

-Маса қандай дыбыс шығарады? Ит ше? т\б

-Балаларға дауысты дыбыстар созылады, айтқанда кедергі болмайды, сөзде қанша дауысты дыбыс болса сонша буын болатынын ескерту.

Дауыссыз дыбысты айтқанда тіліміз,ерініміз,тісіміз кедергі жасайтынын айту.

Дыбысты біз естейміз, айтамыз, ал әріпті біз көреміз, жазамыз.

Сергіту сәті.

Бас бармақ-әкем,

Балаң үйрек-шешем,

Ортан терек-ағам,

Шылдыр шүмек-әпкем,

Кішкентай бөбек-мен.

Бір үйде біз нешеуміз?

Бір үйде біз (бесеуміз).



Д\о «Ұйқасын тап»

Д/о «Дыбысты айыр»

(тәрбиеші дыбысты атап бір балаға лақтырады)

3.Қорытынды:

Балалар бүгін біз оқу қызметінде не істедік?

Сендер немен таныстыңдар?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!