ІІ. Негізгі
бөлім
(МК, Ө) Көркем
жазу.
Кең жолды дәптерге жазу
үлгісін көрсету.
Ұұ ҰҰҰ ұұұ Ұрқия, ұзын,
ұзынсары, ұшақ, ұшқыш
Дәптерде бас әріп пен кіші
әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі
жазады
(Ө, Т, Ж, қ)
Тыңдалым.
«Таңды іздеу»
ертегісімен
жұмыс.
Мұғалім ертегіні мәнерлеп оқып
береді.
Мақсаты:Оқушылардың тыңдалым
дағдыларын дамыту, ертегідегі негізгі ойды
анықтап, ертегі мазмұны бойынша жоспар
құруға дағдыландыру.
1-жаттығу.
Ертегіні
тыңда.
-
Ертегі не туралы? Ондағы
негізгі ойды анықта.
-
Ертегі неліктен «Таңды іздеу»
деп аталған деп ойлайсың? Өз пікіріңмен
бөліс.
-
«Қараңғы түн», «таң»
сөздерінің мағынасын дереккөздерден біліп
ал.
-
Төмендегі суреттердің
қайсылары ертегі мазмұнына сәйкес келеді? Өз ойыңды
дәлелде.
(Т) Негізгі
ойды, ертегі мазмұны бойынша жоспар
құруды топта ақылдаса отырып, жазу.
Берілген суреттердің қайсысы ертегі мазмұнына сай келетінін
анықтап, өз ойын дәлелдейді.)
Түсіндірме
сөздікпен жұмыс.
Қараңғы түн,
таң сөздерінің мағынасын
анықтау.
Қараңғы
түн — жарық жоқ, қараңғылыққа
шомған, түнек.
Таң -жаңа күннің көрінісі,
жаршысы Сөздерді қатыстырып сөйлем
құрастыру.
Бағалау
дескрипторы:
-
ертегі бойынша пікір айта
алады;
-
негізгі ойды анықтай
алады;
- ертегі мазмұнына жоспар
құрады;
- сурет көріністеріне назар
аударады;
- ертегі мазмұнына сай
келетінін суретті анықтайды,
дәлелдеп
айтады;
- сөз мағыналарын
түсінеді.
(Ж, Т,
Ж) 3-жаттығу.
Сөздерді оқып, көшіріп
жаз.
Үлгі: Жазылуы
Айтылуы
басшы
башшы
(Ж;Т) Сөздерді топтарға бөліп беру.
Алдымен жұпта сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырып, ой
бөліседі, содан соң топта идея алмасады, жариялайды. Өз ой
тұжырымдарын жасайды.
Орфографиялық сөздікпен
жұмыс.
Көкжиек,
басшы сөздерінің мағынасын
анықтау.
Көкжиек- аспан мен жер бетінің астасып
көрінетін сызығы.
Басшы- бұл жұмысты беруші
және сол жұмыстардың орындалуына жауап беруші адам. Бұл адамның
лауазымы.
Басшы- қимылды білдіреді. (Қолымды
басшы.)
Сөздерді сөз құрамына
талдау.
Оқулықта берілген жаңа
ақпаратты оқып, өз ой тұжырымдарымен салыстырып, талдау жасайды.
Түсіндіру жұмыстары
жүргізіледі.(кесте)
Бағалау
дескрипторы:
-
бас әріп пен кіші әріптің
биіктігін сақтап көлбеу, әдемі
жазады;
-
сөздердің айтылуы мен
жазылуындағы ерекшеліктерді
байқайды;
-
қатар тұрған дауыссыз
дыбыстардың өзара үндесуін
сақтап
айтады;
- сөз мағыналарын
түсінеді.
Бағалау. «Жарайсың!»,
«Керемет!»
Сергіту
сәті.
Бейнежазбадағы әуен ырғағымен
билеу.
(Ө, Ж, Ж;) Шығармашылық
диктант
Айтылуы
|
Жазылуы
|
сөмбеді
|
|
түңгі
|
|
Тасполат
|
|
Орымбасар
|
|
көгпембек
|
|
сөссіз
|
|
жассын
|
|
Оқушылар жазып болып, жұпта
алмасып, тексереді және дыбыстардың өзгеру себебін
айтады.
Бағалау
дескрипторы:
-
бас әріп пен кіші әріптің
биіктігін сақтап көлбеу, әдемі
жазады;
- дыбыстардың өзгеру
себебін түсіну;
Бағалау. «Бармақ» әдісі
арқылы бағалау.
(Ө; Ж; Ұ;
Қ) 4-жаттығу.
Тыйым сөздерді көшіріп
жаз.
Оқушылар жұппен жұмыс жасай
отырып, тыйым сөздердің мағынасына талдау
жасап, жұбына дәлелдеп,
түсіндіреді.
Мұғалімнің көмегімен
бір-бірінің қатесін тауып,
түзетеді.
Өзара бағалау.
«Бағдаршам» көздері арқылы.
Бағалау
дескрипторы:
-
бас әріп пен кіші әріптің
биіктігін сақтап көлбеу, әдемі
жазады;
- тиым сөздердің мазмұнын
түсінеді.
(Т, Ұ, қ) Саралау.
Тест
1) Дұрыс жазылған сөзді
белгіле
а) жұмысшы ә) жұмышшы б)
жұмызшы
2) «Ауызша» сөзінің айтылуын
белгіле.
а) ауұшша ә) ауызшша б)
ауышша
3) «Ұшшаң» сөзінің жазылуын
белгіле.
а) ұщсан ә) ұшсаң б)
ұшзсаң
(МК;Ұ;Қ) Дауыссыз
дыбыстардың түбір мен
қосымшаның жігінде бір-біріне ықпал етіп, өзара үндесіп айтылуының
дыбыс үндестігі екеніне тұжырым жасалады. Жасалған қорытынды
оқулықтағы ережемен салыстырылады.
Бағалау
дескрипторы:
- дыбыстардың өзара
үндесуін байқайды;
- сөздердің айтылуы мен
жазылуындағы ерекшеліктерді
байқайды:
- қатар тұрған дауыссыз
дыбыстардың өзара үндесуін сақтап
айтады;
|