Дыбысты жазу және ойнату

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дыбысты жазу және ойнату

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар Дыбысты жазу және ойнату программасын меңгерді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:


§ 11. Дыбысты жазу және ойнату

Мектеп: «Достық» ж.о.м


Күні: 07-08.11.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ширинбекова Ж.М

Сынып: 3 «Б,B»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқыту мақсаттары

3.1.1.1 - енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;

3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;

3.1.3.1 - цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

Дыбыстыық ақпарат, дыбысты жазу, ойнату ұғымымен танысады.Цифрлық қрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік технткасының негізгі ережелерін білуге дағдылану.

Көптеген оқушылар үшін:

Дыбысты жазу, есту құрылғыларымен танысады, дыбыс жазу программасының мүмкіндіктерін үйренеді.

Кейбір оқушылар үшін:

Практкалық жұмыс жасау барысында дыбыс жазу программасын қолдану, қызметтерін білу.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады

Пәндік лексика және терминология:дыбысты жазу - запись - recording

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы:

Дыбысты жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Дыбысты жазу программасындағы сөздер мен тіркестермен танысу.

Тірек білім, білік, дағдылар

Компьютердің енгізу және шығару құрылғыларын біледі. Техника қауіпсіздік ережелерімен танысады.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекет

Қосымша ресурстар





Басталуы


Білу

Психологиялық ахуал орнау.

"Ақ бет" әдісі мен ілініп тұрған ақ қағазға немесе ақ тақта бетіне осы саббаққа дейінгі алған білімдері бойынша кілт сөздер жазу.

"Суреттер сөйлейді" әдісі арқылы тақырыпты ашады.

Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін деп ойлайсыңдар?

Мұғалім толықтырып, сабақтың мақсатымен таныстырады.

Колонка, дыбыс атауларымен топтастыру.

"Сиқырлы конверт"әдісі ір топқа тапсырма салынған конверт ұсынылады / топтық жұмыс /

1. Дыбыстың қандай түрлері болады?

2. Дыбысты жазу үшін қандай құрылғылар қажет?

3. жазылған дыбысты қалай сақтаймыз?

4. Дыбыс файылының кеңейтілімі қандай№

Топтар бірін - бірі смайлик арқылы бағалайды.

Алдын ала дайындалған

жаңбыр, жел, найзағай

дыбысттары жазылған файлдар.


Негізгі бөлім


Түсіну











Қолдану

Екі топқа "Ассоциация" әдісі арқылы берілген тапсырма бойынша топтастыру / топтық жұмыс /

І топ.

1. Не себепті дыбыстар, табиғи және жасанды болып бөлінеді?

ІІ топ

2. Дыбс

Ыстарды жазғанда микрофон мен дыбыс колонкасы не үшін қажет?

Топтар бір -бірін "бас бармақ" арқылы бағалайды

Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс /

"Ауа райы" арқылы өзін - өзі бағалау.



«Табиғи және жасанды дыбыс.mp4» файлын мұғалім интернетті пайдаланып өзі алдын ала дайындайды.



Аяқталуы

Білгеніңді жинақтап, жаз /жеке жүмыс /

Оқушылар жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс /




Рефлексия

Не білдім? Не қызық болды? Үйден жасап көремін.


Ү йге тапсыр- масы


Дыбысты жазу және ойнату






















0

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
719
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі