Материалдар / Дыбысты жазу және ойнату
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дыбысты жазу және ойнату

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар Дыбысты жазу және ойнату программасын меңгерді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
598
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

§ 11. Дыбысты жазу және ойнатуМектеп: «Достық» ж.о.м

Күні: 07-08.11.2018жМұғалімнің аты-жөні: Ширинбекова Ж.М
Сынып: 3 «Б,B»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаттары3.1.1.1 - енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.1.3.1 - цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар үшін:Дыбыстыық ақпарат, дыбысты жазу, ойнату ұғымымен танысады.Цифрлық қрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік технткасының негізгі ережелерін білуге дағдылану.


Көптеген оқушылар үшін:Дыбысты жазу, есту құрылғыларымен танысады, дыбыс жазу программасының мүмкіндіктерін үйренеді.


Кейбір оқушылар үшін:Практкалық жұмыс жасау барысында дыбыс жазу программасын қолдану, қызметтерін білу.
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай аладыПәндік лексика және терминология:дыбысты жазу - запись - recording


Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы:Дыбысты жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Дыбысты жазу программасындағы сөздер мен тіркестермен танысу.
Тірек білім, білік, дағдыларКомпьютердің енгізу және шығару құрылғыларын біледі. Техника қауіпсіздік ережелерімен танысады.
Жоспар
Сабақ кезеңдеріЖоспарланған іс-әрекетҚосымша ресурстар





Басталуы

Білу
Психологиялық ахуал орнау."Ақ бет" әдісі мен ілініп тұрған ақ қағазға немесе ақ тақта бетіне осы саббаққа дейінгі алған білімдері бойынша кілт сөздер жазу."Суреттер сөйлейді" әдісі арқылы тақырыпты ашады.Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін деп ойлайсыңдар?Мұғалім толықтырып, сабақтың мақсатымен таныстырады.Колонка, дыбыс атауларымен топтастыру."Сиқырлы конверт"әдісі ір топқа тапсырма салынған конверт ұсынылады / топтық жұмыс /1. Дыбыстың қандай түрлері болады?2. Дыбысты жазу үшін қандай құрылғылар қажет?3. жазылған дыбысты қалай сақтаймыз?4. Дыбыс файылының кеңейтілімі қандай№Топтар бірін - бірі смайлик арқылы бағалайды.Алдын ала дайындалған жаңбыр, жел, найзағай дыбысттары жазылған файлдар.
Негізгі бөлім

Түсіну









Қолдану
Екі топқа "Ассоциация" әдісі арқылы берілген тапсырма бойынша топтастыру / топтық жұмыс /І топ.1. Не себепті дыбыстар, табиғи және жасанды болып бөлінеді?ІІ топ2. ДыбсЫстарды жазғанда микрофон мен дыбыс колонкасы не үшін қажет?Топтар бір -бірін "бас бармақ" арқылы бағалайдыОқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс /"Ауа райы" арқылы өзін - өзі бағалау.



«Табиғи және жасанды дыбыс.mp4» файлын мұғалім интернетті пайдаланып өзі алдын ала дайындайды.


Аяқталуы
Білгеніңді жинақтап, жаз /жеке жүмыс /Оқушылар жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс /



Рефлексия
Не білдім? Не қызық болды? Үйден жасап көремін.

Үйге тапсыр- масы

Дыбысты жазу және ойнату























0Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады.Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!