Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:
§ 11. Дыбысты жазу және ойнату
Мектеп: «Достық» ж.о.м
Күні: 07-08.11.2018ж
Мұғалімнің аты-жөні: Ширинбекова Ж.М
Сынып: 3 «Б,B»
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаттары
3.1.1.1 - енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.1.3.1 - цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;
Сабақтыңмақсаттары
Барлықоқушыларүшін:Дыбыстыық ақпарат, дыбысты жазу, ойнату ұғымымен танысады.Цифрлық қрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік технткасының негізгі ережелерін білуге дағдылану.
Көптеген оқушылар үшін:Дыбысты жазу, есту құрылғыларымен танысады, дыбыс жазу программасының мүмкіндіктерін үйренеді.
Кейбір оқушылар үшін:Практкалық жұмыс жасау барысында дыбыс жазу программасын қолдану, қызметтерін білу.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай аладыПәндік лексика және терминология:дыбысты жазу - запись - recording
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы:Дыбысты жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Дыбысты жазу программасындағы сөздер мен тіркестермен танысу.
Тірек білім, білік, дағдылар
Компьютердің енгізу және шығару құрылғыларын біледі. Техника қауіпсіздік ережелерімен танысады.
Жоспар
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет
Қосымша ресурстар
Басталуы
Білу
Психологиялық ахуал орнау."Ақ бет" әдісі мен ілініп тұрған ақ қағазға немесе ақ тақта бетіне осы саббаққа дейінгі алған білімдері бойынша кілт сөздер жазу."Суреттер сөйлейді" әдісі арқылы тақырыпты ашады.Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін деп ойлайсыңдар?Мұғалім толықтырып, сабақтың мақсатымен таныстырады.Колонка, дыбыс атауларымен топтастыру."Сиқырлы конверт"әдісі ір топқа тапсырма салынған конверт ұсынылады / топтық жұмыс /1. Дыбыстың қандай түрлері болады?2. Дыбысты жазу үшін қандай құрылғылар қажет?3. жазылған дыбысты қалай сақтаймыз?4. Дыбыс файылының кеңейтілімі қандай№Топтар бірін - бірі смайлик арқылы бағалайды.
Алдын ала дайындалған жаңбыр, жел, найзағай дыбысттары жазылған файлдар.
Негізгі бөлім
Түсіну
Қолдану
Екі топқа "Ассоциация" әдісі арқылы берілген тапсырма бойынша топтастыру / топтық жұмыс /І топ.1. Не себепті дыбыстар, табиғи және жасанды болып бөлінеді?ІІ топ2. ДыбсЫстарды жазғанда микрофон мен дыбыс колонкасы не үшін қажет?Топтар бір -бірін "бас бармақ" арқылы бағалайдыОқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс /"Ауа райы" арқылы өзін - өзі бағалау.
«Табиғи және жасанды дыбыс.mp4» файлын мұғалім интернетті пайдаланып өзі алдын ала дайындайды.
Аяқталуы
Білгеніңді жинақтап, жаз /жеке жүмыс /Оқушылар жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс /
Рефлексия
Не білдім? Не қызық болды? Үйден жасап көремін.
Үйге тапсыр- масы
Дыбысты жазу және ойнату
0
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз