|
Тақырыбы: Дыбыстық эффектілер |
Мектеп: |
|
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||
|
Сынып:3 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.4 - компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану; 3.2.4.1 - арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу, өңдеу және шығару. |
|
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Компьютерде дыбыстарды өңдеуді және оның әсерлерін реттеуді біледі. |
|
||||
|
Көптеген оқушылар үшін: Арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу, өңдеу және шығару құрылғылармен танысады. Енгізу, шығару құрылғыларын ажырата алады. |
|
|||||
|
Кейбір оқушылар үшін: Дыбыс файлдарын тыңдауға арналған программалармен танысып, жазылған дыбысты программалардың көмегімен тыңдай алуға дағдылану. |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Дыбысты өңдеу- обработка звука - sound processing |
|
||||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау: Дыбысты жазу, дыбысты өңдеу ұғымдарына қатысты тіркестер мен сөйлемдердіпайдалану. |
|
|||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Дыбыс тыңдау программалары. |
|
||||
|
Жоспар |
|
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекет |
қосымша ресурстар |
|
|||
|
Басталуы |
Оқушылармен амандасу. Зейін шоғырландыруға арналған жаттығуды орындау. "Өзіме тілек" әдісі(түрлі түсті стикерлерге оқушы өзіне тілек жазып, ұшақ жасап, басқа оқушыға ұшыру арқылы сол оқушыға тілеген тілейді)Санамақ арқылы топқа бөлінеді. 1. колонка 2. топ Микрофон Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парағы таратылады. Бағалау критерийлері таныстырылып өтеді Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. |
|
|
|||
|
Негізгі бөлім Білу Түсіну Талдау |
Әрқайсысы әрқайсысын оқытады 1. Қандай программалар дыбыс файлдарын тыңдауға арналған? 2. Жазылған дыбысты қалай өңдейміз? 3. Дыбыстық әсер деген не? Сұрақтарды талқыланып сұралады / бірлескен жұмыс/ Топтар бірін - біріөзара бағалайды. Сүрақтарды "Бір минут" әдісі арқылы сұрау. Оқушылар сұрақтрға бір минуттың ішінде қысқа әрі нақты жауап береді / жеке жұмыс/ 1. Жазылған дыбысты өңдеу не үшін қажет№ 2. Дыбысты неліктен компьютердің көмегімен жазамыз? Оқушылар өздерін "бас бармақ" әдісі бойынша бағалайды. Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс / Желкенді кеме әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. "Қар кесегі" әдісі бойынша талдайды / топтық жұмыс / Программада жазылған дыбыс пен табиғи дыбысты салыстыр. Топтар бір- бірін "шапалақ"әдісі арқылы бағалайды. |
Стикер оқулық Диск Оқулық |
|
|||
|
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дыбыстық эфектілер
Дыбыстық эфектілер
|
Тақырыбы: Дыбыстық эффектілер |
Мектеп: |
|
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||
|
Сынып:3 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.4 - компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану; 3.2.4.1 - арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу, өңдеу және шығару. |
|
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Компьютерде дыбыстарды өңдеуді және оның әсерлерін реттеуді біледі. |
|
||||
|
Көптеген оқушылар үшін: Арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу, өңдеу және шығару құрылғылармен танысады. Енгізу, шығару құрылғыларын ажырата алады. |
|
|||||
|
Кейбір оқушылар үшін: Дыбыс файлдарын тыңдауға арналған программалармен танысып, жазылған дыбысты программалардың көмегімен тыңдай алуға дағдылану. |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Дыбысты өңдеу- обработка звука - sound processing |
|
||||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау: Дыбысты жазу, дыбысты өңдеу ұғымдарына қатысты тіркестер мен сөйлемдердіпайдалану. |
|
|||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Дыбыс тыңдау программалары. |
|
||||
|
Жоспар |
|
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекет |
қосымша ресурстар |
|
|||
|
Басталуы |
Оқушылармен амандасу. Зейін шоғырландыруға арналған жаттығуды орындау. "Өзіме тілек" әдісі(түрлі түсті стикерлерге оқушы өзіне тілек жазып, ұшақ жасап, басқа оқушыға ұшыру арқылы сол оқушыға тілеген тілейді)Санамақ арқылы топқа бөлінеді. 1. колонка 2. топ Микрофон Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парағы таратылады. Бағалау критерийлері таныстырылып өтеді Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. |
|
|
|||
|
Негізгі бөлім Білу Түсіну Талдау |
Әрқайсысы әрқайсысын оқытады 1. Қандай программалар дыбыс файлдарын тыңдауға арналған? 2. Жазылған дыбысты қалай өңдейміз? 3. Дыбыстық әсер деген не? Сұрақтарды талқыланып сұралады / бірлескен жұмыс/ Топтар бірін - біріөзара бағалайды. Сүрақтарды "Бір минут" әдісі арқылы сұрау. Оқушылар сұрақтрға бір минуттың ішінде қысқа әрі нақты жауап береді / жеке жұмыс/ 1. Жазылған дыбысты өңдеу не үшін қажет№ 2. Дыбысты неліктен компьютердің көмегімен жазамыз? Оқушылар өздерін "бас бармақ" әдісі бойынша бағалайды. Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс / Желкенді кеме әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. "Қар кесегі" әдісі бойынша талдайды / топтық жұмыс / Программада жазылған дыбыс пен табиғи дыбысты салыстыр. Топтар бір- бірін "шапалақ"әдісі арқылы бағалайды. |
Стикер оқулық Диск Оқулық |
|
|||
|
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз














