1 тапсырма: «Бір ауыз
сөз» әдісі арқылы қолдарындағы
суреттер бойынша, оқушылар табиғи дыбыс пен жасанды дыбысты
айырмашылығын айтады.Оны компьютерде сурет аттарын атап дыбыстары
өңдейді, сақтайды.Топтық жұмыс.
1 «Табиғи дыбыс»
тобы.
2
«Жасанды
дыбыс»
тобы.
Дискриптор:Оқушылар табиғи дыбыспен
жасанды дыбысты салыстырады.
Програманы іске косады,суретті
атын дыбыстайды,оны сақтайды.
Программаның меню командаларын
пайдаланады.
Бағалау
: Смайликтер
арқылы оқушыларды
бағалаймын.
Жаға сабақты
меңгерту:Дыбысты өңдеу, дыбыстық
әсерлер.
Windows операциялық жүйеде дыбыстық
файылды тыңдау үшін Windows Media ойнатқышы
немесе WindowsMedia Center
қолданылады.басқа да көптеген
ойнатқыштар бар ең көптарағандарының
бірі-Winamp7
Жазылған дыбысты қалай
өңдейміз
Дыбысты өңдеу үшін оның
керек емес бөлігін кесіп тастауға немесе дыбыс шығару мен дыбыс
қаттылығын өзгертуге болады.Дыбыс өңдеуді дыбыстық әсерлер деп
атайды.Дыбыстарды кесу,басқада әсерлер қосу арнайы программалардың
көмегімен жүзеге асады. Дыбыстарды зерттейтін ғылым акустика деп
аталады.ол грекше akustikas: «естимін»деген мағынаны
білдіреді
Дыбысты өңдеу үшін арнайы
программа WavePadSoundEditor іске қосылады.Открыть как...
командасының көмегімен дыбысты тыңдаймыз.

1 Дыбысты
тыңдап Стоп кнопкасы
басамыз
2 Мәзірді
ашып Редактировать терезесін
қосамыз
3
Выделить до
начало командасын алып
қалған бөлігін
Редактировать-Удалить
бұйрығы
басылады.
4 Ал аяқ жағын кесіп алу
үшін Выделить до
конца командасы
таңдалады, қалған жері
өшіріледі.
5 Өңделген дыбыстың бөлігін
Музыка файлында сақтаймыз.

2-
тапсырма: екі топқа бірдей
тапсырма
Тәжірибелік
жұмыс. «Кім шапшаң» әдісі бойынша
оқушылар калаған бір әнді алып оны қиып алуды
орындайды.
Дискрипторы: WavePadSoundEditor
программасын іске қоса алады.
WavePadSoundEditor
програмасында дыбысты өңдейді, сақтайды.
Оқушыларды «Бес бармақ» әдісі
арқылы бағалап отырамын.
Сергіту
сәті: «Миға шабуыл» әдісі бойынша
оқушыларға әкранда есеп беріледі.
Жеке жұмыс әр оқушы жылдам
орындау қажет.Жауабы экранда беріледі оқушылар геометриялық фигура
арқылы бірін-бірі бағалайды.

С с Си до-ре
ми=71-23=48
Фа+соль-ми=?
До ре+ля
си=?
До Ре Ми Фа Соль Ля Си фа
соль-ре соль=?
1 2 3 4 5 6 7 си си+до
до=?
|