Материалдар / Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінің мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
3157
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі

Мектеп: Ақбастау негізгі мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Л.Кокумбаева

Сыныбы: 5-сынып

Қатысқандар саны-

Қатыспағандар саны-

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж. 5.2 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

А/И. 5.3 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау,өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

А/И. 5.4 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтіннің мазмұнын толық біледі.Сұрақтар қойып, жауап бере алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Өз көзқарасын білдіре алады, көркемдік айшықтарды таба алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Әдеби эссе жаза алады, «Ақтан жас» өлеңіне сараптама жасай алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Эпитет, теңеу, риторикалық сұрау, қайталау, аллитерация

Диалог құруға , шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Ақын үміті, жетімдіктің белі, зар заман ақындары, ақынның арманы.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ақтан жас деген кім? Қазіргі жастарға еліміздің ертеңгі болашағы деп қандай үміт артуымызға болады?

Ақын Ақтан жасқа қандай үміт артты? Ақынның Ақтан жасқа артқан үміті ақталады ма, қалай ойлайсың?

Не себепті....деп ойлайсыз?

Ақын Ақтан жасқа не себепті үміт артты деп ойлайсың?

Ишара: мақұлдау (бас изеу), таңырқау.

Алдыңғы оқу

Дулат Бабатайұлының шығармашылығы туралы ізденіп келу


Жоспар

Жоспарланған уақыт


Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы






Шаттық шеңбері «Тілектер бұрқасыны» әдісі арқылы сыныпқа жағымды атмосфера орнату Топқа біріктіру:

I топ - Әдебиетшілер

II топ - Тілшілер

III топ – Зерттеушілер

«Еркін микрофон» әдісі арқылы Дулат Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін еске түсіреді.

Дулат Бабатайұлы кім?

Ақын қай жылдары өмір сүрген?

Ақынның «Ақтан жас» өлеңі кімге арналған деп ойлайсың?

Ортасы
























































Соңы


Жаңа сабақ

ТЖ

«Ой қозғау» әдісі. 1-тапсырма

«О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңінің мәтіні беріледі,

Әдебиетшілер тобы: Өлеңге қысқаша шолу жасайды;

Тілшілер тобы: Сұрақтар қояды

Зерттеушілер тобы: Сараптама жасайды. Нәтижесінде тақырыбы мен идеясы ашылады.

Дескриптор:

  1. Өлеңнің мағынасын ашып айта алады

  2. Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қоя алады

  3. Өлең тақырыбы мен идеясын ашып, сұрақтарға жауап бере алады.

ТЖ

«Теріп алу» әдісі . 2-тапсырма . Өлең мәтінінен көркемдік айшық түрлерін табу

Әдебиетшілер тобы: эпитет, теңеу

Тілшілер тобы: риторикалық сұрау

Зерттеушілер тобы: Аллитерация және ассонансты табу


Дескриптор:

1. Троптың түрлерін тауып, дәлелдей алады


ЖЖ

«Екі жақты күнделік» әдісі. 3-тапсырма. Өлеңнен автордың ойын, көзқарасын білдіретін үзінділерді белгілеп, кестеге толтыру. Кестемен жұмыста ақын үміті мен оқушы көзқарасын қатар көрсету

Өлең үзіндісі

Ақын үміті қандай?

Өз көзқарасың қандай?

Сен де жетер ме екенсің?





Шаруа жиып кенеліп,

Бала сүйіп, мал жиып,

Өмір сүрер ме екенсің?



Жетімдіктен өтерсің,

Жетерсің, әлі жетерсің




Дескриптор:

Өлеңнен автордың ойын, көзқарасын анықтайды;

Автор көзқарасын өз пікірімен түсіндіреді;

Өз көзқарасын жеткізе алады;

Үзінді арқылы автор бейнесін анықтап, өз көзқарасын жеткізе алады;

4. «Қыл қалам» стратегиясы

Деңгейлік тапсырма

1.«Ақтан мен Дулат ата» атты жетім бала мен ақын арасындағы әңгімені өз ойларымен елестете отырып, диалог құру тапсырмасын орындату

2. Өлеңнен алған әсерін білдіре отырып, жетім бала Ақтан жасқа хат жазу тапсырмасын орындату.

3. «Ақтан жасқа артылған үміт » тақырыбында эссе жазу тапсырмасын орындату


Дескриптор


1.Кейіпкерлер арасындағы әңгімеге өз көзқарасын білдіріп, диалог құрастыра алады


1. Ақтан жастың бейнесін негізге ала отырып, өлеңнен алған әсерін көркем жеткізе алады


2.Хат жазу құрылымын сақтайды

1.Өлең мазмұнын терең түсіне отырып Ақтан жасқа артылған үмітті терең саралай алады

2.Өзіндік пікірін білдіре алады

3.Өлең бойынша ой қорытады


«Ойды аяқта» әдісі бойынша кері байланыс орнату



Үй тапсырмасы «Ақтан жас» өлеңі желісі бойынша мазмұндық жоспар құру тапсырмасы

Рефлексия «Тазалық» әдісі бойынша рефлексия орнату.



ҚБ

ҚБ




























Қосымша ақпарат


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Шығарманың тақырыбы мен идеясы анықталады

Шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарын табады

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, эссе, диалог жазады .

Пәнаралық байланыс. Денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Барынша қолдау көрсету.

«Қыл қалам стратегиясы»





Қауіпсіздік техникасын сақтауын қадағалаймын

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар нені білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен уақытты тиімді пайдалана алдым ба?

Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?











Қорытынды бағалау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!