Жаңа
сабақ
ТЖ
«Ой қозғау»
әдісі. 1-тапсырма
«О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңінің мәтіні
беріледі,
Әдебиетшілер
тобы: Өлеңге қысқаша шолу
жасайды;
Тілшілер
тобы: Сұрақтар
қояды
Зерттеушілер тобы:
Сараптама жасайды. Нәтижесінде тақырыбы мен идеясы
ашылады.
Дескриптор:
-
Өлеңнің мағынасын ашып айта
алады
-
Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қоя
алады
-
Өлең тақырыбы мен идеясын ашып, сұрақтарға
жауап бере алады.
ТЖ
«Теріп алу»
әдісі . 2-тапсырма . Өлең мәтінінен көркемдік айшық түрлерін
табу
Әдебиетшілер
тобы: эпитет,
теңеу
Тілшілер
тобы: риторикалық
сұрау
Зерттеушілер
тобы: Аллитерация және ассонансты
табу
Дескриптор:
1. Троптың түрлерін тауып, дәлелдей
алады
ЖЖ
«Екі жақты
күнделік» әдісі. 3-тапсырма. Өлеңнен
автордың ойын, көзқарасын білдіретін үзінділерді белгілеп, кестеге
толтыру. Кестемен жұмыста ақын үміті мен оқушы көзқарасын қатар
көрсету
Өлең үзіндісі
|
Ақын үміті қандай?
|
Өз көзқарасың қандай?
|
Сен де жетер ме екенсің?
|
|
|
Шаруа жиып кенеліп,
Бала сүйіп, мал жиып,
Өмір сүрер ме екенсің?
|
|
|
Жетімдіктен өтерсің,
Жетерсің, әлі жетерсің
|
|
|
Дескриптор:
Өлеңнен автордың ойын, көзқарасын
анықтайды;
Автор көзқарасын өз пікірімен
түсіндіреді;
Өз көзқарасын жеткізе алады;
Үзінді арқылы автор бейнесін анықтап, өз
көзқарасын жеткізе алады;
4. «Қыл қалам»
стратегиясы
Деңгейлік тапсырма
1.«Ақтан мен Дулат ата» атты жетім бала мен
ақын арасындағы әңгімені өз ойларымен елестете отырып, диалог құру
тапсырмасын орындату
2. Өлеңнен алған әсерін білдіре отырып, жетім
бала Ақтан жасқа хат жазу тапсырмасын
орындату.
3. «Ақтан жасқа
артылған үміт » тақырыбында эссе жазу тапсырмасын
орындату
Дескриптор
1.Кейіпкерлер арасындағы әңгімеге өз
көзқарасын білдіріп, диалог құрастыра
алады
1. Ақтан жастың бейнесін негізге ала отырып,
өлеңнен алған әсерін көркем жеткізе
алады
2.Хат жазу құрылымын сақтайды
1.Өлең мазмұнын терең түсіне отырып Ақтан
жасқа артылған үмітті терең саралай
алады
2.Өзіндік пікірін білдіре
алады
3.Өлең бойынша ой
қорытады
«Ойды аяқта»
әдісі бойынша кері байланыс
орнату
Үй
тапсырмасы «Ақтан жас» өлеңі желісі бойынша мазмұндық
жоспар құру тапсырмасы
Рефлексия «Тазалық»
әдісі бойынша рефлексия
орнату.
|