І. Психологиялық
ахуал қалыптастыру
«Жүректен – жүрекке»
әдісі
Оқушылар бір-біріне
сәтілік тілей отырып, жақсы тілектерін
айтады.
Үй
тапсырмасы
«Түймедақ»
әдісі (әр
гүлшоқтарыныңартында сұрақ жасырылады)
1.Д. Исабековтың туған жылы мен дүниеге келген
жері?
2.жазушының алғашқы әңгімесі қай жылы
жарияланған?
3.
Д.Исабековтың шығармалары бойынша түсірілген көркем
фильмдер?
4.
жазушының «Тауқымет» көркем фильмінің режисері
кім?
5.
Д. Исабековтың романын атаңыз?
6.
Жазушының орыс тіліне аударылған шығармаларын
атаңыз?
7. жазушының шетелдерде
сахналанған пьесаларын атаңыз?
Кері байланыс:
«Мадақтау» әдісі
сұрақтарға дұрыс жауап
берген оқушыларға «керемет», «жақсы», «орташа» деген бағалау
смайликтерін таратамын
ІІ. Жаңа
сабақ
Сабақ тақырыбы,
мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
(Бейнебаяннан үзінді
көрсету)
оқушыларға бейнебаяннан
сұрақтар қойылады. Топтық тапсырмалар
орындайды
1-топ «4 сөйлем » әдісі
1. Пікір. Жырдағы
жаныңа жақын кейіпкер туралы, өз пікіріңізді жазыңыз. (1
сөйлем)
2.
Дәлел. Өз ойыңызды аргументпен дәлелдеңіз. (1
сөйлем)
3. Мысал. Пікірді
өмірмен байланыстырыңыз, мысал келтіріңіз. (1
сөйлем)
4.
Қорытынды. Өзіндік қорытынды шығарыңыз. (1
сөйлем)
2-топ «Кестемен
жұмыс» әдісі
кітаппен жұмыс жасап,
шығармадан кесте бойынша 1-2 сөйлеммен мысал
жазу
сатира
|
юмор
|
ирония
|
автор
стилі
|
|
|
|
|
3-топ «Шығарма мағынасы»
әдісі
шығармадан эпилогты және прологты тауып
жазады
Кері байланыс:
« Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі арқылы топ
бір-біріне кері байланыс жасайды.
2-қадам
Жұптық жұмыс. «Сенімді дос» әдісі
Әр қатарға берілген есімдер бойынша кейіпкерлегре
мінездеме беру.
( Қамажай,Темір, Нәзила,
Омар)
«Дербес пікір айту» тәсілі арқылы
кейіпкерге қатысты мәліметтерді іріктеп, жүйелейді, өзіндік
пікір, дәлел, мысал, қарсы дәлел, қарсы дәлелді жоққа шығаратын
мысалдар келтіріңдер.
1. Өзіндік пікір (ой,
идея): Қамажай - өте
мейірімді, жаны нәзік, бауырлары үшін өз бақытынан бас тартқан
жан.
2.Дәлел: Көңіліне қаяу салған бауырларын кешіре білуі, Қабенге
қайырылмауы.
3. Өз пікірін айғақтайтын
мысал: Қамажай. Мен сені
түсінемін. Бірақ амалым не? Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз
басымның қамын ойлауға хақым жоқ.
4. Өз пікіріне қарсы
дәлел: Қазақстан
Республикасының Конституциясында әркімнің өмір сүруге құқылы
екендігін атап көрсетеді.
1. Өзіндік пікір:
Тимур -КамАЗ-да бригадир болып жұмыс істейді. Тік мінезді,бұрама
тілді,бірақ адал, қызу қанды, дөрекі, айналадағыларына
қамқор.
2. Өзіндік пікір:
Омар - Қамажайдың інісі. Мамандығы жағынан ғалым, философ,
көбіне ғылыми тілде сөйлейді, бірақ жаны ізгі жандардың бірі,
сыпайы, адамгершілігі мол, көзілдірік тағады, бойын ашуға
билетпейді, көп сөйлегенді ұнатпайды, білімді, жаны ғылымды сүйеді,
лақап аты - Ом.
3. Өзіндік пікір: Нәзила - Қамажайдың сіңлісі. Мұғалім болып жұмыс
істейді. Мінезі - ерке, тікмінезді, тура
сөзді.
Дескриптор
-
кейіпкерге қатысты мәліметтерді
жүйелейді;
-
кейіпкерге қатысты дербес пікір
айтады;
-
кейіпкерге қатысты дербес пікір айтып мысалдармен
дәлелдейді;
Кері
байланыс: жұптасып отырған екі оқушы бірін-бірі
бағалайды
3-қадам
Жеке
жұмыс
Әр оқушыға
жеке-жеке тест жұмысын таратамын.
|