Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
САБАҚ: 4 Бөлім: «Махаббат пен абырой» Тақырыбы: Д.Исабеков «Әпке» драмасы |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 8 Пән: қазақ әдебиеті |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
А/И 1 Композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. А/И 3 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. (оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шығармаға композициялық талдау жасай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шығармадан көркемдегіш құралдарды (сатира, ирония, психологиялық параллелизм, гротеск) анықтайды, ойын мысалдар арқылы дәлелдей алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды (сатира, ирония, психологиялық параллелизм, гротеск) қолданысын талдай отыра, автор стилін анықтай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Композициялық талдау жасайды, көркемдегіш құралдарға мысалдар келтіреді, автор стилін анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
композиция, сатира, ирония, психологиялық параллелизм, гротеск |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
«Әпке» драмасының мазмұнын біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 6 мин |
Оқу мақсатымен таныстыру. Слайд арқылы оқушыларға оқу мақсатымен таныстыру. Оқушыларға бағалау критерийлері жазылған кеспе қағаз беру; сабақ бойы белгілеп отыруын ескерту.
Топқа бөлу: «Түймедақ гүлі» әдісі арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Шарты: тақтада ілініп тұрған түймедақ гүлі гүлтешесінің біреуін таңдап, астында жазылған сан бойынша екі топқа бөлінеді. Гүлдің гүлтешесі сабақ соңында керек болатынын ескерту. «Миға шабуыл» әдісі: оқушыларға сұрақтар қою.
|
Слайд Кеспе қағаз түймедақ гүлі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 14 мин
15 мин |
1-тапсырма (топтық жұмыс). «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы шығармаға композициялық жоспар құрыңыз.
Жұмыс алгоритмі:
(оқушылар жұмыс жасап жатқанда, топ ішінен баяу қабылдайтын оқушының артына білдіртпей стикер жабыстырамын. Сол оқушы спикер атанады) ҚБ: «Әткеншек» әдісі. Әр топта бір оқушы қалады, қалған оқушылар келесі топқа барып шығарманың композициялық талдауына өз пікірлерін (дұрыс, келісемін; келіспеймін, себебі деген сөздер арқылы) білдіріп, сын айтады. Оқушылар орнына қайта келіп топ ішінде сын-пікірлерді талқылайды. Топтар бірін-бірі бағалайды. 2-тапсырма. Кестені толтырыңыз. Жұмыс алгоритмі: 1. Шығармадан сатира кездесетін 1-2 үзінді (сөйлем) келтіру 2. Шығармадан ирония кездесетін 1-2 үзінді (сөйлем) келтіру 3. Шығармадан психологиялық параллелизм кездесетін 1-2 үзінді (сөйлем) келтіру 4. Шығармадан гротеск кездесетін 1-2 үзінді (сөйлем) келтіру 5. Шығармадан көркемдегіш құралдарға (сатира, ирония, психологиялық параллелизм, гротеск) келтірген мысалдар негізінде автор стилін анықтап, өзіндік пікір жазу 6. Жұмысты топ болып қорғау (Ескерту! Қорғауда әр топ мүшесі сөйлеуі қажет!) (әр топқа жұмыс алгоритмі мен үлестірме қағаздарды (көмекші құрал ретінде) беру)
|