Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ әдебиеті
Сабақ: |
«Музыкалық колледж – дарынды балаларға арналған музыкалық мектеп-интернат» кешені ММ |
||||||||||||||||||||||
Күні: |
Оқытушы: Трушева Шынар Жетписбаевна |
||||||||||||||||||||||
Сынып: |
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Әпке» шығармасы |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
|||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Түсіну және қолдану |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы орындай алады: шығарманың мазмұнын анықтайды, ұсынылған видеосюжет арқылы тақырыпқа болжам жасайды және өз ойын қосуға қатысады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Негізі ақпарат көздерін табады, дәлелдей алады, өз ойын, көзқарасын білдіреді, өмірмен байланыстыра алады. Оқушылардың кейбірі орындай алады: - Мәтіндегі негізгі ой мен драмадағы кейіпкерлерді салыстырады, типтерін анықтайды, қорытынды тұжырым жасайды, бағалайды. Алған білімдерін қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындайды: Драма жанрында жаңа мазмұнды игереді. Болжам жасай отырып, себебін түсіндіре алады, өмірмен байланыстырады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Драма жанры, драматург, отбасы психологиясы, образ, идея. Диалог құруға (шығарма жазуға) арналған пайдалы тіркестер. Менің ойымша, дегенмен, егер, мүмкін болғанда, менің пікірім, т.б.
Отбасындағы ананың, апаның рөлі қандай? т.б. |
||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу: |
Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы (құрмет, ынтымақтастық, отбасылық құндылықтар) |
||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Тарих, Өзін-өзі тану, театр, өнер |
||||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану |
Интернет желісі (аудиотыңдалым, фильм). |
||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Дулат Исабековтің өмірі мен шығармашылығына байланысты сұрақтар |
||||||||||||||||||||||
Ішінара оқу: |
Түсіндірмелі сөздікпен жұмыс: Әзәзіл, үшкіліксіз, пасық. |
||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин 3 мин |
Ұйымдастырушылық кезең: Амандасамыз. Өткенді еске түсіру мақсатында түрлі түсті әуе шарларына дайындалған сұрақтары бар шарларды, балалар, таңдаларың бойынша бөліп алыңыздар. Түстер бойынша топтасып отырыңыздар (қызыл, көк, жасыл). Сұрақтар Д.Исабековтің өмірі мен шығармашылығы туралы болады. Қызығушылықты ояту: Тапсырма 1. Д.Исабековтің «Әпке» драмасының желісімен түсірілген кинофильмге жарнама («Қазақстан» теле арнасы «Таңшолпан» бағдарламасы, 10.12. 2013 жыл). Тақырыпты анықтау мақсатында 3 топқа «Кейс» әдісі арқылы жуан-жіңішке сұрақтар алдырту. 1.Отбасы дегенді қалай түсінесің? 2.Отбасының тірегі кім? 3. Отбасындағы ананың рөлі қандай? 4. «Ағасы бардың жағасы бар, інісі бардың тынысы бар» дегенді қалай түсінесің? 5. Әпке, апаның отбасынағы ерекшелігі қандай? 6. Отбасындағы құндылықтарды сақтау үшін не істеу керек? (Тақтаға Д.Исабеков портреті мен отбасы суретін ілу) Мағынаны тану: Тақырыппен, мақсатпен танысу. Тыңдалым: Видеосюжет көрсетілімін ұсыну. Ауызша бағалау: Керемет, Жақсы, Дәлелдеуге тырысу керек, Жарайсың!
|
«Әпке» фильмі |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 1 мин 5 мин 10 мин 5 мин |
Топқа бөлу. Бет перде пазлдары арқылы 3 топ құру. Бағалау парақшаларын үлестіру. Балалар, бүгін Д.Исабековтің «Әпке» шығармасымен танысамыз. 1-топ «Зерттеуші» Міндеті: Д.Исабеков өмірі жайында ақпарат,шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу, басты кейіпкердің мінезін сипаттау. -Шығарманың тақырыбы-Адамгершілік,жан жылуы. Жетім балалардың өз беттерінше өмір сүруі.Жанұя мүшелерінің бір-бірімен байланысы.Жастар махаббаты. Қоғамдағы өзгерістердің ұрпақ тәрбиесіне әсері. -Шығармадағы басты кейіпкер,отбасының тірегі-Қамажай. Ол- үйдің үлкені. Бауырларының бақыты үшін жұмысқа араласпай жағдайларын жасады. Олардың оқып, азамат болуын, өмірден өз орындарын табуына ықпал жасады.Ана орнына ана, әке орнына әке болды. Өзінің жеке өмірінен,махаббатынан бауырлары үшін бас тартты. Қамажайдың мінезі өте жайлы, өзі қарапайым, бауырмал,тәуекел,мейірімді,ақкөңіл жан. 2-топ «Баяндап беруші» Қысқаша мазмұны. 1.Қамажайдың қонақжайлылығы. Келгендерді қарсалу жағдайы, ақша жетіксіз, бірақ көңілдері ашық. 2.Адамның білімді жастардың пікір қағысы. 3.Бақыт деген... 4.Жақсы отырысты бұзған-арақ 5.Жанұя жиналысы 6.Үлкен махаббаттан бас тарту немесе жеңіл қоштасу 7.Гауһардың таңдауы 8.Жанұядағы жаңа қуаныш 9.Қамажайдың Тимурдың көңілін жібітуі 10.Бауырлардың қайта табысуы 11.Омардың диссертацияны қорғауы 12.Бауырлардың өмірден орнын табуы 13.Анасының мерей тойы немесе күту 3-топ «Дәнекер» Міндеті:болған оқиғаға автордың көзқарасын айту, негізгі идеяларды немесе оқиғаларды бүгінгі өмірмен байланыстыру, тұжырымдау, жинақтау. SWOT талдауы бойынша түйіндеме береді.
Қалыптастырушы бағалау: «Шыншыл дос» әдісі арқылы, басқа топтардың жұмысын тексеріп, бір ұсыныс пен бір пікір айтыңыздар.
Тапсырма 3. Топ басшылары келіңіздер, тапсырмаларды алыңыздар. Төменде берілген тапсырмаларды графикалық органайзерлерге толықтырыңыздар. Джигсо әдісі арқылы топтарға барып, мәліметтермен ауысыңыздар.
|