Материалдар / Дулат Исабеков "Әпке" шығармасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дулат Исабеков "Әпке" шығармасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептің қазақ тілі мен қазақ әдебиеті мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2020
1125
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ әдебиеті

Сабақ:

«Музыкалық колледж дарынды балаларға арналған музыкалық мектеп-интернат» кешені ММ

Күні:

Оқытушы: Трушева Шынар Жетписбаевна

Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:


Сабақтың тақырыбы:

  • Дулат Исабеков

«Әпке» шығармасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

  • 10.2.3.1 Драмалық  шығарма мазмұнын игере отырып, аталған туындыда көтерілген әлеуметтік мәселені ұғынады, тақырыбы мен идеясын анықтайды, отбасы жағдайына байланысты өзіндік көзқарасын, ойын білдіреді,  кейіпкерлер бейнесін ашады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Түсіну және қолдану

Бағалау критерийі:

  • Драмалық  шығармада көтерілген әлеуметтік мәселені ұғынады, тақырыбы мен идеясын анықтайды, отбасы жағдайына байланысты өзіндік көзқарасын, ойын білдіреді,  кейіпкерлер бейнесін ашады.

Сабақ мақсаттары:

Оқушылардың барлығы орындай алады: шығарманың мазмұнын анықтайды, ұсынылған  видеосюжет арқылы  тақырыпқа болжам жасайды  және өз ойын қосуға қатысады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Негізі ақпарат көздерін  табады, дәлелдей алады, өз ойын, көзқарасын білдіреді, өмірмен байланыстыра алады.

Оқушылардың кейбірі орындай алады:

- Мәтіндегі негізгі ой мен драмадағы кейіпкерлерді салыстырады, типтерін анықтайды, қорытынды тұжырым  жасайды, бағалайды. Алған білімдерін қолдана алады.

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындайды: Драма жанрында жаңа мазмұнды игереді. Болжам жасай отырып, себебін түсіндіре алады, өмірмен байланыстырады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Драма жанры, драматург, отбасы психологиясы, образ, идея.

Диалог құруға (шығарма жазуға) арналған пайдалы тіркестер. Менің ойымша, дегенмен, егер, мүмкін болғанда, менің пікірім, т.б.

  • Талқылауға арналған сұрақтар: Отбасы дегенді қалай түсінесің?

Отбасындағы ананың, апаның рөлі қандай? т.б.

Құндылықтарға баулу:

Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы (құрмет, ынтымақтастық, отбасылық құндылықтар)

Пәнаралық байланыс:

Тарих, Өзін-өзі тану, театр, өнер

АКТ-ны қолдану

Интернет желісі (аудиотыңдалым, фильм).

Алдыңғы оқу:

Дулат Исабековтің өмірі мен шығармашылығына байланысты сұрақтар

Ішінара оқу:

Түсіндірмелі сөздікпен жұмыс:

Әзәзіл, үшкіліксіз, пасық.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы

5 мин









3 мин

Ұйымдастырушылық кезең: Амандасамыз.

Өткенді еске түсіру мақсатында түрлі түсті әуе шарларына дайындалған сұрақтары бар шарларды, балалар, таңдаларың бойынша бөліп алыңыздар. Түстер бойынша топтасып отырыңыздар (қызыл, көк, жасыл). Сұрақтар Д.Исабековтің өмірі мен шығармашылығы туралы болады.

Қызығушылықты ояту:

Тапсырма 1. Д.Исабековтің «Әпке» драмасының желісімен түсірілген кинофильмге жарнама («Қазақстан» теле арнасы «Таңшолпан» бағдарламасы, 10.12. 2013 жыл).

Тақырыпты анықтау мақсатында 3 топқа  «Кейс» әдісі арқылы жуан-жіңішке сұрақтар алдырту.

1.Отбасы дегенді қалай түсінесің?

2.Отбасының тірегі кім?

3. Отбасындағы ананың рөлі қандай?

4. «Ағасы бардың жағасы бар, інісі бардың тынысы бар» дегенді қалай түсінесің?

5. Әпке, апаның отбасынағы ерекшелігі қандай?

6. Отбасындағы құндылықтарды сақтау үшін не істеу керек?

(Тақтаға Д.Исабеков портреті мен отбасы суретін ілу)

Мағынаны тану: Тақырыппен, мақсатпен танысу.

Тыңдалым: Видеосюжет көрсетілімін ұсыну.

Ауызша бағалау: Керемет, Жақсы, Дәлелдеуге тырысу керек, Жарайсың!












https://clck.ru/FHQF



https://clck.ru/FHQGx

https://clck.ru/FHQK8

https://clck.ru/FHQN


https://clck.ru/FHQMg

https://clck.ru/FHQLE












«Әпке» фильмі

Сабақтың ортасы

1 мин




5 мин





















10 мин



















































5 мин

Топқа бөлу. Бет перде пазлдары арқылы 3 топ құру.

 Бағалау парақшаларын үлестіру.

Балалар, бүгін Д.Исабековтің «Әпке» шығармасымен танысамыз.

1-топ «Зерттеуші»

     Міндеті: Д.Исабеков өмірі жайында ақпарат,шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу, басты кейіпкердің мінезін сипаттау.

   -Шығарманың тақырыбы-Адамгершілік,жан жылуы. Жетім балалардың өз беттерінше өмір сүруі.Жанұя мүшелерінің бір-бірімен байланысы.Жастар махаббаты. Қоғамдағы өзгерістердің ұрпақ тәрбиесіне әсері.

  -Шығармадағы басты кейіпкер,отбасының тірегі-Қамажай. Ол- үйдің үлкені. Бауырларының бақыты үшін жұмысқа араласпай жағдайларын жасады. Олардың оқып, азамат болуын, өмірден өз орындарын табуына ықпал жасады.Ана орнына ана, әке орнына әке болды. Өзінің жеке өмірінен,махаббатынан бауырлары үшін бас тартты. Қамажайдың мінезі өте жайлы, өзі қарапайым, бауырмал,тәуекел,мейірімді,ақкөңіл жан.

2-топ «Баяндап беруші»

    Қысқаша мазмұны.

     1.Қамажайдың қонақжайлылығы.

        Келгендерді қарсалу жағдайы, ақша жетіксіз, бірақ көңілдері ашық.

     2.Адамның білімді жастардың пікір қағысы.

     3.Бақыт деген...

     4.Жақсы отырысты бұзған-арақ

     5.Жанұя жиналысы

     6.Үлкен махаббаттан бас тарту немесе

      жеңіл қоштасу

     7.Гауһардың таңдауы

     8.Жанұядағы жаңа қуаныш

     9.Қамажайдың Тимурдың көңілін жібітуі

    10.Бауырлардың қайта табысуы

    11.Омардың диссертацияны қорғауы

    12.Бауырлардың өмірден орнын табуы

    13.Анасының мерей тойы немесе күту

3-топ «Дәнекер»

  Міндеті:болған оқиғаға автордың көзқарасын айту, негізгі идеяларды немесе оқиғаларды бүгінгі өмірмен байланыстыру, тұжырымдау, жинақтау.

SWOT талдауы бойынша түйіндеме береді.

  • Мұқият тыңдаңыздар. Аудиотыңдалым (Драмадан үзінді қосылады)

  • Тапсырма 2. Драманың мазмұнына қатысты суреттерді іріктеп алыңыздар немесе өздеріңіз салыңыздар, суреттерді «Инфограмма» әдісі арқылы мазмұнының ретілігімен қойыңыздар.

Дескриптор:


Үзіндіні тыңдайды;

Драманың мазмұнын анықтайды;

Драманың мазмұны желісіне байланысты суреттерді іріктейді

Суреттерді мазмұнның реттілігімен орналастырады

Қалыптастырушы бағалау: «Шыншыл дос» әдісі арқылы, басқа топтардың жұмысын тексеріп, бір ұсыныс пен бір пікір айтыңыздар.


Тапсырма 3. Топ басшылары келіңіздер, тапсырмаларды алыңыздар. Төменде берілген тапсырмаларды графикалық органайзерлерге толықтырыңыздар. Джигсо әдісі арқылы топтарға барып, мәліметтермен ауысыңыздар.

  1. «Әпке» шығармасынан көркемдеуіш құралдарды тауып, кестеге реттеп жазыңыздар.

  2. эпитет

    метафора

    теңеу

    метанимия









  3. Драманы сюжеттік-композиция құрылысы бойынша талдаңыздар.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!