Мотивациялық
қызығушылық
Іздену-ұйымдастыру
кезеңі
|
Шаттық шеңбері: Музыка әуенімен балалар топқа
кіріп шеңбер
құрады.
-Балалардың қолдарында бір-бір гүлден алып
бір-бірлеріне тілек айтып таратады. Соңында бұл гүлдер бір құшақ
гүл болып апайға
беріледі.
-Балалар тыңдаңдаршы біреу есік қағып
тұрғандай, бұл кім болды екен?
(апай есікті ашып көрсе,пошташы хат
әкеледі).
-Балалар біреу бізге хат жіберіпті. Хатты
ашып оқып көрейік. Балалар хаттың ішінде жұмбақ жасырынған екен.
Қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын, сендер сол жұмбақтың жауабын
табыңдар.
Жұмбақ:
Өзі тым
күшті,
Жерді қазып
бітті.
-Дұрыс балалар,
бұл экскаватор. бүгін біз сендермен Э дыбысы және әріпі мен
танысамыз.
-Э дыбысы дауысты ма, әлде дауыссыз
ба?
-Неліктен
дауысты?
-Кәне бәріміз Э дыбысын алдымыздағы айнаға
қарап, қайталап айтып, дыбыстық артикуляция
жасайық.
-Э дыбысы Тіл алды езулік дауысты дыбысты
белгілейтін әріп. Қазақ тілінің төл сөздерінің құрамында
кездеспейді. Орыс тілінен енген сөздер мен халықаралық терминдерге
тән дыбыс.
-Э дыбысын қандай текшемен
белгілейміз?
-Э дыбысы сөздің қай жерінде айтылады
екен?
-
Экскаватор сөзін буынға бөліп
көрейікші.
-
Экскаватор сөзінде неше буын
бар?
- Неше дыбыс және неше әріп бар
екен?
Сергіту
сәті: Енді бәріміз бір сергіп
алайық.
-Бәріміз шеңберге
тұрамыз.
-Таң атты, күн
шықты,
- Самал жел
тұрды,
-Жауын
себеледі,
-Қатты бұршақ
жауды,
-Күн
ашылды,
-Күннің көзі
жарқырады.
.-Енді келесі жаққа
ауысамыз.
Дәптермен жұмыс:
Жазу.
Э әрпін ауада
жазу.
Дәптерімізді
ашайық, Қолға қалам
алайық. Жалқау болмай
бәріміз, Әдемілеп
жазайық.
Үлгі бойынша Э дыбысының әрпін
бастырып жазады.
Карточкамен
жұмыс:
-
Экскаватор, элеватор, экран,
электр.т.б сөздеріне дыбыстық талдау
жасау.
Ойын: «Кім
жылдам».Ойынның шарты: Мына сөздерді
қолданым сөйлем құра.
-Аэропорт
-Элеватор
-Электр
шамы.
Қорытынды: Ойын:
«Ғажайып алаң» деп аталады.
Шарты: Щеңберді
айналдырып, қай суретке түссе, сол туралы қысқаша мәлімет бере
алу.
|
-Балалар шаттық шеңберінде
бір-бірлеріне деген ізгі тілектерін
айтады.
-Бәрі мұқият
тыңдайды.
-хат
әкеледі.
-Балалар сұрақтарға жауап
береді.
-Бәрі мұқият
тыңдайды.
-Жұмбақты
шешеді
-(Экскаватор)
-Дауысты.
Балалар айнаға қарап, артикуляциялық
жаттығулар
жасайды.
-Сөздің басында және
ортасында.
Кеспе әріптермен сөз
жазады.
Балалар қолдарын соғу арқылы екі буынға
бөледі.
-Экс-ка-ва-тор, 4 буын
бар.
-10 дыбыс,
10әріп.
Сергіту сәтін
орындайды.
Дәптердегі тапсырмаларды
орындайды.
Үлгі бойынша
жазады.
-1 бала тақтаға
шығып
Дыбыстық талдау
жасайды.
Қалғандары орындарында
жасайды.
-Мен аэропортқа
бардым.
-Ағам элеваторда жұмысы
істейді.
Үйде электр шамы
жанып тұр.
|
|
|