Орта топта кіріктірілген оқу қызметінің технологиялық картасы № 24
Блок: «Табиғат әлемі»
Апта тақырыбы:«Қысқы бақ»
-
Ай апта
Ақпан III-апта
Мақсаты
Білім саласы
«Коммуникация»
«Таным»
Балаларды үй өсімдіктерін күтіп-баптауға үйрету, үй өсімдіктері туралы білімдерін бекіту, қорек беруді, өсімдіктерді өсіруге: жарық, ылғал, ауа, қалыпты температура, адамдар күтімі туралы түсінігін кеңейту, күтіп-баптауға қызығушылық танытуға тәрбиелеу. Балаларды шығарманы эмоциональды түрде қабылдай білуге,оның мағынасын түсіне білуге үйрету.Табиғатқа сүйіспеншілікпен қарай білуге баулу.
Кіріктірілген оқу қызметі
Драма
Жаратылыстану
Тақырыбы:
Жылыжайға саяхат
Әдістер
Көрсету,түсіндіру,әңгімелеу, СТО,бекіту,
сұрақ-жауап.
Керекті-құралдар
Табиғат бұрышындағы гүлдер,бейнетаспа,
сусепкіш,ойыншық шелек,ойыншық күректер.
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғаушылық
«Мейірімді жүрек»
Шарты: Балалар үлкен шеңбер құрып отырады.
Тәрбиеші жүрекшені ұстап тұрып:
«Балалардың мейірбандық жүрегі,
Адамдарға бақыт, шаттық тіледі»,-деп айтып көршісіне жылы сөздер айтатынын түсіндіру.
Балалар тәрбиешіні тыңдап, шаттық шеңберіне жиналады.
-Сен мейірімдісің!
-Сен кішіпейілсін!
-Сен әдемісің!
-Менің мейіріміді досым! т.б.
Ұйымдастыру
шылық-ізденістік
Ой-қозғау
-Балалар,біздің топта табиғат бұрышы бар.
-Солай ма?
-Қараңдаршы,қандай әдемі өсімдіктер.Осы өсімдіктер өсу үшін,ауа,су,жарық,жылу қажет.
Біз күнделікті күннің екінші жартысында осы өсімдіктерге күтім көрсетеміз.Су құямыз,
жапырақтың шаңын сүртеміз,топырағын қопсытамыз.
-Ал,мына бөлме өсімдігіне кім күтім көрсетеді?
-Енді балалар,барлығымыз терезеге қарайық.
Терезеден нелерді көріп тұрсыңдар?
-Дұрыс,біздің балабақша ауласында ағаштар бар.

Ағаштар далада,орманда, бақшада өседі. Ағаштың діңін ағашқа құрт түспеуі үшін ақтаймыз.Тыңайтқыштар береміз.Өйткені күтімді уақытылы жасаса жемісті мол береді.Ағаштардың биіктігіне қарай биік-аласа деп ажыратамыз.
-Ал ағаштарды өсіру үшін не қажет екенің мына бейнероликтен көріп,тамашалайық.
АКТ қолданумен «Ағаштар не үшін қажет?»-әңгімесін көрсетіп,тыңдату.
- Әңгіме не жайлы айтылған?
-Ағаштар қалай пайда болады?
- Ағаштардың пайдасы қандай?
-Ағаштар жайқалып өсу үшін не қажет?
-Сендердің үйлеріңде осындай ағаштар бар ма?
-Сендер оларды өсіру үшін үлкендерге көмектесесіңдер ме?
-Ол үшін не істейсіңдер?
Сергіту сәті: «Жаттығу»
АКТ қолдану.
Қорытынды:
-Балалар бейнероликтен нелерді көрдіңдер?
-Ағаштар не үшін қажет?
-Ағаштың бұтағын сындыруға бола ма?
-Жыл мезгіліне қарай ағаштың бұтағы қандай түстерге өзгереді екен?
-Табиғат бұрышына назар аударады
Тәрбиешінің әңгімесіне назар аударады.
-Бөлме өсімдіктеріне су құяды,
жапырақтарының шаңын сүртеді,
топырағын қопсытады.
Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды.
Бағытталған сұрақтарға жауап береді.
Қимылмен орындайды.
-Ағаштар
-Ауаны тазарту үшін
-Сындыруға болмайды
-Сары,қызғылт,жасыл
Рефлексивтік
жинақтаушы
Оқу қызметін қорытындылап,бекітеді.Оқу қызметіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды.
Күтілетін нәтиже
Білу керек
Ағаштар туралы түсінігін,ағаштың пайдасын;
Түсінеді
Ағаштардың не үшін қажет екенің,оларға қамқорлық көрсетуді;
Қолдана біледі
Өсімдіктерге күтім көрсетуді,сұраққа жауап беруді.
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
Екінші бөлімде кіріктірілген оқу қызметінің сағаты-ойындар арқылы жүреді.
Дидактикалық ойын:«Табиғат
кереметтері»
Шарты :Табиғат бөліктері салынған үлестірмелі
суреттерді таңдап алып солардың атынан сөйлеп, не істей алатынын
айту.(Күн, бұлт, жұлдыз, құс.)
Ағаштар
міне
Мұныңда үні ш, ш,
ш
Кейде жұмсақ, кейде шу, шу
2
Кейде дауыл гу де
гу
Дидактикалық ойын: «Жыл мезгілдері»
Мақсаты:Балалардың жыл мезгідері туралы білімдерін бекіту,мезгілдерді атауларын үйрету(қыс,көктем,жаз,күз). Мезгіл өзгерістерін талқылау.
Ойын барысы:Тәрбиеші балалардан жылдың қай мезгілі екенін сұрайды. Жыл мезгілі төрт бөліктен тұрады,әр бөлікке сәйкес мезгілдердің ерекшелік карточкасы бар.
Балалар жыл мезгілдерінің өзгерістері карточкасын алып сәйкес келетін мезгілдерге қойып шығады.(мысалы:қыс мезгіліне қар,шырша,аққалат.б.)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Еденге салынған сатының көлдеңен салмасының үстінен аттап жүру
Еденге салынған сатының көлдеңен салмасының үстінен аттап жүру
Орта топта кіріктірілген оқу қызметінің технологиялық картасы № 24
Блок: «Табиғат әлемі»
Апта тақырыбы:«Қысқы бақ»
-
Ай апта
Ақпан III-апта
Мақсаты
Білім саласы
«Коммуникация»
«Таным»
Балаларды үй өсімдіктерін күтіп-баптауға үйрету, үй өсімдіктері туралы білімдерін бекіту, қорек беруді, өсімдіктерді өсіруге: жарық, ылғал, ауа, қалыпты температура, адамдар күтімі туралы түсінігін кеңейту, күтіп-баптауға қызығушылық танытуға тәрбиелеу. Балаларды шығарманы эмоциональды түрде қабылдай білуге,оның мағынасын түсіне білуге үйрету.Табиғатқа сүйіспеншілікпен қарай білуге баулу.
Кіріктірілген оқу қызметі
Драма
Жаратылыстану
Тақырыбы:
Жылыжайға саяхат
Әдістер
Көрсету,түсіндіру,әңгімелеу, СТО,бекіту,
сұрақ-жауап.
Керекті-құралдар
Табиғат бұрышындағы гүлдер,бейнетаспа,
сусепкіш,ойыншық шелек,ойыншық күректер.
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғаушылық
«Мейірімді жүрек»
Шарты: Балалар үлкен шеңбер құрып отырады.
Тәрбиеші жүрекшені ұстап тұрып:
«Балалардың мейірбандық жүрегі,
Адамдарға бақыт, шаттық тіледі»,-деп айтып көршісіне жылы сөздер айтатынын түсіндіру.
Балалар тәрбиешіні тыңдап, шаттық шеңберіне жиналады.
-Сен мейірімдісің!
-Сен кішіпейілсін!
-Сен әдемісің!
-Менің мейіріміді досым! т.б.
Ұйымдастыру
шылық-ізденістік
Ой-қозғау
-Балалар,біздің топта табиғат бұрышы бар.
-Солай ма?
-Қараңдаршы,қандай әдемі өсімдіктер.Осы өсімдіктер өсу үшін,ауа,су,жарық,жылу қажет.
Біз күнделікті күннің екінші жартысында осы өсімдіктерге күтім көрсетеміз.Су құямыз,
жапырақтың шаңын сүртеміз,топырағын қопсытамыз.
-Ал,мына бөлме өсімдігіне кім күтім көрсетеді?
-Енді балалар,барлығымыз терезеге қарайық.
Терезеден нелерді көріп тұрсыңдар?
-Дұрыс,біздің балабақша ауласында ағаштар бар.

Ағаштар далада,орманда, бақшада өседі. Ағаштың діңін ағашқа құрт түспеуі үшін ақтаймыз.Тыңайтқыштар береміз.Өйткені күтімді уақытылы жасаса жемісті мол береді.Ағаштардың биіктігіне қарай биік-аласа деп ажыратамыз.
-Ал ағаштарды өсіру үшін не қажет екенің мына бейнероликтен көріп,тамашалайық.
АКТ қолданумен «Ағаштар не үшін қажет?»-әңгімесін көрсетіп,тыңдату.
- Әңгіме не жайлы айтылған?
-Ағаштар қалай пайда болады?
- Ағаштардың пайдасы қандай?
-Ағаштар жайқалып өсу үшін не қажет?
-Сендердің үйлеріңде осындай ағаштар бар ма?
-Сендер оларды өсіру үшін үлкендерге көмектесесіңдер ме?
-Ол үшін не істейсіңдер?
Сергіту сәті: «Жаттығу»
АКТ қолдану.
Қорытынды:
-Балалар бейнероликтен нелерді көрдіңдер?
-Ағаштар не үшін қажет?
-Ағаштың бұтағын сындыруға бола ма?
-Жыл мезгіліне қарай ағаштың бұтағы қандай түстерге өзгереді екен?
-Табиғат бұрышына назар аударады
Тәрбиешінің әңгімесіне назар аударады.
-Бөлме өсімдіктеріне су құяды,
жапырақтарының шаңын сүртеді,
топырағын қопсытады.
Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды.
Бағытталған сұрақтарға жауап береді.
Қимылмен орындайды.
-Ағаштар
-Ауаны тазарту үшін
-Сындыруға болмайды
-Сары,қызғылт,жасыл
Рефлексивтік
жинақтаушы
Оқу қызметін қорытындылап,бекітеді.Оқу қызметіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды.
Күтілетін нәтиже
Білу керек
Ағаштар туралы түсінігін,ағаштың пайдасын;
Түсінеді
Ағаштардың не үшін қажет екенің,оларға қамқорлық көрсетуді;
Қолдана біледі
Өсімдіктерге күтім көрсетуді,сұраққа жауап беруді.
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
Екінші бөлімде кіріктірілген оқу қызметінің сағаты-ойындар арқылы жүреді.
Дидактикалық ойын:«Табиғат
кереметтері»
Шарты :Табиғат бөліктері салынған үлестірмелі
суреттерді таңдап алып солардың атынан сөйлеп, не істей алатынын
айту.(Күн, бұлт, жұлдыз, құс.)
Ағаштар
міне
Мұныңда үні ш, ш,
ш
Кейде жұмсақ, кейде шу, шу
2
Кейде дауыл гу де
гу
Дидактикалық ойын: «Жыл мезгілдері»
Мақсаты:Балалардың жыл мезгідері туралы білімдерін бекіту,мезгілдерді атауларын үйрету(қыс,көктем,жаз,күз). Мезгіл өзгерістерін талқылау.
Ойын барысы:Тәрбиеші балалардан жылдың қай мезгілі екенін сұрайды. Жыл мезгілі төрт бөліктен тұрады,әр бөлікке сәйкес мезгілдердің ерекшелік карточкасы бар.
Балалар жыл мезгілдерінің өзгерістері карточкасын алып сәйкес келетін мезгілдерге қойып шығады.(мысалы:қыс мезгіліне қар,шырша,аққалат.б.)
шағым қалдыра аласыз













