Материалдар / "Эффективность применения групповых форм работ на уроках русского языка"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Эффективность применения групповых форм работ на уроках русского языка"

Материал туралы қысқаша түсінік
Эффективность применения групповых форм работ на уроках русского языка"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2021
412
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ .

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу


Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты – 40 минут Балл саны - 20


Тапсырма түрлері:

КДЖ- Көп дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін тапсырмалар; ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ -Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар

сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.

Нұсқа: 10 тапсырмадан тұрады: 5 қысқаша жауапты қажет ететін сұрақтар, 5 толық жауапты қажет ететін тапсырмалар берілген. Тапсырмаларда суреттер, кестелер, сызбанұсқалар ұсынылған.













































«Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары

ІІ нұсқа


Тапсырма 1.

а/ Төмендегі суретте бағдаршамен қоректік тізбектегі ағзалар арасындағы байланыстарды көрсет.



б/ Бір дұрыс жауапты таңда.

Экожүйеде өсімдіктердің рөлі қандай?

A – минералды заттарды түзеді

B – органикалық заттарды ыдыратады

C – органикалық заттарды түзеді

D – дайын органикалық заттарды тұтынады


Тапсырма 2. Экожүйелердіңөзгеру себебін болжа



Экожүйедегі абиотикалық факторларды анықта:

Экожүйедегі биотикалық факторларды сипатта:


Тапсырма3. Cызбада экожүйедегі энергия мен заттардың ауысуын көрсететін экологиялық пирамидада берілген.

Пирамиданың әр деңгейінде берілген сандар нені білдіретінін түсіндіріңіз.

____________________________________________________________________________






















(а) Бір трофикалық деңгейден екінші трофикалық деңгейге энергияның қанша пайызы өтеді?

____________________________________________________________________________

Бұл заңдылық қалай аталады? _______________________________________________


Тапсырма 4.

1.Суқоймада салмағы 8 кг болатын шортан балық өсуі үшін қанша килограмм планктон қажет? Ол үшін шортан, планктон, торта балықтан тұратын азықтық тізбек құр.

Тапсырма 5.

Қандай экожүйеде тірі ағзалардың көптүрлілігі басым екенін жазыңыз.

______________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Тапсырма 6.

Ауаның ластануын азайту жолдарын ұсыныңыз.

__________________________________________________________________________



Тапсырма 7..Экологиялық мәселелер мен оның себептерін сәйкестендір.

Экологиялық мәселе

Себебі

1.Каспий теңізініңэкологиялық мәселесі

а/Ауаға шығатын улы заттардың концентрациясы (ауыр металдар, шаң-тозаң, күкірт тотығы, көмірқышқыл газы және т.б.) белгіленген мөлшерден он есе артық

2.Аралдыңэкологиялық мәселесі

б/Іле өзенінде Қапшағай бөгені мен су электр станциясының (СЭС) салынуы

3.Балқаш мәселесі

в/ірі өзендер Әмудария мен Сырдарияның суын теңізге жеткізбей, түгелдей дерлік егістіктерді суаруға пайдалану

4.Үлкен қалалар мен өндіріс орталықтарында қоршаған ортаның ластануы

г /мұнай мен газдың өндірілуі


Тапсырма 8.

Сөйлемдерді толықтыр.

Менің ойымша, экологиялық мәселенің себебі….........................................................................

Экологиялық мәселені шешуге қосатын менің үлесім…..............................................................


Тапсырма 9.Өз ойынды жалғастыр.Жасыл экономика............................................................

.......................................................................................................................................................


Тапсырма 10.


Төменде берілген ғалымның аты-жөні мен оның ашқан жаңалығын сәйкестендір.

Ғалымның аты-жөні


Әріп

Ашқан жаңалығы


1

Айтхожин М.Ә.


А

минералдық тыңайтқыштар өндіру мен минерал тұздарды өңдеуді зерттеді

2

Жандеркин А.И.

Б

рентген сәулеленуі бүкіл әлемде медицина саласында қолданылады

3

Бектұров Ә.Б.

В

қазақтың арқар-меринос қойын шығарған

4

Омаров Т.Б.

С

организмдердің ақуызды синтездеу аппаратын салыстырмалы зерттеді

5

Вильгельм Конрад Рентген


Д

ірі ғалым -астроном, ғарыштық құрылымдардың динамикалық эволюциясын зерттеді













































Балл қою кестесі

Жауабы

Балл

Қосымша ақпарат

1

а/ сызбадағы кез келген продуцент пен консумент арасындағы графикалық бағдарша cызады өндірушілер,тұтынушылар,ыдыратушылардың байланысын түсіндіреді.шөп-тышқан-қоян-түлкі.

б/ с

1





1


2

Экожүйедегі абиотикалық факторларды анықтайды;1,2,3,5

Экожүйедегі биотикалық факторларды сипаттайды:4

1

1

1

1

1


3

Бір трофикалық деңгейден екінші трофикалық деңгейге өтетін энергия.

(а) 10%

(b) 10%

1


1

1


4

8000кг

Планктон-торта балық-шортан.

1


5

Су экожүйесі

1


6

Ауаның ластану жолдарын ұсынады

ластау көздері көрсетіледі.

1

Зауытфабрикалардан шығатынжәне көліктердегі бензин жанғанда түтін құрамындағы зиянды заттар.

7

1г, 2в, 3б, 4а

2

Сұрақтың

мағынасын ашатын

жауап қабылданады.

8

Экологиялық мәселе жайында өз ойы.

2

Оқушының еркін ойы ескеріледі.

9

Жасыл экономика-таза немесе жасыл технологиялар жұмыс істеуі т .б

1

Оқушының еркін ойы ескеріледі.


10

1.С, 2.В , 3.А, 4.Д, 5.Б

2



Барлығы

20



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!