Материалдар / Егемен елдің кемеңгер басшысы

Егемен елдің кемеңгер басшысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып сағаты және сыныптан тыс іс щаралар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
850
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

@@@ Педагогиканы оқыту әдістемесі



$$$1.Е. Тәрбие әдісін көрсет

A) ұқыптылық

B) адамгершілік

C) танымдырық

D) белсенділік

E) ынталандыру

$$$2.С. Мұғалімнің оқушымен жүргізетін негізгі іс- әрекеті

A) тапсырма

B) әңгіме

C) оқыту

D) бағалау

E) зерттеу


$$$3. Е.Педагогика қандай ғылымдармен байланысты

A) философмя

B) психология

C) анатомия және физиология

D) әлеуметтану

E) жоғарыдағылардың бәрі

$$$4. В.Технологиялардың негізгі аспектілеріне жататындар:

A) процесуалдық

B) ғылыми- техникалық

C) эмоционалдық

D) ұйымдастырушылық

E) формальды - техникалық

$$$5. В.Тәрбие тарихы дамуының қай кезеңде қоғамдық функцияға айналады

A) алғашқаы қауымдық құрылыс кезеңінде

B) құл иеленушілік қоғам кезеңінде

C) оқу - тәрбие мекемелерінің п.б мезгілінен

D) феодалдық қоғам кезеңінен

E) қайта өрлеу кезеңінен


$$$6.В. Оқушылар әрекетінің нақты бейнесі неден көрінеді

A) сабақтағы жауабынан

B) үй тапсырмасын орындағанда

C) берілген тақырыпта шығарма жазғанда

D) сурет салғанда

E) жоғары әрекеттің біреуін жасап отырса көрінеді


$$$7. Е.Жастар арасындағы ең шығармашылық бағыты

A) бинго

B) нарды

C) биллиард

D) шахмат

E) КВН


$$$8. Е.Оқыту үрдісіндегі басты өкіл кім ?

A) ата- ана, бала

B) жоғары төменгі оқушы

C) оқушы мен оқытушы

D) мектептен тыс мекеме

E) мектеп мүдірі және оқу ісінің меңгерушісі

$$$9.С. Оқудың практикалық әдісіне қайсысы жатады ?

A) демонстрация

B) иллюстрация

C) зертханалық

D) бақылау

C) түсіндірмелі


$$$10Д. Оқу үрдісінің негізгі функциясы:

A) реттеуші

B) комуникативті

C) әлеуметтану

D) білімділік, тәрбиелік, дамытушылық

E) ақпараттылық


$$$11.В.Дидактиканы зерттейтін объектісі не ?

A) тәрбие үрдісі

B) оқу теориясы

C) жеке адамның даму заңдылықтары

D) оқу ұрдісіндегі қарым- қатынас

E) оқу әдісі


$$$12.В. Оқытудың сөздік әдісіне қайсысы жатады

A) бақылау

B) әңгімелесу

C) тесттік

D) тіркеу

E) іскерлік ойын


$$$13.А.Оқу принциптеріне қайсысы жатады

A) жүйелік

B) баяндау

C) иллюстрациялау

D) демонстрациялау

E) әңгімелеу


$$$14.Е. Оқушы білімін бақылауға нелер жатпайды

A) сабақты сұрау

B) үй тапсырмасын сұрау

C) сынақты қабылдау

D) емтихан

E) жаттығуды орындағаны үшін мадақтау


$$$15 Д.. Оқушы ұжымы туралы теорияны кім жасады

A) Каменский Я.А.

B) Алтынсарин Ы.А.

C) Дистерверг А.Д.

D) Макаренко Н.С.

E) Байтұрсынов А.

$$$16 В. Оқушылардың сенімінің объективті көрінісі

A) жиналыста сөйлеу

B) пікір талас кезінде өз ойын дәлелдеу

C) диспутқа қатысу

D) оқушылардың қылық әрекеттері

E) іскерлік ойындарға қатысу



$$$17.А. Қазіргі мектептегі еңбек тәрбиесі

A) оқушылардың кәсіптік бағдарына ықпал етеді

B) денсаулығын шындайды

C) жеке басты еріктік-моральдық қасиеттерін қалыптастырады

D) жоғарғы нұсқаулардың барлығы дұрыс

E) оқушылардың жеке басын ұқыптылыққа, тиянақтылыққа баулу



$$$18. А.Орта мектептегі дене тәрбиесінің мазмұнына нелер кіреді

A) оқушылардың денсаулығын нығайту, еңбекке даярлау, салауатты өмір сүруге дағдылану

B) дене тәрбиесін мәдениеті мен спортты насихаттау және дамыту

C) салауатты өмір сүруді дене тәрбиесі мәдениетін насихаттау

D) оқушылардың денсаулығын нығайту мен қоғамдық өмірге белсенді қатынасы

E) оқушылардың денсаулығын нығайту, еңбекке тәрбиелеу.Отанды қорғауға, қоғамдық өмірге қатынасы, спорттық дағдыларын қалыптастыру


$$$19.А. Педагогикалық зерттеулердің ең кеңінен таралған түрі

A) бақылау

B) ата-анамен жұмыс

C) реферат жазу

D) курс жұмысын істеу

E) аннотация



$$$20.А. Дидактика қандай жалпы ұғымдарға сүйенеді

A) оқу, үйрену

B) адамгершілікті орта, этикет, этика

C) тәрбие педагогикалық әрекет

D) еңбек, еңбек сүйгіш

E) кәсіби бағдарлама

$$$21.Д. Төмендегі көрсетілген факторлардың қайсысы білім беру мазмұнына әсер етеді

A) мұғалім дайындау

B) оқушылардың қажеттілігі

C) ата-ана талабы

D) білімді дамытуды қажет ететін ғылымдардың тобы

E) мемлекеттегі экономикалық қатынасты құрайтын талаптар


$$$22 А.Педагогикада қолданылатын ұғымдар

A) жеке тұлға

B) көрініс

C) мемлекет

D) этнос

E) дін


$$$23 С. Мұғалімнің оқушымен жүргізетін негізгі іс-әрекеті

A) тапсырма

B) әңгіме

C) оқыту

D) бағалау

E) зерттеу


$$$24 .С. Сабаққа қойылатын негізгі талап

A) ұйымдастыру деңгейі

B) оқыту мен тәрбиенің бір тұтастығы

C) іскерлік пен дағдыны қалыптастыру

D) дамытушылық талап

E) өзін-өзі тәрбиелеу


$$$25 . В.Жаңа материалды ұғынуға оқыту принципінің қандайы тиімді болып табылады?

A) заңдылығы

B) көрнекілігі

C) түсініктілік

D)белсенділік және саналық

E) жүйелілік және бірізділік

$$$26 .Е. Әрі педагог әрі дәрігер ғалымды көрсет

A) Сухомлинский В.А.

B) Крупская В.А.

C) Макаренко А.С.

D) Алтынсарин Ы.

E) Пирогов Н.И.


$$$27 . Д.Қай топтағы салалар педагогика жүйесін құрайды

A) философия, социология,мектеп гигиенасы

B) педагогикалық психология, педагогикалық социология, әскери педагогика

C) педагогика негізі, тәрбие теориясы, мектептану

D) жалпы педагогика, жас ерекшілік педагогикасы, арнайы педагогика, педагогика тарихы, салыстырмалы педагогика

E) педагогика, анатомияжәне физиология, психология, медицина

$$$28 .Е. Қара сөздердің авторы кім ?

A) Әль- Фараби

B) Ш. Уәлиханов

C) Ғ. Балғынбаев

D) Ы. Алтынсарин

E) А. Құнанбаев

$$$29 В. Оқушылардың сенімінің объективті көрінісі:

A) жиналыста сөйлеу

B) пікір талас кезінде өз ойын дәлелдеу

C) диспутқа қатысу

D) оқушылардың халық әрекеті

E) іскерлік ойындарға қатысу

$$$30 . Д.Оқу үрдісінің негізгі функциясы

A) реттеуші

B) коммуникативті

C) әлеуметтану

D) білімділік, тәрбиелік дамытушылық

E) ақпараттылық

$$$31 . В.Педагогика пәні неше бөлімнен тұрады?

A) 2 D) 7

B) 4 E) 3

C) 5



$$$32. А.Тәрбие беру ісіндегі аса маңызды жайттардың бірі

A) педагогикалық такт

B) педагогикалық шеберлік

C) педагогикалық қабілеттілік

D) педагогикалық талант

E) педагогикалық іскерлік


$$$33. В.Тәрбие үрдісі дегеніміз не?

A) жеке адамды тәрбиелей жетілдіру

B) мақсатты орындауға бағытталған тәрбиеші мен тәрбиеленушінің ынтымақтастығы

C) объективті түрде адамның қалыптасуы және жетілуі

D) оқушылардың танымдық қызметтерін ұтымды ұйымдастырып, олардың қоғамдық сапасын дамыту

E) әрбір оқушылардың өзінің жеке басына деген адамгершілік және эмоциялық қарым-қатынасты туғызу


$$$34 С. Нысананы көру арқылы қабылданатын дидактикалық принцип

A) ғылымилық

B) жүйелілік

C) көрнекілік

D) сабақтастық

E) оқытудың жеткіліктілігі

$$$35 А. Оқу мерзімі мен орнына оқушылардың санына байланысты оқу процесін ұйымдастырудың сырқы көрінісі

A) оқытудың формасы B) оқытудың принциптері

C) тәрбие формалары D) тәрбие әдістері E) тәрбие принциптері



$$$36. А Педагогиканың ғылыми таным саласы?

A) білім беру

B) іскерлік, дағды

C) қоғамдық-тарихи тәжірибені үйрену

D) тәрбие

E) оқыту

$$$37 Е Білім беру ұғымын ең алғаш педагогикаға енгізген педагог ғалым кім?

A) Н.К.Крупская

B) А.С.Макаренко

C) Я.А.Коменский

D) К.Д.Ушинский

E)И.Г.Песталоций


$$$38 .В. Негізгі педагогикалық ұғымдар?

A) құрал, тәсіл, әдіс

B) тәрбие, білім беру, жетілу

C) даму, ќалыптасу, жетілу

D) мазмұн, мақсат, бағыт

E) заңдылыќ, заң, ереже


$$$39 В.. Педагогикалыќ процесс дегеніміз не?

A) оќушының өзін-өзі тєрбиелеу

B) оќыту мен тәрбиенің бірлесе іске асырылуы

C) тәрбиенің субъектілер мен объектілер арасындағы байланыс

D) тәрбие процесіндегі ынтымақтастыќ пен бірлестіктің болуы

E) оқытушы мен оќушы арасындаѓы бірлескен іс-әрекет


$$$40 .В. Тәрбие процесі

A) тез іске асырылатын процесс

B) күрделі диалектикалық процесс

C) нәтижесін

D) бейтарапты процесс

E) дұрыс жауабы жоќ


$$$41. А.Тұтас педагогикалыќ процестің компоненттері?

A) мақсаты, міндеті, мазмұны, әдіс-тәсілдері, формасы

B) оқыту мен тәрбиесінің мақсаты, мазмұны, формасы, әдісі,нәтижесі

C) саналалық, белсенділік, жауапкершілік

D) форма, әдісәсіл, құрал, мақсат

E) заң, заңдылық, ереже, принцип


$$$42 В.. Тұтас педагогикалық процестің неше заңдылығы бар

A) 9 B) 5

C) 7 D) 4

E) 3


$$$43. В.Көрнекілік принципіне алғаш зерттеген педагог ғалым

A) К.Д.Ушинский

B) Я.А.Коменский

C) Ж.Ж.Руссо

D) А.С.Макаренко

E) И.Я.Лернер


$$$44.А. Түсініктілік принципінің неше ережесі бар?

A) 3 B) 2

C) 5 D) 4

E) 7


$$$45 А. Ұжым дегеніміз не?

A) арнайы мақсатқа бағытталған, іс – әрекет негізінде ұйымдасқан адамдар бірлестігінің формасы

B) жас өспірімдердің бірлесіп ынтымақтастыққа өмір сүруін айтамыз

C) ұйымдасқан адамдар тобы

D) бірлескен іс-әрекет мектеп лидерлік көрініс өзін-өзі басқару

E) коллективтің теориялық білімі айналамен танысу өзін-өзі басқару


$$$ 46 В.

А.С.Макаренко коллективтің дамуын неше кезеніне бөлген?

A) 2 B) 3

C) 5 D) 7

E) 9


$$$47 . С.

Жақын перспектива дегеніміз не, анықта?

A) бұл коллективтің немесе жеке адамның бір істі ұзақ мерзімді орындауға талапыну

B) оқушылар коллективін нығайту мен қалыптастыру

C) бұл күнделікті өмірде пайда болып және адамды әр түрлі іс-әрекетке қызықтыруға ынталандыру, белсенділікті арттыру

D) бұл коллективтік талќылау, бағалау, әрекеттілік

T) дұрыс жауабы жоқ


$$$48. В.

Жеке тұлғаның обьективтік қоғамдық қатынастарға бейімделуі

A) әдет

В)дағды

C) даму

D) әлеуметтену

E) білім алу


$$$49 В.

Оқыту дегеніміз не?

A) табиғат және қоғам жайында ғылымда жинаќталған білім

B) оќытушы мен оќушылардың бірікке іс-әрекеттері, сондыќтанда ол екі жақты біртекті процес

C) оқыту процесінде оқушыға іскерлік, дағдыны, білімді игеру және оларды өмірде қолдану

D) оқыту процесінде білім беру маќсатының іске асырылуы

E) тәрбие, оқыту, білім берудің бір-біріне тәуелді болуы


$$$50 В.

. А.С.Макаренко еңбегін анықта

A) «Халыққа білім беру және демократия»

B) «Ұстаздық дастан»

C) «Педагогикалыќ энциклопедия»

D) «Коллективтің құдіретті күші»

E) «Дидактика»


$$$51 Д.

Дефектология нені зерттейді?

A) мектеп жасына дейінгі балалар тәрбиесін зерттейді

B) педагогика тарихының шығуы мен дамуын зерттейді

C) тәрбие мен оқыту ісінің одан әрі дамуына байланысты заңдылықты зерттейді

D) бұл педагогиканың арнаулы саласы және көру, есту, сөйлеу мөшелерінде және ақыл-ойында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейді.

E) тілінің кемісі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеуді зерттейтін ғылым

$$$ 52 В.

Педагогика ғылымы адамдардың қандай жағын зерттейді?

A) адамдардың мінез-құлќындағы түрлі ерекшеліктердің механизмін қарастырады

B) адамның дербес ерекшеліктерін зерттейді

C) адамдардың психикалыќ процестерін қарастырады

D) адамның мінез-құлќын тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін зерттеп іздестіреді

E) тілінің кемісі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеуді зерттейтін ғылым


$$$53 Д.

Педагогика ғылымының зерттеу әдістері нешеу?

A) 2 B) 4

C) 5 D) 9

E) 7


$$$54 В.

Принцип қай елдің сөзі, қандай мағына береді?

A) грек, құбылыс

B) латын, негізгі, бастапќы

C) француз, сезім

D) орыс, үрдіс

E) чех, себеп


$$$55 С.

Эстетикалық тәрбиенің құралдары деп есептеледі

A) жаттығу

B) әңгіме

C) табиғат, әдебиет, өнер

D) мадақтау

E) жазалау


$$$56 А.

Бүгінгі таңдағы оқытудың жаңа технологияларын ата.

А) Дамыта оқыту

В) Тәрбие технологиясы

С) Өндірістік технология

Д) Әлеуметтік технология

Е) оқу технологиясы

$$$57В.

Мектептегі оқыту мен тәрбие берудің мақсаты мен міндеттерін анықтаған ғалым.

А) Макаренко А.С.

В) Крупская Н.К

С) Коменский Я.А

Д) Песталоцци

Е) Сухомлинский В.А.

$$$58 С.

«Технология » термині қай тілден енген ?

А) Латын

В) Ағылшын

С) Грек

Д) Неміс

Е) орыс

$$$59С

. «Педагогикалық технология» ұғымының қалыптасқан жылдары.

А) ХVI.ғ II жартысы

В) ХIХ.ғ аяғы

С ) ХХ.ғ. 60 жылдары

Д )ХХI.ғ.басы.

Е) ХХ.ғ I жартысы

$$$60А

Ізгілікті тұлғалық технологияның алғаш негізін салушылар.

А) Аманашвили Ш.А

В) Лихачев Б.К

С) Дистервег А

Д) Каптерев

Е) Макаренко А.С.

$$$61 В.

Қазіргі педагогикалық технологиялардың негізгі идеясы.

А) Қарым-қатынас орнату.

В) Тұлғалық бағдарлы білім беруге

С) Оқушының алған білімін түрлендіру.

Д) Оқушының тапсырманы орындауы

Е) Ой-өрісін дамыту

$$$62 А.

Мұғалім іс-әрекетінің объектісін ата.

А) Педагогикалық процесс.

В) Мұғалімнің кәсіби шеберлігі.

С) Еңбек саймандары.

Д) Педагогикалық технологиялар.

Е) Педагогикалық шеберлік

$$$63 Д

Педагогика пәні бұл -

А) Белсенді түрде іс-әрекет жасайды.

В) Тар мағынада сабақ беру.

С) Кең мағынада сабақ беру.

Д) Мақсатқа бағытталған оқу тәрбие процесі.

Е) Тәрбие әрекеті

$$$64 А

Іс-әрекеттің субъектісі кім ?

А) Оқушы

В) Мұғалім

С) Студент

Д) Меңгеруші.

Е) ата-ана

$$$ 65 С

Инновациялық үрдістің негізі.

А) Сыныпты ұйымдастыру.

В) Білім деңгейін көтеру.

С) Жеке тұлғаны қалыптастыру

Д) Жаңалықтарды қалыптастыру.

Е) Жеке тұлғаның ой-әрекетін дамыту

$$$66. Д

Оқу-тәрбие жұмысын жүргізудің теориясы мен әдістемесін құрған ғалым.

А) Крупская Н.К

В) Коменскии Я.А

С) Песталоцци

Д) Макаренко А.С.

Е) Сухомлинский В.А.

$$$67.В.

Педагогикалық теория бұл-

А) Мақсатқа бағытталған оқу-тәрбие процесі

В) Педагогиканың сан алуан құбылыстар жиынтығын зерттейтін, бейнелейтін және түсіндіретін білімдер жүйесі.

С) Сананың біртұтас объектісі

Д) Талдау, жинақтау.

Е) ізгілендіру

$$$68 Д.

Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралдардың бірі.

А) Оқушы күнделігі

В) Оқулықтар мен оқу құралдары

С) Сынып журналы

Д) Білім беру реформасы

Е) бағдарламалар

$$$69 С.

Әрбір оқушының жеке басының жан- жақты дамуының, қызығушылығының жетілуіне бағытталған оқу-тәрбие процессін ұйымдастыруды зерттеген ғалым ?

А) Макаренко А.С.

В) Крупская Н.К.

С) Сухомлинский В.А

Д) Песталоцци

Е) Ушинский К.Д.

$$$70, В.

.Білім дегеніміз не ?

А) Табиғат пен қоғам құбылыстарын зерттейтін сала

В) Сананың біртұтас объектісі.

С) Ғылыми көзқарасты қалыптастыратын процесс.

Д) Талдау,жинақтау.

Е) Жалпылау

$$$71.С.

Дамыта оқыту технологиясының негізін қалаған ғалымдар

А) Ушинский К.П.

В) Коменский Я.А

С) Занков.Л.

Д) Сембаев.А.Н.

Е) Макаренко А.С.

$$$72.А.

В.А.Сластенин бойынша педагогикалық технология бұл-

А) Педагогикалық әрекеттің жетістігін қамтамасыз ету.

В) Оқушының өзара жұмыс жасауы

С) Дидактикалық жүйенің құрамдас бөлігі

Д) Оқыту процесін жүзеге асыру

Е) Тәрбиені жүзеге асыру

$$$73. А.

Педагогикалық еңбекте, еңбектің субъектісі кім?

А) Оқушы

В) Мұғалім

С) Студент

Д) Тәлімгер

Е) Ата- ана

$$$74.В

.Педагогикалық ой-пікір саласында идеалистік бағытты ұстанған философтар?

А) Гераклит,Сухомлинский

В) Сократ, Платон

С) Воробьев.Г.В., Эпикур.

Д) Жұмабаев, Демокрит

Е) Ушинский, Дистерверг.

$$$75.Д

Педагогикалық технологияның анықтамасы-

А) Оқытушылар мен оқушылардың білім алу мақсатына қарай бірге қадам басқан іс- әрекеті.

В) Оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері

С)Жалпы принциптерге негізделген белгілі жағдайдағы белгілі мақсаттағы педагогтық қызметтің бейнеленуі.

Д) Педагогикалық мәселелерді шешуге бағытталған педагогтың ретті,өзара байланысты іс-әрекеттер жүйесі.

Е) Ата- аналар мен мұғалімдердің жұмысы.

$$$76.В.

Мұғалім іс-әрекетінің объектісі бұл-

А) Оқушы

В) Педагогикалық процесс

С) Құрал-жабдық

Д) Оқулық

Е) Мектеп

$$$77.Д.

«Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен техналогиясы еңбегінің авторы?

А)Қараев.Ж.Ж

В) ЖарықбаевҚ.Б.

С)Қалиев С.К.

Д) Хмель.Н.Д.

Е) Алтынсарин Ы.

$$$78.А

Білім беру мазмұны неден тұрады?

А ) Білім берудің мақсатынан

В) Білімнің нәтижелігінен

С) Оқытушыдан

Д) Оқушыдан

Е) Оқулықтан

$$$79 А.

Оқу бағдарламасына не кіреді?

А) Білім беру мазмұнының негізгі элементтерінің тізімі

В) Күнделік

С) Сынып журналы

Д) Оқушылар білімі

Е) Оқулық


$$$80.А.

Қазақстан Республикасындағы білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы қандай мерзімдерге арналған

А) 2005-2010ж.ж

В) 2003-2030ж.ж

С) 2003-2010ж.ж

Д) 2005-2015ж.ж

Е) 2006-2012 ж.ж.

$$$81.А.

Мектептегі білім беру мазмұнын аныктайтын негізгі құжаттар

А) Оқулықтар, оқу жоспары, оқу бағдарламасы

В) Газет журнал және басқа да баспасөз беттері

С) Әдістемелік оқулықтар

Д) Мектептегі тәрбие жұмысының жоспары

Е) Әдебиеттер

$$$82 .А.

Сыныптағы негізгі қызмет жүктеледі:

А) Сынып жетекшісіне

В) Мектеп директорына

С) Пән мұғаліміне

Д) Сынып старостасына

Е) Мектеп оқу- тәрбие меңгерушілеріне

$$$83.А.

Педагогикалық ғылым жүйесіне келесі пән кірмейді:

А) Мектепке дейінгі педагогика

В) Тәрбие теориясы

С) Психология

Д) Оқыту теориясы

Е) Жоғары мектеп педагогикасы

$$$183.С.

Педагогикалық іс- әрекеттің нәтижелері:

А) Жақсы психологиялық ахуалы

В) Үздік бағалар

С) Жеке тұлғаның жан- жақты дамуы, білімділігі, тәрбиелігі

Д) Жақсы денсаулығы

Е) Дене бітімінің дамуы.

$$$84.Д.

Оқыту принциптері

А) Инновациялар

В) Мерзімдік, эмоцианалдық

С) Оптимизация, үш жақтылығы

Д) Саналылық, ғылымилық, беріктілік, түсініктілік

Е) Оқытуды жекелендіру, компьютерлендіру.

$$$85.В.

Мектептегі тұтас педагогикалық процесті басқару дегеніміз

А) Мемлекеттің интеллектуалды потенциялының сапасының жоғарылауы

В) «педагог- оқушы» жүйесіндегі іс- әрекетті іске асру мен ұйымдастыру.

С) Оқытушының жалпы педагогикалық және психологиялық біліктілігінің жиынтығы

Д)Тану процесіне қатынаспау мүмкін болмайтын оқуды, ұйымдастыру.

Е) Кезеңдер бойынша міндеттеп оқыту технологиясын ұйымдастыру.

$$$86. С.

Білім, іскерлік, және дағды мен ойлау тәсілдерін оқыту процесінде игерілетін жүйе, -бұл:

А) Оқу

В) Оқыту

С) Білім беру

Д) Тәрбие

Е) Ғылыми таным

$$$87.А.

Тұлға түсінігі сипаттайды

А) Адамның жеке қасиеттарі

В) Адамның қоғамдық мәнін

С) Табиғи белгілер мен қасиеттерді

Д) Адамның материалдық жағдайын

Е) Психикалық даму деңгейін

$$$88.Д.

Тәрбиенің негізгі принципі

А) Әңгімелесу

В) Оқушылардың жағымды сапаларына сүйену

С) Ұжымның дамуы

Д) Жүйелілік, бірізділік

Е) Жеке тұлға дамуы.

$$$89. А.

Ұжым шығармашылық теориясының авторы

А) Макаренко А.С.

В) Сухомлинский А.В.

С) Шацкий С.Т.

Д) Блонский Н.М.

Е) Иванов И.П.

$$$90. Д.

Ата- анадан балаға тұқымқуалаушылық арқылы беріледі:

А) Ойлау қабілеті

В) Мінез- құлық сапалары белгілері

С) Әртүрлі іс- әрекетке қабілеті

Д) Нышан, адамның жеке қабілетін дамытудың қызметі

Е) Адамдарға қарым- қатынас.

$$$91. А.

Оқытудың тиімді жүйесін құрастырумен айналысатын, оқу процесінің жобасын жасайтын педагогика ғылымының бөлімі:

А) Дидактика

В) Тәрбие теориясы

С) Тәрбие процесі

Д) Білім беру

Е) педагогика тарихы

$$$92.В.

Дидактиканың негізгі категорияларын көрсетіңіз.

А) Обьект, пән, болжам, мақсат, оқыту әдістері.

В) Ілім, білім, оқыту, білік, білім беру.

С) сендіру, тәрбиелеу,, жазалау, мадақтау, адамгершілік

Д) идеология, минталитет

Е) Ізгілік, көзқарас, аспект, қоғам, идея

$$$93.Е.

Білім берудің мақсаты мен мазмұны неге байланысты

А) Табиғат жағдайына

В) Мұғалімнің қоятын талабына

С) Тұлғаның білім деңгейі қоғам талабына сәйкес болуы

Д) Мектептің материалдық базасы, кабинеттеріне

Е) Оқу бағдарламасына

$$$94.А.

Оқу- танымдық іс- әрекеттің компонеті

А) жаңа материалды игеру, есте сақтау

В) танымдық

С) мазмұндық

Д) бағалаушылық, қорытынды

Е) қызығушылығы бойынша

$$$95.Е.

Оқытудың мазмұны

А) Оқыту процесінде оқушылардың меңгеретін білім, білік дағдыларының жиынтығы

В) Оқытудың нәтижесі

С) Оқушылардың білім, білік, дағдыларының жүйесі

Д) Әрбір оқушының өзінің бейімділіктерін, қажеттіліктерін дамыту үшін таңдап алатын, мектепте оқылатын пәндер тізімін құрайтын білімдер шеңбері

Е) Ғылым негіздерінен білімдер жиынтығы

$$$96.Д.

Педагогика мен психологияның жаңа жетістіктерінің негізінде педагогикалық процесті ұйымдастыру жаңа қағиданы ұсынады:

А) Жүйелілік

В) көрнекілік

С) Нақтылық

Д) Ғылымилық

Е) Тәрбиелік

$$$97. Е.

Дүниеге көзқарастың құрылысына жатпайды

А) Білім

В) Білімге қажеттілік

С) Көз жеткізу

Д) Іс- әрекетке дайындық

Е) Идеал

$$$98.Д.

Мектептегі басқаратын жоғарғы орган:

А) Оқушылар комитеті

В) Әдістемелік бірлестік

С) Ата- аналар ұжымы

Д) Педагогикалық кеңес

Е) Қоғамдық бірлестік

$$$99. С.

Дүниеге көзқарастың жүйесі

А) Ғылым

В) Дін

С) Дүниеге көзқарас

Д) Менталитет

Е) Дүниетаным

$$$100.С.

Мектеп пен отбасының қарым- қатынасы болып табылмайтын форма

А) Ата- аналар жиналысы

В) Спорттық жиналыстар

С) Туристік саяхат

Д) Үйірме жұмыстар

Е) Әдебиетті бірлесе оқу

$$$101.Д.

Оқытудың сөздік әдістерін көрсетіңіз

А) Тәжірибелік жұмыс

В) жаттығу байқау

С) Иллюстрациялау

Д) Әңгіме, түсіндіру, оқулықпен жұмыс.

Е) Лабороториялық сабақ иллюстрация

$$$102.С.

Мұғалімнің шешімі тиімді болмайды, егер ол:

А) Диагностикада жинақталмаса

В) Ата- аналармен кеісілмесе

С) Мектеп өкімшілігі қолдамаса

Д) Оқушыларды тарту және қызықтыру жүзеге аспаса

Е) Оның өзіндік қызығушылығы ескерілмесе

$$$103.В.

Оқушылардың білімін бақылауға жатпайды:

А) Күнделікті

В) Элементерлық

С) Алдын- ала

Д) Қорытынды

Е) Аралық

$$$104.В.

Аралас сабақ бұл:

А) Дидактикалық мәселелерді бір мезгілде шешу

В) Сабақтың кезеңдеріне байланысты бірнеше дидактикалық мәселелерін дәйекті шешу.

С) Бір дидактикалық мәселені шешетін сабақ

Д) Білім білік пен дағдыны кешенді түрде пайдаланатын сабақ

Е) проблемалық жағдаятты туғызу

$$$105. В.

Оқулықтың атқаратын қызметі

А) Түрткі ( мотивациялық) ақпараттық , жаттығулық

В) Дамытушылық, тәрбиелік, білімділік

С) Тәрбиелік, қалыптастырушылық, құрылымдық

Д) Коммуникативтік, ұйымдастырушылық, сылтаулық

Е) Жаттығулық, орталықтандырылған бақылау.

$$$106. А.

Педагогикалық технологияларға кіретін, оқыту процесін басқару мен ұйымдастырудың тиімділігі негізінде құрылған жүйелер.

А) Проблемалық оқыту

В) Бағдарламалы оқыту

С) Ойын технологиясы

Д) Тұлғалық бағдарлау технологиясы

Е) Дәстүрлі оқыту


$$$107. А.

Педагогикалық инновация дегеніміз не?

А) Бұл педагогикалық жүйенің ішкі ресурстарын жинақтайтын және қорытынды деңгейін көтеретін жаңашыл идея

В) маңызын қарастырмай формасын өзгерту

С) Гуманистік педагогика

Д) Құндылық бағдар

Е) Жаңашыл мұғалімдер идеялары

$$$108.А.

Тұтас педагогикалық процестің қалыптасуына әсер етуші қозғаушы күш:

А) Қарама- қайшылық

В) Мақсаты мен міндеттері, мазмұны, құралдар мен формалары

С) Әдістер мен тәсілдері

Д) Оқытудың техникалық құралдары

Е) Педагогикалық технологиялар

$$$109. Д.

Педагогика пәніне жататындар

А) Бала

В) Оқушылар ұжымы

С) Жанұя

Д) Процесс

Е) Мұғалімдер ұжымы

$$$110.Е.

Дедукция әдістерін пайдалануда

А) Мұғалім алғашқы факторларды әңгіме түрінде баяндап, оқушыларға қорытынды жасауға біртіндеп мүмкіндік туғызады

В) Мұғалім алдымен жалпы мәселелерді айтып содан соң әрбір мәселені біртіндеп қарастырады

С) Оқушы алдымен әрбір мәселені меңгеріп, содан соң оқытудың сипатына қарай қорытынды жасайды

Д) Оқушы үлгі бойынша жұмыс істейді

Е) Жалпыдан жекеге қарай



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ