Египет пирамидалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Египет пирамидалары

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімдерге өте керек,əсіресе 6-сынып мұғалімдеріне көмегі орасын зор
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІІІ бөлім Әлемнің жеті кереметі.

Мектеп:


Күні: 10.10.18 ж

Мұғалімі:

Сынып: 6

Пәні: қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Египет пирамидалары

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;

6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге,бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу;

Сабақтың мақсаттары

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтайды, бірге, бөлек жазылатын сөздерді біледі.

Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: әр түрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құра алады, біріккен сөздерді анықтайды.

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: қосымша деректерді пайдалана отырып, эссе жаза алады, біріккен сөздерді құрамына қарай талдай біледі;

Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтайды;

  • әр түрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құра алады;

  • біріккен сөз туралы түсінік қалыптасқан әрі біріккен сөздерді анықтап, құрамына талдай біледі;

  • эссе жазу талаптарын түсінеді

Тілдік мақсаттар




Оқушылар орындай алады: біріккен сөздерді анықтай біледі;

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сөздік құрам,күрделі сөздер,саркофаг- мәйіт салынатын табыт. Известняк тас- әк тас.

Диалог пен жазылымға пайдалы тіркестер: дүниежүзілік мәдени дамуға үлес, төртбұрышты пирамиданың биіктігі 147 метр,

Шығармадағы тірек сөздер: Хеопс және Джосер пирамидалары,саркофаг,аңыздар,ғалымдардың таңғалысы,

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орта деңгей дағдылары

Сабақта қамтылатын құндылықтар

Әлемдік өркениет дамуының тарихына деген қызығушылықтарын арттыру

Пәнаралық байланыс

Тарих, география

АКТ қолдану дағдылары

Видео, фото

Осыған дейін меңгерілген білім

Жет ғажайып сыры

Жоспар

Сабақтың кезеңдері, уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

С абақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Топтастыру

Білу және түсіну

Тақырыпты ашу үшін “Әлемнің жеті кереметі” фотосы көрсетіледі.Оқылым алды тапсырмасы.










Ұлы Қытай қорғаны Колизей (Рим, Италия) Мачу-Пикчу (Оңт.Америка)

Петра (Иордания) Тәж Махал (Үндістан) Иса пайғамбар мүсіні (Базилия)

Чичен-Ица (Солтүстік Америка, Мексика)

Әлемнің жеті кереметі” бейнебаяны көрсетіліп, ондағы әлемнің жеті кереметтерінің атаулары аталады.

Оқылым тапсырмасы.

1-тапсырма. Оқулықтағы мәтін оқылады. Мәтін бойынша «Ойтүрткі» айдарысен сұрақтар қойылады:

  • Әңгімеден не ұқтыңдар?

  • Перғауындардың сәулет өнері таңқалдырды ма?

  • Ақпарат туралы қандай тұжырым жасадыңдар?

Дескриптор

- мәтіннің мазмұнын анықтайды;

- сұрақтарға жауап береді;

- детальді ақпаратты анықтайды.

2-тапсырма.

1-топқа: Мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырыңдар. Жеңілден күрделіге қарай орналастырыңдар.

2-топқа: Мәтіннен біріккен сөздерді тауып, қалай жасалғандығын талдаңдар.

ҚБ. «Қол шапалақ»




https://youtu.be/P8MZLcckqMA


С абақтың ортасы

Қолдану . Оқылымнан кейінгі тапсырма.

3-тапсырма. “Мысыр пирамидалары” мәтінін тыңдап, бір-біріңе сұрақ қою арқылы талқылаңдар. Пирамидалардың қандай жұмбақтары мен құпиялары ғалымдарды әлі күнге дейін таңғалдырып келеді? Мысыр пирамидаларының осы кезге дейін сақталуының жұмбақ сыры туралы ғалымдардың пікіріне келісу-келіспеу эссесін (сөз саны – 50-80) жазыңдар.

Эссе жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру тапсырылады.

Эссе талаптары:

  • өз көзқарасын дәлелдеу;

  • нақты деректерді қолдану;

  • әр түрлі көзқарастарды мысалға алу;

  • логикалық заңдылықты сақтау;

  • деректерді салыстыру және қорытындылау;

  • пунктуациялық, орфографиялық сауаттылық;

  • ғылыми еңбектерге сілтеме жасау.

Дескриптор

- мәтін мазмұнын түсінеді.

-мәтін құрылымын ескереді.

-қарапайым жоспар құрады.

Әр топтан 2-3 оқушыдан құрған жоспарларын оқиды, толықтырулар қажет болса, ұсыныстар айтылады.

ҚБ. Бас бармақ арқылы бағалайды



https://youtu.be/VXgfA7cn25g

Сабақтың соңы

Талдау және жинақтау

Төрт сөйлем” әдісімен тақырып пысықталады.

Екі жұлдыз, бір тілек” әдісімен топтар бір-бірін бағалайды және осы әдіспен кері байланыс береді.

Бағалау

Үй тапсырмасына тақырыпты бағалау үшін эссе жазу тапсырылады

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)






Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2018
1104
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі