Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    № 4 жалпы білім беру мектебі.

    Пәні:

    Дүниетану

    Бөлім:

    Саяхат

    Педагогтің аты-жөні:

    Айтжанова. Патима . Бозаевна.

    Күні:


    Сынып:

    1 сынып


    Сабақтың тақырыбы:

    №16 сабақ. Ежелгі адамдар қандай болған және қалай өмір сүрген?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу

    Сабақтың мақсаты

    Ежелгі адамдардың немен айналысқанын білетін болады

    Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың сырт келбетін және кәсібін салыстыруды үйренеді

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут














    Өткенді пысықтау

    5 минут






    Сабақ

    тың ортасы

    20 минут




































































    Сергіту сәті

    2 минут











    Сабақты қорыту

    6минут

















    Қосымша тапсырма

    2минут











    Кері байланыс

    5 минут





    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    Сәлемдеседі: «Сәлеметсіз бе?!» Оқушылар өз көршісінің қолының саусақтарына бас бармақтан бастап, кезек-кезек бірдей саусақтарын тигізіп

    былай дейді:

    •Үлкен (бас бармақтарын өзара тигізеді);

    •Жетістік (сұқ саусақтарын);

    •Барлығында (ортанғы саусақтарын);

    •Және барлық жерде

    (атаусыз саусақтарын);

    •Тілеймін (шынашақ саусақтарын);

    •Сәлеметсіңдер ме!

    (алақандарын тигізу).



    Өткенді пысықтау


    Ауа райы туралы сұрақтарға жауап беру






    Тақырыпты ашу

    Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтан біз не жайлы білеміз? («Болжамдар ағашы»). Тақтада ағаш бейнеленген, оның діңіне

    «Ежелгі адамдар» деп жазылған. Мұғалім барлық нұсқаларды (дұрыс және қате) ағаш бұтақтарына жазып, Осы

    пікірлермен барлықтарың келісесіңдер ме? деп сұрақ қояды. Жауаптар саны шектелмеген.

    ФТ. «Болжамдар ағашы»

    Оқушылардың жауаптары (болжамдары) Ежелгі адамдар:

    –сырт бейнелері қандай болған;

    –немен айналысқан;

    –қалай өмір сүрген;

    –қандай киім киген және т.б. Мұғалім: – Балалар, біз сабақта қарастыратын сұрақтарды түгел анықтадыңдар. Сендерге сәттілік тілеймін!



    Жаңа тақырып

    «Назар сал» әдісі

    Оқулықтағы «Ежелгі адамдар» суретін қарап шығыңдар. Ежелгі адамдар қазіргі адамдардан немен ерекшеленген деген сұрақты ойланыңдар.

    Мұғалім: – Біз «Ежелгі адамдар» суреті

    бойынша жұмысымызды жалғастырамыз. Ойлап қараңдар, тіпті біз суретте адам немесе маймыл бейнеленгенін айыра алмаймыз. Жануар емес, адамның өзінің бейнеленгенін қалай дәлелдеуге болады?









    А1-2 тапсырмаларын оқушы дәптерінде орындау.


    Мұғалім: – Терімшілікке көп уақыт пен күш қуат қажет болды. Ежелгі адамдар жеуге жарамды тамырларды, жемістер мен жидектерді, құстардың

    жұмыртқаларын тауып, солармен де қоректенді. Жиналған жемістер мен өсімдіктердің етке қарағанда қоректік

    маңызы аздау болды. Ол кезде аң аулау үнемі сәтті бола бермеді. Сол себепті, ежелгі адамдар көп жағдайда ашығуға ұшырады.

    Ежелгі адамдар жинаған жемістердің суреттерін салыңдар (Оқушы

    дәптеріндегі В. тапсырма).



    ЕБҚ

    Ежелгі адамдардың құрал-саймандарының суретін сал.


    ЕҚБ

    Ежелгі адамдар өмірге қалай бейімделді?

    Олардың аң аулау тәсілі туралы айт.



    «Логикалық тізбек» ойыны

    Тізбекті бірінші бастайтын бала кез келген бір сөзді айтады, келесі оқушы сөз қосып, оның бірінші айтылған сөзбен

    байланысын түсіндіреді. Алдымен мен өзім сөзді атайын – ежелгі («Логикалық тізбек» тәсілі).

    Талқылау барысын жалғастыру үшін мұғалім балалар айтқан сөздерді тақтаға жазады.




    «Эвристикалық сұхбат» әдісі

    Қалай ойлайсыңдар, не себепті ежелгі адамдар жеке өмір сүре

    алмады?

    Мұғалім оқушылардың жауаптарын толықтырады.

    Ежелгі адамдарға төнген қауіптер көп болды. Орманда көптеген жыртқыш аңдар, мысалы, жолбарыстар, аюлар тіршілік етті. Жеке жүргенде олардан

    құтылу мүмкін болмады. Сонымен бірге зілді аулауға көп адам қажет болды.

    Бұлардың бәріне бір адамның шамасы келмейтін болғандықтан, адамдар

    ежелгі ұжымдарға – адамдар қауымына бірікті.




    ҚЖ:

    «Иә-жоқ» ойыны.

    1.Ежелгі адамдар жүрген кезде қолдары тізелеріне дейін түсіп жүретін болған.

    2.Ежелгі адамдар жеке-жеке өмір сүрді.

    3.Ежелгі адамның ең алғашқы жасай алған еңбек құралы – шапқы.

    4.Ежелгі адамдар еңбек құралдарын темірден жасаған.

    5.Ежелгі адамдар аң аулаумен және терімшілікпен айналысқан.







    Амандасу түрлерін көрсетеді












    Ауа райы туралы айтады










    Ойларымен бөліседі, болжам жасайды.

    Бүгінгі сабақтың

    тақырыбымен танысады.










    Жауап:

    – Ежелгі адамдардың бет сүйектері ірі, кең танаулы, бас сүйегіндегі қас үсті доғасы ерекше алға қарай шығыңқы, маңдайы тайқы болып келген. Жүрістері аса тік емес,

    секірмелі болды.








    Дәптермен жұмыс жасайды











    Сурет салады





    Өз ойымен бөліседі







    Ойын ойнайды









    Жауап: Адамдар бірге өмір сүргенде:

    –аң аулау жеңілірек болды;

    –жыртқыш аңдардан сақтануға мүмкіндік болды;

    –кішкентай балаларға қарау жеңіл болды және т.б.





    Оқушылар

    дың жауаптары:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтжанова Патима Бозаевна
    18 Қаңтар 2023
    657
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ежелгі адамдар қандай болған және қалай өмір сүрген?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ежелгі адамдар қандай болған және қалай өмір сүрген?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ежелгі адамдардың немен айналысқанын білетін болады Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың сырт келбетін және кәсібін салыстыруды үйренеді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    № 4 жалпы білім беру мектебі.

    Пәні:

    Дүниетану

    Бөлім:

    Саяхат

    Педагогтің аты-жөні:

    Айтжанова. Патима . Бозаевна.

    Күні:


    Сынып:

    1 сынып


    Сабақтың тақырыбы:

    №16 сабақ. Ежелгі адамдар қандай болған және қалай өмір сүрген?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу

    Сабақтың мақсаты

    Ежелгі адамдардың немен айналысқанын білетін болады

    Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың сырт келбетін және кәсібін салыстыруды үйренеді

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут














    Өткенді пысықтау

    5 минут






    Сабақ

    тың ортасы

    20 минут




































































    Сергіту сәті

    2 минут











    Сабақты қорыту

    6минут

















    Қосымша тапсырма

    2минут











    Кері байланыс

    5 минут





    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    Сәлемдеседі: «Сәлеметсіз бе?!» Оқушылар өз көршісінің қолының саусақтарына бас бармақтан бастап, кезек-кезек бірдей саусақтарын тигізіп

    былай дейді:

    •Үлкен (бас бармақтарын өзара тигізеді);

    •Жетістік (сұқ саусақтарын);

    •Барлығында (ортанғы саусақтарын);

    •Және барлық жерде

    (атаусыз саусақтарын);

    •Тілеймін (шынашақ саусақтарын);

    •Сәлеметсіңдер ме!

    (алақандарын тигізу).



    Өткенді пысықтау


    Ауа райы туралы сұрақтарға жауап беру






    Тақырыпты ашу

    Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтан біз не жайлы білеміз? («Болжамдар ағашы»). Тақтада ағаш бейнеленген, оның діңіне

    «Ежелгі адамдар» деп жазылған. Мұғалім барлық нұсқаларды (дұрыс және қате) ағаш бұтақтарына жазып, Осы

    пікірлермен барлықтарың келісесіңдер ме? деп сұрақ қояды. Жауаптар саны шектелмеген.

    ФТ. «Болжамдар ағашы»

    Оқушылардың жауаптары (болжамдары) Ежелгі адамдар:

    –сырт бейнелері қандай болған;

    –немен айналысқан;

    –қалай өмір сүрген;

    –қандай киім киген және т.б. Мұғалім: – Балалар, біз сабақта қарастыратын сұрақтарды түгел анықтадыңдар. Сендерге сәттілік тілеймін!



    Жаңа тақырып

    «Назар сал» әдісі

    Оқулықтағы «Ежелгі адамдар» суретін қарап шығыңдар. Ежелгі адамдар қазіргі адамдардан немен ерекшеленген деген сұрақты ойланыңдар.

    Мұғалім: – Біз «Ежелгі адамдар» суреті

    бойынша жұмысымызды жалғастырамыз. Ойлап қараңдар, тіпті біз суретте адам немесе маймыл бейнеленгенін айыра алмаймыз. Жануар емес, адамның өзінің бейнеленгенін қалай дәлелдеуге болады?









    А1-2 тапсырмаларын оқушы дәптерінде орындау.


    Мұғалім: – Терімшілікке көп уақыт пен күш қуат қажет болды. Ежелгі адамдар жеуге жарамды тамырларды, жемістер мен жидектерді, құстардың

    жұмыртқаларын тауып, солармен де қоректенді. Жиналған жемістер мен өсімдіктердің етке қарағанда қоректік

    маңызы аздау болды. Ол кезде аң аулау үнемі сәтті бола бермеді. Сол себепті, ежелгі адамдар көп жағдайда ашығуға ұшырады.

    Ежелгі адамдар жинаған жемістердің суреттерін салыңдар (Оқушы

    дәптеріндегі В. тапсырма).



    ЕБҚ

    Ежелгі адамдардың құрал-саймандарының суретін сал.


    ЕҚБ

    Ежелгі адамдар өмірге қалай бейімделді?

    Олардың аң аулау тәсілі туралы айт.



    «Логикалық тізбек» ойыны

    Тізбекті бірінші бастайтын бала кез келген бір сөзді айтады, келесі оқушы сөз қосып, оның бірінші айтылған сөзбен

    байланысын түсіндіреді. Алдымен мен өзім сөзді атайын – ежелгі («Логикалық тізбек» тәсілі).

    Талқылау барысын жалғастыру үшін мұғалім балалар айтқан сөздерді тақтаға жазады.




    «Эвристикалық сұхбат» әдісі

    Қалай ойлайсыңдар, не себепті ежелгі адамдар жеке өмір сүре

    алмады?

    Мұғалім оқушылардың жауаптарын толықтырады.

    Ежелгі адамдарға төнген қауіптер көп болды. Орманда көптеген жыртқыш аңдар, мысалы, жолбарыстар, аюлар тіршілік етті. Жеке жүргенде олардан

    құтылу мүмкін болмады. Сонымен бірге зілді аулауға көп адам қажет болды.

    Бұлардың бәріне бір адамның шамасы келмейтін болғандықтан, адамдар

    ежелгі ұжымдарға – адамдар қауымына бірікті.




    ҚЖ:

    «Иә-жоқ» ойыны.

    1.Ежелгі адамдар жүрген кезде қолдары тізелеріне дейін түсіп жүретін болған.

    2.Ежелгі адамдар жеке-жеке өмір сүрді.

    3.Ежелгі адамның ең алғашқы жасай алған еңбек құралы – шапқы.

    4.Ежелгі адамдар еңбек құралдарын темірден жасаған.

    5.Ежелгі адамдар аң аулаумен және терімшілікпен айналысқан.







    Амандасу түрлерін көрсетеді












    Ауа райы туралы айтады










    Ойларымен бөліседі, болжам жасайды.

    Бүгінгі сабақтың

    тақырыбымен танысады.










    Жауап:

    – Ежелгі адамдардың бет сүйектері ірі, кең танаулы, бас сүйегіндегі қас үсті доғасы ерекше алға қарай шығыңқы, маңдайы тайқы болып келген. Жүрістері аса тік емес,

    секірмелі болды.








    Дәптермен жұмыс жасайды











    Сурет салады





    Өз ойымен бөліседі







    Ойын ойнайды









    Жауап: Адамдар бірге өмір сүргенде:

    –аң аулау жеңілірек болды;

    –жыртқыш аңдардан сақтануға мүмкіндік болды;

    –кішкентай балаларға қарау жеңіл болды және т.б.





    Оқушылар

    дың жауаптары:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Музыка Тест 2 сынып
    18.01.2023
    657
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтжанова Патима Бозаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации