Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді: ДОІЖО

    Пәні: Дүниетану

    Мектеп: №137 ЖОББМ

    Күні: 02.03.2021ж.

    Педагогтың аты Игілік Ж.А.

    Сыныбы: 2 «Б»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім: Дәстүр және ауыз әдебиеті

    Сабақтың тақырыбы:

    Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және

    өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуін біледі;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Көрнекі материалдар негізінде иемденуші мен өндіруші арасындағы айырмашылықты анықтайды;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Көрнекі материалдар негізінде иемденуші мен өндіруші арасындағы айырмашылықты анықтайды, зерттейді, дәлелдейді;

    Бағалау критерийлері:

    Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі жөнінде түсінеді, біледі, зерттейді, дәлелдейді;

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылардың бойында белсенді азамат болуды қалыптастыру, адамгершілікке тәрбиелеу

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтың іс- әрекеті

    Оқушының іс -әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы:





    Балалар қайталап айтады;

    Балалардың ара қашықтығы 1,5метр ара қашықтықта тұрады;

    Формативтік бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіліп отырады;

    Дәптер;

    Қарындаш;

    Тақта;

    Кітап;

    Қайшы;

    Сызғыш;

    Сабақтың ортасы:







    Дескриптор;

    Ежелгі адамдардың тарихымен танысады;

    Суреттегі оқиғаларды сипаттайды;

    Дәптер;

    Қарындаш;

    Тақта;

    Кітап;

    Қайшы;

    Сызғыш;

    Сергіту сәті;

    Бойларын сергітіп жаттығуларын жасайды;



    Музыканың ырғағымен қозғалады;

    Сабақтың соңы:








    Дескриптор;

    Баспалдақ жетістігін пайдалана отырып, сабақты қаншалықты түсінгенін белгілейді;



    Үйге тапсырма беру;

    66-68 бет. оқу

    Күнделігіне үй тапсырмасын жазып алады;



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?


    Бағалау.Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?





    Пәнаралық байланыс− Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементтері)

    Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады


    Қабілетті оқушыларға берілетін тапсырма

    Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырма





    Қазақстан тарихы Техника қауіпсіздігін сақтау. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы


    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


























    Тексерілді: ДОІЖО

    Пәні: Дүниетану

    Мектеп: №137 ЖОББМ

    Күні: 09.03.2021ж.

    Педагогтың аты- жөні: Ревшенова А.Н.

    Сыныбы: 2 «Б»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім: Дәстүр және ауыз әдебиеті

    Сабақтың тақырыбы:

    Әбу Насыр әл-Фараби ЖБ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Әбу Насыр әл-Фараби туралы біледі;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралыәңгімелейді;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралыәңгімелейді, зерттейді, анықтайды;

    Бағалау критерийлері:

    Әбу Насыр әл-Фараби туралы біледі, анықтайды, зерттейді;

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылардың бойында белсенді азамат болуды қалыптастыру, адамгершілікке тәрбиелеу

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтың іс- әрекеті

    Оқушының іс -әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы:





    Балалар қайталап айтады;

    Балалардың ара қашықтығы 1,5метр ара қашықтықта тұрады;

    Формативтік бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіліп отырады;

    Дәптер;

    Қарындаш;

    Тақта;

    Кітап;

    Қайшы;

    Сызғыш;

    Сабақтың ортасы:







    Дескриптор;

    Әбу Насыр әл-Фарабидың тарихымен танысады;


    Дәптер;

    Қарындаш;

    Тақта;

    Кітап;

    Қайшы;

    Сызғыш;

    Сергіту сәті;

    Бойларын сергітіп жаттығуларын жасайды;



    Музыканың ырғағымен қозғалады;

    Сабақтың соңы:









    Дескриптор;

    Баспалдақ жетістігін пайдалана отырып, сабақты қаншалықты түсінгенін белгілейді;



    Үйге тапсырма беру;

    69-70 бет. оқу

    Күнделігіне үй тапсырмасын жазып алады;



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?


    Бағалау.Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?





    Пәнаралық байланыс− Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементтері)

    Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады


    Қабілетті оқушыларға берілетін тапсырма

    Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырма





    Қазақстан тарихы Техника қауіпсіздігін сақтау. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы


    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Тексерілді: ДОІЖО

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Игілік Жәмилә Ажықабылқызы
    27 Ақпан 2021
    665
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді: ДОІЖО

    Пәні: Дүниетану

    Мектеп: №137 ЖОББМ

    Күні: 16.03.2021ж.

    Педагогтың аты- жөні: Ревшенова А.Н.

    Сыныбы: 2 «Б»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім: Дәстүр және ауыз әдебиеті

    Сабақтың тақырыбы:

    Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі

    Пәні: Дүниетану

    Мектеп: №137 ЖОББМ

    Күні: 02.03.2021ж.

    Педагогтың аты Игілік Ж.А.

    Сыныбы: 2 «Б»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім: Дәстүр және ауыз әдебиеті

    Сабақтың тақырыбы:

    Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және

    өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуін біледі;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Көрнекі материалдар негізінде иемденуші мен өндіруші арасындағы айырмашылықты анықтайды;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Көрнекі материалдар негізінде иемденуші мен өндіруші арасындағы айырмашылықты анықтайды, зерттейді, дәлелдейді;

    Бағалау критерийлері:

    Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі жөнінде түсінеді, біледі, зерттейді, дәлелдейді;

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылардың бойында белсенді азамат болуды қалыптастыру, адамгершілікке тәрбиелеу

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтың іс- әрекеті

    Оқушының іс -әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы:





    Балалар қайталап айтады;

    Балалардың ара қашықтығы 1,5метр ара қашықтықта тұрады;

    Формативтік бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіліп отырады;

    Дәптер;

    Қарындаш;

    Тақта;

    Кітап;

    Қайшы;

    Сызғыш;

    Сабақтың ортасы:







    Дескриптор;

    Ежелгі адамдардың тарихымен танысады;

    Суреттегі оқиғаларды сипаттайды;

    Дәптер;

    Қарындаш;

    Тақта;

    Кітап;

    Қайшы;

    Сызғыш;

    Сергіту сәті;

    Бойларын сергітіп жаттығуларын жасайды;



    Музыканың ырғағымен қозғалады;

    Сабақтың соңы:








    Дескриптор;

    Баспалдақ жетістігін пайдалана отырып, сабақты қаншалықты түсінгенін белгілейді;



    Үйге тапсырма беру;

    66-68 бет. оқу

    Күнделігіне үй тапсырмасын жазып алады;



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?


    Бағалау.Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?





    Пәнаралық байланыс− Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементтері)

    Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады


    Қабілетті оқушыларға берілетін тапсырма

    Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырма





    Қазақстан тарихы Техника қауіпсіздігін сақтау. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы


    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


























    Тексерілді: ДОІЖО

    Пәні: Дүниетану

    Мектеп: №137 ЖОББМ

    Күні: 09.03.2021ж.

    Педагогтың аты- жөні: Ревшенова А.Н.

    Сыныбы: 2 «Б»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім: Дәстүр және ауыз әдебиеті

    Сабақтың тақырыбы:

    Әбу Насыр әл-Фараби ЖБ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Әбу Насыр әл-Фараби туралы біледі;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралыәңгімелейді;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралыәңгімелейді, зерттейді, анықтайды;

    Бағалау критерийлері:

    Әбу Насыр әл-Фараби туралы біледі, анықтайды, зерттейді;

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылардың бойында белсенді азамат болуды қалыптастыру, адамгершілікке тәрбиелеу

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтың іс- әрекеті

    Оқушының іс -әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы:





    Балалар қайталап айтады;

    Балалардың ара қашықтығы 1,5метр ара қашықтықта тұрады;

    Формативтік бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіліп отырады;

    Дәптер;

    Қарындаш;

    Тақта;

    Кітап;

    Қайшы;

    Сызғыш;

    Сабақтың ортасы:







    Дескриптор;

    Әбу Насыр әл-Фарабидың тарихымен танысады;


    Дәптер;

    Қарындаш;

    Тақта;

    Кітап;

    Қайшы;

    Сызғыш;

    Сергіту сәті;

    Бойларын сергітіп жаттығуларын жасайды;



    Музыканың ырғағымен қозғалады;

    Сабақтың соңы:









    Дескриптор;

    Баспалдақ жетістігін пайдалана отырып, сабақты қаншалықты түсінгенін белгілейді;



    Үйге тапсырма беру;

    69-70 бет. оқу

    Күнделігіне үй тапсырмасын жазып алады;



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?


    Бағалау.Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?





    Пәнаралық байланыс− Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементтері)

    Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады


    Қабілетті оқушыларға берілетін тапсырма

    Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырма





    Қазақстан тарихы Техника қауіпсіздігін сақтау. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы


    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Тексерілді: ДОІЖО

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 2 сынып
    27.02.2021
    665
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Игілік Жәмилә Ажықабылқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Пәні: Дүниетану

    Мектеп: №137 ЖОББМ

    Күні: 16.03.2021ж.

    Педагогтың аты- жөні: Ревшенова А.Н.

    Сыныбы: 2 «Б»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім: Дәстүр және ауыз әдебиеті

    Сабақтың тақырыбы:

    Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі