Материалдар / Ежелгі кітапханалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі кітапханалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасына сай жасалған қысқа мерзімді жоспар әріптестерге қажет болады деген үміттемін. Жоспарда оқушы қажеттіліктері ескерілген. Мақсат қолжетімді, өлшеулі, шынайы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2019
2592
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі

Мектеп: №2 Теректі орта мектебі

Күні: 04.04.2019 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Н.Т.Нурпеисова

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар саны: 11

Қатыспағандар:-

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі кітапханалар.


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (өмірбаян, хабарландыру) көтерілген мәселені талдау;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: шағын көлемді шығарманың тақырыбын анықтайды, үстеудің мағыналық түрлерін ажырата алады.

Оқушылардың көбісі: Тақырыптың аясында мәтінді талдау арқылы ертедегі қазақ жеріндегі білім туралы ақпараттық ұғымын кеңейтеді

Оқушылардың кейбірі: шағын көлемді көркем әдеби шығармалардағы көтерілген мәселені талдайды, үстеудің мағыналық түрлерін қолдана отырып, өз көзқарасын білдіреді.

Бағалау критерийлері

Берілген сұрақтарды түсінеді;

Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

Тірек сөздерді қолданады;

Шағын диалогке түсе алады;

ортақ ой, шешім шығара алады;

үстеудің мағыналық түрлерін біледі

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология:

Мақсат үстеуі, кітапхана, кітап,
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері;

  • Менің ойымша;

  • Менің пікірімше;

  • Қорыта келгенде;

Құндылықтар

Абай шығармаларының құндылығын ұғындыру. Талап, еңбек, терең ой, қанағатшылдық, рақымшылық құндылықтарын насихаттау.

Осыған дейін меңгерілген білім

Әлемдегі ірі кітапханалар.

Жоспар

Жоспарлана-тын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

5 минут


1.Оқушылармен амандасу.

2.Ұйымдастыру

Қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлу

3.Сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.

«Допты қағып ал» әдісі

(Кітап туралы сұрақтар)

  • Ең сүйікті кітабыңыз қайсысы?

  • Сүйікті жазушыңыз кім?

  • Соңғы бір жылда неше кітап оқыдыңыз? Қандай? Оқымасаңыз неге оқымадыңыз?

  • Сүйікті кейіпкеріңіз кім?

Сыныптастарыңызға қандай кітапты оқуға кеңес бересіз? Неге?

ҚБ «Лайк» әдісі арқылы өзара бағалау


Қима қағаздар


Доп

Сабақтың ортасы

30 минут














1.Ж «Плюс», «Минус», «Қызықты» әдісі

Тыңдалым мәтінінен мәліметтер жазу

ҚБ «Жақсы, жарайсың, талпын!» сөздері арқылы шағын топта бірін-бірі бағалау


2.ЖЖ «Сөйлемді аяқта» Үстеудің мағыналық түрін сөйлем аяқтауда орынды қолданады.

ҚБ «Комментарий» әдісі арқылы өзара жұптық жазбаша бағалау

3.ТЖ «Зерттеуші-Тарихшы-Тіл маманы»

Мәтінді түсініп, тақырыбын анықтайды. Сөздердің мағынасына талдау жасайды. Қосымша ақпарат береді

Дескриптор:

1.Мәтіннің тақырыбын анықтайды.

2.Сөздердің мағынасына талдау жасайды

3.Үстеудің мағыналық түрлерін қолданады

ҚБ «Жұлдызша» арқылы дауыс беріп топпен бағалау

Тыңдалым мәтіні, таныстырылым

Оқулық




Оқулық мәтін







Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия «Ақылды кітап»


Ү/Т. Алесандрия кітапханасы, Отырар кітапханасы, Даналық үйі туралы мәліметтер әкелу




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!