Материалдар / Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті

Материал туралы қысқаша түсінік
ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2020
905
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызылорда облысы ,Шиелі ауданы Бидайкөл ауылы №148 қазақ орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Айтасова Қарлығаш Сұлтанқызы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2В Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфы

Мектеп: №148қазақ орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5


Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

5.2.2.3 ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Ежелгі Үнді жерінің табиғат жағдайы мен құрылған алғашқы мемлекеті туралы анықтайды


Оқушылардың басым бөлігі: Махенджо Даро қаласы туралы берілген мәтінмен жұмыс жасап,сұрақтарға жауап береді

Кейбір оқушылар: Ежелгі Үнді мемлекетінің билеушілері туралы сипаттайды


Бағалау критерийі

-Ежелгі Үнді жерінің табиғат жағдайы мен құрылған алғашқы мемлекеті туралы анықтайды

-Махенджо Даро қаласы туралы берілген мәтінмен жұмыс жасап,сұрақтарға жауап береді

-Ежелгі Үнді мемлекетінің билеушілері туралы сипаттайды


Ойлау деңгейі

Білу,түсіну, жинақтау

Тілдік мақсаттар

Талқылау бойынша:

1.Үнді жерінің табиғи ерекшеліктері қандай?

2.Үнді өркениетінің негізгі белгілерін ата

3.Мохенджо Даро қаласынан табылған археологиялық деректердің адамзат үшін ең құндысы қайсысы деп есептейсіңдер

Жазылым бойынша:

Кестелер толтырады

Тарихи концепт

маңыздылық

Құндылықтарға баулу

Eл тарихы мен мәдени мұраларға деген сүйіспеншілікті арттыру.

Пәнаралық байланыс

География,қазақстан тарихы


Алдыңғы білім


Орта азия елдері

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут






Сабақты ұйымдастыру

(Ұ) Топтастыру:

1-топ: «шенеуніктер», 2-топ: «әскерлер»; 3-топ: «өкілдер»

Үй тапсырмасын сұрау «өзіндік ойын» әдісі

Шарты: Әр жауап үшін оқушылар сұрақ ойлап табады

ҚБ жұптық бағалау

Жаңа сабақтың тақырыбы белгілі болғаннан кейін, сабақ мақсаттары түсіндіріледі

Бастапқы стимул тудырушы сұрақтар арқылы тақырыптың өзектілігіне өту


Өткен тақырыпты қайталау







Сабақтың ортасы

30 мин


Жаңа сабақ

Ежелгі Үндістан

1 тапсырма

Ежелгі Үндістанның табиғат жағдайы

Үнді мемлекетінің құрылуы






Дескриптор

Ежелгі Үнді жерінің табиғат жағдайы мен құрылған алғашқы мемлекеті туралы анықтайды

ҚБ Кері байланыс Мадақтама

2тапсырма Суретке қарап сұрақтарға жауап беру

1.Қаланы кім тапты?

2.Қандай ескерткіштер орны табылды?

3.Ең негізгі қала орнынан табылған құнды жәдігер?

Дескриптор

Махенджо Даро қаласы туралы берілген мәтінмен жұмыс жасап,сұрақтарға жауап береді


3 тапсырма

Чандрагупта деген кім?

Ашок туралы әңгімеле





Дескриптор

Ежелгі Үнді мемлекетінің билеушілері туралы сипаттайды

ҚБ Кері байланыс Өзара бағалау


Оқулықпен жұмыс

77-80 беттер






















Дәптермен жұмыс







Сабақтың соңы


5 минут


(Ж) Кері байланыс: таратылған стикерлерге сабақтан алған әсерлерін және алдағы уақытта білгісі келетін мәліметтерін жазады


Үй тапсырмасы: Үнді жерінің табиғаты мемлекет құруға қаншалықты маңызды тақырыбына әссе жазу






Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар: Ежелгі Үнді жерінің табиғат жағдайы мен құрылған алғашқы мемлекеті туралы анықтайды

Орташа қолдауды қажет ететін оқушылар Махенджо Даро қаласы туралы берілген мәтінмен жұмыс жасап,сұрақтарға жауап береді

Аз қолдауды қажет ететін оқушылар: Ежелгі Үнді мемлекетінің билеушілері туралы сипаттайды




Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Тарихи конверт,Семантикалық карта(



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?




Қорытынды бағамдау





Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!