Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу, түгелеу.
Психологиялық жағымды ахуал
орнату.
Үйге берілген тапсырманы
тексеру:
Оқушыларға жеке сұрақтар қою арқылы үй
тапсырмасын тексеремін:
-
Қандай Ежелгі Қытай ойшылдарын
білесіз?
-
Олардың қоғамдағы рөлі қандай?
-
Конфуций деген кім? Оның өмірбаяны туралы не айта
аласыз?
-
Конфуцийдің философиялық ойы
қандай? Мемлекет басшысы қандай болу керек
деді?
-
Даосизм ілімінің негізін қалаған
кім?
-
Оның мәні қандай?
-
Шань Яннің философиялқ ойлары ғылымда қалай
аталады?
-
Легизм ілімі бойынша император
елді қалай басқаруы тиіс? Оның бойында қандай қасиеттер болуы
керек?
Ой шақыру.
Тақырыпқа көшу үшін оқушыларға Қытайдың картасын,
Ұлы Қытай қорғаны мен терракоталық жауынгердің суреттерін
көрсетемін.
Келесі сұрақтар қойылады:
- Бұл фотосуреттерде нені
көруге болады?
-
қай елдің территориясы?.
-
Ұлы Қытай қорғаны туралы естідіңіздерме?
-
Ал суреттегі жауынгерлер шынайы деп
ойлайсыздарма?
-
Осыған орай, Сіздер, бүгіңгі сабағымыз қай тақырыпқа арналады деп
ойлайсыздар?
Тақырып пен оқу мақсаттарын
айтып өтемін.
|
Амандасады
Жинақталады
Үй тапсырмасына жауап
береді
Тақырыптық суреттермен жұмыс
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа
көшу
|
Бағалау парағы
Мадақтау
|
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушыларға сабақты түсіндіремін. Тақырыпты
меңгеру үшін әрі қарай тапсырма беремін.
1-тапсырма. Цин Шихуанди император
қызметінің оң және теріс әрекеттерін анықтаңыз.
Оң
әрекеттері
|
Теріс
әрекеттері
|
Құрылыс ісін, жол қатынастарын
дамытты
|
Салықтар көбейді
|
Ғылыми кітаптардың сақталуына мүмкіндік
жасады
|
Бұхара халықтың жағдайы
нашарлады
|
Қытай жерін біріктіріп, бірыңғай ақша жүйесін
енгізді
|
Конфуций ізбасарларын, дана ойшылдарды
қудалады.
|
Цинь Шихуандидің оң және теріс әрекеттерін
анықтап алғаннан кейін, оған 3 сөзбен мінездеме
беріңіз.
1.__________________________
2.__________________________
3.__________________________
2-тапсырма. Бос
ұяшық
Әулеттерге қатысты сөздерді тиісті бағандарға
жікте.
Лю
Бан, Ин Чжен, Конфуцизм, Легизм, Б.з.б. 221 жыл, Б.з.б. 206 жыл,
Ұлы Қытай қорғаны, Ұлы Жібек жолы
3-тапсырма. Бос орынды
толтыр.
(1)........ жылы Сиань
қаласының маңында тұратын бір шаруа құдық қазып, саз балшықтан
жасалған көптеген бұйым тапты. Кейінірек бұл жерде археологиялық
қазба жұмыстары басталды. Бүгінгі таңда археологтар саздан
жасалған (2)....... жауынгер мен ат мүсінін тапты. Бұл ерекше
жерлеу Қытай императоры Цин Шихуанди қабірінің жанында орналасқан.
Археологтар бұл олжаны (3)....... деп атады, себебі барлық
мүсіндер күйдірілген сазбалшық – терракотадан
жасалған.
Нұсқалары:
1) 1985 жыл, 1874 жыл, 1974
жыл.
2) 7099, 8099,
9099.
3) «қалайы әскері», «терракота әскері», «қола
әскері».
|
Бағалау критерийі:
- Цинь Шихуанди императордың қызметін
әңгімелейді
Дескриптор
1.
Императордың 3-тен кем емес оң әрекетін
көрсетеді;
2.
Императордың 3-тен кем емес теріс әрекетін
көрсетеді;
3.
Императорға 3 сөзбен мінездеме
береді.
Бағалау
критерийі:
Цинь мен Хань әулетіне қатысты ұғымдарды ажырата
алады.
Дескриптор:
Әулеттерге қатысты сөздерді
тиісті ұяшықтарға жіктейді.
Бағалау критерийі:
-Терракота әскерлері туралы сипаттай
алады.
Дескриптор:
Бос
орындарға нұсқаларда берілген сөздердің дұрысын
орналастырады.
|
ҚБ
оқушылар жауабын мұқият тыңдап
кері байланыс беріп отырамын
Бағалау парағына белгі салу арқылы оқушылар
өзіндік бағалау жүргізеді.
Оқушылар критерийлер бойынша бірін-бірі
бағалайды
Бағалау парағы
|
Оқулық
Үлестіпме
қағаздар
Үлестіпме
қағаздар
Үлестіпме
қағаздар
|
Сабақтың соңы
|
Бекіту. Сабақты тұжырымдарды ауызша айтып,
оқушылардың ақиқат-жалған ақиқат/жалған екенін анықтауы
арқылы бекітемін.
Ақпарат
|
А
|
Ж
|
Б.з.б. 221 жылы Қытай жері біртұтас мемлекетке
айналды.
|
|
|
Конфуций мінсіз қоғамдағы адамның мінез-құлқын
жасады.
|
|
|
Цинь Шихуанди елдің ішіндегі өзінің билігіне
наразы топтан қорғану үшін Ұлы Қытай қорғанын
салдырды.
|
|
|
Б.з.б. 206 жылы Цинь
империясының орнына Хань әулетінің билігі
орнады.
|
|
|
Цинь Шихуанди елді өзінің сенімді өкілдері арқылы
басқарды.
|
|
|
Кері байланыс
«Білімді
кестесі». Мына сұрақтар бойынша
жауап береді.
- Не білдім?
- Не білемін?
- Не білгім келеді?
Үйге: тақырыпты оқу, хронология
жазу.
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
Ақиқат-жалған екенін анықтайды.
Кері байланыс береді.
Білімді кестесін толтырады.
|
мадақтау
|
Үлестірме
қағаз
|