|
|
Қазақстан тарихы 10-сынып.
|
|||
|
Тақырыбы 10 |
Ежелгі тайпалар туралы антикалық деректер. |
|||
|
Мақсаты |
Тақырып мазмұнын түсіну, идеялық ұстанымындағы жетілдіре отырып өз ойын жетілдіру арқылы пікір айтуға машықтанады |
|||
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар ежелгі Қазақстан жерін мекендеген тайпалардың тарихына шолу жасай отырып тақырыпты біледі, түсінеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады |
|||
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Композициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ыстық орындық |
|||
|
Қолданылатын ресурстар |
маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, карта |
|||
|
Ұйымдас тыру кезеңі Тренинг |
Сәлемдесу Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу «До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру |
Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
Білім Қызығушы лықтарын ояту |
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу 6- сыныптағы тапсырмасын кайталау,еске түсіру |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады |
Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді |
|
|
Түсіну |
Жаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдалану |
Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түседі. |
топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеру керек үйренгендерін бір-біріне үйретеді, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды. Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс. |
|
|
Қолдану |
Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру арқылы сабақты қолдану |
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді |
Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі. |
|
|
Сергіту сәті |
«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
|
|
Талдау |
Топпен жұмыс Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру |
Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру |
|
|
Жинақтау |
Жеке жұмыс жұмыстары Топ бойынша тапсырмалар орындау |
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды |
Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды |
|
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпн бағалайды |
|
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ежелгі тайпалар туралы антикалық деректер
Ежелгі тайпалар туралы антикалық деректер
|
|
Қазақстан тарихы 10-сынып.
|
|||
|
Тақырыбы 10 |
Ежелгі тайпалар туралы антикалық деректер. |
|||
|
Мақсаты |
Тақырып мазмұнын түсіну, идеялық ұстанымындағы жетілдіре отырып өз ойын жетілдіру арқылы пікір айтуға машықтанады |
|||
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар ежелгі Қазақстан жерін мекендеген тайпалардың тарихына шолу жасай отырып тақырыпты біледі, түсінеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады |
|||
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Композициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ыстық орындық |
|||
|
Қолданылатын ресурстар |
маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, карта |
|||
|
Ұйымдас тыру кезеңі Тренинг |
Сәлемдесу Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу «До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру |
Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
Білім Қызығушы лықтарын ояту |
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу 6- сыныптағы тапсырмасын кайталау,еске түсіру |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады |
Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді |
|
|
Түсіну |
Жаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдалану |
Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түседі. |
топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеру керек үйренгендерін бір-біріне үйретеді, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды. Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс. |
|
|
Қолдану |
Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру арқылы сабақты қолдану |
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді |
Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі. |
|
|
Сергіту сәті |
«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
|
|
Талдау |
Топпен жұмыс Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру |
Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру |
|
|
Жинақтау |
Жеке жұмыс жұмыстары Топ бойынша тапсырмалар орындау |
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды |
Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды |
|
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпн бағалайды |
|
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
|
шағым қалдыра аласыз













