Материалдар / Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Материал туралы қысқаша түсінік
баяндама жазу барысында пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2018
1130
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: Дүниежүзі тарихы Мектеп:




Сынып: 5

2B бөлімі – Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфіТақырып: Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді
Оқу мақсаттары
  • қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін Үндістандағы «касталық жүйе» ұғымын қолдану
  • ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау
  • Сабақ мақсаттары
  • касталық жүйенің ерекшеліктерін зерттеу
  • индуизм мен буддизмнің айырмашылығын түсіну
  • Бағалау критерийі
  • 4 кастаның ерекшеліктерін анықтайды
  • Касталардың мәртебесін дұрыс белгілейді
  • Индуизм мен буддизмнің белгілерін салыстырады
  • Тілдік мақсаттарСабақ барысында оқушылардың төмендегі көрсетілген тілдік құзыреттілігін дамытуға мүмкіндік беріледі:
  • Тыңдалым – оқушылардың бір-бірінің жауаптарын тыңдау барысында.
  • Оқылым – тәжірибелік тапсырмалар жасау барысында тарихи деректермен және мәтінмен жұмыс.
  • Жазылым – тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында жазбаша жұмыстар жасау.
  • Айтылым - топтарда және жұптарда талдау және мұғалімнің сұрақтарына жауап беру барысында.
  • Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Мемлекеттің өзгеруі/жетістіктері .......Мемлекеттің әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени саласындағы жетістіктер ..........Ең маңызды өзгерістер/жетістіктер.....Бұл оқиға/өзгеріс маңызды болды /айтарлықтай, өйткені….Пәнге қатысты лексика мен терминология:Реинкарнациялау, карма, каста, нирвана
    Сабақтың түріЖаңа тақырыпты меңгеру
    Пәнаралық байланысДіңтану
    Сабақ барысы
    Сабақтың қезеңдеріСабақта орындалатын іс - әрекеттер

    Оқыту ресурстары
    Сабақтың басы1-3 мин





























    4-5 мин


    Тақырыпқа шығу мақсатында Брахма құдайының бейнесі көрсетіледі Суретке байланысты үш сұрақ құрастырыңызТалқылау, үнді қоғамының құрлымы қандай болғаны туралы қысқаша шолу жасау Сабақ тақырыбымен мақсаттары анықталады






    Презентация
    Сабақтың ортасы6-7 мин









    8-18 мин



































    19-29 мин



















































    30-32 мин





    33-41 мин





    М Брахманизм, карма, реинкарнациялау, касталық жүйе туралы түсінік беру Ж Әр жұп үнді қауымы туралы мәтінді (таратпа) алып, касталарды зерттейді. Қалыптастырушы бағалау. Дескрипторлар:Оқушы:
  • Мәтін бойынша касталардың мәртебесін анықтайды
  • Мәтін бойынша касталардың қай дене бөлігіне жататының анықтайды.
  • Мәтін бойынша касталардың киім түсін анықтайды.




  • Ж Тапсырма 2: мәтіңді оқып, төменде келтірілген касталарды сипаттайтын сын есімдерді сәйкестендіріңіз:Бағынушы, сауатты, қызмет етуші, ауқатты, билеп төстеуші, құқықсыз, қорғалған, діншіл, бұйрық беруші, кедей. Қалыптастырушы бағалау. Дескрипторлар:Оқушы:
  • Бағынушы сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді
  • Сауатты сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді
  • Қызмет етуші сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді
  • Ауқатты сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді
  • Билеп төстеуші сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді
  • Құқықсыз сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді
  • Қорғалған сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді
  • Діншіл сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді
  • Бұйрық беруші сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді
  • Кедей сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді


  • Будданың суреті көрсетіледі Буддизмнің пайда болуы және Ашока патшаның талпынысы туралы қысқаша шолу жасау Интерпретация«Адамды оның туған ортасы емес, тәртібі не төменгі кастаның мүшесіне, немесе брахманға айналдырады» деп Будда айтқанСаралау:Жоғары деңгейдегі оқушылар бұл тапсырманы жеке орындап, Будданың бұл пікірі индуизмның қандай басты белгісіне қарама қайшы болып табылады сұрағына талдау қорытынды жасайды


    Презентация





    Дидактикалық материал 1

    Соңы42-45 минСабақтың аяғындағы кері байланыс:- не білдің, не үйрендің?- түсініксіз болған тұстар бар ма?- тағы не үйренер едің?
  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ