Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Материал туралы қысқаша түсінік
баяндама жазу барысында пайдалануға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: Дүниежүзі тарихы

Мектеп:



Сынып: 5


2B бөлімі – Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Тақырып: Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді

Оқу мақсаттары

  • қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін Үндістандағы «касталық жүйе» ұғымын қолдану

  • ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Сабақ мақсаттары

  • касталық жүйенің ерекшеліктерін зерттеу

  • индуизм мен буддизмнің айырмашылығын түсіну

Бағалау критерийі

  • 4 кастаның ерекшеліктерін анықтайды

  • Касталардың мәртебесін дұрыс белгілейді

  • Индуизм мен буддизмнің белгілерін салыстырады

Тілдік мақсаттар

Сабақ барысында оқушылардың төмендегі көрсетілген тілдік құзыреттілігін дамытуға мүмкіндік беріледі:

  • Тыңдалым – оқушылардың бір-бірінің жауаптарын тыңдау барысында.

  • Оқылым – тәжірибелік тапсырмалар жасау барысында тарихи деректермен және мәтінмен жұмыс.

  • Жазылым – тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында жазбаша жұмыстар жасау.

  • Айтылым - топтарда және жұптарда талдау және мұғалімнің сұрақтарына жауап беру барысында.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Мемлекеттің өзгеруі/жетістіктері .......

Мемлекеттің әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени саласындағы жетістіктер ..........

Ең маңызды өзгерістер/жетістіктер.....

Бұл оқиға/өзгеріс маңызды болды /

айтарлықтай, өйткені….

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Реинкарнациялау, карма, каста, нирвана

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты меңгеру

Пәнаралық байланыс

Діңтану

Сабақ барысы

Сабақтың қезеңдері

Сабақта орындалатын іс - әрекеттер


Оқыту ресурстары

Сабақтың басы

1-3 мин
















4-5 мин


Тақырыпқа шығу мақсатында Брахма құдайының бейнесі көрсетіледі

Picture 1

Суретке байланысты үш сұрақ құрастырыңыз

Талқылау, үнді қоғамының құрлымы қандай болғаны туралы қысқаша шолу жасау

Сабақ тақырыбымен мақсаттары анықталады




Презентация

Сабақтың ортасы

6-7 мин






8-18 мин



















19-29 мин



























30-32 мин




33-41 мин




М Брахманизм, карма, реинкарнациялау, касталық жүйе туралы түсінік беру


Ж Әр жұп үнді қауымы туралы мәтінді (таратпа) алып, касталарды зерттейді. Қалыптастырушы бағалау. Дескрипторлар:

Оқушы:

  • Мәтін бойынша касталардың мәртебесін анықтайды

  • Мәтін бойынша касталардың қай дене бөлігіне жататының анықтайды.

  • Мәтін бойынша касталардың киім түсін анықтайды.


Сипат-сы

Брахмандар

Кшатриилер

Вайшьилер

Шудралар

мәртебе





Дене бөлігі





Киім түсі






Ж Тапсырма 2: мәтіңді оқып, төменде келтірілген касталарды сипаттайтын сын есімдерді сәйкестендіріңіз:

Бағынушы, сауатты, қызмет етуші, ауқатты, билеп төстеуші, құқықсыз, қорғалған, діншіл, бұйрық беруші, кедей. Қалыптастырушы бағалау. Дескрипторлар:

Оқушы:

  • Бағынушы сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді

  • Сауатты сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді

  • Қызмет етуші сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді

  • Ауқатты сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді

  • Билеп төстеуші сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді

  • Құқықсыз сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді

  • Қорғалған сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді

  • Діншіл сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді

  • Бұйрық беруші сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді

  • Кедей сын есімді кастамен дұрыс сәйкестендіреді


Будданың суреті көрсетіледі

Picture 1

Буддизмнің пайда болуы және Ашока патшаның талпынысы туралы қысқаша шолу жасау

Интерпретация

«Адамды оның туған ортасы емес, тәртібі не төменгі кастаның мүшесіне, немесе брахманға айналдырады» деп Будда айтқан

Саралау:

Жоғары деңгейдегі оқушылар бұл тапсырманы жеке орындап, Будданың бұл пікірі индуизмның қандай басты белгісіне қарама қайшы болып табылады сұрағына талдау қорытынды жасайды


Презентация




Дидактикалық материал 1


Соңы

42-45 мин

Сабақтың аяғындағы кері байланыс:

- не білдің, не үйрендің?

- түсініксіз болған тұстар бар ма?

- тағы не үйренер едің?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2018
1386
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі