Ежелгі уақыттағы өлшеуіш құралдары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ежелгі уақыттағы өлшеуіш құралдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен беретін әріптестеріме өте пайдалы да қажет деп ойлаймын.Өйткені жас маман ұстаздарға қолдау көрсетіп,жол көрсетіп осылай бағыт-бағдар берсек оларға бір пайдамыз тиееді-ау деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Тақырып: Ежелгі уақыттағы өлшеуіш құралдары.

Мектеп: С.Бердіқұлов ОМ

Күні:29.11.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Джамболатова Р.А

Сынып: 3Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.3.1.5 берілген ауданы бойынша торкөзді қағазға жазық фигуралар салу, олардың пішіндері өзгеруіне қарай ауданының қалай өзгеретінін түсіндіру

3.5.2.3 бұрыштарды, көпбұрыштарды латын әліпбиінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

Торкөз дәптерге жазық фигуралар салу.

Бірқатар оқушылар үшін:

Берілген параметрлер бойынша фигура салу.

Кейбір оқушылар үшін:

Фигураның пішіні өзгергенде оның ауданы қалай өзгеретінін түсіндіру.

Тілдік мақсаттар





Оқушылар:

Тіктөртбұрышты, параллель түзулерді қалай салуды түсіндіру.

Пәндік лексика және терминология:

Фигуралар, салу

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

Тіктөртбұрышты қалай салу керек?

Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табу керек?

Жазу:

Есептердің шешуін жазу.

Бағалау критерийі

- берілген ауданы бойынша торкөзді қағазға жазық фигуралар салу, олардың пішіндері өзгеруіне қарай ауданының қалай өзгеретінін түсіндіру;

Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Құндылық

Мәңгілік ел: Қазақ халқының өнерімен таныстыру

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу;

АКТ

Слайд;

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы


Ұйымдастыру.

Мұғалім адамдар бұрынғы кезден өлшейтін және сызатын құралдарды қолданғаны туралы әңгімелейді.

Біздің кезімізге дейін жеткен құралдар бар ма? Олар қандай деп ойлайсыздар?




Өзектендіру.

Суреттерді қараңыздар. Параллель және параллель емес түзулерді атаңыздар. Мұны қалай дәлелдеуге болады?

Қаланың, шағын жерлер мен баулардың планы.



Мақсат қою (мәселелі жағдаят)

Бүгін біз өз білімімізді нақтылаймыз, әрқайсыңыздың басыңызда туындаған қандай да бір қиындықты тауып, оны түзейміз.








Сабақтың ортасы

Өзіндік жұмыс

Оқушылар 2-ші мен 3-ші тапсырманы орындап, нәтижесін эталонмен салыстырады.

Қиындықтарды түзету

Мұғалім орындалу барысының дұрыстығын тексереді.

Кімде қиындық туындады?

Сіз қай жерде қате жібердіңіз?

Қате кетудің себебі неде?

Егер өзіндік жұмыста ешқандай қиындық туындамаса, өз іс-әрекетіңіздің мақсатын құрастырыңыз. (Қосымша тапсырма орындау).

Қиындық туындаған балалардың әрі қарайғы мақсаты қандай? (Қатені түзету).

Қателерді түзету алгоритмін қолданамыз.

Әркім өз оқу мақсатын айтады.

Мұғалім бағалау критерийлері бар тапсырманы орындауды ұсынады.

Мен:

параллель және қиылысатын түзулер сызуды,

тіктөртбұрыш және шаршы (берілген қабырғалары бойынша) салуды;

циркульдің көмегімен шеңбер сызуды;

нүктелі қағазда қиылысатын жазық фигуралар сызуды және олардың қиылысуы мен бірігу нүктелерінің ауданын табуды білемін.

Дәптер, оқулық.





Өткенмен жұмыс.

Баланың білім деңгейіне қарай мұғалім жеке-жеке тапсырма береді.

Өзіндік жұмыс.

Балалар тапсырманы таңдау бойынша орындайды: симметриялы фигуралар, дөңгелектен жасалған өрнектер салады және дайындайды.

Дәптер, оқулық.

Сабақтың соңы

Рефлексия.

Сабақтың басында алдымызға қандай мақсат қойдық?

Осы мақсаттарға жете алдық па?

Сіздерде қиындық туындаған ба еді?

Сіз оларды өте алдыңыз ба?

Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?

Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен бағалауды ұсынады.

Жетістік сызғышы.

Бағалау: Оқушыларды ауызша, қолдау көрсету арқылы,«Смайликтер» арқылы мен бағалаймын.

Саралау-Өзіндік жұмыс барысында деңгейі төмен оқушыларға барынша қолдау көрсету, сұрақтар қою арқылы есептің шығарылуына көмектесу.


Сабақ бойынша рефлексия:

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгінгі оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды (оқыту да, оқуды да ескеріңіз)?

1

2

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқыту да, оқуды да ескеріңіз )?

1

2

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
1495
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі