САБАҚТЫ ТАҚЫРЫБЫ
: Екі айнымалысы бар сызықты
теңдеулер
жүйесін алмастыру әдісімен шешу.
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ :
1. Оқушылардың алған
білімдерін жинақтау , ойлау , танымдық қабілетін , логикалық
сауаттылығын дамыту ;
2.Оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын , белсенділігін арттыру ;
3. Оқушыларды шығармашылыққа
баулу , өз ойын еркін жеткізе білу дағдыларын
қалыптастыру;
4. Интерактивті тақтаны
пайдаланып оқушыларды шыдамдылыққа және байқампаздыққа тәрбиелеу
.
САБАҚТЫҢ ТҮРІ
: Бекіту
сабағы.
КӨРНЕКІЛІК
: Интерактивті тақта
.
Сабақ
барысы:
Оқушыларды түгендеу,
сабаққа дайындығын тексеру.
Үй тапсырмасын тексеріп, шықпаған есептерді
талдау.
Қайталауға арналған
сұрақтар:
-
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің
шешімі деп нені айтады?
-
Теңдеулер жүйесіндегі
теңдеулердің графиктері болатын түзулер қиылысса, осы теңдеулер
жүйесінің неше шешімі болады?
-
Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен
шешкенде, қандай жағдайда жүйенің шешімі болмайды? Шексіз көп
шешімі болады?
-
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі
алмастыру тәсілімен қалай шешілетінін айтып бер.
-
Қандай жағдайда екі айнымалысы
бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу үшін алмастыру тәсілін
қолданған тиімді?
Ауызша
тапсырмалар интерактивті тақтадан шығады.
Есептер шығару.
(№1510.(3,4), №1512.(1,3), №1514, №1518,
№1522.(1))
2-3 оқушыға жеке карточкамен жұмыс
беріледі.
№1510
3.
Жауабы: (6;8)
4.
Жауабы: (2;3)
№1512
1.
Жауабы: (8;-2)
3.
Жауабы:
(3;5)
№1514
Берілгені:
Ені –
х
Ұзындығы –
у
Р=22см
Жауабы: Ені – 4 см, Ұзындығы – 7
см.
№1518
Қыздар – х
Ұлдар – у
Жауабы: Қыздар – 15, ұлдар – 13.
№1522(1)
Жауабы: (7;1)
Өзіндік жұмыс
1. Ж: (2;1) 2. Ж: (-3;5)
Үйге
тапсырма №1510.(1,2), №1512.(2,4),
№1513, 1517, 1522(2) есептерді шығарып келу.
Сабақты қорытындылау, бағалау.