Бекітемін:
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері
Бекітемін:
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сыныбы: 6 «» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
6.2.2.17екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі туралы түсінігінің болуы |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
екі айнымалысы бар теңдеудің анықтамасын және қасиеттерін білу; |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті: |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйысдастыру кезеңі 5минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.
|
«Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор |
|||
|
Сабақтың басы: 10 минут |
Жаңа тақырыпқа қысқаша түсініктеме Аттас айнымалылары теңдеулердің әрқайсысында бірдей шамаларды білдіретін, бірігіп шешілетін бірнеше теңдеуді теңдеулер жүйесі деп атайды.
Жазылуы:
Теңдеулер жүйесіндегі әрбір теңдеуді тура теңдікке айналдыратын айнымалылардың мәндерінің жұбын осы теңдеулер жүйесінің шешімі деп атайды.
|
Оқушылар мысалға қарап тақырыпты түсінеді 1- мысал. Тік төртбұрыштың ені ұзындығынан 5 см-ге кем, ал оның периметрі 18 см. Тік -төртбұрыштың ұзындығы мен енін тап. Шешуі. Тік төртбұрыштың ұзындығы – х см, ені – у см болсын делік. Есеп шарты бойынша,
х –
у Осы екі теңдеуді бір жүйеге біріктіреміз, себебі бірінші теңдеудегі х-тің мәні екінші теңдеудегі х-тің мәніне, ал бірінші теңдеудегі у-тің мәні екінші теңдеудегі у-тің мәніне тең.
Олай болса, осы
шарттарды қанағаттандыратын х Демек, (7; 2) сандар жұбы берілген теңдеулер жүйесінің шешімі болады.
Тексеру: Жауабы: 7 см және 2 см.
|
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.
|
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
|||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
№408 х=5; у=2 сандар жұбы төмендегі екі теңдеудің қайсысының шешімі болады?
|
|
Дескриптор: -Берілген сандар жұбын сәйкесінше теңдеудегі айнымалылардың орнына қояды; -Тепе-теңдіктің орындалуына қарайды -шешімі болатын сандар жұбын көрсетеді |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
|||
|
|
3-тапсырма (1;-2) сандар жұбы
теңдеулер жүйесінің шешімі болатындай k мен l-дің мәндерін тап.
|
Шешуі:(1; -2) сандар жұбын теңдеулер жүйесіне қоямыз:
Жауабы: |
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бойынша мұғалімнің бағалауы
|
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
|||
|
|
|
Дескриптор: -Берілген сандар жұбын сәйкесінше теңдеудегі х және у айнымалылардың орнына қояды; -пайда болған теңдеуді шешеді -а-ның мәнін табады |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||
|
|
5- Тапсырма.
теңдеулер жүйесінің шешімдері болатындай сандар жұбын тап. а) (-1; 6); ә) (8;1); б) (-1; 4); в) (1;1)
|
теңдеулер жүйесінің шешімдері болатындай сандар жұбын тап. а) (-1; 6); ә) (8;1); б) (-1; 4); в) (1;1)
|
Дескриптор: -Берілген сандар жұбын сәйкесінше теңдеудегі айнымалылардың орнына қояды; -Тепе-теңдіктің орындалуына қарайды -шешімі болатын сандар жұбын көрсетеді |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
|||
|
Сабақтың соңы 5минут |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: № Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі «Жасыл түсті алма» – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі; «Қызыл түсті алма» - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ. |
кері байланыс парағы таратылады. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Жалпы сыныпта оқушының жинаған ұпайы мен белсенділігіне қарай мұғалім 1-10 балл аралығындай балл қояды |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
|||
шағым қалдыра аласыз






















