5 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:Оқушылар мен амандасу, сапалы белсенд ілікке
шақыру. Оқушыларға
шең бер бойымен
тұруға
көмектесу.
Топқа
бөлу үшін лента,
бағалау
пара ғын тарату.
Алдағы
жұмыс
тың барысы
мен сабақтың
мақса-
тымен
таныстыру
|
Оқушылар сабаққа
дайындалады.
Оқушылар шеңбер
бойымен, алақандарынан ұстап тұрып, бір-біріне сәттілік
тілейді.
Берілген түсті лента бойынша
топқа бөлініп отырады.
|
Критериалды
бағалау
|
Оқушы
дәптері
|
5 мин
|
Қай теңдеу
артық?
|
Өз ойларымен бөліседі.
Оқушыларға
сұрақ қою арқылы: Мысалы
|
Мұғалім жауаптарды тыңдап, формативті
бағалайды.
|
Сынып тақтасы,
оқушы дәптері
|
2
мин
3
мин
5
мин
5
мин
|
М
әтінді бөліктерге бөледі. Тақырыптың түйінді мәселелеріне назар
аудартады.
|
Жеке
жұмыс. Мәтінмен
жұмыс.
(түйінді сөздерді дәптерге жазады, 1
ұпай
Жұптық
жұмыс.
Топтық жұмыс.
Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің әрқайсысын тура
теңдікке айналдыратын айнымалылардың мәндерінің жұбын сол теңдеулер
жүйесінің шешімі деп
атайды.
Теңдеулер
жүйесін шешу дегеніміз-оның барлық шешімдерін табу немесе оның
шешімдерінің болмайтынын дәлелдеу.
Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің графиктік,
алмастыру, қосу тәсілдері бар.
Екі
айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді
қарастырып отырмыз.
Екі
айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді
қарастырып отырмыз.
1
жағдай.
у0,5х+2
у-1,5х+6
жауабы (2; 3)
егер
теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің графиктері болатын түзулер
қиылысса, онда теңдеулер жүйесінің бір ғана шешімі
болады.
ІІ
жағдай.
Теңдеулер
жүйесіндегі теңдеулердің графиктері болатын түзулер өзара
параллель
у-0,5х+2
у-0,5х-3
жауабы: шешімдері болмайды, Ø
егер
теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің графиктері болатын түзулер өзара
параллель болса, онда теңдеулер жүйесінің шешімі
болмайды.
ІІІ
жағдай.
Ж
үйедегі теңдеулердің графигі болатын түзулер беттеседі.
7х+2у12
35х+10у60
егер теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің
графиктері болатын түзулер беттесетін болса, онда теңдеулер
жүйесінің шексіз көп шешімі болады.
|
Жұптық бағалау
Критериалды бағалау
Жұптық бағалау
Критериалды бағалау
|
Жалпы білім беретін мектептің
8-сыныбына арналған «Физика
және астрономия» оқулығы.
«Маңызды сөздер» алгоритмі
|
3
мин
3
мин
3 мин
|
Тақырыптың түйінді мәселелеріне
назар аудартады.
|
Iтоп
№1475 Әр
оқушы жеке орындап, көрсетеді.
теңдеу
жүйесін құру, теңдеулер жүйесінің шешімін табу.
2
х+3у12
-2х+у-4
жауабы: (3;2)
1478 (2)
(0 :
6), ( - 4 ; 10), (5;1)
II
топ № 1479
(1)
-3x
– 1 = 4х + 6
у = 4 (-1) + 6
-3х – 4х = 1 + 6 у =
2
- 7х = 7 ( - 1;2)
Х = -1
1488
сызықтық теңдеулер жүйесін құру. Оқушылар жұппен жұмыс
атқарады.
2х+3у12
-
х+3у3 жауабы:
(3;2)
2х+3у12
2х+3у5
жауабы: шешімі жоқ
2х+3у12
6х+9у36
шексіз көп шешімдері бар.
III топ
№1474.
1)
1480.
тең
болғанда теңдеулер жүйесінің шешімі болмайды
№1492
(а)
-
(- 3 ; 0) (0 ; 3)
У = Ɍ х +
3 =
0х +
=3.
0= -3 Ɍ + 33Ɍ = 3
Ɍ= 1
-
(0; 3) (5; 0)
0=5 Ɍ+ 3
-
Жауабы (0;
3) бір нүктеде қиылысады.
№1493
1458. Х –
тәуліктің өткен уақыты
|
Критериалды бағалау
|
Металл қорапшаға балауыздың бірнеше
кесегін салып, балқу процесін бақылау.
|